Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Geel-Blauw »

Colidio wordt nog een extra seizoen gehuurd van Inter.
Nie zievere, speile!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

Vandaag weer een brief op de bus. Zogezegd ondertekend door Muscat. Om de abo te verlengen. Wat stroop aan de baard van de supporters.
Van enige deftige transfer geen sprake.
Zijn die nu echt zo naïef dat iedereen massaal nu zou kopen.
1. Corona biedt geen zicht op wat met publiek kan
2. Nog nauwelljks inkomende transfers
3. Geen communicatie met de achterban door de leiding bijna
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door pat@ »

Geel-Blauw schreef: 30 jun 2020, 14:16 Colidio wordt nog een extra seizoen gehuurd van Inter.
Dat is prima nieuws. Ik denk wel dat de jongens uit de Italiaanse competitie het prima met elkaar kunnen vinden. Daarom heeft Colidio waarschijnlijk gekozen om nog een jaartje te blijven bij de ragazze, ipv elders te gaan spelen.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Henri is de man »

Geel-Blauw schreef: 30 jun 2020, 14:16 Colidio wordt nog een extra seizoen gehuurd van Inter.
Ook officieel https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/f ... -op-stayen
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Uitstekend nieuws dat Colidio blijft, wie kan er nog zeggen dat ze een golden boy hebben rondlopen in de aanval?
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

Halenaar schreef: 30 jun 2020, 14:47 Uitstekend nieuws dat Colidio blijft, wie kan er nog zeggen dat ze een golden boy hebben rondlopen in de aanval?
Er is een verschil tussen genomineerd zijn en het ook echt zijn he, denk dat er bij Gent al bv ne betere rondloopt en in Anderlecht ook.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

Halenaar schreef: 30 jun 2020, 14:47 Uitstekend nieuws dat Colidio blijft, wie kan er nog zeggen dat ze een golden boy hebben rondlopen in de aanval?
Vind je dat nu zo een topper ? 3 of 4 goede matchen met 6 assist en amper 1 goal. Moet nog veel bijwinnen.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

pat@ schreef: 30 jun 2020, 14:36
Geel-Blauw schreef: 30 jun 2020, 14:16 Colidio wordt nog een extra seizoen gehuurd van Inter.
Dat is prima nieuws. Ik denk wel dat de jongens uit de Italiaanse competitie het prima met elkaar kunnen vinden. Daarom heeft Colidio waarschijnlijk gekozen om nog een jaartje te blijven bij de ragazze, ipv elders te gaan spelen.
Lee, Colombatto en Colidio zijn inderdaad goed bevriend en waren ook samen op vakantie.
Het zal inderdaad helpen om nog een jaartje langer te willen blijven.
Ik hoop wel dat Muscat hem niet ziet als "vaste waarde". Onze beste spits komend seizoen moet nog gekocht worden hoop ik. (vervanger Boli)
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door pat@ »

Jones schreef: 30 jun 2020, 15:37
Halenaar schreef: 30 jun 2020, 14:47 Uitstekend nieuws dat Colidio blijft, wie kan er nog zeggen dat ze een golden boy hebben rondlopen in de aanval?
Vind je dat nu zo een topper ? 3 of 4 goede matchen met 6 assist en amper 1 goal. Moet nog veel bijwinnen.
Inderdaad. Vanaf speeldag 1 tot speeldag 29 vaste keuze. Om dan maar één doelpunt te scoren en 6 assists af te leveren is maar magertjes. Ha nee wacht, toptalent Balongo heeft de eerste 10 matchen gespeeld. Met 3 doelpunten en 5 assists hield hij Facundo terecht op de bank.
Dat hij nog moet bijwinnen staat vast. Dat hij een topper in spé is staat ook vast. Ik heb liever dat hij hier bijwint dan elders. Goed werk van de staf.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door voetballiefhebber »

Colidio en Durkin hebben nog alles te bewijzen. Colidio speelde enkele matchen erg sterk, maar tegen uitgebluste tegenstanders als Moeskroen, Eupen en Kortrijk als ik me niet vergis. Ik zie er wel potentieel in, maar dan moet hij in het nieuwe seizoen regelmatiger gaan worden. Ik zeg niet dat dit niet kan. Durkin en Colidio zijn voor mij geen extra transfers, omdat die er al waren. Alhoewel het een goede zaak is dat ze er nog zijn.
Hun aanpassing is nu wel achter de rug en dat kan STVV nu wel ten goede komen.
Onze nieuwe Japanner wordt ook maar gehuurd, tenminste als zijn visum in orde geraakt. Toekomstgericht ga je daar ook niet veel aan hebben. Is een goede zaak als hij tegenvalt. Je bent er zo weer vanaf. Als het een meevaller wordt, is een andere club er meteen mee weg.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Roman »

Jones schreef: 30 jun 2020, 15:37
Halenaar schreef: 30 jun 2020, 14:47 Uitstekend nieuws dat Colidio blijft, wie kan er nog zeggen dat ze een golden boy hebben rondlopen in de aanval?
Vind je dat nu zo een topper ? 3 of 4 goede matchen met 6 assist en amper 1 goal. Moet nog veel bijwinnen.
Als je zelfs niet tevreden kan zijn om dit nieuws dan zal je "altijd" ontgoocheld zijn, bij gelijk welke transfer. De kwaliteit van deze speler nog overtreffen zal voor STVV haast niet mogelijk zijn, dan zit je bij de verkeerde club vrees ik.
Daarbij : van de "topspelers" die weg zijn : wie van hen was "elke match" op de afspraak en had er geen mindere tussen ???
Ik ben in elk geval heel bij hiermee en als de rest van de versterkingen dezelfde richting uitgaan dan gaat het wel goedkomen, zeker weten.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enerkey »

7 basisplaatsen en 7 keer assist en goal. Ik zie het er dik in. Ik ben blij dat hij nog een jaar blijft.
Maar typerend aan een jonge speler:
Als de ploeg slecht speelt gaat hij nooit de ploeg uit het moeras trekken en gaat hij mee ten onder.

Dus nu hebben we er 2 van 20 binnen. De volgende inkomend transfers zouden echt wel een minimum aan ervaring moeten hebben mijn inziens.
Mag nog altijd jong zijn natuurlijk: liefst dan bvb zoals Colombatto 23 jaar en 2-tal seizoenen ervaring als basisspeler.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Jones schreef: 30 jun 2020, 15:37
Halenaar schreef: 30 jun 2020, 14:47 Uitstekend nieuws dat Colidio blijft, wie kan er nog zeggen dat ze een golden boy hebben rondlopen in de aanval?
Vind je dat nu zo een topper ? 3 of 4 goede matchen met 6 assist en amper 1 goal. Moet nog veel bijwinnen.
Uiteraard moet die nog veel bijwinnen, hij is nog maar 20 jaar. En 6 assists en 1 goals op 12 matchen zijn al erg mooie statistieken om voor het eerst op dit niveau te spelen.

Is gewoon een zeer sterke spits die alleen nog maar beter zal worden. Passing en inzicht zijn gewoon top bij hem, brengt veel diepgang en is technisch ook sterk.

Gelijk iemand boven mij hier zegt: als je zelfs met dit niet tevreden kan zijn...
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door smol »

Tevreden met de verlenging van Colidio. Maar hij mag niet aanzien worden als leider van onze aanvalslinie, daarvoor viel hij vorig seizoen toch enkele keren door de mand.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Tompie »

Colidio zal dit seizoen zijn groeimarge moeten benutten.

Deed het in enkele wedstrijden prima (wel vooral tegen de mindere goden), maar een onbetwistbare basisspeler kan je in hem toch nog niet zien. Daarvoor is hij toch nog te kwak.

Ik beschouw hem eerder als een prima invaller/extra concurrentie voor de echte vervanger van Boli die hopelijk nog komt.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie