Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2869
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enrique »

Dreke schreef: 22 sep 2020, 15:51
enrique schreef: 22 sep 2020, 14:49 Als ik u was, zou ik mij laten testen...
Liggen Muscat en Vrancken al buiten ondertussen?

Nog even geduld ;)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lindoke »

Hrosovsky moet beschikken bij Genk. Huren met aankoopoptie?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enrique
Berichten: 2869
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enrique »

enrique schreef: 22 sep 2020, 18:43
Dreke schreef: 22 sep 2020, 15:51
enrique schreef: 22 sep 2020, 14:49 Als ik u was, zou ik mij laten testen...
Liggen Muscat en Vrancken al buiten ondertussen?

Nog even geduld ;)
Ah neen, sorry, voor Vrancken zal het nog nie voor volgende week zijn... 😉
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Roman »

enrique schreef: 22 sep 2020, 19:06
enrique schreef: 22 sep 2020, 18:43
Dreke schreef: 22 sep 2020, 15:51
enrique schreef: 22 sep 2020, 14:49 Als ik u was, zou ik mij laten testen...
Liggen Muscat en Vrancken al buiten ondertussen?

Nog even geduld ;)
Ah neen, sorry, voor Vrancken zal het nog nie voor volgende week zijn... 😉
Natuurlijk niet, zoals het gebruikelijk is zal STVV een ploeg die 4 keer na elkaar niet kon winnen en de vele kansen niet kon afmaken een helpende hand reiken en hun op de goede weg zetten !
Dus inderdaad, Vrancken niet buiten en onze vriend Muscat ook niet want die denkt nog altijd dat ze goed bezig zijn en de betere spelers die de bank warm houden niet nodig heeft.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

In het belang wordt Muscat toch ook al terecht gewezen.
Teveel bazen poeper, die niet meer de spelers wil opstellen die niet achter het ontslag van Brijs stonden.
En blijft vasthouden aan een opstelling die niet werkt.
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Roman »

pat@ schreef: 22 sep 2020, 15:07
stvvilvoorde schreef: 22 sep 2020, 14:16
ertee schreef: 22 sep 2020, 11:50 Sinani voorgesteld bij W-B.
En halen met Sitti ook verdedigende middenvelder in huis
Die gaan nog meedoen voor de titel.
Terwijl is bij ons Filippov voorgesteld. Daar moet je hier op het forum met een vergrootglas achter zoeken.
Ik snap het wel, we zakken toch sowieso naar 1B of Filippov er nu bijloopt of niet.
Welkom Oleksandr.
Inderdaad welkom ! Maar die gast weet nog niet waar hij terecht komt : zelden of nooit een bal vanop de flank (denk nog geen 10 in 6 matchen alhoewel ik me een mooie herinner van de man die nu blijkbaar "persona non garcia" is), inspeelpasses die een rariteit zijn en dan ook nog nooit aankomen, oeverloos gepingel achteraan met dan een lel naar voor die nooit aankomt, middenvelders die geen bal in de ploeg kunnen houden. Suzuki weet er intussen reeds alles van.
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Dreke »

Het Belang? De helden die met bombarie na de match tegen Gent stelden dat onze trainer de beste transfer was? En dat ze dat wel al langer in het snuitje hadden? Dat Belang? Waardeloze vod...
A loyal football fan only supports the shirt...
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

Dreke schreef: 22 sep 2020, 22:28 Het Belang? De helden die met bombarie na de match tegen Gent stelden dat onze trainer de beste transfer was? En dat ze dat wel al langer in het snuitje hadden? Dat Belang? Waardeloze vod...
Het was maar om te zeggen dat ze aan zijn poten zijn aant zagen.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

Ik verwacht toch nog een tweetal transfers hoor. De Jappen kunnen daar toch niet blijven langskijken he. We komen op de Japanse tv. We gaan ons daar toch niet blijven belachelijk maken he.
We verkopen 2 middenvelders met offensieve bedoelingen (Debruyn en Botaka) en halen er geen bij, dat kan niet he. Vorig jaar waren onze middenveldwissels ook al beperkt.
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Guggenheimer »

Ik heb dit ook al gepost in een reactie in de wedstrijdtopic maar het lijkt me interessant om dit ook even hier te posten :
We hebben niet enkel een Belgenprobleem. Onze Belgen zijn ook voornamelijk verdedigers.

Belgen in de kern :

Doel : Steppe, Vanmarsenille
Verdedigers : Janssens, Mmaee, Buatu, Lathouwers,Caufriez
Middenveld : Van Dessel, Asamoah, De Ridder en Massoudi (?)
Aanval : Balongo

Van die moeten er 6 op het wedstrijdblad staan. Dat wil zeggen dat je bijna altijd 2 van de 4 ( Buatu, Janssens, Mmaee en Caufriez) moet opstellen want je kan moeilijk 4 verdedigers op de bank zetten als je nog wat wisselmogelijkheden wil.

Ik spreek me niet uit over inbreng van Muscat in de transfers want we weten het simpelweg niet. En uiteraard moeten we wat kwalitatieve Belgen halen of laten doorstromen en liefst op meerdere posities. Maar als je ziet dat we een miljoen moeten neertellen voor Caufriez dan weet je dat Belgen duur zijn. Zeker aangezien aanvallend ingestelde spelers over het algemeen nog duurder zijn. Het moet uiteraard beter maar ik onderschat de moeilijkheid niet !
Filippov is welkom voor mij maar ik had veel liever een Belgische aanvallend ingestelde speler gezien. Die had wellicht nog meer gekost maar het zou veel problemen oplossen.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

Guggenheimer schreef: 23 sep 2020, 00:38 Ik heb dit ook al gepost in een reactie in de wedstrijdtopic maar het lijkt me interessant om dit ook even hier te posten :
We hebben niet enkel een Belgenprobleem. Onze Belgen zijn ook voornamelijk verdedigers.

Belgen in de kern :

Doel : Steppe, Vanmarsenille
Verdedigers : Janssens, Mmaee, Buatu, Lathouwers,Caufriez
Middenveld : Van Dessel, Asamoah, De Ridder en Massoudi (?)
Aanval : Balongo

Van die moeten er 6 op het wedstrijdblad staan. Dat wil zeggen dat je bijna altijd 2 van de 4 ( Buatu, Janssens, Mmaee en Caufriez) moet opstellen want je kan moeilijk 4 verdedigers op de bank zetten als je nog wat wisselmogelijkheden wil.

Ik spreek me niet uit over inbreng van Muscat in de transfers want we weten het simpelweg niet. En uiteraard moeten we wat kwalitatieve Belgen halen of laten doorstromen en liefst op meerdere posities. Maar als je ziet dat we een miljoen moeten neertellen voor Caufriez dan weet je dat Belgen duur zijn. Zeker aangezien aanvallend ingestelde spelers over het algemeen nog duurder zijn. Het moet uiteraard beter maar ik onderschat de moeilijkheid niet !
Filippov is welkom voor mij maar ik had veel liever een Belgische aanvallend ingestelde speler gezien. Die had wellicht nog meer gekost maar het zou veel problemen oplossen.
Je hebt dus 12Belgen volgens uw lijstje.
Daarvan zijn
Balongo
Vandessel
Vanmarsenille
Massoudi
Lathouwers
Nog niet klaar voor het grote werk, als ze dat ooit gaan zijn.
Dan heb je nog
Jansens = te weinig voor eerste nationale
De Ridder = te vaak gekwetst
En inderdaad dan blijven er nog vijf spelers over, allemaal verdedigend ingestelde spelers.
Vijf, de rest komt te kort.
Maar neen volgens sommigen hebben wij geen Belgen probleem :roll:
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door smol »

vdl schreef: 23 sep 2020, 08:33
Guggenheimer schreef: 23 sep 2020, 00:38 Ik heb dit ook al gepost in een reactie in de wedstrijdtopic maar het lijkt me interessant om dit ook even hier te posten :
We hebben niet enkel een Belgenprobleem. Onze Belgen zijn ook voornamelijk verdedigers.

Belgen in de kern :

Doel : Steppe, Vanmarsenille
Verdedigers : Janssens, Mmaee, Buatu, Lathouwers,Caufriez
Middenveld : Van Dessel, Asamoah, De Ridder en Massoudi (?)
Aanval : Balongo

Van die moeten er 6 op het wedstrijdblad staan. Dat wil zeggen dat je bijna altijd 2 van de 4 ( Buatu, Janssens, Mmaee en Caufriez) moet opstellen want je kan moeilijk 4 verdedigers op de bank zetten als je nog wat wisselmogelijkheden wil.

Ik spreek me niet uit over inbreng van Muscat in de transfers want we weten het simpelweg niet. En uiteraard moeten we wat kwalitatieve Belgen halen of laten doorstromen en liefst op meerdere posities. Maar als je ziet dat we een miljoen moeten neertellen voor Caufriez dan weet je dat Belgen duur zijn. Zeker aangezien aanvallend ingestelde spelers over het algemeen nog duurder zijn. Het moet uiteraard beter maar ik onderschat de moeilijkheid niet !
Filippov is welkom voor mij maar ik had veel liever een Belgische aanvallend ingestelde speler gezien. Die had wellicht nog meer gekost maar het zou veel problemen oplossen.
Je hebt dus 12Belgen volgens uw lijstje.
Daarvan zijn
Balongo
Vandessel
Vanmarsenille
Massoudi
Lathouwers
Nog niet klaar voor het grote werk, als ze dat ooit gaan zijn.
Dan heb je nog
Jansens = te weinig voor eerste nationale
De Ridder = te vaak gekwetst
En inderdaad dan blijven er nog vijf spelers over, allemaal verdedigend ingestelde spelers.
Vijf, de rest komt te kort.
Maar neen volgens sommigen hebben wij geen Belgen probleem :roll:
Jij bent positief :) je rekent Mmae mee als voldoende voor 1A.
Van de "jongeren" hierboven opgenoemd is nog niet klaar dikke zever. Als je kwaliteit hebt ben je klaar op de leeftijd dat ze hebben, punt uit. Dus ofwel laat je ze spelen ofwel zeg je bedankt en tot ziens !
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door AirMontella »

Ik zou voor de positie van aanvallende 8 eens polsen bij Anderlecht voor een uitleenbeurt van El Hadj. Speelde bij Anderlecht vooral als aanvallende buitenspeler, waar hij minder uit de verf komt. Maar is wel degelijk een centrale middenvelder met het profiel van De Ridder.

Nadelen zijn dan natuurlijk wel dat het om een uitleenbeurt gaat en dat hij nog niet de vele ervaring heeft. Voordeel is... Een homegrown speler met potentieel erbij.

Al is het natuurlijk de vraag in welke mate een Van Dessel of Masoudi dit ook niet zouden kunnen.

En in verband met jongeren... Balongo is zo heel jong al niet meer he. Die is 'al' 21, voor een spits toont hij (mijn mening) dan te weinig potentieel of progessie.

Om te kaderen: onder meer Durkin, Colidio, Nakamura en Johny Lucas zijn jonger dan Balongo.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Haspengouw »

Geef mij maar Geoffry Hairemans. Polyvalent, Belg, ervaring op het hoogste niveau, sierlijke voetballer, creativiteit, goede vrije trap/corner in de voeten,... Ik zag hem in de eerste matchen van Mechelen dit seizoen aan het werk, kon mij wel bekoren. Zat de laatse match tegen Genk op de bank, hij lijkt zijn basisplaats te verliezen. Als ik mij niet vergis had men vorig jaar tijdens de winterstop een persoonlijk akkoord met hem... Als bestuur zijnde zou ik een nieuwe poging wagen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lindoke »

Haspengouw schreef: 23 sep 2020, 12:01 Geef mij maar Geoffry Hairemans. Polyvalent, Belg, ervaring op het hoogste niveau, sierlijke voetballer, creativiteit, goede vrije trap/corner in de voeten,... Ik zag hem in de eerste matchen van Mechelen dit seizoen aan het werk, kon mij wel bekoren. Zat de laatse match tegen Genk op de bank, hij lijkt zijn basisplaats te verliezen. Als ik mij niet vergis had men vorig jaar tijdens de winterstop een persoonlijk akkoord met hem... Als bestuur zijnde zou ik een nieuwe poging wagen.
Zelfs al was STVV toen 2e keus?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie