Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef: 30 nov 2020, 14:50 Maar wij hebben toch een toptalent van Inter op de rechtsachter? :?
Moest ne mens niet beter weten en geen grenzeloos geloof hebben in de integriteit van onze Mister Tateishi en zijn trawanten, zou hij nog beginnen te denken dat er met zwart geld en enveloppen onder de tafel gewerkt wordt en dat iemand zich serieus persoonlijk aan het verrijken is... :roll:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Er moet dringend ballast zoals Lucas geloosd worden.
Zal niet fraai in de cijfers ogen, maar die blijven meeslepen heeft geen zin.
Konate houden heeft ook geen zin meer.
Matsubara houden als backup is ook zinloos. Vraag me af wa voor ne pree die zal hebben.
idem voor 2 van de drie uit: Ito, Nakamura, Lee als je ze toch niet gebruikt, deels omdat je het systeem niet kan spelen waarin ze renderen.
Suzuki bij een redelijk bod verkopen.

Wat er bij moet komen.

- nieuwe T1
- nr 10
- nr 6
- rechtsback

direct inzetbare versterkingen
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door voetballiefhebber »

Wat zou hen bezield hebben om Vagianidis te huren tot het einde van het seizoen? Er was nood aan een rechtsachter en dan halen ze een speler die zelf ergens bij de beloften speelt.

Op die manier heb je inderdaad 20 miljoen euro of meer nodig om erin te kunnen blijven. Vraag eens aan andere clubs hoeveel geld ze hebben uitgegeven om het nodige rendement te halen. Kijk eens naar Charleroi.

Ja, Gent slaat zwaar tegen met hun investeringen. Kan altijd eens gebeuren, want vroeger haalden ze daar succes na succes met spelers waar ze vaak niet veel voor betaalden.
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Anneke »

Ondertussen zit Michael Olunga aan 26 doelpunten in de J1 league ;)
26 jaar - 1m93 - speelt ook daar in 3-5-2 systeem
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STimVV »

Dat ze al maar werk beginnen maken van Dion Cools.
We hebben, onder andere, nood aan een rechtsback en aan goede belgen zodat de coach kan selecteren in functie van kwaliteit ipv nationaliteit.
Dion Cools past in het profiel dat we nodig hebben.
Ik hoorde daarnet tijdens de champions leaguematch van Midtjylland tegen Atalanta dat hij weer op de bank zat. Zijn club is europees uitgeschakeld.
Een uitleenbeurt met aankoopoptie moet dan mogelijk zijn lijkt me.
Maja... heeft Tateishi al ooit gehoord van die jongen... NEE :roll: De CongPhuong's en Kinoshita's die kentem...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Anneke schreef: 01 dec 2020, 16:19 Ondertussen zit Michael Olunga aan 26 doelpunten in de J1 league ;)
26 jaar - 1m93 - speelt ook daar in 3-5-2 systeem
Heb het gezien, er wordt wel slecht verdedigd doch hij weet de goal wel staan
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Elgromi »

Anneke schreef: 01 dec 2020, 16:19 Ondertussen zit Michael Olunga aan 26 doelpunten in de J1 league ;)
26 jaar - 1m93 - speelt ook daar in 3-5-2 systeem
Heb zijn naam ookal paar keer gedropped voorbije jaren maar, deze is qua loon te duur, verdiend veel.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Elgromi »

Ocharme cacace had evengoed in engelse tweede klasse kunnen zitten. Koos voor stvv omdat Lucas Trani een familie vriend is daarom koos hij voor stvv als volgende stap.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Underdog »

Het water stond onder het Japanse bewind nog nooit zo hoog aan onze lippen. De voorbije - mogen we intussen toch wel zeggen - geflopte transferperiodes indachtig ben ik echt erg benieuwd wat het komende maand wordt. Ik neem aan dat in deze penibele situatie ook de clubtop beseft dat versterking een noodzaak is. Wat me vooral nieuwgierig maakt: Blijven Pinto en Tateishi inzetten op jonge talenten of kiezen ze voor een aantal ervaren (Belgische?) profielen. In tegenstelling tot vorige mercato's is de foutenmarge zo goed als nihil. Het zal er echt pal op MOETEN zijn.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lindoke »

Dan is het nog te hopen dat ze weer zo stom niet zijn om tot eind januari te wachten met hun transfers want dan zijn er weer 4 wedstrijden gepasseerd en 12 potentiele punten te grabbel gegooid. Direct op de bal spelen is de boodschap en zorgen dat de versterkingen speelgerechtigd zijn op de eerste speeldag na de winterstop op 17-01-21.

Ik ben benieuwd!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STimVV »

lindoke schreef: 02 dec 2020, 20:15 Dan is het nog te hopen dat ze weer zo stom niet zijn om tot eind januari te wachten met hun transfers want dan zijn er weer 4 wedstrijden gepasseerd en 12 potentiele punten te grabbel gegooid. Direct op de bal spelen is de boodschap en zorgen dat de versterkingen speelgerechtigd zijn op de eerste speeldag na de winterstop op 17-01-21.

Ik ben benieuwd!!!
Kijk naar wat Tateishi en Pinto klaarspeelden in:

* Wintertransferperiode 2018-2019
(Bezus-DeNorre weg, niet vervangen en dus geen po1)

* Zomertransferperiode 2019
(Tomyasu, Endo, Kamada, DeSart, Ceballos enz weg. Cong Phuong, Lucas, Ito, Lee, en andere miljoenen-flop-aankopen die eind aug kwamen. Brys niet gevolgd in zijn noden)

* Wintertransferperiode 2019-2020
(Acolatse + Boli weg, niet vervangen en nog steeds geen 10. Enkel Rocky 7 matchen gehuurd)

* Zomertransferperiode 2020
(Botaka en nog een 6-tal anderen weg. Geen rechtsback, geen 10, geen kwaliteitsvolle voetbelgen)

Telkens hetzelfde patroon.. wanneer de competitie begon interesseerde hen geen fluit. En de manier waarop een coach wou spelen ook al niet.
4 tranfersperiodes die schandalig werden ingevuld. Je moet het al expres doen als je het NOG slechter zou willen doen.
Ik heb geen hoop dat het nu anders zal zijn.

Het is een schande dat Pinto en Tateishi nu NOG eens de kans krijgen.
Andy
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 jun 2011, 09:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Andy »

Denken sommigen onder ons echt dat ze die 2 sjarels de laan gaan uitsturen? Die zitten vastgeroest zolang DMM hier baas is. Vanuit Japan gaat er niets veranderen, een ver van hun bed show. Ik stuurde vandaag een mailtje naar David Meekers en kreeg als reactie dat de Japanners beslissen. Hoe graag ook hij het Limburgs gevoel terug wil volgens mij, ook hij is niet in staat om dingen te veranderen. Deze club zal nooit meer terugkeren naar de echte hel, waar leiders lijders worden! De vorige eigenaar heeft iedereen nog eens met zijn kanariepietje.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door tesneusdoek »

STimVV schreef: 02 dec 2020, 20:27
lindoke schreef: 02 dec 2020, 20:15 Dan is het nog te hopen dat ze weer zo stom niet zijn om tot eind januari te wachten met hun transfers want dan zijn er weer 4 wedstrijden gepasseerd en 12 potentiele punten te grabbel gegooid. Direct op de bal spelen is de boodschap en zorgen dat de versterkingen speelgerechtigd zijn op de eerste speeldag na de winterstop op 17-01-21.

Ik ben benieuwd!!!
Kijk naar wat Tateishi en Pinto klaarspeelden in:

* Wintertransferperiode 2018-2019
(Bezus-DeNorre weg, niet vervangen en dus geen po1)

* Zomertransferperiode 2019
(Tomyasu, Endo, Kamada, DeSart, Ceballos enz weg. Cong Phuong, Lucas, Ito, Lee, en andere miljoenen-flop-aankopen die eind aug kwamen. Brys niet gevolgd in zijn noden)

* Wintertransferperiode 2019-2020
(Acolatse + Boli weg, niet vervangen en nog steeds geen 10. Enkel Rocky 7 matchen gehuurd)

* Zomertransferperiode 2020
(Botaka en nog een 6-tal anderen weg. Geen rechtsback, geen 10, geen kwaliteitsvolle voetbelgen)

Telkens hetzelfde patroon.. wanneer de competitie begon interesseerde hen geen fluit. En de manier waarop een coach wou spelen ook al niet.
4 tranfersperiodes die schandalig werden ingevuld. Je moet het al expres doen als je het NOG slechter zou willen doen.
Ik heb geen hoop dat het nu anders zal zijn.

Het is een schande dat Pinto en Tateishi nu NOG eens de kans krijgen.
Gewoon reposten in "Tateishi buiten", zodat zijn schandalig wanbeleid snel via zoekmotoren wordt opgepikt door de pers en tot in Tokyo raakt. Ik meen echt dat als je elke transferperiode willekeurig transfervrije spelers uit de Belgische of Nederlandse competitie of uit 1-B had aangetrokken om elke positie (in een 3-5-2 of 4-4-2...) dubbel op te vullen, dat je nu er beter voorstond. Ongelofelijk hoe die :yes: er miljoenen heeft doorgedraaid en niet eens tot de orde wordt geroepen of de eer aan zichzelf houdt en ontslag neemt of een stap opzij zet en een Sportief Directeur aanstelt die echt de markt en de competitie kent en in functie van de noden van de trainer werkt.

Slechter kan gewoonweg niet. Het is bijna niet (meer) te geloven dat die spelers aangetrokken werden op basis van hun kwaliteit...want die hebben ze niet of onvoldoende en zeker niet in vergelijking met de prijs die ervoor betaald is. Als ik voor mijn baas duur materiaal aankoop dat niet de vereiste kwaliteit heeft of dat we niet kunnen gebruiken, dan kan ik hem misschien één of twee keer overtuigen dat ik me vergist heb en beloven dat het nooit meer gaat gebeuren. Iedereen kan zich wel eens vergissen of bedrogen worden. Maar als ik systematisch verkeerd materiaal aankoop, veel te veel betaal en soms verschillende keren aan dezelfde personen, dan denk ik wel dat ik een interne audit mag verwachten, of erger...want dat gaat toch verdacht lijken na een tijdje... Als ze dan niets vinden, is de enig mogelijke conclusie dat ik volledig onbekwaam ben en mag ik waarschijnlijk zelfs niet meer voor 20 Euro nietjes en papier voor de kopieermachine gaan kopen.

Waarom zijn die spelers hier? Wie deed de scouting? Welke makelaars brachten hun aan? Welke commissies werden er betaald? Dat zou de heer Tateishi eens mogen komen uitleggen (ofwel hier, ofwel in Tokyo, ofwel voor ... :gek: .)

Ik herinner me dat Tateishi zei dat hij weinig sliep... Wel, deze nachten zal hij waarschijnlijk nog wat slechter slapen, want die hele, stinkende beerput gaat ongetwijfeld (tenzij ze in Tokyo ermee akkoord zijn om op deze manier het geld van DMM op te smodderen) opengelegd worden, als we naar 1-B zakken, want dan gaan de rode cijfers in Tokyo toch eindelijk de alarmbellen doen afgaan.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

Niemand ligt hier wakker van, en de put zal dicht blijven.
Het kleine stvv is in handen van Japanse zakenmensen, die nul comma nul inzitten met de club,zijn eigenheid of zijn supporters.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Positivo »

Underdog schreef: 02 dec 2020, 18:35 Het water stond onder het Japanse bewind nog nooit zo hoog aan onze lippen. De voorbije - mogen we intussen toch wel zeggen - geflopte transferperiodes indachtig ben ik echt erg benieuwd wat het komende maand wordt. Ik neem aan dat in deze penibele situatie ook de clubtop beseft dat versterking een noodzaak is. Wat me vooral nieuwgierig maakt: Blijven Pinto en Tateishi inzetten op jonge talenten of kiezen ze voor een aantal ervaren (Belgische?) profielen. In tegenstelling tot vorige mercato's is de foutenmarge zo goed als nihil. Het zal er echt pal op MOETEN zijn.
Ok, deze transferperiode was geen echte hoogvlieger met Cauffriez, Cacace, Filipov ......maar die vorige !!!
Plaats reactie