Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Missé-Missé »

enerkey schreef: 04 jan 2021, 13:10
Dreke schreef: 04 jan 2021, 08:55
enerkey schreef: 03 jan 2021, 22:51 Het probleem is dat hij nooit heeft kunnen verkroppen dat hij hier afgeserveerd is als speler. Uitspraken als ik ben blij dat ik voor de tweede beste club van Limburg hebt getekend typeren hem. (Toen hij bij Lommel tekende)
Tja dan moet je niet verwonderd zijn dat ze je liever links laten liggen als er andere opties zijn.
Net alsof een Japans bestuur zich iets gaat aantrekken van wat iemand in het verleden eens gezegd heeft. Maes heeft zijn handen dik verbrand aan financiële constructies en dat bleek geen struikelblok te zijn. Wat zou een uitspraak van Vreven dat dan zijn... En hoe de meningen hier veranderen zoals een haan op een toren (de hoerastemming die hier heerst is al even kort door de bocht als de complete afslachting tot voor een paar weken), zou Vreven ook de held geweest zijn met een 9 op 9.

Ik deel de algemene teneur die hier over Nazon heerst niet. Voor mij is hij een zeer nuttige speler die wel degelijk zijn plaats heeft in deze ploeg.
Natuurlijk trekken die zich daar niets van aan. Maar je schijnt te vergeten dat die 0,0 voeling hebben met de Belgische competitie, laat staan Limburg. Het is niet dat zij heel de voorbije geschiedenis van het Belgisch voetbal bestudeerd hebben, om er dan achter te komen dat Peter Maes een Limburgse trainer met een palmares is. En dat Stijn Vreven een verleden had met STVV en het ook goed deed als trainer. Neen Peter Maes is hun aangeraden door de Belgen en Stijn Vreven simpelweg niet.
Voor wat het waard is, ik heb ook 0,0 voeling met Limburg 😉😁
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Missé-Missé schreef: 04 jan 2021, 13:27

Voor wat het waard is, ik heb ook 0,0 voeling met Limburg 😉😁
idem, tenzij limburg alles is wat ten zuid-westen van hasselt ligt
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door voetballiefhebber »

Spelers met naam en faam gaan toch niet naar STVV komen. Een speler uit 1B kun je nog halen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

voetballiefhebber schreef: 04 jan 2021, 13:38 Spelers met naam en faam gaan toch niet naar STVV komen. Een speler uit 1B kun je nog halen.
Als je genoeg wil betalen, komt iedereen.
(waarmee ik niet wil zeggen dat we dat dan ook maar moeten doen)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Onze rechtsback mag nu wel eens voorgesteld gaan worden.
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door enerkey »

stvvilvoorde schreef: 04 jan 2021, 13:34
Missé-Missé schreef: 04 jan 2021, 13:27

Voor wat het waard is, ik heb ook 0,0 voeling met Limburg 😉😁
idem, tenzij limburg alles is wat ten zuid-westen van hasselt ligt
Idem dito hoor. Ikzelf ben een pure Haspengouwer: Landen, Sint-Truiden, Waremme, Hannuit, Jodoigne,.... overal ben ik er het kind aan huis ;)
Beste en mooitse streek van België ;) Bij mij moet een Brepoels van deze wereld trainer worden alvorens ik mij er mij mee kan vereenzelvingen.
Maar als de mensen van Sint-Truiden er een band mee hebben stemt mij dat al tevreden genoeg. :cool:
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Dreke »

Ik: "Ik ben afkomstig van Borgloon."
Hij/zij: "Aha, Limburg."
Ik: "Haspengouw."
A loyal football fan only supports the shirt...
Geel-Blauw
Berichten: 822
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Geel-Blauw »

Jones schreef: 03 jan 2021, 18:55 Stijn Vreven had trainer willen worden van STVV zegt hij net op TVL. Echter niks van STVV gehoord...
https://www.tvl.be/sport/stijn-vreven-b ... ren-110959
Wat had die nu verwacht? Dat wij de trainer van een ploeg die onderaan staat in Slovakije gaan wegplukken puur omdat hij een Limburger is?
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

stvvilvoorde schreef: 04 jan 2021, 13:45 Onze rechtsback mag nu wel eens voorgesteld gaan worden.
Het is altijd windstil qua transfergeruchten sinds de Japanners het hebben overgenomen hier :)

Kijk naar Bruls: is nooit iets van gelekt geweest, buiten de avond dat hij zijn contract ondertekend heeft.

Het kan dus allemaal wel eens snel gaan, zeker als Maes zo hoopvol is volgens @Jones.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Voordat heel Stayen denkt dat Harbaoui aan de tafel van Tateishi zit op goedkeuring van het forum te wachten (he @Jones). Er worden enkele ploegen in verband gebracht met hem waaronder STVV (door Maes). Het is een GERUCHT, die ik probeer te bevestigen/ontkrachten adhv mijn Story

Liefs STVV_eng
Louis XIV
Berichten: 1250
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Louis XIV »

Missé-Missé schreef: 04 jan 2021, 13:27
enerkey schreef: 04 jan 2021, 13:10
Dreke schreef: 04 jan 2021, 08:55
enerkey schreef: 03 jan 2021, 22:51 Het probleem is dat hij nooit heeft kunnen verkroppen dat hij hier afgeserveerd is als speler. Uitspraken als ik ben blij dat ik voor de tweede beste club van Limburg hebt getekend typeren hem. (Toen hij bij Lommel tekende)
Tja dan moet je niet verwonderd zijn dat ze je liever links laten liggen als er andere opties zijn.
Net alsof een Japans bestuur zich iets gaat aantrekken van wat iemand in het verleden eens gezegd heeft. Maes heeft zijn handen dik verbrand aan financiële constructies en dat bleek geen struikelblok te zijn. Wat zou een uitspraak van Vreven dat dan zijn... En hoe de meningen hier veranderen zoals een haan op een toren (de hoerastemming die hier heerst is al even kort door de bocht als de complete afslachting tot voor een paar weken), zou Vreven ook de held geweest zijn met een 9 op 9.

Ik deel de algemene teneur die hier over Nazon heerst niet. Voor mij is hij een zeer nuttige speler die wel degelijk zijn plaats heeft in deze ploeg.
Natuurlijk trekken die zich daar niets van aan. Maar je schijnt te vergeten dat die 0,0 voeling hebben met de Belgische competitie, laat staan Limburg. Het is niet dat zij heel de voorbije geschiedenis van het Belgisch voetbal bestudeerd hebben, om er dan achter te komen dat Peter Maes een Limburgse trainer met een palmares is. En dat Stijn Vreven een verleden had met STVV en het ook goed deed als trainer. Neen Peter Maes is hun aangeraden door de Belgen en Stijn Vreven simpelweg niet.
Voor wat het waard is, ik heb ook 0,0 voeling met Limburg 😉😁
Daarom, omdat gij geen voeling hebt met Limburg en al dat schoons aan u laat voorbij gaan, uw nickname ‘Missé-Missé perfect bij u past ...
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door fruitboerke »

Stvv_eng schreef: 04 jan 2021, 16:05 Voordat heel Stayen denkt dat Harbaoui aan de tafel van Tateishi zit op goedkeuring van het forum te wachten (he @Jones). Er worden enkele ploegen in verband gebracht met hem waaronder STVV (door Maes). Het is een GERUCHT, die ik probeer te bevestigen/ontkrachten adhv mijn Story

Liefs STVV_eng
Harbaoui is voor mij meer dan welkom . Ondanks zijn leeftijd weet die man ze wel binnen te schieten . Maes kent deze speler door en door want heeft er 3 jaar mee gewerkt bij Lokeren.Ik had heel veel verwacht van Filipov maar hij blijkt toch jammer genoeg een kat in ene zak.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Yellow Feaver »

Eerlijk gezegd zie ik geen enkele toegevoegde waarde van Harbaoui op dit moment. Hij is op leeftijd, statistieken duidelijk in dalende lijn en helemaal niet compatibel met Suzuki.
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Yellow Feaver schreef: 04 jan 2021, 17:03 Eerlijk gezegd zie ik geen enkele toegevoegde waarde van Harbaoui op dit moment. Hij is op leeftijd, statistieken duidelijk in dalende lijn en helemaal niet compatibel met Suzuki.
Vind ik ook, ik heb veel liever een snelle wendbare spits die een actie maakt op snelheid en dan kom ik uit bij Teddy Chevalier bv.
Plaats reactie