Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STimVV »

Hij loopt al rond in stvv-outfit, dat is dus rond.
Nr.10: ok
Diepe spits: ok
Belgenprobleem: grotendeels opgelost
Nu nog een rechterflank.

Want dat is nog steeds een probleem.
Tegen Brugge heb je geen vervanger voor 4 van uw 5 verdedigers. Konaté en Caufriez zijn geschorst, Mmaee geblesseerd.
Geen alternatief dus voor Sankhon, Buatu, Teixeira, Garcia. Stel dat bijvb Teixeira morgen een verrekking oploopt op training... dan zou Sankhon hem kunnen vervangen achteraan. Maar dan heb je dus niemand op rechtsback. Met als gevolg dat Wolke nog steeds op de bank zal moeten zitten vrees ik... de enige die zowel op rechts als achteraan al gespeeld heeft.

Het is dus hopen dat er geen blessures, ziektes, of kaarten vallen voor die posities of je moet weer terugvallen op Wolke Janssens... of een nog groter risico nemen met Vagiannidis, Durkin of Matsubara op rechtsback. Of noodgedwongen omschakelen naar een ander systeem met 4 achteraan.

Sankhon is eigenlijk een speler van goudwaarde omwille van zijn polivalentie. Hij kan backup zijn voor maar liefst 5 spelers: voor Asamoah, Buatu, Teixeira, Garcia en voor Caufriez (op rechts). Das toch wel uniek. Maar je moet er dus voor zorgen dat hij op de bank zit door een rechtse flank te halen die asap inzetbaar is. Dan kan Sankhon concurreren met Buatu en heb je een back-up.
Laatst gewijzigd door STimVV op 07 jan 2021, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Yellow Feaver »

Ik denk dat er nog genoeg afvloei gaat zijn en dat we naar volgend seizoen toe nog 1 of 2 middenvelders moeten gaan bijhalen als Maes gaat omschakelen naar een 4-4-2 met ruit.
-Lucas waarschijnlijk geen toekomst meer
-Colombatto, hoe de kaarten nu liggen zal hij ook mogen vertrekken
-Asamoah jammer genoeg geruchten over uitgaande transfer
-Lee gaat niet nog eens seizoen op de bank zitten
-Colidio, afhankelijk van Inter.
-Mazoudi komt niet meer aan de oppervlakte
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jack »

Jean-Paul schreef:
Jack schreef: 07 jan 2021, 10:32 Een veroordeeld verkrachter.
Ben ik NIET blij mee!
Dus iedereen die als zestienjarige een zware fout heeft gepleegd mag nooit meer werken
Waar zeg ik dat?
Me geen woorden in de mond leggen aub.

Er zijn zovele spitsen die ons iets bij kunnen brengen, zeg gewoon dat ik dan liever eentje heb die geen veroordeelde verkrachter is.
Niet meer niet minder.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jean-Paul »

Jack schreef: 07 jan 2021, 15:01
Jean-Paul schreef:
Jack schreef: 07 jan 2021, 10:32 Een veroordeeld verkrachter.
Ben ik NIET blij mee!
Dus iedereen die als zestienjarige een zware fout heeft gepleegd mag nooit meer werken
Waar zeg ik dat?
Me geen woorden in de mond leggen aub.

Er zijn zovele spitsen die ons iets bij kunnen brengen, zeg gewoon dat ik dan liever eentje heb die geen veroordeelde verkrachter is.
Niet meer niet minder.
Inderdaad ben ik hier in de fout
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jacques »

STimVV schreef: 07 jan 2021, 14:53
Want dat is nog steeds een probleem.
Tegen Brugge heb je geen vervanger voor 4 van uw 5 verdedigers. Konaté en Caufriez zijn geschorst, Mmaee geblesseerd.
Geen alternatief dus voor Sankhon, Buatu, Teixeira, Garcia. Stel dat bijvb Teixeira morgen een verrekking oploopt op training... dan zou Sankhon hem kunnen vervangen achteraan. Maar dan heb je dus niemand op rechtsback. Met als gevolg dat Wolke nog steeds op de bank zal moeten zitten vrees ik... de enige die zowel op rechts als achteraan al gespeeld heeft.

Het is dus hopen dat er geen blessures, ziektes, of kaarten vallen voor die posities of je moet weer terugvallen op Wolke Janssens... of een nog groter risico nemen met Vagiannidis, Durkin of Matsubara op rechtsback. Of noodgedwongen omschakelen naar een ander systeem met 4 achteraan.
Dat Wolke 1 match moet depanneren op de bank (!) beschouw ik niet als een ramp. Hij heeft zijn beperkingen, maar niet in die mate dat hij niet 1 keer als back-up kan dienen. We hebben het uiteindelijk wel over de speler van het jaar hé. ;) Serieus, hij heeft ook wel degelijke matchen gespeeld voor ons. We kunnen beter ons huiswerk deftig doen, dan nu rap rap iemand vastleggen die uiteindelijk toch door de mand valt. Met het oog op het behoud zijn de matchen tegen OHL en zeker Moeskroen veel belangrijker dan die tegen Bruhhe.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STimVV »

Jacques schreef: 07 jan 2021, 16:14
STimVV schreef: 07 jan 2021, 14:53
Want dat is nog steeds een probleem.
Tegen Brugge heb je geen vervanger voor 4 van uw 5 verdedigers. Konaté en Caufriez zijn geschorst, Mmaee geblesseerd.
Geen alternatief dus voor Sankhon, Buatu, Teixeira, Garcia. Stel dat bijvb Teixeira morgen een verrekking oploopt op training... dan zou Sankhon hem kunnen vervangen achteraan. Maar dan heb je dus niemand op rechtsback. Met als gevolg dat Wolke nog steeds op de bank zal moeten zitten vrees ik... de enige die zowel op rechts als achteraan al gespeeld heeft.

Het is dus hopen dat er geen blessures, ziektes, of kaarten vallen voor die posities of je moet weer terugvallen op Wolke Janssens... of een nog groter risico nemen met Vagiannidis, Durkin of Matsubara op rechtsback. Of noodgedwongen omschakelen naar een ander systeem met 4 achteraan.
Dat Wolke 1 match moet depanneren op de bank (!) beschouw ik niet als een ramp. Hij heeft zijn beperkingen, maar niet in die mate dat hij niet 1 keer als back-up kan dienen. We hebben het uiteindelijk wel over de speler van het jaar hé. ;) Serieus, hij heeft ook wel degelijke matchen gespeeld voor ons. We kunnen beter ons huiswerk deftig doen, dan nu rap rap iemand vastleggen die uiteindelijk toch door de mand valt. Met het oog op het behoud zijn de matchen tegen OHL en zeker Moeskroen veel belangrijker dan die tegen Bruhhe.
Zal sowieso voor meer dan 1x het geval zijn...
Ik denk niet dat we dit jaar al veel matchen hebben gehad zonder blessures en schorsingen voor die posities. Dat zal ook de komende weken en maanden het geval zijn. Dat was vorig jaar ook al het geval, toen was hij ook pas 2e of 3e keuze, en toch stond hij wekelijks op dat veld.
Ik wil het ni meer Jacques, ik wil het ni meer! :cool:
Jones
Berichten: 3190
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Yellow Feaver schreef: 07 jan 2021, 14:59 Ik denk dat er nog genoeg afvloei gaat zijn en dat we naar volgend seizoen toe nog 1 of 2 middenvelders moeten gaan bijhalen als Maes gaat omschakelen naar een 4-4-2 met ruit.
-Lucas waarschijnlijk geen toekomst meer
-Colombatto, hoe de kaarten nu liggen zal hij ook mogen vertrekken
-Asamoah jammer genoeg geruchten over uitgaande transfer
-Lee gaat niet nog eens seizoen op de bank zitten
-Colidio, afhankelijk van Inter.
-Mazoudi komt niet meer aan de oppervlakte
Balongo mag van mij ook andere oorden opzoeken, Janssens ook
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jan Bulder »

STimVV schreef: 07 jan 2021, 16:27
Zal sowieso voor meer dan 1x het geval zijn...
Ik denk niet dat we dit jaar al veel matchen hebben gehad zonder blessures en schorsingen voor die posities. Dat zal ook de komende weken en maanden het geval zijn. Dat was vorig jaar ook al het geval, toen was hij ook pas 2e of 3e keuze, en toch stond hij wekelijks op dat veld.
Ik wil het ni meer Jacques, ik wil het ni meer! :cool:
Ok, maar een Wolke als 3e keuze, daar kan ik best mee leven. Langs de andere kant zouden de 3e keuzes eigenlijk jongeren die doorstromen uit de eigen werking moeten zijn.
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Timme »

STimVV schreef: 07 jan 2021, 14:53
Hij loopt al rond in stvv-outfit, dat is dus rond.
Nr.10: ok
Diepe spits: ok
Belgenprobleem: grotendeels opgelost
Nu nog een rechterflank.

Want dat is nog steeds een probleem.
Tegen Brugge heb je geen vervanger voor 4 van uw 5 verdedigers. Konaté en Caufriez zijn geschorst, Mmaee geblesseerd.
Geen alternatief dus voor Sankhon, Buatu, Teixeira, Garcia. Stel dat bijvb Teixeira morgen een verrekking oploopt op training... dan zou Sankhon hem kunnen vervangen achteraan. Maar dan heb je dus niemand op rechtsback. Met als gevolg dat Wolke nog steeds op de bank zal moeten zitten vrees ik... de enige die zowel op rechts als achteraan al gespeeld heeft.

Het is dus hopen dat er geen blessures, ziektes, of kaarten vallen voor die posities of je moet weer terugvallen op Wolke Janssens... of een nog groter risico nemen met Vagiannidis, Durkin of Matsubara op rechtsback. Of noodgedwongen omschakelen naar een ander systeem met 4 achteraan.

Sankhon is eigenlijk een speler van goudwaarde omwille van zijn polivalentie. Hij kan backup zijn voor maar liefst 5 spelers: voor Asamoah, Buatu, Teixeira, Garcia en voor Caufriez (op rechts). Das toch wel uniek. Maar je moet er dus voor zorgen dat hij op de bank zit door een rechtse flank te halen die asap inzetbaar is. Dan kan Sankhon concurreren met Buatu en heb je een back-up.
Is Konaté geschorst? Gemist precies..
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Afbeelding
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Timme »

Stvv_eng schreef: 07 jan 2021, 16:40 Afbeelding
Tellen die van 13/9 mee aangezien het dubbel geel was en dus rood?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Timme schreef: 07 jan 2021, 16:47
Stvv_eng schreef: 07 jan 2021, 16:40 Afbeelding
Tellen die van 13/9 mee aangezien het dubbel geel was en dus rood?
Eerlijk gezegd zou ik het niet zeker weten, maar ik denk van niet. Moet iemand me maar corrigeren als dat wel zo is...
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Krisaias »

Stvv_eng schreef: 07 jan 2021, 17:04
Timme schreef: 07 jan 2021, 16:47
Stvv_eng schreef: 07 jan 2021, 16:40 Afbeelding
Tellen die van 13/9 mee aangezien het dubbel geel was en dus rood?
Eerlijk gezegd zou ik het niet zeker weten, maar ik denk van niet. Moet iemand me maar corrigeren als dat wel zo is...
Aangezien 2x geel al tot een schorsing heeft geleid, vervallen die twee kaarten en zit Konaté dus aan 4 ... Idd.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STimVV »

Krisaias schreef: 07 jan 2021, 17:19
Stvv_eng schreef: 07 jan 2021, 17:04
Timme schreef: 07 jan 2021, 16:47
Stvv_eng schreef: 07 jan 2021, 16:40 Afbeelding
Tellen die van 13/9 mee aangezien het dubbel geel was en dus rood?
Eerlijk gezegd zou ik het niet zeker weten, maar ik denk van niet. Moet iemand me maar corrigeren als dat wel zo is...
Aangezien 2x geel al tot een schorsing heeft geleid, vervallen die twee kaarten en zit Konaté dus aan 4 ... Idd.
Is daar dan een reglementswijziging geweest? Want volgens mij was het toch altijd zo dat als je 2x geel pakt dat dan uw 2e gele kaart verviel. Maar uw 1e bleef behouden.

Na edit: ben het effe gaan opzoeken aan de hand van Asamoah zijn schorsing. En het klopt wat Krisaias zegt. Asamoah kreeg ook al 2x geel=rood en werd pas geschorst na zijn 7e gele.
Konaté staat dus inderdaad op 4. (6-2)
Skuzie

Konate + Caufriez + Durkin staan op 4.
Laatst gewijzigd door STimVV op 07 jan 2021, 17:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Yellow Feaver »

Jones schreef: 07 jan 2021, 16:31
Yellow Feaver schreef: 07 jan 2021, 14:59 Ik denk dat er nog genoeg afvloei gaat zijn en dat we naar volgend seizoen toe nog 1 of 2 middenvelders moeten gaan bijhalen als Maes gaat omschakelen naar een 4-4-2 met ruit.
-Lucas waarschijnlijk geen toekomst meer
-Colombatto, hoe de kaarten nu liggen zal hij ook mogen vertrekken
-Asamoah jammer genoeg geruchten over uitgaande transfer
-Lee gaat niet nog eens seizoen op de bank zitten
-Colidio, afhankelijk van Inter.
-Mazoudi komt niet meer aan de oppervlakte
Balongo mag van mij ook andere oorden opzoeken, Janssens ook
Ik had het enkel over onze middenvelders.
Balongo mag van mij blijven als 5de aanvaller. Janssens, met alle respect voor hem maar misschien moet hij plaats ruimen om jongeren te laten doorstoten.
Plaats reactie