Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door enerkey »

Nee hoor die eerste verviel ook hoor. En het reglement is naar mijn weten niet veranderd.
Als die eerste gele kaart van die uitsluiting zou meetellen, dan was ook Asamoah vroeger geschorst geweest.
Esteeveevee
Berichten: 1047
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Esteeveevee »

Ik heb jullie hulp nodig wat ik begrijp niet goed waarom het halen of niet halen van een RA ons seizoen kan redden.
Het is nog erger als je denkt dat een RA hier morgen moet staan.`
Als er geen RA komt voor februari zullen we dan 1 punt minder halen.
Is dat zo een cruciale factor?

Iedereen is het er over eens. We kunnen een steengoede RA gebruiken.

Er wordt hier toch wat afgepijpt of dat forum waaronder ik maar jullie ook zur.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jean-Paul »

Esteeveevee schreef: 07 jan 2021, 18:47 Ik heb jullie hulp nodig wat ik begrijp niet goed waarom het halen of niet halen van een RA ons seizoen kan redden.
Het is nog erger als je denkt dat een RA hier morgen moet staan.`
Als er geen RA komt voor februari zullen we dan 1 punt minder halen.
Is dat zo een cruciale factor?

Iedereen is het er over eens. We kunnen een steengoede RA gebruiken.

Er wordt hier toch wat afgepijpt of dat forum waaronder ik maar jullie ook zur.
Ja dan zijn wij toch de pipers , mooie naam niet?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Esteeveevee schreef: 07 jan 2021, 18:47 Ik heb jullie hulp nodig wat ik begrijp niet goed waarom het halen of niet halen van een RA ons seizoen kan redden.
Het is nog erger als je denkt dat een RA hier morgen moet staan.`
Als er geen RA komt voor februari zullen we dan 1 punt minder halen.
Is dat zo een cruciale factor?

Iedereen is het er over eens. We kunnen een steengoede RA gebruiken.

Er wordt hier toch wat afgepijpt of dat forum waaronder ik maar jullie ook zur.
Hoeveel punten heeft een diepgaande rechtsachter (Caufriez) ons opgeleverd de laatste matchen? Dat is mijn antwoord daarop.
Van mij moet die er niet morgen staan want we redden het nog wel, maar het zou veel eenvoudiger zijn met een echte vleugelverdediger. Dan kan de Sankhon zich ook eens focussen op zijn positie
Laatst gewijzigd door Stvv_eng op 07 jan 2021, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jan Bulder »

Esteeveevee schreef: 07 jan 2021, 18:47 Ik heb jullie hulp nodig wat ik begrijp niet goed waarom het halen of niet halen van een RA ons seizoen kan redden.
Het is nog erger als je denkt dat een RA hier morgen moet staan.`
Als er geen RA komt voor februari zullen we dan 1 punt minder halen.
Is dat zo een cruciale factor?

Iedereen is het er over eens. We kunnen een steengoede RA gebruiken.

Er wordt hier toch wat afgepijpt of dat forum waaronder ik maar jullie ook zur.
Ik weet niet of gij het verschil gemerkt hebt tussen de wedstrijden vanaf Zulte-Waregem na een minuut of 20, en al de rest daarvoor.

Dat is het verschil dat de juiste mensen op de juiste plaats kan opleveren.

En ja, zonder de inbreng van Caufriez op rechts, denk ik dat we de voorbije 3 wedstrijden zeker 1 punt minder hadden gehaald.
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Yellow Feaver »

Esteeveevee schreef: 07 jan 2021, 18:47

Er wordt hier toch wat afgepijpt of dat forum waaronder ik maar jullie ook zur.
Ik weet het. Iedereen zou mij ook beter telkens direct gelijk geven ipv te wachten tot mijn gelijk bewezen is.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

300.000 voor Mboyo en 300.000 voor Bruls ,we hebben koopjes gedaan,de solden waren toch net begonnen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

vdl schreef: 07 jan 2021, 19:41 300.000 voor Mboyo en 300.000 voor Bruls ,we hebben koopjes gedaan,de solden waren toch net begonnen.
Met mn gok van 600-800k zit ik er dus zwaar naast. Chapeau, dat dit zo goedkoop kan.
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door BoemBoem »

Stvv_eng schreef: 07 jan 2021, 19:46
vdl schreef: 07 jan 2021, 19:41 300.000 voor Mboyo en 300.000 voor Bruls ,we hebben koopjes gedaan,de solden waren toch net begonnen.
Met mn gok van 600-800k zit ik er dus zwaar naast. Chapeau, dat dit zo goedkoop kan.
Gewoon een vraag uit interesse Stvv_eng.

Reageren veel van die spelers eigenlijk op uw privé berichten?
Ik vraag mij altijd af wat zo een spelers à la Harbaoui of Mboyo kunnen/mogen vertellen..

En nee, ik ga zelf geen berichten sturen :D
Gij doet dat goed, gij moogt het verder doen :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Guggenheimer
Berichten: 538
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Guggenheimer »

Halenaar schreef: 07 jan 2021, 12:32 Ik heb daar nooit in gezeten inderdaad.

Ik heb wel al mensen begeleid die verkracht en zwaar mishandeld zijn geweest. En wees er maar zeker van: je kan je niet voorstellen wat voor een impact dat heeft op de rest van je leven.

Zoals ik al eerder zei: slachtoffer krijgt levenslang, de dader krijgt hier een opvallende strafvermindering.
Dat ontken ik ook helemaal niet. De slachtoffers blijven er in veel gevallen ongetwijfeld voor de rest van hun leven last van hebben. Gelukkig kunnen velen de draad wel weer opnemen maar vergeten wordt het allicht nooit.

Maar ik denk dat sommige mensen een gevangenisstraf onderschatten. Kijk naar de huidige lockdown waardoor de zelfmoordcijfers hoger worden, meer mensen psychologische begeleiding zoeken, etc. En tijdens de lockdown hebben we nog altijd heel wat meer vrijheid gehad dan in de gevangenis.

Probeer je eens voor te stellen dat je op je 17de 3 jaar opgesloten wordt in een kamer. Vergeet ook niet dat de tijd langzamer gaat ( of tenminste aanvoelt :) ) wanneer je jonger bent. Ik ben nu 30 en de jaren lijken jaar na jaar sneller voorbij te gaan. Naar mijn gevoel duurde een jaar op je 17de 2 jaar. Laat staan in de gevangenis waar de tijd helemaal stilstaat.

Ik zeg voor alle duidelijkheid niet "ocharme" over mensen die in de cel zitten. Ze zitten daar ( vaak ) om een goede reden. Maar uitspraken als : "De gevangenis is geen straf", "Die mannen hebben een TV en mogen op internet", "Die moeten toch niet werken en krijgen alles gratis" ... , hoor ik net te vaak. Het zware aan de gevangenis is de vrijheidsbeperking en het feit dat je leven van van 's morgens tot ' s avonds gepland is. Zoals met alles gaan sommigen hier beter mee om dan anderen maar voor de grote meerderheid is het wel degelijk een erg zware straf.
Het grootste probleem is dat de gevangenis in veel gevallen niet meer is dan dat : een gevangenis. Dat zou een plaats moeten zijn waar begeleiding gegeven wordt. Bijvoorbeeld aan een 17-jarige uitleggen dat het bendeleven dat hij gekend heeft niet normaal is. Dat de armoede waarin hij/zij opgegroeid is niet normaal zou mogen zijn. Met andere woorden : heropvoeding.

Kan het trouwens zijn dat je door je ervaringen wat moeilijker objectief kan oordelen ? Is volledig normaal hoor maar dan kan je je misschien wel voorstellen waarom niet iedereen op dezelfde manier reageert.
Guggenheimer
Berichten: 538
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Guggenheimer »

Dreke schreef: 07 jan 2021, 13:36
KNRI schreef: 07 jan 2021, 12:50 jongens we zijn hier om een balleke te zien rollen over een veld... al de rest is hier van genen tel.
Processen en veroordelingen worden elders gemaakt.
Als Maes alsnog de bak in vliegt voor zijn verleden maakt hem dat vandaag toch gene mindere trainer?


en toen was er stilte...
Tja. Je hebt mensen die dat er volledig los van kunnen zien en je het mensen die dat niet kunnen. Valt geen discussie over te voeren en is ook zinloos. Ik kan het er niet los van zien, maar dat maakt mijn mening niet meer waard daarom.
Het hoort misschien niet thuis in de transfertopic maar ik vind wel dat er een interessante discussie over te voeren is. Zowel op vlak van voetbal als maatschappelijk. Maar ik zal er in elk geval over ophouden tenzij iemand er een topic over wil openen :).
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

BoemBoem schreef: 07 jan 2021, 20:06 Gewoon een vraag uit interesse Stvv_eng.

Reageren veel van die spelers eigenlijk op uw privé berichten?
Ik vraag mij altijd af wat zo een spelers à la Harbaoui of Mboyo kunnen/mogen vertellen..

En nee, ik ga zelf geen berichten sturen :D
Gij doet dat goed, gij moogt het verder doen :lol:
Uiteraard is dat voor ieder individu anders. Ik probeer altijd managers te benaderen om de spelers dan zoveel mogelijk met rust te laten.
Als ik spelers wil horen post ik meestal een story met een poll en wacht een beetje af... vaak komt er dan wel respons van hen, vriendinnen of familie etc.
Laatste optie is dan een privé bericht sturen, maar dat doe ik dus echt niet graag.

Ik probeer dus eigenlijk via instagram voornamelijk een link te zoeken tussen de speler en eventuele reacties op mijn story etc.

Als ze eenmaal speler van STVV zijn, is het natuurlijk allemaal losser... maar ik stuur spelers zelden/nooit. Wil niet te opdringerig over komen. Ben mss de fanpagina met het minste interacties met de spelers. Komt onder andere ook doordat ik eerder ‘leef’ van het transfernieuws 😅

Ik ken natuurlijk ook nog een aantal managers en mensen van Stayen. Ten slotte had ik nog een groep op instagram met een aantal mensen die Sint truiden van dichtbij volgen. Een goed geoliede machine noem ik het haha
Laatst gewijzigd door Stvv_eng op 07 jan 2021, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lindoke »

Nu dat Mboyo officieel is zal de piste Harbaoui wel volledig verlaten zijn. Vreemd dat we nog niks vernomen hebben over hem en ZW. Zware onderhandelingen of is het afgeketst?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

lindoke schreef: 07 jan 2021, 20:32 Nu dat Mboyo officieel is zal de piste Harbaoui wel volledig verlaten zijn. Vreemd dat we nog niks vernomen hebben over hem en ZW. Zware onderhandelingen of is het afgeketst?
Zou mij niet verbazen als hij gewoon in Qatar blijft. Hij had een aanbieding daar en op uw 36ste op Zulte hun veld spelen is misschien ook niet de ambitie. Ik zou het geweten hebben allesinds 😅
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door fruitboerke »

lindoke schreef: 07 jan 2021, 20:32 Nu dat Mboyo officieel is zal de piste Harbaoui wel volledig verlaten zijn. Vreemd dat we nog niks vernomen hebben over hem en ZW. Zware onderhandelingen of is het afgeketst?
Ik heb denk ik iets over het hoofd gezien want nergens zie ik tot nu een officiële bevestiging of voorstelling van de speler Mboyo.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Plaats reactie