Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STVV-fan »

Als Maes iets kan met Mboyo en Brüls (wat wel zal zijn omdat het 9/10, "zijn" transfers), dan heb je voor om en bij een half miljoen, ervaring en kwaliteit ingekocht.
Dan mag Hashioka nog overkomen voor geen geld.

Misschien is dat dan ook een kentering in de zienswijze van de Japanners. Als ze zien dat het nu lukt, misschien zijn we dan vertrokken.

Als we dan binnen een jaar of twee spelers à la Steuckers die, naar ik mij heb laten vertellen, véélbelovend is, kunnen laten doorgroeien, dan heb je een mooie balans tussen de Japanse doorstromingen van talenten à la Tomi, Kamada,... met talenten uit eigen opleiding (ook al zijn we er sommigen elders gaan halen), die kunnen staan langs ervaren krijgers
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lindoke »

fruitboerke schreef: 07 jan 2021, 21:05
lindoke schreef: 07 jan 2021, 20:32 Nu dat Mboyo officieel is zal de piste Harbaoui wel volledig verlaten zijn. Vreemd dat we nog niks vernomen hebben over hem en ZW. Zware onderhandelingen of is het afgeketst?
Ik heb denk ik iets over het hoofd gezien want nergens zie ik tot nu een officiële bevestiging of voorstelling van de speler Mboyo.
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 021/01/07/
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lindoke »

Hebben Bruls en Mboyo niet samen gespeeld Bij AA Gent?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door BoemBoem »

lindoke schreef: 07 jan 2021, 21:08 Hebben Bruls en Mboyo niet samen gespeeld Bij AA Gent?
Ja
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef: 07 jan 2021, 21:06 Als Maes iets kan met Mboyo en Brüls (wat wel zal zijn omdat het 9/10, "zijn" transfers), dan heb je voor om en bij een half miljoen, ervaring en kwaliteit ingekocht.
Dan mag Hashioka nog overkomen voor geen geld.

Misschien is dat dan ook een kentering in de zienswijze van de Japanners. Als ze zien dat het nu lukt, misschien zijn we dan vertrokken.

Als we dan binnen een jaar of twee spelers à la Steuckers die, naar ik mij heb laten vertellen, véélbelovend is, kunnen laten doorgroeien, dan heb je een mooie balans tussen de Japanse doorstromingen van talenten à la Tomi, Kamada,... met talenten uit eigen opleiding (ook al zijn we er sommigen elders gaan halen), die kunnen staan langs ervaren krijgers
Hopelijk kunnen we die jonge talenten lang genoeg houden, en komen ze hen niet weghalen voor ze hier de kans krijgen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

vdl schreef: 07 jan 2021, 21:15
STVV-fan schreef: 07 jan 2021, 21:06 Als Maes iets kan met Mboyo en Brüls (wat wel zal zijn omdat het 9/10, "zijn" transfers), dan heb je voor om en bij een half miljoen, ervaring en kwaliteit ingekocht.
Dan mag Hashioka nog overkomen voor geen geld.

Misschien is dat dan ook een kentering in de zienswijze van de Japanners. Als ze zien dat het nu lukt, misschien zijn we dan vertrokken.

Als we dan binnen een jaar of twee spelers à la Steuckers die, naar ik mij heb laten vertellen, véélbelovend is, kunnen laten doorgroeien, dan heb je een mooie balans tussen de Japanse doorstromingen van talenten à la Tomi, Kamada,... met talenten uit eigen opleiding (ook al zijn we er sommigen elders gaan halen), die kunnen staan langs ervaren krijgers
Hopelijk kunnen we die jonge talenten lang genoeg houden, en komen ze hen niet weghalen voor ze hier de kans krijgen.
Perspectief bieden en ze gaan nergens heen. Het grootste mankement op ieder gebied is onze veel te grote kern.

Ja gaat verlies maken op heel veel spelers. Het is beter om dat eens te accepteren en ze te verpatsen ipv mee te sleuren. Denk nu dat ik dit al 20 keer heb gezegd 😅 Snap dat ik in herhaling val, maar het is de realiteit.

Moeten minimaal 8 spelers vertrekken. Permanent of niet maakt weinig uit al heb ze liever permanent weg.
Weg weg weg.. blijf het zeggen totdat iemand van STVV dit leest 😉
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Hopelijk blijft Mboyo blessurevrij gezien zijn blessureverleden. Contract van 2,5 jaar is wel veel, dan is de man 37. Hij wordt 34 in april. Bij mijn weten hebben enkel Van Moer, Fazekas, Boffin en in een verder verleden Vanoirbeek dit klaargekregen. Of mis ik nog mensen ?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef: 07 jan 2021, 21:32 Hopelijk blijft Mboyo blessurevrij gezien zijn blessureverleden. Contract van 2,5 jaar is wel veel, dan is de man 37. Hij wordt 34 in april. Bij mijn weten hebben enkel Van Moer, Fazekas, Boffin en in een verder verleden Vanoirbeek dit klaargekregen. Of mis ik nog mensen ?
Welke blessures?
Sinds 2017, 7 dagen out geweest met blessures.

Gelukkig hebben we ismael Azzaoui niet genomen dan hé..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

Jones schreef: 07 jan 2021, 21:32 Hopelijk blijft Mboyo blessurevrij gezien zijn blessureverleden. Contract van 2,5 jaar is wel veel, dan is de man 37. Hij wordt 34 in april. Bij mijn weten hebben enkel Van Moer, Fazekas, Boffin en in een verder verleden Vanoirbeek dit klaargekregen. Of mis ik nog mensen ?
Zal 36 zijn als hij einde contract is, aangezien een seizoen ook bijna gedaan is eind april
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Dreke »

Guggenheimer schreef: 07 jan 2021, 20:11
Het hoort misschien niet thuis in de transfertopic maar ik vind wel dat er een interessante discussie over te voeren is. Zowel op vlak van voetbal als maatschappelijk. Maar ik zal er in elk geval over ophouden tenzij iemand er een topic over wil openen :).
Als de nood hoog is, moet er maar een ander topic over geopend worden. Maar ik weet niet of het heel zinvol is.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Krisaias »

Jones schreef: 07 jan 2021, 21:32 Hopelijk blijft Mboyo blessurevrij gezien zijn blessureverleden. Contract van 2,5 jaar is wel veel, dan is de man 37. Hij wordt 34 in april. Bij mijn weten hebben enkel Van Moer, Fazekas, Boffin en in een verder verleden Vanoirbeek dit klaargekregen. Of mis ik nog mensen ?
Er was ook bijvoorbeeld Marek Dziuba. Die kwam op zijn 32e naar STVV (in die tijd kregen spelers uit het Oostblok slechts op het einde van hun carrière soms de toestemming om in het Westen te gaan voetballen) en speelde hier tot zijn 37e.

In een verder verleden had je Kamiel Londoz die erg lang bij ons aan de slag was (ik vind even niet terug tot precies welke leeftijd, speelde in ieder geval 19 seizoenen in de eerste ploeg), Albert Haesen (debuut in 1932 en meegespeeld tot 1958 na een periode bij Beerschot) en wat later uiteraard ook Marcel Lemoine die tot zijn 37e bij ons voetbalde en vóór Peter Delorge het record hield voor het meeste aantal eersteklassematchen bij de Kanaries.

Janneke Vanoirbeek overtrof natuurlijk iedereen door tot zijn 42e door te gaan bij STVV. Hij speelde meer dan 700 wedstrijden voor ons. Zo maken ze ze niet meer ;)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

En Teppers en Mennes?
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Krisaias »

stvvilvoorde schreef: 07 jan 2021, 23:48 En Teppers en Mennes?
Idd. Teppers gaat hier net voor zijn 37e verjaardag vertrokken zijn. Mennes was wel rond zijn 35e weg bij ons maar heeft ook nog een flink tijdje gevoetbald, net als Patje.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door voetballiefhebber »

Boubacarr Sanneh van Anderlecht staat ook op het lijstje van STVV. Is een centrale verdediger, met als nevenpositie de rechtsachter volgens transfermarkt. Hij moet weg bij Anderlecht.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door smol »

Stvv_eng schreef: 07 jan 2021, 21:26
vdl schreef: 07 jan 2021, 21:15
STVV-fan schreef: 07 jan 2021, 21:06 Als Maes iets kan met Mboyo en Brüls (wat wel zal zijn omdat het 9/10, "zijn" transfers), dan heb je voor om en bij een half miljoen, ervaring en kwaliteit ingekocht.
Dan mag Hashioka nog overkomen voor geen geld.

Misschien is dat dan ook een kentering in de zienswijze van de Japanners. Als ze zien dat het nu lukt, misschien zijn we dan vertrokken.

Als we dan binnen een jaar of twee spelers à la Steuckers die, naar ik mij heb laten vertellen, véélbelovend is, kunnen laten doorgroeien, dan heb je een mooie balans tussen de Japanse doorstromingen van talenten à la Tomi, Kamada,... met talenten uit eigen opleiding (ook al zijn we er sommigen elders gaan halen), die kunnen staan langs ervaren krijgers
Hopelijk kunnen we die jonge talenten lang genoeg houden, en komen ze hen niet weghalen voor ze hier de kans krijgen.
Perspectief bieden en ze gaan nergens heen. Het grootste mankement op ieder gebied is onze veel te grote kern.

Ja gaat verlies maken op heel veel spelers. Het is beter om dat eens te accepteren en ze te verpatsen ipv mee te sleuren. Denk nu dat ik dit al 20 keer heb gezegd 😅 Snap dat ik in herhaling val, maar het is de realiteit.

Moeten minimaal 8 spelers vertrekken. Permanent of niet maakt weinig uit al heb ze liever permanent weg.
Weg weg weg.. blijf het zeggen totdat iemand van STVV dit leest 😉
Er moeten er inderdaad aardig wat WEG.
Van mij mogen Lucas, Lee, Matsubaru, Massoudi, Mmae, Vangiannidis en Ito defenitief versast worden.
Plaats reactie