Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door BoemBoem »

Stvv_eng schreef: 08 jan 2021, 19:29
BoemBoem schreef: 08 jan 2021, 19:25
Stvv_eng schreef: 08 jan 2021, 19:16
Positivo schreef: 08 jan 2021, 19:08 “Ne” mens begint er zowaar terug in te geloven.
Er waait absoluut een nieuwe frisse wind door Stayen

Dat Peter Maes een behoorlijke vinger in de pap heeft, is NU al overduidelijk. Tateishi heeft zijn kar gedraaid .. en niet een beetje als je het mij vraagt.

Er zullen snel heel wat stvv -zieltjes teruggewonnen worden en de granietblok voor een standbeeld wordt onmiddellijk besteld, als de weg die zich aftekent verder ingeslagen wordt . (Stvv supporters kennen maar 2 kleuren - zwart en wit.)

Die weg is voor mij: Peter Maes lang aan boord (à la Dury in Zulte), inspraak in Belgische spelers, “afdankers” van de topclubs mogen (moeten) daar zeker bij, aangevuld met Japanse talenten en waarom niet absolute Japanse toppers net over de top.

Vooruit Stvv.
Pas op we zijn er nog niet. De transfer moeten eerst nog gaan renderen. Als de transfers het even goed/slecht doen als de transfers van Pinto dan zullen ze snel terugkeren naar het oorspronkelijk beleid want daar was tenminste geld mee te verdienen.

Ik hoop van harte dat Maes de juiste transfers heeft gedaan want het zou inderdaad een mooie stap kunnen zijn voor onze club. Geleidelijk aan steeds betere spelers er bij en je kan zowaar weer eens meedoen voor PO1
Wouters moet ook nog tekenen natuurlijk hé.
Van Bruls en Mboyo alleen denk ik niet dat het stadion ineens terug vol gaat zitten, wat natuurlijk niet Wegneemt dat eindelijk de juiste weg gevolgd wordt.

Maes eist natuurlijk heel veel van zijn spelers waardoor er wel eens het ‘uitgeperste appelsien’ syndroom kan ontstaan (zoals bij Guido op het eind van zijn eerste periode).
Ik zou Maes hierna meteen aanstellen als soort van technisch directeur naast onze Japanner.
Als blijkt dat de samenwerking goed lukt tussen beide hoop ik dat ze hier ook over gaan nadenken.
Tot dan, laat Maes maar begaan.

Pinto mag nu al vertrekken van mij.
Ja oke van ons mag Pinto weg, maar de transfers die Maes doet moeten hen ook de reden geven om Pinto naar huis te sturen. Ik wil niet zeggen dat dit gebeurd, maar stel je voor Maes doet 3 transfers (even Wouters meegerekend ook al kan het zijn dat daar niks van waar is) en ze spelen allemaal niet de beste matchen. Of Bruls en Mboyo meteen geblesseerd en brengen onze ploeg niks bij. Dan zal ik er toch niet van uitgaan dat Maes hier iedere transferperiode de transfers voor zijn rekening mag nemen.
Het moet er nu boenk op zijn zodat hij steeds meer vertrouwen krijgt van het bestuur
Mja, in Boenk erop transfers geloof ik niet.
Niemand kan voorspellen hoe een speler zal renderen in een ploeg, tenzij je over Mbappé en consorten spreekt.

Ik denk dat je meer naar de profielen moet kijken.
De profielen die nu gehaald zijn is wat we nodig hebben.
De vorige transferperiodes was dit niet het geval.
10 flankaanvallers kopen om dan zonder flankaanvallers te spelen.
CP15, die Sloveen met het lange en korte been, ...
als Maes moet beoordeeld worden op deze transfers mag Pinto afgerekend worden op de voorgaande..

Sinds lange tijd geloof ik weer in wat er te gebeuren staat op Staaien, met dank aan Peter Maes.
Zelfs al vallen deze transfers tegen blijf ik achter Maes staan. Er staat terug een ploeg met een systeem op het veld. Dat is ook al geleden sinds Brys.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

BoemBoem schreef: 08 jan 2021, 19:37
Stvv_eng schreef: 08 jan 2021, 19:29
BoemBoem schreef: 08 jan 2021, 19:25
Stvv_eng schreef: 08 jan 2021, 19:16
Positivo schreef: 08 jan 2021, 19:08 “Ne” mens begint er zowaar terug in te geloven.
Er waait absoluut een nieuwe frisse wind door Stayen

Dat Peter Maes een behoorlijke vinger in de pap heeft, is NU al overduidelijk. Tateishi heeft zijn kar gedraaid .. en niet een beetje als je het mij vraagt.

Er zullen snel heel wat stvv -zieltjes teruggewonnen worden en de granietblok voor een standbeeld wordt onmiddellijk besteld, als de weg die zich aftekent verder ingeslagen wordt . (Stvv supporters kennen maar 2 kleuren - zwart en wit.)

Die weg is voor mij: Peter Maes lang aan boord (à la Dury in Zulte), inspraak in Belgische spelers, “afdankers” van de topclubs mogen (moeten) daar zeker bij, aangevuld met Japanse talenten en waarom niet absolute Japanse toppers net over de top.

Vooruit Stvv.
Pas op we zijn er nog niet. De transfer moeten eerst nog gaan renderen. Als de transfers het even goed/slecht doen als de transfers van Pinto dan zullen ze snel terugkeren naar het oorspronkelijk beleid want daar was tenminste geld mee te verdienen.

Ik hoop van harte dat Maes de juiste transfers heeft gedaan want het zou inderdaad een mooie stap kunnen zijn voor onze club. Geleidelijk aan steeds betere spelers er bij en je kan zowaar weer eens meedoen voor PO1
Wouters moet ook nog tekenen natuurlijk hé.
Van Bruls en Mboyo alleen denk ik niet dat het stadion ineens terug vol gaat zitten, wat natuurlijk niet Wegneemt dat eindelijk de juiste weg gevolgd wordt.

Maes eist natuurlijk heel veel van zijn spelers waardoor er wel eens het ‘uitgeperste appelsien’ syndroom kan ontstaan (zoals bij Guido op het eind van zijn eerste periode).
Ik zou Maes hierna meteen aanstellen als soort van technisch directeur naast onze Japanner.
Als blijkt dat de samenwerking goed lukt tussen beide hoop ik dat ze hier ook over gaan nadenken.
Tot dan, laat Maes maar begaan.

Pinto mag nu al vertrekken van mij.
Ja oke van ons mag Pinto weg, maar de transfers die Maes doet moeten hen ook de reden geven om Pinto naar huis te sturen. Ik wil niet zeggen dat dit gebeurd, maar stel je voor Maes doet 3 transfers (even Wouters meegerekend ook al kan het zijn dat daar niks van waar is) en ze spelen allemaal niet de beste matchen. Of Bruls en Mboyo meteen geblesseerd en brengen onze ploeg niks bij. Dan zal ik er toch niet van uitgaan dat Maes hier iedere transferperiode de transfers voor zijn rekening mag nemen.
Het moet er nu boenk op zijn zodat hij steeds meer vertrouwen krijgt van het bestuur
Mja, in Boenk erop transfers geloof ik niet.
Niemand kan voorspellen hoe een speler zal renderen in een ploeg, tenzij je over Mbappé en consorten spreekt.

Ik denk dat je meer naar de profielen moet kijken.
De profielen die nu gehaald zijn is wat we nodig hebben.
De vorige transferperiodes was dit niet het geval.
10 flankaanvallers kopen om dan zonder flankaanvallers te spelen.
CP15, die Sloveen met het lange en korte been, ...
als Maes moet beoordeeld worden op deze transfers mag Pinto afgerekend worden op de voorgaande..

Sinds lange tijd geloof ik weer in wat er te gebeuren staat op Staaien, met dank aan Peter Maes.
Zelfs al vallen deze transfers tegen blijf ik achter Maes staan. Er staat terug een ploeg met een systeem op het veld. Dat is ook al geleden sinds Brys.
En toch als iedere transfer van Maes een flop is zal het niet lang duren. Ik ben zelf voorstander van Maes laat dat duidelijk zijn. Ik probeer me alleen in de schoenen van de Japanners te plaatsen.

Even tussendoor het zou me niet verbazen als Matsubara de volgende is die gaat vertrekken.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

Waarom Matsubara? Enigste echte back up voor de linksback, en heeft nog wel progressiemarge.

Ben vooral benieuwd wat Maes gaat doen met Ito en Nakamura. Misschien dat hij met deze aanwinsten terug met dubbele flanken gaan spelen, en dan kunnen ze wel terug een kans krijgen. Dan kunnen ze echt eens hun ware potentieel tonen, want talent hebben ze genoeg. Cacace zou er ook van profiteren trouwens.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Positivo »

Stvv_eng schreef: 08 jan 2021, 19:41
BoemBoem schreef: 08 jan 2021, 19:37
Stvv_eng schreef: 08 jan 2021, 19:29
BoemBoem schreef: 08 jan 2021, 19:25
Stvv_eng schreef: 08 jan 2021, 19:16

Pas op we zijn er nog niet. De transfer moeten eerst nog gaan renderen. Als de transfers het even goed/slecht doen als de transfers van Pinto dan zullen ze snel terugkeren naar het oorspronkelijk beleid want daar was tenminste geld mee te verdienen.

Ik hoop van harte dat Maes de juiste transfers heeft gedaan want het zou inderdaad een mooie stap kunnen zijn voor onze club. Geleidelijk aan steeds betere spelers er bij en je kan zowaar weer eens meedoen voor PO1
Wouters moet ook nog tekenen natuurlijk hé.
Van Bruls en Mboyo alleen denk ik niet dat het stadion ineens terug vol gaat zitten, wat natuurlijk niet Wegneemt dat eindelijk de juiste weg gevolgd wordt.

Maes eist natuurlijk heel veel van zijn spelers waardoor er wel eens het ‘uitgeperste appelsien’ syndroom kan ontstaan (zoals bij Guido op het eind van zijn eerste periode).
Ik zou Maes hierna meteen aanstellen als soort van technisch directeur naast onze Japanner.
Als blijkt dat de samenwerking goed lukt tussen beide hoop ik dat ze hier ook over gaan nadenken.
Tot dan, laat Maes maar begaan.

Pinto mag nu al vertrekken van mij.
Ja oke van ons mag Pinto weg, maar de transfers die Maes doet moeten hen ook de reden geven om Pinto naar huis te sturen. Ik wil niet zeggen dat dit gebeurd, maar stel je voor Maes doet 3 transfers (even Wouters meegerekend ook al kan het zijn dat daar niks van waar is) en ze spelen allemaal niet de beste matchen. Of Bruls en Mboyo meteen geblesseerd en brengen onze ploeg niks bij. Dan zal ik er toch niet van uitgaan dat Maes hier iedere transferperiode de transfers voor zijn rekening mag nemen.
Het moet er nu boenk op zijn zodat hij steeds meer vertrouwen krijgt van het bestuur
Mja, in Boenk erop transfers geloof ik niet.
Niemand kan voorspellen hoe een speler zal renderen in een ploeg, tenzij je over Mbappé en consorten spreekt.

Ik denk dat je meer naar de profielen moet kijken.
De profielen die nu gehaald zijn is wat we nodig hebben.
De vorige transferperiodes was dit niet het geval.
10 flankaanvallers kopen om dan zonder flankaanvallers te spelen.
CP15, die Sloveen met het lange en korte been, ...
als Maes moet beoordeeld worden op deze transfers mag Pinto afgerekend worden op de voorgaande..

Sinds lange tijd geloof ik weer in wat er te gebeuren staat op Staaien, met dank aan Peter Maes.
Zelfs al vallen deze transfers tegen blijf ik achter Maes staan. Er staat terug een ploeg met een systeem op het veld. Dat is ook al geleden sinds Brys.
En toch als iedere transfer van Maes een flop is zal het niet lang duren. Ik ben zelf voorstander van Maes laat dat duidelijk zijn. Ik probeer me alleen in de schoenen van de Japanners te plaatsen.

Even tussendoor het zou me niet verbazen als Matsubara de volgende is die gaat vertrekken.
“De transfers van Peter Maes” kosten wel maar een fractie van die van Tateishi .....
En nu gaan die ook nog hun eigen transfersom betalen .... Dan mag er al eens ene mis zijn...
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Ik denk toch als Wouters komt, het op huurbasis zou zijn. Genk gaat niet zomaar zijn talent laten vertrekken.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Halenaar schreef: 08 jan 2021, 19:52 Waarom Matsubara? Enigste echte back up voor de linksback, en heeft nog wel progressiemarge.

Ben vooral benieuwd wat Maes gaat doen met Ito en Nakamura. Misschien dat hij met deze aanwinsten terug met dubbele flanken gaan spelen, en dan kunnen ze wel terug een kans krijgen. Dan kunnen ze echt eens hun ware potentieel tonen, want talent hebben ze genoeg. Cacace zou er ook van profiteren trouwens.
Er kan nog veel gebeuren op de transfermarkt. Dus ook op de linksback. Zullen vast ook wel jonge Belgen zijn die daar kunnen spelen of als back up dienen.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STimVV »

Halenaar schreef: 08 jan 2021, 19:52 Ben vooral benieuwd wat Maes gaat doen met Ito en Nakamura. Misschien dat hij met deze aanwinsten terug met dubbele flanken gaan spelen, en dan kunnen ze wel terug een kans krijgen. Dan kunnen ze echt eens hun ware potentieel tonen, want talent hebben ze genoeg. Cacace zou er ook van profiteren trouwens.
Vandaag liet Maes zich al ontvallen dat "de transfers van Bruls en Mboyo ons ook zullen toelaten om op een andere manier te spelen." Ik las het in 1 vd interviews vandaag.
Dan kan natuurlijk veel betekenen. En meer wisselmogelijkheden wil automatisch ook zeggen dat je iets kan wijzigen.
Maar zowel Bruls als Mboyo speelden vaak op de flank. Dus met hen er bij zijn er nu ook meer opties voor een 4-4-2 of 4-3-3.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Halenaar schreef: 08 jan 2021, 19:52 Waarom Matsubara? Enigste echte back up voor de linksback, en heeft nog wel progressiemarge.
Simpelweg te duur om te houden als backup.
Die kon overal in de j-league aan de slag, maar tekende bij stvv.
Wil niet weten wat die al gekost heeft.
Voordeel is dat ge die waarschijnlijk wel opnieuw direct kwijt zult geraken in de j-league.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Colombatto wordt dus voor 6 maanden verhuurd aan het Mexicaanse Club Leon. Club Leon heeft ook een optie tot koop. Hoeveel deze bedraagt is nog niet bekend...
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door pat@ »

Stvv_eng schreef: 08 jan 2021, 21:19 Colombatto wordt dus voor 6 maanden verhuurd aan het Mexicaanse Club Leon. Club Leon heeft ook een optie tot koop. Hoeveel deze bedraagt is nog niet bekend...
Enerzijds spijtig, anderzijds de beste oplossing. Voor dit seizoen was het toch op langs beide kanten.
Nu nog een oplossing vinden voor een stuk of 7 spelers.
Dan zit je met een gezonde kern.
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Sanneh van Anderlecht staat ook in de belangstelling volgen sommige media als het klopt tenminste. Meer dan 25 caps voor de nationale ploeg van Gambia en afgaande op wat ik al van hem zag op youtube : een robuuste en kopbalsterke verdediger die goed zijn mannetje kan staan. Inhalen me dunkt !
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

Jones schreef: 08 jan 2021, 23:06 Sanneh van Anderlecht staat ook in de belangstelling volgen sommige media als het klopt tenminste. Meer dan 25 caps voor de nationale ploeg van Gambia en afgaande op wat ik al van hem zag op youtube : een robuuste en kopbalsterke verdediger die goed zijn mannetje kan staan. Inhalen me dunkt !
Maakte alleen in Denemarken een goede indruk, is weer zo een financiële flater van Coucke die er 8 miljoen voor betaalde.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

Jones schreef: 08 jan 2021, 23:06 Sanneh van Anderlecht staat ook in de belangstelling volgen sommige media als het klopt tenminste. Meer dan 25 caps voor de nationale ploeg van Gambia en afgaande op wat ik al van hem zag op youtube : een robuuste en kopbalsterke verdediger die goed zijn mannetje kan staan. Inhalen me dunkt !
Maakte alleen in Denemarken een goede indruk, is weer zo een financiële flater van Coucke die er 8 miljoen voor betaalde.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door fruitboerke »

Jones schreef: 08 jan 2021, 19:58 Ik denk toch als Wouters komt, het op huurbasis zou zijn. Genk gaat niet zomaar zijn talent laten vertrekken.
Volgens mij is het zelfs uitgesloten dat die speler in het STVV plunje mag spelen van de smurfen op huurbasis. Kopen is volgens mij de enige optie in deze maar dat gaat wel wat centen kosten mij gedacht. En het is nog maar zeer de vraag of de speler zelf daar zin in heeft . Het feit dat Maes hier nu T1 is opent natuurlijk wel wat deuren die voordien dicht bleven maar toch .... :roll:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Als ik de selectie mag geloven, staat Lee dicht bij een vertrek. Ito haalt de selectie zelfs terwijl die man nog nooit een match heeft gespeeld.
Plaats reactie