Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

Stvv_eng schreef: 09 jan 2021, 14:10 Als ik de selectie mag geloven, staat Lee dicht bij een vertrek. Ito haalt de selectie zelfs terwijl die man nog nooit een match heeft gespeeld.
Dus zowel Lee als Colombato, de mannen die samen uit Italië zijn gekomen, daar eigenlijk ook te ligt werden bevonden, mogen al weer vertrekken.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door enerkey »

vdl schreef: 09 jan 2021, 09:00
Jones schreef: 08 jan 2021, 23:06 Sanneh van Anderlecht staat ook in de belangstelling volgen sommige media als het klopt tenminste. Meer dan 25 caps voor de nationale ploeg van Gambia en afgaande op wat ik al van hem zag op youtube : een robuuste en kopbalsterke verdediger die goed zijn mannetje kan staan. Inhalen me dunkt !
Maakte alleen in Denemarken een goede indruk, is weer zo een financiële flater van Coucke die er 8 miljoen voor betaalde.
Ja die is in de winter gekocht door Midtjylland voor 200,000 en 6 maanden later voor 8 miljoen doorverkocht. Op basis van een 10 tal goede matchen. Die hadden snel door dat Coucke die absoluut om de een of andere reden tegen ieders advies absoluut wou. En dan nog eens een zot met geld was. Voor mij heeft die het niveau van bvb een Nisarike bij ons destijds, amper of niks meer. Het feit dat het een centrale verdediger is die gemakkelijk scoort stroout zand in de ogen. Uitverdedigen onder druk is er ook niet echt bij.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STimVV »

Jordy Croux, die ik hier afgelopen zomer nog als eventuele optie noemde, maakt een transfer naar... Japan. Tkan dus ook omgekeerd. Contract voor 2 jaar.
Als een limburgse speler in Japan speelt en daar ooit weg wil, dan weten we dus al dat wij als optie genoemd zullen worden in de toekomst.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Underdog »

STimVV schreef: 10 jan 2021, 20:42 Jordy Croux, die ik hier afgelopen zomer nog als eventuele optie noemde, maakt een transfer naar... Japan. Tkan dus ook omgekeerd. Contract voor 2 jaar.
Als een limburgse speler in Japan speelt en daar ooit weg wil, dan weten we dus al dat wij als optie genoemd zullen worden in de toekomst.
Om de link nog wat Truienser te maken: hij trekt naar Avispa Fukuoka, de ex-club van ... Tomiyasu.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STimVV »

Underdog schreef: 10 jan 2021, 21:38
STimVV schreef: 10 jan 2021, 20:42 Jordy Croux, die ik hier afgelopen zomer nog als eventuele optie noemde, maakt een transfer naar... Japan. Tkan dus ook omgekeerd. Contract voor 2 jaar.
Als een limburgse speler in Japan speelt en daar ooit weg wil, dan weten we dus al dat wij als optie genoemd zullen worden in de toekomst.
Om de link nog wat Truienser te maken: hij trekt naar Avispa Fukuoka, de ex-club van ... Tomiyasu.
Ahja just.
En STVV heeft een partnership met Fukuoka. Wie weet gaven wij hen dus de tip.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

STimVV schreef: 10 jan 2021, 21:45
Underdog schreef: 10 jan 2021, 21:38
STimVV schreef: 10 jan 2021, 20:42 Jordy Croux, die ik hier afgelopen zomer nog als eventuele optie noemde, maakt een transfer naar... Japan. Tkan dus ook omgekeerd. Contract voor 2 jaar.
Als een limburgse speler in Japan speelt en daar ooit weg wil, dan weten we dus al dat wij als optie genoemd zullen worden in de toekomst.
Om de link nog wat Truienser te maken: hij trekt naar Avispa Fukuoka, de ex-club van ... Tomiyasu.
Ahja just.
En STVV heeft een partnership met Fukuoka. Wie weet gaven wij hen dus de tip.
Als ik niet mis ben las ik zelfs dat iemand van DMM daar heeft overgenomen...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

Na vandaag moet je toch echt voor de volle 100% gaan voor Wouters.

Maakt niet uit dat je daar al genoeg volk hebt rondlopen, niemand heeft de kwaliteiten van een Wouters. Als echte 6 hebben we in mijn ogen alleen Konate, die enorm veel recupereert, werkt en duels wint. Maar voetballend zag je ook vandaag dat het moeilijk is voor hem.

Wouters heeft al de kwaliteiten van een Konate, maar is voetballend een heel stuk beter. Zou een enorm dikke én nodige upgrade zijn voor ons midddenveld.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Smurf »

Dat lijkt mij ook de positie waar we het meeste vooruitgang kunnen boeken.
Gebruikersavatar
stvv_373
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 apr 2011, 17:28
Supporter van: STVV
Locatie: Tienen

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvv_373 »

100 procent gelijk


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stef Wijnants: "STVV is piepedood, het Japanse orkest laat het schip zinken" 31/01/2022
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

Halenaar schreef: 10 jan 2021, 22:59 Na vandaag moet je toch echt voor de volle 100% gaan voor Wouters.

Maakt niet uit dat je daar al genoeg volk hebt rondlopen, niemand heeft de kwaliteiten van een Wouters. Als echte 6 hebben we in mijn ogen alleen Konate, die enorm veel recupereert, werkt en duels wint. Maar voetballend zag je ook vandaag dat het moeilijk is voor hem.

Wouters heeft al de kwaliteiten van een Konate, maar is voetballend een heel stuk beter. Zou een enorm dikke én nodige upgrade zijn voor ons midddenveld.
Ik had toch liever ne goeie rechtsback gehad, want die is er nog altijd niet.
Leek mij gisteren toch ook weer de plaats waar het schoentje neep, net als links, wat is die Cacace overroepen zeg.
Zou Matsubara nog eens de kans geven, heeft bij momenten zelfs beter gespeeld.
Al is Wouters nog altijd heel welkom hoor.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lindoke »

vdl schreef: 11 jan 2021, 09:00
Halenaar schreef: 10 jan 2021, 22:59 Na vandaag moet je toch echt voor de volle 100% gaan voor Wouters.

Maakt niet uit dat je daar al genoeg volk hebt rondlopen, niemand heeft de kwaliteiten van een Wouters. Als echte 6 hebben we in mijn ogen alleen Konate, die enorm veel recupereert, werkt en duels wint. Maar voetballend zag je ook vandaag dat het moeilijk is voor hem.

Wouters heeft al de kwaliteiten van een Konate, maar is voetballend een heel stuk beter. Zou een enorm dikke én nodige upgrade zijn voor ons midddenveld.
Ik had toch liever ne goeie rechtsback gehad, want die is er nog altijd niet.
Leek mij gisteren toch ook weer de plaats waar het schoentje neep, net als links, wat is die Cacace overroepen zeg.
Zou Matsubara nog eens de kans geven, heeft bij momenten zelfs beter gespeeld.
Al is Wouters nog altijd heel welkom hoor.
Hier sluit ik me voor 100% mee aan. Een rechtsback is echt een noodzaak. En inderdaad vdl, ondanks de positieve reacties die ik hier telkens lees over Cacace vind ik dat hij iedere week door de mand valt. Gisteren weer niet foutloos tegen Brugge en brengt aanvallend weinig tot niks bij.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jacques »

Een rechtervleugelverdediger blijft voor mij ook prioritair. Durkin moet aan zijn voorzet (zowel over de grond als in de lucht) werken, dan kan het misschien (!) wel voor hem op rechts, maar tot nu toe zijn 90% van zijn ballen vanop rechts echter blind getrapt/afgelegd voor doel. Dat was ook onder Muscat vaak het geval als hij als meest rechtse middenvelder speelde. Voorlopig ben ik niet overtuigd dat hij daar meer dan een wisseloplossing kan zijn en dus is een eerste keus op de plaats nog altijd noodzakelijk.
Wouters mag vanzelfsprekend ook, maar zijn daar geruchten over of gaat het hier vooral over collectieve wishful thinking van het forum?
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef: 11 jan 2021, 10:27 Een rechtervleugelverdediger blijft voor mij ook prioritair. Durkin moet aan zijn voorzet (zowel over de grond als in de lucht) werken, dan kan het misschien (!) wel voor hem op rechts, maar tot nu toe zijn 90% van zijn ballen vanop rechts echter blind getrapt/afgelegd voor doel. Dat was ook onder Muscat vaak het geval als hij als meest rechtse middenvelder speelde. Voorlopig ben ik niet overtuigd dat hij daar meer dan een wisseloplossing kan zijn en dus is een eerste keus op de plaats nog altijd noodzakelijk.
Wouters mag vanzelfsprekend ook, maar zijn daar geruchten over of gaat het hier vooral over collectieve wishful thinking van het forum?
Dat heeft PM blijkbaar laten vallen tegen Het Laatste Nieuws...

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/96 ... elder.html

STVV beëindigde 2020 met drie overwinningen op een rij, waardoor het de rode lantaarn opnieuw kon doorgeven aan Moeskroen. Bij Sint-Truiden werd er met Christian Brüls en Ilombe Mboyo al vers bloed gehaald. Daar blijft het niet bij, zo vertelt Peter Maes in Het Laatste Nieuws.

De coach van STVV liet meteen een nieuwe wind waaien, want het bestuur gaf toe en haalde twee spelers met ervaring in de Belgische competitie in plaats van onbekende Japanners. Maar er is nog meer op komst. Zo denkt STVV aan Dries Wouters, die bij KRC Genk niet aan spelen toekomt. "Op de 6 zijn we wel goed bezet. Maar een jongen als Wouters zou zeker een meerwaarde zijn."

Genk maakte al bekend dat Wouters komend weekend geen deel zal uitmaken van de wedstrijdkern, waardoor al duidelijk werd dat een vertrek uit de Luminus Arena in de maak is. STVV hoopt de deal eerstdaags af te ronden en de defensieve middenvelder voor te stellen op Stayen. Verder denkt Maes ook nog aan een rechtervleugelverdediger.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door fruitboerke »

Jacques schreef: 11 jan 2021, 10:27 Een rechtervleugelverdediger blijft voor mij ook prioritair. Durkin moet aan zijn voorzet (zowel over de grond als in de lucht) werken, dan kan het misschien (!) wel voor hem op rechts, maar tot nu toe zijn 90% van zijn ballen vanop rechts echter blind getrapt/afgelegd voor doel. Dat was ook onder Muscat vaak het geval als hij als meest rechtse middenvelder speelde. Voorlopig ben ik niet overtuigd dat hij daar meer dan een wisseloplossing kan zijn en dus is een eerste keus op de plaats nog altijd noodzakelijk.
Wouters mag vanzelfsprekend ook, maar zijn daar geruchten over of gaat het hier vooral over collectieve wishful thinking van het forum?
In de visie van de japanners is een transfer van Wouters toch echt wel hun ding.Jonge kerel met talent en met een zeer grote kans op een deftige doorverkoop waarde indien hij zich hier verder kan ontplooien.De vraag is natuurlijk welke prijs De Smurfen op zijn hoofd plakken.Huren lijkt mij geen optie daar gaan ze in Genk geen oren naar hebben.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

fruitboerke schreef: 11 jan 2021, 11:02
Jacques schreef: 11 jan 2021, 10:27 Een rechtervleugelverdediger blijft voor mij ook prioritair. Durkin moet aan zijn voorzet (zowel over de grond als in de lucht) werken, dan kan het misschien (!) wel voor hem op rechts, maar tot nu toe zijn 90% van zijn ballen vanop rechts echter blind getrapt/afgelegd voor doel. Dat was ook onder Muscat vaak het geval als hij als meest rechtse middenvelder speelde. Voorlopig ben ik niet overtuigd dat hij daar meer dan een wisseloplossing kan zijn en dus is een eerste keus op de plaats nog altijd noodzakelijk.
Wouters mag vanzelfsprekend ook, maar zijn daar geruchten over of gaat het hier vooral over collectieve wishful thinking van het forum?
In de visie van de japanners is een transfer van Wouters toch echt wel hun ding.Jonge kerel met talent en met een zeer grote kans op een deftige doorverkoop waarde indien hij zich hier verder kan ontplooien.De vraag is natuurlijk welke prijs De Smurfen op zijn hoofd plakken.Huren lijkt mij geen optie daar gaan ze in Genk geen oren naar hebben.
De visie klopt, maar het prijskaartje moet ook kloppen. Hoop dat Genk niet moeilijk gaat doen... Vooral niet laten doen zou ik zeggen 😅
Plaats reactie