Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

Voor doorverkoop van Wouters moet je toch ook niet rekenen hoor.

Wouters is materiaal voor de subtop, zal ook nooit hoger moeten mikken dan dat. Aangezien we op de subtop richten moeten we dan ook voluit voor hem gaan en hem een langdurig contract geven. Samen met Garcia, Steppe en andere zou hij dan moeten zorgen voor de basis van onze ploeg.

En van die basis kunnen dan de echte talenten, met een serieuze doorverkoopwaarde, helemaal profiteren dan.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Dat zei men van Gerkens destijds ook
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

stvvilvoorde schreef: 11 jan 2021, 13:08 Dat zei men van Gerkens destijds ook
Wouters zit al 6 jaar in de A kern van Genk en heeft nog nooit echt een vaste basisplaats gehad. Zegt ook al iets.

Gerkens natuurlijk wel een heel apart verhaal.
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door wiekes »

Denk dat Gerkens niet veel gaat spelen onder Vercauteren was bij Anderlecht al zo.
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door wiekes »

Ze zullen wel de hoogste prijs vragen voor Wauters en hem dan te verkopen of verhuren aan een ander club
Thomas
Berichten: 134
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Thomas »

Konate zou op interesse kunnen rekenen van het Turkse Goztepe
https://www.voetbalnieuws.be/news/57459 ... r-van-stvv
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Thomas schreef: 11 jan 2021, 15:20 Konate zou op interesse kunnen rekenen van het Turkse Goztepe
https://www.voetbalnieuws.be/news/57459 ... r-van-stvv
Dat kan zeer goed kloppen, heb zijn manager al vaak gesproken en laat dat nu net een Turkse Duitser zijn :D

Edit: Heb ook met de manager van Lee en Lucas gesproken en ze zouden wel degelijk een oplossing aan het zoeken zijn voor beide heren...
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lakie »

Stvv_eng schreef: 11 jan 2021, 15:40
Thomas schreef: 11 jan 2021, 15:20 Konate zou op interesse kunnen rekenen van het Turkse Goztepe
https://www.voetbalnieuws.be/news/57459 ... r-van-stvv
Dat kan zeer goed kloppen heb het nummer van zijn manager en laat dat nu net een Turkse Duitser zijn :D
Ik heb het meer en meer voor Konaté.
Vond hem gisteren tegen Brugge ook goed.
Komt wat slungelig over misschien, maar draait vaak slim weg vind ik.
Nu, Konaté out en Wouters in, dat zou ik geen slechte zaak vinden :)
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Verdedigend meer dan ok, maar met zijn voetballen onder druk hou ik toch vaak mijn hart vast.
Heeft zo wat een slungelige stijl en precies een uitschuifbaar tacklebeen, Patrick Vieira had dat ook en die is wereldkampioen geworden.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Maes zei net op TVL-sportcafé dat Wouters een optie is maar er zijn er nog waar men mee spreekt. Men zoekt een ook doublure voor Tex en Garcia gezien hun leeftijd...Garcia is toch maar 25 ??
Dan zal het ook wel exit Maee zijn zeker ?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Oke een centrale verdediger, verdedigende middenvelder en een rechtsachter kunnen we wel degelijk goed gebruiken. Met Wouters sla je wel u slag op twee posities.

Rechtsachter broodnodig.

Centrale verdediger is ook zeer handig aangezien we te maken hebben met Pol en Teix die blessuregevoelig zijn. Al onze spelers vinden het ook nog eens nodig om iedere week een schorsing op te lopen. Dus een CV kan zeer handig zijn ook naar volgend seizoen toe. Zoals ik al eerder zei Teix wordt al oud en einde contract. Pol verwacht ik niet lang te kunnen houden en als Buatu zijn prestaties verderzet dan begin ik ook al voor hem te vrezen.

Echte 6 met gestalte kunnen we gebruiken. Konaté is het beste wat er rondloopt en doet het behoorlijk goed. Maar is toch vaak slordig aan de bal. Asamoah zie ik al anderhalf seizoen niet graag spelen en colombatto is al weg dusja...

Ik hoor ook steeds vaker dat er oplossingen worden gezocht voor spelers dus ik verwacht ook dat er een heel deel gaan vertrekken.
Lee, Ito, Filippov, Balongo, Konaté, Mmaee, Lucas, Masoudi, Van Dessel (huur), Nakamura, Vagiannidis, Janssens, Lathouwers (huur?) en eventueel Sankhon (Gaat niet meer veel spelen en is in de zomer einde contract) zouden van mij mogen beschikken moesten er 3 nieuwe aanwinsten komen.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Geel-Blauw »

Jones schreef: 11 jan 2021, 21:24 Maes zei net op TVL-sportcafé dat Wouters een optie is maar er zijn er nog waar men mee spreekt. Men zoekt een ook doublure voor Tex en Garcia gezien hun leeftijd...Garcia is toch maar 25 ??
Dan zal het ook wel exit Maee zijn zeker ?
Denk dat Maes zich gewoon verkeerd uitdrukt en bedoelt dat die twee blessuregevoelig zijn , wat ook zeker het geval is.
En heeft Mmaee zelf al mee getraind? Logisch dus dat Maes niet weet wat hij ervan moet verwachten.
Nie zievere, speile!
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Geel-Blauw »

De opvallendste uitspraken van Maes in TVL sportcafé:
- Tateshi kent de Belgische markt beter dan men denkt, kende Brüls goed en had er in het verleden al mee onderhandeld.
- Maes was heel open over de onderhandelingen met Wouters, dan zullen die goed verlopen anders zou hij hier toch niet zo open over communiceren. Tenzij hij hierdoor extra druk wil leggen bij het bestuur natuurlijk.
- Durkin kreeg lof over zijn prestatie en vooral zijn loopvermogen, wordt voor nu toch gezien als backup voor de rechtsback.

Maes was net te laat om te kunnen stemmen voor de gouden schoen, zou dit betekenen dat onze ex coach nog snel voor Cacace had gestemd? :mrgreen:

Edit: Lee naar Turkije volgens hbvl.
Nie zievere, speile!
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

STimVV schreef: 10 jan 2021, 21:45
Underdog schreef: 10 jan 2021, 21:38
STimVV schreef: 10 jan 2021, 20:42 Jordy Croux, die ik hier afgelopen zomer nog als eventuele optie noemde, maakt een transfer naar... Japan. Tkan dus ook omgekeerd. Contract voor 2 jaar.
Als een limburgse speler in Japan speelt en daar ooit weg wil, dan weten we dus al dat wij als optie genoemd zullen worden in de toekomst.
Om de link nog wat Truienser te maken: hij trekt naar Avispa Fukuoka, de ex-club van ... Tomiyasu.
Ahja just.
En STVV heeft een partnership met Fukuoka. Wie weet gaven wij hen dus de tip.
Nu hebben we dus officieel ook een echte partnership met Avispa Fukuoka

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jacques »

Geel-Blauw schreef: 12 jan 2021, 03:43 De opvallendste uitspraken van Maes in TVL sportcafé:
- Tateshi kent de Belgische markt beter dan men denkt, kende Brüls goed en had er in het verleden al mee onderhandeld.
- Maes was heel open over de onderhandelingen met Wouters, dan zullen die goed verlopen anders zou hij hier toch niet zo open over communiceren. Tenzij hij hierdoor extra druk wil leggen bij het bestuur natuurlijk.
- Durkin kreeg lof over zijn prestatie en vooral zijn loopvermogen, wordt voor nu toch gezien als backup voor de rechtsback.

Maes was net te laat om te kunnen stemmen voor de gouden schoen, zou dit betekenen dat onze ex coach nog snel voor Cacace had gestemd? :mrgreen:

Edit: Lee naar Turkije volgens hbvl.
Maes was inderdaad opvallend open over de interesse voor Wouters. Dat lijkt te suggereren dat men vertrouwen heeft in de goede afloop, anders ga je daar toch niet zo open over communiceren op TV, lijkt me.
Bericht over Lee nog niet tegengekomen, maar mag gerust vertrekken. Naast een plek in de kleedkamer komt er zo ook heel wat loonmassa vrij.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie