Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door enerkey »

stvvilvoorde schreef: 11 jan 2021, 17:41 Verdedigend meer dan ok, maar met zijn voetballen onder druk hou ik toch vaak mijn hart vast.
Heeft zo wat een slungelige stijl en precies een uitschuifbaar tacklebeen, Patrick Vieira had dat ook en die is wereldkampioen geworden.
Doet ook wat aan Sidibe denken. Hoe vaak is die niet voor de keeper gekomen om dan de bal te ver van zijn voet te stoten? Keeper ging dan plat om hem op te rapen, waarop hij nog snel met dat uitschuifbaar been de bal onder het lichaam van de keeper doorduwde :)
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door voetballiefhebber »

Geel-Blauw schreef: 12 jan 2021, 03:43 De opvallendste uitspraken van Maes in TVL sportcafé:
- Tateshi kent de Belgische markt beter dan men denkt, kende Brüls goed en had er in het verleden al mee onderhandeld.
- Maes was heel open over de onderhandelingen met Wouters, dan zullen die goed verlopen anders zou hij hier toch niet zo open over communiceren. Tenzij hij hierdoor extra druk wil leggen bij het bestuur natuurlijk.
- Durkin kreeg lof over zijn prestatie en vooral zijn loopvermogen, wordt voor nu toch gezien als backup voor de rechtsback.

Maes was net te laat om te kunnen stemmen voor de gouden schoen, zou dit betekenen dat onze ex coach nog snel voor Cacace had gestemd? :mrgreen:

Edit: Lee naar Turkije volgens hbvl.
Ook nog het vermelden waard misschien is dat Maes revanchegevoelens heeft om zich opnieuw te bewijzen. En via STVV kan hij misschien opnieuw hogerop in zijn carrière.

Ik heb trouwens ook het gevoel dat Muscat nog punten heeft gegeven aan Cacace. De enige 2 mogelijkheden was dus dat de trainer punten heeft gegeven, of ex-gouden schoen Lon Polleunis. Maar die laatste betwijfel ik.

Volgens mij had STVV nooit Peter Maes als trainer kunnen aanstellen als de affaire propere handen er niet was geweest. Dan had hij ongetwijfeld meer keuze gehad.

Nu de wedstrijden elkaar de volgende weken in sneltempo opvolgen zal het nodig zijn om te roteren. Enkele direct inzetbare spelers aanwerven is zeker geen overbodige luxe. Het is inderdaad te hopen dat er nog een aantal overbodige spelers vertrekken.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4185
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

voetballiefhebber schreef: 12 jan 2021, 10:35 Ik heb trouwens ook het gevoel dat Muscat nog punten heeft gegeven aan Cacace. De enige 2 mogelijkheden was dus dat de trainer punten heeft gegeven, of ex-gouden schoen Lon Polleunis. Maar die laatste betwijfel ik.
Dacht dat van Muscat ook quasi onmiddelijk.
Maar nu blijkt dat Wesley Sonck weet heeft van een stembriefje waarop 1 punt aan Cacace gegeven werd, dan moet er minstens nog een tweede persoon op Cacace gestemd hebben.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4185
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Op clubniveau zou transfer van Lee klaar zijn (leen + aankoopoptie).
Enkel het akkoord van de speler zelf moet nog volgen.
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Alain »

stvvilvoorde schreef: 12 jan 2021, 10:41
voetballiefhebber schreef: 12 jan 2021, 10:35 Ik heb trouwens ook het gevoel dat Muscat nog punten heeft gegeven aan Cacace. De enige 2 mogelijkheden was dus dat de trainer punten heeft gegeven, of ex-gouden schoen Lon Polleunis. Maar die laatste betwijfel ik.
Dacht dat van Muscat ook quasi onmiddelijk.
Maar nu blijkt dat Wesley Sonck weet heeft van een stembriefje waarop 1 punt aan Cacace gegeven werd, dan moet er minstens nog een tweede persoon op Cacace gestemd hebben.
Misschien dat ex-winnaar Paul Okon hem kent van in de A League?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Alain schreef: 12 jan 2021, 11:08
stvvilvoorde schreef: 12 jan 2021, 10:41
voetballiefhebber schreef: 12 jan 2021, 10:35 Ik heb trouwens ook het gevoel dat Muscat nog punten heeft gegeven aan Cacace. De enige 2 mogelijkheden was dus dat de trainer punten heeft gegeven, of ex-gouden schoen Lon Polleunis. Maar die laatste betwijfel ik.
Dacht dat van Muscat ook quasi onmiddelijk.
Maar nu blijkt dat Wesley Sonck weet heeft van een stembriefje waarop 1 punt aan Cacace gegeven werd, dan moet er minstens nog een tweede persoon op Cacace gestemd hebben.
Misschien dat ex-winnaar Paul Okon hem kent van in de A League?
Deze naam heb ik al aangehaald, lijkt mij de enige andere mogelijkheid ja
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

stvvilvoorde schreef: 12 jan 2021, 10:47 Op clubniveau zou transfer van Lee klaar zijn (leen + aankoopoptie).
Enkel het akkoord van de speler zelf moet nog volgen.
Manager van Lee laat nochtans weten dat de clubs nog aan het praten zijn... Zien het wel zeker
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4185
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Ik hoop alvast dat ie snel weg is.
Doei en tot nooit meer.
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Yellow Feaver »

Alain schreef: 12 jan 2021, 11:08
stvvilvoorde schreef: 12 jan 2021, 10:41
voetballiefhebber schreef: 12 jan 2021, 10:35 Ik heb trouwens ook het gevoel dat Muscat nog punten heeft gegeven aan Cacace. De enige 2 mogelijkheden was dus dat de trainer punten heeft gegeven, of ex-gouden schoen Lon Polleunis. Maar die laatste betwijfel ik.
Dacht dat van Muscat ook quasi onmiddelijk.
Maar nu blijkt dat Wesley Sonck weet heeft van een stembriefje waarop 1 punt aan Cacace gegeven werd, dan moet er minstens nog een tweede persoon op Cacace gestemd hebben.
Misschien dat ex-winnaar Paul Okon hem kent van in de A League?
Ik dacht net hetzelfde :).
Speukes
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:27

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Speukes »

Wat de Gouden Schoen betreft: Journalisten van HBvL stemmen vaak consequent op Limburgers en/of spelers van Genk en STVV, daarom dat Delorge vroeger ook altijd wel terug te vinden was in die lijst met een paar punten. Antwerpse journalisten stemmen vaak op Antwerpenaren/Antwerpse ploegen, Franstalige journalisten stemmen vooral op spelers van Anderlecht of de Waalse ploegen...
Maar we wijken af van de topic.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

stvvilvoorde schreef: 12 jan 2021, 11:57 Ik hoop alvast dat ie snel weg is.
Doei en tot nooit meer.
Toch een apart verhaal geschreven toch hier, onze Lee.

Was er ook absoluut niet weg van, tot dat hij in het begin van dit seizoen wel mooie dingen liet zien. Was bijvoorbeeld tegen Gent echt wel goed, ik dacht dat hem toen vertrokken was maar helaas.

Goeie voetjes heeft hij, maar als ik de verhalen zo hoor zal het vooral aan zijn mentaliteit en attitude gelegen hebben.
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door enerkey »

Ja invallen onder een nieuwe coach bij een achterstand en je dan vastlopen met de bal aan je voet of schieten vanaf een hopeloze positie, terwijl er iedere keer een vrije man stond in een gevaarlijke positie. In de douche kakken zou minder erg zijn. Lee heeft echt geen besef van de realiteit vrees ik.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4185
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

enerkey schreef: 12 jan 2021, 13:32 Ja invallen onder een nieuwe coach bij een achterstand en je dan vastlopen met de bal aan je voet of schieten vanaf een hopeloze positie, terwijl er iedere keer een vrije man stond in een gevaarlijke positie. In de douche kakken zou minder erg zijn. Lee heeft echt geen besef van de realiteit vrees ik.
There is no LEE in team
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door BoemBoem »

enerkey schreef: 12 jan 2021, 13:32 Ja invallen onder een nieuwe coach bij een achterstand en je dan vastlopen met de bal aan je voet of schieten vanaf een hopeloze positie, terwijl er iedere keer een vrije man stond in een gevaarlijke positie. In de douche kakken zou minder erg zijn. Lee heeft echt geen besef van de realiteit vrees ik.
In mijn zeer bescheiden amateur carrière heb ik geen enkel seizoen gekend dat er niemand in de douche gekakt heeft :lol: ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Yellow Feaver »

enerkey schreef: 12 jan 2021, 13:32 Ja invallen onder een nieuwe coach bij een achterstand en je dan vastlopen met de bal aan je voet of schieten vanaf een hopeloze positie, terwijl er iedere keer een vrije man stond in een gevaarlijke positie. In de douche kakken zou minder erg zijn. Lee heeft echt geen besef van de realiteit vrees ik.
Morgen op voetbalbelgië "Toen Lee in de douche kakte, was de maat vol."
Plaats reactie