Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Vouch »

Smurf schreef: 13 jan 2021, 15:02 Als ze die Japanner en Wouters binnen halen, hebben ze het goed gedaan. 3 Belgen en 1 Japanner voor de posities waar het nodig was.
Zaak om wat ballast kwijt te geraken, verhuren of verkopen. Colombatto noem ik niet meteen ballast, maar Maes ging hem toch niet veel meer gebruiken, dus kan je hem beter uitlenen. Lee zie ik wel als ballast. Balongo uitlenen lijkt me de juiste beslissing. Nog een paar Japanners uitlenen of verkopen aan de J-League, Lucas ergens stallen en we zijn al een heel eind verder.
Filippov zou ik precies nog graag aan het werk zien in een STVV dat draait zoals de laatste wedstrijden. Als we Balongo verhuren en we vlotjes rood blijven pakken, gaan we hem ook gewoonweg nodig hebben.
En Mmaee? Ik dacht dat daar een tijdje terug toch interesse voor was.
Filippov zou ik ook graag houden. Als hij eens als diepe spits een bal of 5 in de carré kreeg, hij zou ze er ook wil in buffelen. Maar hem uitspelen zoals je de laatste maanden gedaan hebt, dat heeft geen nut. Je zet Schmidt ook niet op de rechtsback.

Mmaee... Puur op statistieken moet je daar nog geld voor kunnen vangen, denk ik. Maar van de moment dat iemand hem heeft zien spelen... :roll:
Ik ben al content als hij gewoon contractvrij ergens anders gaat kloten, sojëlaer godverdoeme.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door BoemBoem »

Vouch schreef: 13 jan 2021, 16:50
Smurf schreef: 13 jan 2021, 15:02 Als ze die Japanner en Wouters binnen halen, hebben ze het goed gedaan. 3 Belgen en 1 Japanner voor de posities waar het nodig was.
Zaak om wat ballast kwijt te geraken, verhuren of verkopen. Colombatto noem ik niet meteen ballast, maar Maes ging hem toch niet veel meer gebruiken, dus kan je hem beter uitlenen. Lee zie ik wel als ballast. Balongo uitlenen lijkt me de juiste beslissing. Nog een paar Japanners uitlenen of verkopen aan de J-League, Lucas ergens stallen en we zijn al een heel eind verder.
Filippov zou ik precies nog graag aan het werk zien in een STVV dat draait zoals de laatste wedstrijden. Als we Balongo verhuren en we vlotjes rood blijven pakken, gaan we hem ook gewoonweg nodig hebben.
En Mmaee? Ik dacht dat daar een tijdje terug toch interesse voor was.
Filippov zou ik ook graag houden. Als hij eens als diepe spits een bal of 5 in de carré kreeg, hij zou ze er ook wil in buffelen. Maar hem uitspelen zoals je de laatste maanden gedaan hebt, dat heeft geen nut. Je zet Schmidt ook niet op de rechtsback.

Mmaee... Puur op statistieken moet je daar nog geld voor kunnen vangen, denk ik. Maar van de moment dat iemand hem heeft zien spelen... :roll:
Ik ben al content als hij gewoon contractvrij ergens anders gaat kloten, sojëlaer godverdoeme.
In Leuven stond hij nochtans in de kleine Carré en hij kreeg hem er niet in. Filippov heeft voetballend zeker kwaliteiten, alleen weet ik niet goed wat wij daar op dit ogenblik bij zijn. Niet het type dat we nodig hebben diep in de spits.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Bartman »

BoemBoem schreef:
Vouch schreef: 13 jan 2021, 16:50
Smurf schreef: 13 jan 2021, 15:02 Als ze die Japanner en Wouters binnen halen, hebben ze het goed gedaan. 3 Belgen en 1 Japanner voor de posities waar het nodig was.
Zaak om wat ballast kwijt te geraken, verhuren of verkopen. Colombatto noem ik niet meteen ballast, maar Maes ging hem toch niet veel meer gebruiken, dus kan je hem beter uitlenen. Lee zie ik wel als ballast. Balongo uitlenen lijkt me de juiste beslissing. Nog een paar Japanners uitlenen of verkopen aan de J-League, Lucas ergens stallen en we zijn al een heel eind verder.
Filippov zou ik precies nog graag aan het werk zien in een STVV dat draait zoals de laatste wedstrijden. Als we Balongo verhuren en we vlotjes rood blijven pakken, gaan we hem ook gewoonweg nodig hebben.
En Mmaee? Ik dacht dat daar een tijdje terug toch interesse voor was.
Filippov zou ik ook graag houden. Als hij eens als diepe spits een bal of 5 in de carré kreeg, hij zou ze er ook wil in buffelen. Maar hem uitspelen zoals je de laatste maanden gedaan hebt, dat heeft geen nut. Je zet Schmidt ook niet op de rechtsback.

Mmaee... Puur op statistieken moet je daar nog geld voor kunnen vangen, denk ik. Maar van de moment dat iemand hem heeft zien spelen... :roll:
Ik ben al content als hij gewoon contractvrij ergens anders gaat kloten, sojëlaer godverdoeme.
In Leuven stond hij nochtans in de kleine Carré en hij kreeg hem er niet in. Filippov heeft voetballend zeker kwaliteiten, alleen weet ik niet goed wat wij daar op dit ogenblik bij zijn. Niet het type dat we nodig hebben diep in de spits.
Ben ik het toch niet mee eens. Hij heeft zeker al speelkansen gekregen, maar nog niet in een ploeg die beter draait. Tenzij dan die paar minuten in Zulte, waarin hij wel een mooie assist gaf.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Filippov legt ook nog goede statisfieken voor met 4 assists is echt wel een nuttige speler, maar past volgen hemzelf niet in de visie van Maes. Heeft zelf wel gezegd dat ie deze winter nergens heen gaat en blijft vechten voor een plek
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Bartman »

Stvv_eng schreef:Filippov legt ook nog goede statisfieken voor met 4 assists is echt wel een nuttige speler, maar past volgen hemzelf niet in de visie van Maes. Heeft zelf wel gezegd dat ie deze winter nergens heen gaat en blijft vechten voor een plek
Da’s alvast een goede mentaliteit !


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Guggenheimer »

Stvv_eng schreef: 13 jan 2021, 18:41 Filippov legt ook nog goede statisfieken voor met 4 assists is echt wel een nuttige speler, maar past volgen hemzelf niet in de visie van Maes. Heeft zelf wel gezegd dat ie deze winter nergens heen gaat en blijft vechten voor een plek
Ik vind alleen dat hij een beetje speelt zoals hij er uit ziet. Als een 19-jarige die nog ervaring moet opdoen maar waar wel wat talent in zit. De kerel is inmiddels wel al 27. Dus heel veel progressiemarge zit er niet meer in. Hoewel de aanpassingsperiode ( eerste keer buitenland ) er natuurlijk ook mee te maken kan hebben.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door weekenders »

Guggenheimer schreef: 13 jan 2021, 19:09
Stvv_eng schreef: 13 jan 2021, 18:41 Filippov legt ook nog goede statisfieken voor met 4 assists is echt wel een nuttige speler, maar past volgen hemzelf niet in de visie van Maes. Heeft zelf wel gezegd dat ie deze winter nergens heen gaat en blijft vechten voor een plek
Ik vind alleen dat hij een beetje speelt zoals hij er uit ziet. Als een 19-jarige die nog ervaring moet opdoen maar waar wel wat talent in zit. De kerel is inmiddels wel al 27. Dus heel veel progressiemarge zit er niet meer in. Hoewel de aanpassingsperiode ( eerste keer buitenland ) er natuurlijk ook mee te maken kan hebben.
Van oktober zelfs al 28
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Guggenheimer »

weekenders schreef: 13 jan 2021, 19:40
Guggenheimer schreef: 13 jan 2021, 19:09
Stvv_eng schreef: 13 jan 2021, 18:41 Filippov legt ook nog goede statisfieken voor met 4 assists is echt wel een nuttige speler, maar past volgen hemzelf niet in de visie van Maes. Heeft zelf wel gezegd dat ie deze winter nergens heen gaat en blijft vechten voor een plek
Ik vind alleen dat hij een beetje speelt zoals hij er uit ziet. Als een 19-jarige die nog ervaring moet opdoen maar waar wel wat talent in zit. De kerel is inmiddels wel al 27. Dus heel veel progressiemarge zit er niet meer in. Hoewel de aanpassingsperiode ( eerste keer buitenland ) er natuurlijk ook mee te maken kan hebben.
Van oktober zelfs al 28
I stand corrected :).
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lindoke »

Het blijft spijtig genoeg deze week erg stil rond nieuwe transfers. Zouden ze nog echt op zoek gaan de nodige versterking of gaan ze nog enkel toeslaan als er zich een opportuniteit aanbiedt? Ik had toch graag een echte rechtsback gezien voor aanvang van de wedstrijd tegen OHL.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

lindoke schreef: 14 jan 2021, 10:28 Het blijft spijtig genoeg deze week erg stil rond nieuwe transfers. Zouden ze nog echt op zoek gaan de nodige versterking of gaan ze nog enkel toeslaan als er zich een opportuniteit aanbiedt? Ik had toch graag een echte rechtsback gezien voor aanvang van de wedstrijd tegen OHL.
Ik heb het geboel dat Maes niet echt op zoek is naar de rechtachter. Ik verwacht dat hij Caufriez en Durkin gaat blijven gebruiken. Eerlijk is eerlijk ik had hoer op het forum Durkin aangevraagd en als de man vaker op die positie speelt kan dat nog een goeie worden. Deed het uitstekend tegen Brugge dus tegen een OHL zal dat ook wel lukken
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

lindoke schreef: 14 jan 2021, 10:28 Het blijft spijtig genoeg deze week erg stil rond nieuwe transfers. Zouden ze nog echt op zoek gaan de nodige versterking of gaan ze nog enkel toeslaan als er zich een opportuniteit aanbiedt? Ik had toch graag een echte rechtsback gezien voor aanvang van de wedstrijd tegen OHL.
Ik denk ongeveer iedereen hier sinds Botaka verlapt werd aan Gent.

Ik ben noch van Caufriez, noch van Durkin overtuigd op die positie.
Positivo
Berichten: 1925
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Positivo »

lindoke schreef: 14 jan 2021, 10:28 Het blijft spijtig genoeg deze week erg stil rond nieuwe transfers. Zouden ze nog echt op zoek gaan de nodige versterking of gaan ze nog enkel toeslaan als er zich een opportuniteit aanbiedt? Ik had toch graag een echte rechtsback gezien voor aanvang van de wedstrijd tegen OHL.
Ik denk dat de keuze daar op Hashioka gevallen is .
Dat dit wat gaat duren nemen de Japanners er bij. Cauffriez is nog 2 speeldagen geschorst en dan normaal terug inzetbaar.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Voor wat het waard is:

Volgens deze is Wouters al aant onderhandelen met stvv en gaat het momenteel enkel nog over huur- of definitieve transfer
https://www.voetbal24.be/news/67128/dri ... ische-club
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Positivo schreef: 14 jan 2021, 12:22
lindoke schreef: 14 jan 2021, 10:28 Het blijft spijtig genoeg deze week erg stil rond nieuwe transfers. Zouden ze nog echt op zoek gaan de nodige versterking of gaan ze nog enkel toeslaan als er zich een opportuniteit aanbiedt? Ik had toch graag een echte rechtsback gezien voor aanvang van de wedstrijd tegen OHL.
Ik denk dat de keuze daar op Hashioka gevallen is .
Dat dit wat gaat duren nemen de Japanners er bij. Cauffriez is nog 2 speeldagen geschorst en dan normaal terug inzetbaar.
Hashioka is gehaald met het oog op volgend seizoen en zelfs dat is nog niet eens officieel. Het zal voor dit seizoen hoogstwaarschijnlijk gewoon Durkin/Caufriez worden. Of ik het volledig eens ben? Neen, maar ik kan het enigzins wel zien. Durkin, speelde daar uitstekend. Zijn voorzetten waren nog niet op en top, maar dat is aan de andere kant ook niet het geval en zeker bij de voorgaande flankverdedigers (Botaka) ook niet.

Ik wil hem wel een kans geven. Caufriez deed het daar ook goed, maar ik denk eerder dat dat het momentum was dat ook meespeelde.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jean-Paul »

Hopelijk nemen ze Dries Wouters definitief over en zo snel mogelijk . Zo kan Maes al onmiddellijk zijn middenveld op punt stellen. De rechtsachter zal later wel toekomen mits dat de Japanner zijn contract tot 30 januari loopt.
Voor de toekomst moeten ze dan wel nog een handvol spelers van de hand doen. Wie dat gaat zijn zal Maes wel bepalen.
Plaats reactie