Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jan Bulder »

Stvv_eng schreef: 14 jan 2021, 13:03
Positivo schreef: 14 jan 2021, 12:22
lindoke schreef: 14 jan 2021, 10:28 Het blijft spijtig genoeg deze week erg stil rond nieuwe transfers. Zouden ze nog echt op zoek gaan de nodige versterking of gaan ze nog enkel toeslaan als er zich een opportuniteit aanbiedt? Ik had toch graag een echte rechtsback gezien voor aanvang van de wedstrijd tegen OHL.
Ik denk dat de keuze daar op Hashioka gevallen is .
Dat dit wat gaat duren nemen de Japanners er bij. Cauffriez is nog 2 speeldagen geschorst en dan normaal terug inzetbaar.
Hashioka is gehaald met het oog op volgend seizoen en zelfs dat is nog niet eens officieel. Het zal voor dit seizoen hoogstwaarschijnlijk gewoon Durkin/Caufriez worden. Of ik het volledig eens ben? Neen, maar ik kan het enigzins wel zien. Durkin, speelde daar uitstekend. Zijn voorzetten waren nog niet op en top, maar dat is aan de andere kant ook niet het geval en zeker bij de voorgaande flankverdedigers (Botaka) ook niet.

Ik wil hem wel een kans geven. Caufriez deed het daar ook goed, maar ik denk eerder dat dat het momentum was dat ook meespeelde.
Caufriez heeft er al wel 3 wedstrijden degelijk tot goed gespeeld. Durkin 1 keer degelijk. Als het bij Caufriez momentum zou zijn, dan is het bij Durkin misschien gewoon toeval. Caufriez heeft op die positie trouwens veel meer kwaliteit laten zien dan Durkin. Als Caufriez terug beschikbaar is, moet hij gewoon terug op rechts spelen. Tenzij Durkin daar de komende 2 wedstrijden heel mooie dingen laat zien.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Jan Bulder schreef: 14 jan 2021, 13:28
Stvv_eng schreef: 14 jan 2021, 13:03
Positivo schreef: 14 jan 2021, 12:22
lindoke schreef: 14 jan 2021, 10:28 Het blijft spijtig genoeg deze week erg stil rond nieuwe transfers. Zouden ze nog echt op zoek gaan de nodige versterking of gaan ze nog enkel toeslaan als er zich een opportuniteit aanbiedt? Ik had toch graag een echte rechtsback gezien voor aanvang van de wedstrijd tegen OHL.
Ik denk dat de keuze daar op Hashioka gevallen is .
Dat dit wat gaat duren nemen de Japanners er bij. Cauffriez is nog 2 speeldagen geschorst en dan normaal terug inzetbaar.
Hashioka is gehaald met het oog op volgend seizoen en zelfs dat is nog niet eens officieel. Het zal voor dit seizoen hoogstwaarschijnlijk gewoon Durkin/Caufriez worden. Of ik het volledig eens ben? Neen, maar ik kan het enigzins wel zien. Durkin, speelde daar uitstekend. Zijn voorzetten waren nog niet op en top, maar dat is aan de andere kant ook niet het geval en zeker bij de voorgaande flankverdedigers (Botaka) ook niet.

Ik wil hem wel een kans geven. Caufriez deed het daar ook goed, maar ik denk eerder dat dat het momentum was dat ook meespeelde.
Caufriez heeft er al wel 3 wedstrijden degelijk tot goed gespeeld. Durkin 1 keer degelijk. Als het bij Caufriez momentum zou zijn, dan is het bij Durkin misschien gewoon toeval. Caufriez heeft op die positie trouwens veel meer kwaliteit laten zien dan Durkin. Als Caufriez terug beschikbaar is, moet hij gewoon terug op rechts spelen. Tenzij Durkin daar de komende 2 wedstrijden heel mooie dingen laat zien.
Hij zal er ook spelen, maar het profiel van Durkin klopt gewoon volledig. Uw mening kan anders zijn ;)
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Ik vrees als er druk is van de supporters van Genk omdat Wouters te weinig speelkansen zou gehad hebben, men hem daar te gunstigste wijze zou laten vertrekken op huurbasis zonder aankoopoptie zelfs. Ik hoop dat ik ongelijk heb
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jacques »

Is die druk er echt of is dat vooral een fantasietje van een clickbait site?
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door AirMontella »

Jacques schreef: 14 jan 2021, 14:52 Is die druk er echt of is dat vooral een fantasietje van een clickbait site?
Dit dus.

De vier Genk-supporters die ik gehoord heb, gunnen Wouters de overstap omdat hij altijd alles gegeven heeft. Hij verdient volgens hen meer speeltijd en het maakt hen hoegenaamd niet uit of dat bij STVV is of niet. Was bij Gerkens trouwens ook niet het geval.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door zipke373 »

Guggenheimer schreef: 13 jan 2021, 19:09
Stvv_eng schreef: 13 jan 2021, 18:41 Filippov legt ook nog goede statisfieken voor met 4 assists is echt wel een nuttige speler, maar past volgen hemzelf niet in de visie van Maes. Heeft zelf wel gezegd dat ie deze winter nergens heen gaat en blijft vechten voor een plek
Hoewel de aanpassingsperiode ( eerste keer buitenland ) er natuurlijk ook mee te maken kan hebben.
Bezus heeft daar 3 jaar voor nodig gehad... ;)
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STimVV »

Waasland-Beveren heeft ook interesse in Dries Wouters. (HBVL)
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door fruitboerke »

stvvilvoorde schreef: 14 jan 2021, 12:18
lindoke schreef: 14 jan 2021, 10:28 Het blijft spijtig genoeg deze week erg stil rond nieuwe transfers. Zouden ze nog echt op zoek gaan de nodige versterking of gaan ze nog enkel toeslaan als er zich een opportuniteit aanbiedt? Ik had toch graag een echte rechtsback gezien voor aanvang van de wedstrijd tegen OHL.
Ik denk ongeveer iedereen hier sinds Botaka verlapt werd aan Gent.

Ik ben noch van Caufriez, noch van Durkin overtuigd op die positie.
Dan toch nog veel liever Caufriez of Durkin op die positie dan Botaka , die heeft mij nooit kunnen bekoren op geen enkele positie. Trouwens waar is Botaka ? Ergens in een hoekje op de bank in Gent .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

fruitboerke schreef: 14 jan 2021, 17:37
stvvilvoorde schreef: 14 jan 2021, 12:18
lindoke schreef: 14 jan 2021, 10:28 Het blijft spijtig genoeg deze week erg stil rond nieuwe transfers. Zouden ze nog echt op zoek gaan de nodige versterking of gaan ze nog enkel toeslaan als er zich een opportuniteit aanbiedt? Ik had toch graag een echte rechtsback gezien voor aanvang van de wedstrijd tegen OHL.
Ik denk ongeveer iedereen hier sinds Botaka verlapt werd aan Gent.

Ik ben noch van Caufriez, noch van Durkin overtuigd op die positie.
Dan toch nog veel liever Caufriez of Durkin op die positie dan Botaka , die heeft mij nooit kunnen bekoren op geen enkele positie. Trouwens waar is Botaka ? Ergens in een hoekje op de bank in Gent .
Dat botaka belangrijk was voor de kleedkamer zei ik toen al, maar meer dan dat was het toch niet ze. Ik heb me nooit zo erg geïrriteerd als toen de tijd met Mmaee en Botaka opt veld. Ik ben een gelukkige supporter 😅
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

fruitboerke schreef: 14 jan 2021, 17:37
Dan toch nog veel liever Caufriez of Durkin op die positie dan Botaka , die heeft mij nooit kunnen bekoren op geen enkele positie. Trouwens waar is Botaka ? Ergens in een hoekje op de bank in Gent .
Zoals iemand hierboven stelde: Uw mening kan anders zijn, geen probleem.
Ik was er ook geen superfan van,maar je kan niet ontkennen dat zijn statistieken bij ons op de RW wel erg goed waren.
Ik vond zijn vertrek geen verlies (en bij uitbreiding De Bruyn ok niet), op voorwaarde dat er vervanging werd aangetrokken, maar daar nijpt het schoentje hier nogal vaak de laatste drie jaar.

Caufriez deed het behoorlijk tot goed op de RB, maar lijkt me (zoals ik eerder stelde) te weinig technische bagage te hebben om die positie op LT te bekleden.
Durkin vond ik ok tegen Brugge, maar niet wow.
Verdedigend liet die dan weer iets te veel steken vallen en ik vond ook dat je zag dat dit niet zijn positie was.
Ik vergeet niet dat Sankhon het ook meer dan behoorlijk deed, toen die de eerste keren RB speelde.
Een RB was volgens mij toch 1 van de 3 hoogste, zoniet de hoogste, prioriteiten deze mercato
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

STimVV schreef: 14 jan 2021, 17:21 Waasland-Beveren heeft ook interesse in Dries Wouters. (HBVL)
We gaan ons hem toch niet laten afsnoepen door een concurrent zeker ?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lindoke »

Naast Harbaoui heeft Moeskroen nu ook Lepoint aangetrokken. Ik heb nog altijd het gevoel dat we beter af waren geweest met Harbaoui ipv Mboyo. We zullen zien wie van de 2 het nuttigst geweest is voor zijn team op het eind van het seizoen en dan hoop ik dat mijn gevoel verkeerd was.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door smol »

Jones schreef: 14 jan 2021, 21:43
STimVV schreef: 14 jan 2021, 17:21 Waasland-Beveren heeft ook interesse in Dries Wouters. (HBVL)
We gaan ons hem toch niet laten afsnoepen door een concurrent zeker ?
Dat zou wel heel dom zijn. Tenzij Genk hem enkel wil uitlenen zonder aankoopoptie.
Wouters aankopen zou een duidelijk signaal zijn vind ik persoonlijk.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STVV-fan »

PM zag blijkbaar liever Mboyo komen dan een Harbaoui, waar hij in Lokeren mee heeft samengewerkt.

En Wouters, tja, als Genk hem écht niet wil verkopen, zie ik hem nog wel naar het Waasland trekken.
Die kunnen toch niet meer dan gewoon huren.

Oftewel moest PM, Wouters kunnen overtuigen en zetten zo meerdere partijen druk op Genk.

Ik houd mijn hart al vast voor de reacties, mocht Wouters verhuurd worden zonder optie aan Beveren
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

STVV-fan schreef: 14 jan 2021, 22:43 PM zag blijkbaar liever Mboyo komen dan een Harbaoui, waar hij in Lokeren mee heeft samengewerkt.

En Wouters, tja, als Genk hem écht niet wil verkopen, zie ik hem nog wel naar het Waasland trekken.
Die kunnen toch niet meer dan gewoon huren.

Oftewel moest PM, Wouters kunnen overtuigen en zetten zo meerdere partijen druk op Genk.

Ik houd mijn hart al vast voor de reacties, mocht Wouters verhuurd worden zonder optie aan Beveren
Ach Wouters wordt volgens mij zwaar overroepen hier. Speler die sinds 15/16 in de A-Kern van de smurfen zit en als je al zijn minuten optelt komt ie wss niet eens aan 30 volledige matchen. Moest de heer Kawasaki noemen en van Kashima komen wou ik de reacties wel eens horen. :lol:

Pas op ik zeg niet dat het gene goeie is, enkel OVERROEPEN.
Plaats reactie