Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2953
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef: 15 jan 2021, 19:31
BoemBoem schreef: 15 jan 2021, 16:48
Jones schreef: 15 jan 2021, 15:05 Het is na de blitzstart aan de Tiense erg stil op transfervlak. Als je Peter Maes mocht geloven kwam er nog een CV en Wouters minimum. We zijn intussen halfweg de maand. Zijn ze weer aan het wachten op 70 % solden ? Ze hebben tot nu toe met Brüls en Mboyo amper 600.000 uitgegeven. Peanuts in vergelijking met wat men eerder uitgaf aan Endo, Caufriez, Ito en Lee en andere Matsubara’s
Idd jones,
Goed gewerkt dus van STVV, ik geef je 100%gelijk.
Vroeger veel geld uitgeven voor weinig rendement en nu slechts 600000 voor 2 Belgische spelers waar iedereen hier om roept.. top!

Nu, kan je me even de link geven waar Maes zegt dat Wouters naar ons gaat komen ? Kwestie van geen woorden in iemand mond te leggen die hij nooit uitgesproken heeft hé, dat snap je wel.
Want het enige dat ik hem hem horen zeggen was dat er gekeken wordt naar Jongere Belgische spelers die meteen inzetbaar zijn en dat Wouters voor ons een meerwaarde kan zijn. Maar dat hij hier naar ons zou komen is me ergens ontgaan. Tenzij hij dit natuurlijk in alle vertrouwen tegen u persoonlijk gezegd heeft hé, dan is het logisch dat ik hier negens over gelezen heb.
Klopt maar vermits TVL het hem zo daadwerkelijk in de mond legde zal er wel een serieuze onderhandeling bezig zijn of zijn geweest
Journalisten vullen elke dag de Gazet.
Buiten de datum geloof ik zeer weinig van wat daar instaat.

Buiten gissen en vissen achter informatie was er niets meer te melden dan ik aangaf. Iedereen wist dat STVV en Genk samen zaten ivm Wouters, meer dan een bevestiging zag ik hier totaal niet in.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

BoemBoem schreef: 15 jan 2021, 22:06
Jones schreef: 15 jan 2021, 19:31
BoemBoem schreef: 15 jan 2021, 16:48
Jones schreef: 15 jan 2021, 15:05 Het is na de blitzstart aan de Tiense erg stil op transfervlak. Als je Peter Maes mocht geloven kwam er nog een CV en Wouters minimum. We zijn intussen halfweg de maand. Zijn ze weer aan het wachten op 70 % solden ? Ze hebben tot nu toe met Brüls en Mboyo amper 600.000 uitgegeven. Peanuts in vergelijking met wat men eerder uitgaf aan Endo, Caufriez, Ito en Lee en andere Matsubara’s
Idd jones,
Goed gewerkt dus van STVV, ik geef je 100%gelijk.
Vroeger veel geld uitgeven voor weinig rendement en nu slechts 600000 voor 2 Belgische spelers waar iedereen hier om roept.. top!

Nu, kan je me even de link geven waar Maes zegt dat Wouters naar ons gaat komen ? Kwestie van geen woorden in iemand mond te leggen die hij nooit uitgesproken heeft hé, dat snap je wel.
Want het enige dat ik hem hem horen zeggen was dat er gekeken wordt naar Jongere Belgische spelers die meteen inzetbaar zijn en dat Wouters voor ons een meerwaarde kan zijn. Maar dat hij hier naar ons zou komen is me ergens ontgaan. Tenzij hij dit natuurlijk in alle vertrouwen tegen u persoonlijk gezegd heeft hé, dan is het logisch dat ik hier negens over gelezen heb.
Klopt maar vermits TVL het hem zo daadwerkelijk in de mond legde zal er wel een serieuze onderhandeling bezig zijn of zijn geweest
Journalisten vullen elke dag de Gazet.
Buiten de datum geloof ik zeer weinig van wat daar instaat.

Buiten gissen en vissen achter informatie was er niets meer te melden dan ik aangaf. Iedereen wist dat STVV en Genk samen zaten ivm Wouters, meer dan een bevestiging zag ik hier totaal niet in.
Klopt. We shall see.
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Johan »

ik vrees dat wij denken dat we gered zijn. Niets is minder waar. De paar ploegen die achter ons staan zijn niet zwakker dan wij. Ze halen allemaal regelmatig broodnodige punten. Gisteren Eupen die Anderlecht verslaat enz. Plus versterken ze zich allemaal. Als we morgen tegen OHL de boot in gaan, weet ik het nog allemaal niet zo. Bruls en MBoyo, ik verwacht daar eerlijk gezegd niet zoveel van. Vooral van die laatste niet. Die Japanners zijn ons zand in de ogen aan het strooien , 600000 euro aan transfers is Peanuts . Degelijke transfers hebben we nodig ,geen oude afdankertjes. Het zal alarmfase rood blijven tot de laatste dag vrees ik. Hoop dat ik mis ben.
Esteeveevee
Berichten: 1031
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Esteeveevee »

Johan schreef: 16 jan 2021, 08:53 ik vrees dat wij denken dat we gered zijn. Niets is minder waar. De paar ploegen die achter ons staan zijn niet zwakker dan wij. Ze halen allemaal regelmatig broodnodige punten. Gisteren Eupen die Anderlecht verslaat enz. Plus versterken ze zich allemaal. Als we morgen tegen OHL de boot in gaan, weet ik het nog allemaal niet zo. Bruls en MBoyo, ik verwacht daar eerlijk gezegd niet zoveel van. Vooral van die laatste niet. Die Japanners zijn ons zand in de ogen aan het strooien , 600000 euro aan transfers is Peanuts . Degelijke transfers hebben we nodig ,geen oude afdankertjes. Het zal alarmfase rood blijven tot de laatste dag vrees ik. Hoop dat ik mis ben.
Beetje optimisme ?
Beetje hoop ?

Of is het allemaal 1 grote ellende ?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4173
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Jacques schreef: 15 jan 2021, 10:56 Straffe transfer toch van OHL. Ik beschouw hun klassement ook niet als louter toeval of meeval. daarvoor duurt het al te lang en doet Brys het te vaak.
OHL heeft 2M betaald voor de transfer van Schrijvers.
Is trouwens al speelgerechtigd voor de match tegen STVV.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Johan schreef: 16 jan 2021, 08:53 ik vrees dat wij denken dat we gered zijn. Niets is minder waar. De paar ploegen die achter ons staan zijn niet zwakker dan wij. Ze halen allemaal regelmatig broodnodige punten. Gisteren Eupen die Anderlecht verslaat enz. Plus versterken ze zich allemaal. Als we morgen tegen OHL de boot in gaan, weet ik het nog allemaal niet zo. Bruls en MBoyo, ik verwacht daar eerlijk gezegd niet zoveel van. Vooral van die laatste niet. Die Japanners zijn ons zand in de ogen aan het strooien , 600000 euro aan transfers is Peanuts . Degelijke transfers hebben we nodig ,geen oude afdankertjes. Het zal alarmfase rood blijven tot de laatste dag vrees ik. Hoop dat ik mis ben.
Belachelijk. Altijd roepen om ervaring en Belgen en als ze komen is het weer niet goed. Sorry ze, maar het kan nooit goed zijn voor de truienaar. Zet u ne keer achter de ploeg. Ik ben zelf niet fan van Mboyo's verleden, maar die man gaat on wel heel wat meebrengen en Brüls toonde vorige week al in zn eerste match wat voor meerwaarde hij voor de club kan zijn.

Goede transfers doe zo voort. Ik zeg niet dat we gered zijn zeer zeker niet, maar om nu alle ploegen de hemel in te prijzen en de uwe de grond in te boren is ook niet de manier. Eupen wint omdat Anderlecht rood pakt. Werden zowaar van de mat gespeeld de eerste 30 minuten.

Ga verder op dit elan STVV en je haalt de 10e-12e plek die ik voor ogen had nog misschien.
Thomas
Berichten: 134
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Thomas »

Ik ben best tevreden met Bruls en Mboyo.
Direct inzetbare spelers, met naar mijn mening een meerwaarde, die de competitie kennen en ervaring meebrengen die belangrijk is bij een degradatestrijd.
Indien ze Hashioka effectief binnenhalen en zich verder ontdoen van wat balast spreek ik zeker van een geslaagde transferperiode.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Thomas schreef: 16 jan 2021, 12:39 Ik ben best tevreden met Bruls en Mboyo.
Direct inzetbare spelers, met naar mijn mening een meerwaarde, die de competitie kennen en ervaring meebrengen die belangrijk is bij een degradatestrijd.
Indien ze Hashioka effectief binnenhalen en zich verder ontdoen van wat balast spreek ik zeker van een geslaagde transferperiode.
Ze zullen de komende weken zich moeten bewijzen en laten zien wat ze waard zijn met hun statistieken : goals en assists. Ze zullen direct scherp moeten zijn of ze worden hier afgekraakt. Ben benieuwd. Nu sprak Maes op TVL iets anders dan onlangs. Hij denkt dat 34-35 ptn genoeg zijn om degradatie te vermijden
enrique
Berichten: 2869
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door enrique »

Morgenavond om half elf zullen we weten hoe laat het figuurlijk is
Aan al die grote optimisten hier, toch maar oppassen
...
Esteeveevee
Berichten: 1031
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Esteeveevee »

enrique schreef: 16 jan 2021, 18:09 Morgenavond om half elf zullen we weten hoe laat het figuurlijk is
Aan al die grote optimisten hier, toch maar oppassen
...
Ik ben optimist en weet dat we kunnen verliezen.
Maar als ik negatief ben kunnen ze ook verliezen.

Wat wel bewezen is dat optimisten meer lachen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Esteeveevee schreef: 16 jan 2021, 19:54
enrique schreef: 16 jan 2021, 18:09 Morgenavond om half elf zullen we weten hoe laat het figuurlijk is
Aan al die grote optimisten hier, toch maar oppassen
...
Ik ben optimist en weet dat we kunnen verliezen.
Maar als ik negatief ben kunnen ze ook verliezen.

Wat wel bewezen is dat optimisten meer lachen.
Eens 😆
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Johan »

@Eng, eerst en vooral boor ik onze spelers niet de grond in, heb ik niet gezegd, maar ik mag toch mijn twiifels hebben of niet? Alleen vrees ik dat de inspanningen van DMM te pover zijn. Ze hebben begrepen wat de vrees is van de Stvv supporters en gingen in gang schieten. Met deze twee transfers gaan ze er niet komen. Too late too little . Niet komen janken als 1B ons lot kan worden. Ik geloof in Peter Maes , zeer zeker, maar met iedere keer een helft goed spelen gaan we het niet redden. Ik denk dat Tateishi ons zand in de ogen strooit. Moeskroen wint vandaag , ik zag net dat KV Mechelen voorstond met 0-1 op Charleroi enz. Als we morgen niet winnen kan de ellende beginnen . Daarbij beste Mijnheer Eng. Het is precies alsof gij het Evangelie preekt , vanop een hoogte neerkijkt op de andere forumgangers. Ieder heeft het recht zijn ideeen tot uiting te brengen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Johan schreef: 16 jan 2021, 22:32 @Eng, eerst en vooral boor ik onze spelers niet de grond in, heb ik niet gezegd, maar ik mag toch mijn twiifels hebben of niet? Alleen vrees ik dat de inspanningen van DMM te pover zijn. Ze hebben begrepen wat de vrees is van de Stvv supporters en gingen in gang schieten. Met deze twee transfers gaan ze er niet komen. Too late too little . Niet komen janken als 1B ons lot kan worden. Ik geloof in Peter Maes , zeer zeker, maar met iedere keer een helft goed spelen gaan we het niet redden. Ik denk dat Tateishi ons zand in de ogen strooit. Moeskroen wint vandaag , ik zag net dat KV Mechelen voorstond met 0-1 op Charleroi enz. Als we morgen niet winnen kan de ellende beginnen . Daarbij beste Mijnheer Eng. Het is precies alsof gij het Evangelie preekt , vanop een hoogte neerkijkt op de andere forumgangers. Ieder heeft het recht zijn ideeen tot uiting te brengen.
Mijn punt is en blijft dat het nooit goed genoeg is. Als onze transfers deze transferperiode als slecht worden beschouwd volgens u, mag ik uw mening over de transfers van Waasland Beveren of Moeskroen hebben?
Wat ik in elk topic zeg en blijf zeggen is dat we dankzij Muscat een degradatiekandidaat zijn en dat we zeker moeten oppassen, maar ik hoor hier altijd Moeskroen is goed, WB is goed, cercle is goed, MAAR wij zijn te min. Neen zo zit het niet in elkaar.

En alstenblieft uwe evangelie moogde hebben, ik geef net gelijk u mijn mening. Tweerichtingsverkeer noem ik dat.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door smol »

Stvv_eng schreef: 16 jan 2021, 22:44
Johan schreef: 16 jan 2021, 22:32 @Eng, eerst en vooral boor ik onze spelers niet de grond in, heb ik niet gezegd, maar ik mag toch mijn twiifels hebben of niet? Alleen vrees ik dat de inspanningen van DMM te pover zijn. Ze hebben begrepen wat de vrees is van de Stvv supporters en gingen in gang schieten. Met deze twee transfers gaan ze er niet komen. Too late too little . Niet komen janken als 1B ons lot kan worden. Ik geloof in Peter Maes , zeer zeker, maar met iedere keer een helft goed spelen gaan we het niet redden. Ik denk dat Tateishi ons zand in de ogen strooit. Moeskroen wint vandaag , ik zag net dat KV Mechelen voorstond met 0-1 op Charleroi enz. Als we morgen niet winnen kan de ellende beginnen . Daarbij beste Mijnheer Eng. Het is precies alsof gij het Evangelie preekt , vanop een hoogte neerkijkt op de andere forumgangers. Ieder heeft het recht zijn ideeen tot uiting te brengen.
Mijn punt is en blijft dat het nooit goed genoeg is. Als onze transfers deze transferperiode als slecht worden beschouwd volgens u, mag ik uw mening over de transfers van Waasland Beveren of Moeskroen hebben?
Wat ik in elk topic zeg en blijf zeggen is dat we dankzij Muscat een degradatiekandidaat zijn en dat we zeker moeten oppassen, maar ik hoor hier altijd Moeskroen is goed, WB is goed, cercle is goed, MAAR wij zijn te min. Neen zo zit het niet in elkaar.

En alstenblieft uwe evangelie moogde hebben, ik geef net gelijk u mijn mening. Tweerichtingsverkeer noem ik dat.
Jullie hebben beiden wat gelijk.
Feit is dat we tot op heden alvast nog niet bewezen hebben beter te zijn dan WBeveren, Moeskroen of Cercle. Tussen deze 3 en ons zal het gaan.
Mits verlies morgen wordt het strijden tot de laatste speeldag en moet je hopen dat je niet 15e of 16e staat moest de competitie toch nog stilgelegd worden.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

smol schreef: 16 jan 2021, 22:49
Stvv_eng schreef: 16 jan 2021, 22:44
Johan schreef: 16 jan 2021, 22:32 @Eng, eerst en vooral boor ik onze spelers niet de grond in, heb ik niet gezegd, maar ik mag toch mijn twiifels hebben of niet? Alleen vrees ik dat de inspanningen van DMM te pover zijn. Ze hebben begrepen wat de vrees is van de Stvv supporters en gingen in gang schieten. Met deze twee transfers gaan ze er niet komen. Too late too little . Niet komen janken als 1B ons lot kan worden. Ik geloof in Peter Maes , zeer zeker, maar met iedere keer een helft goed spelen gaan we het niet redden. Ik denk dat Tateishi ons zand in de ogen strooit. Moeskroen wint vandaag , ik zag net dat KV Mechelen voorstond met 0-1 op Charleroi enz. Als we morgen niet winnen kan de ellende beginnen . Daarbij beste Mijnheer Eng. Het is precies alsof gij het Evangelie preekt , vanop een hoogte neerkijkt op de andere forumgangers. Ieder heeft het recht zijn ideeen tot uiting te brengen.
Mijn punt is en blijft dat het nooit goed genoeg is. Als onze transfers deze transferperiode als slecht worden beschouwd volgens u, mag ik uw mening over de transfers van Waasland Beveren of Moeskroen hebben?
Wat ik in elk topic zeg en blijf zeggen is dat we dankzij Muscat een degradatiekandidaat zijn en dat we zeker moeten oppassen, maar ik hoor hier altijd Moeskroen is goed, WB is goed, cercle is goed, MAAR wij zijn te min. Neen zo zit het niet in elkaar.

En alstenblieft uwe evangelie moogde hebben, ik geef net gelijk u mijn mening. Tweerichtingsverkeer noem ik dat.
Jullie hebben beiden wat gelijk.
Feit is dat we tot op heden alvast nog niet bewezen hebben beter te zijn dan WBeveren, Moeskroen of Cercle. Tussen deze 3 en ons zal het gaan.
Mits verlies morgen wordt het strijden tot de laatste speeldag en moet je hopen dat je niet 15e of 16e staat moest de competitie toch nog stilgelegd worden.
Dat is onder andere wat ik ook zeg... Als je een Moeskroen, Beveren en Cercle als goed beschouwd, dan is dat ook voor ons het geval. Als je STVV slecht vindt dan is de rest ook slecht. We zijn allemaal een beetje van hetzelfde, dus door iedereen de hemel in te prijzen om uw eigen ploeg af te breken is jammer. Maarja dat is een trend die toch vaak terugkeert op t forum. De ene keer wat meer onderbouwt dan de andere...

Laten we hopen dat we morgen punten pakken en verder kunnen werken naar Kortrijk toe... Beveren heeft vandaag alleszins een zware tik gekregen.
Plaats reactie