Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door smol »

Stvv_eng schreef: 16 jan 2021, 22:57
smol schreef: 16 jan 2021, 22:49
Stvv_eng schreef: 16 jan 2021, 22:44
Johan schreef: 16 jan 2021, 22:32 @Eng, eerst en vooral boor ik onze spelers niet de grond in, heb ik niet gezegd, maar ik mag toch mijn twiifels hebben of niet? Alleen vrees ik dat de inspanningen van DMM te pover zijn. Ze hebben begrepen wat de vrees is van de Stvv supporters en gingen in gang schieten. Met deze twee transfers gaan ze er niet komen. Too late too little . Niet komen janken als 1B ons lot kan worden. Ik geloof in Peter Maes , zeer zeker, maar met iedere keer een helft goed spelen gaan we het niet redden. Ik denk dat Tateishi ons zand in de ogen strooit. Moeskroen wint vandaag , ik zag net dat KV Mechelen voorstond met 0-1 op Charleroi enz. Als we morgen niet winnen kan de ellende beginnen . Daarbij beste Mijnheer Eng. Het is precies alsof gij het Evangelie preekt , vanop een hoogte neerkijkt op de andere forumgangers. Ieder heeft het recht zijn ideeen tot uiting te brengen.
Mijn punt is en blijft dat het nooit goed genoeg is. Als onze transfers deze transferperiode als slecht worden beschouwd volgens u, mag ik uw mening over de transfers van Waasland Beveren of Moeskroen hebben?
Wat ik in elk topic zeg en blijf zeggen is dat we dankzij Muscat een degradatiekandidaat zijn en dat we zeker moeten oppassen, maar ik hoor hier altijd Moeskroen is goed, WB is goed, cercle is goed, MAAR wij zijn te min. Neen zo zit het niet in elkaar.

En alstenblieft uwe evangelie moogde hebben, ik geef net gelijk u mijn mening. Tweerichtingsverkeer noem ik dat.
Jullie hebben beiden wat gelijk.
Feit is dat we tot op heden alvast nog niet bewezen hebben beter te zijn dan WBeveren, Moeskroen of Cercle. Tussen deze 3 en ons zal het gaan.
Mits verlies morgen wordt het strijden tot de laatste speeldag en moet je hopen dat je niet 15e of 16e staat moest de competitie toch nog stilgelegd worden.
Dat is onder andere wat ik ook zeg... Als je een Moeskroen, Beveren en Cercle als goed beschouwd, dan is dat ook voor ons het geval. Als je STVV slecht vindt dan is de rest ook slecht. We zijn allemaal een beetje van hetzelfde, dus door iedereen de hemel in te prijzen om uw eigen ploeg af te breken is jammer. Maarja dat is een trend die toch vaak terugkeert op t forum. De ene keer wat meer onderbouwt dan de andere...

Laten we hopen dat we morgen punten pakken en verder kunnen werken naar Kortrijk toe... Beveren heeft vandaag alleszins een zware tik gekregen.
Beveren kreeg inderdaad een serieuze klap.
Maar je moet er 2 achter je houden en winst morgen kan je een boost geven. Bij verlies valt 't goede momentum wat weg. En ik denk dat Maes de boel wat op scherp wil zetten met zijn interview.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

enrique schreef: 16 jan 2021, 18:09 Morgenavond om half elf zullen we weten hoe laat het figuurlijk is
Aan al die grote optimisten hier, toch maar oppassen
...
Is dat dan gelijk de grote voorspellers hier van trainer ontslagen en dergelijke?

Ik zie dat Vrancken nog steeds stevig in het zadel zit :cool:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door enrique »

Onnozelaar
Wat ik toen zei, daarmee bedoelde ik dat ik hem zou buiten gooien
Dat was nb 2 maanden voor dat ze het gedaan gedaan hebben
Wat was het beste geweest? De resultaten hebben mij gelijk gegeven
Maar doe maar hoor, ik ben nu weer de idioot
Ze zijn al gered
Mboyo en Bruls zijn toptransfers
Ze gaan dicht bij de 8e plaats eindigen
Jullie draaien nog sneller dan de wind
Een andere mening wordt niet geduld
Omdat Maes 3 matchen gewonnen heeft, is hij een wonderdokter
Maar hij moet straks gewoon winnen of de miserie is nog altijd even groot
Maar zit mij maar op mijn kap hoor
Geen probleem, ik heb al veel gelachen trouwens
De grootste oorzaak van al uw miserie zit nog altijd in het zadel
1 punt voor de laatste
Volgend seizoen 4 zakkers
En hij gaat zorgen dat ge daar niet bij zijt?....
Veel succes ermee
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Esteeveevee »

enrique schreef: 17 jan 2021, 05:57 Onnozelaar
Wat ik toen zei, daarmee bedoelde ik dat ik hem zou buiten gooien
Dat was nb 2 maanden voor dat ze het gedaan gedaan hebben
Wat was het beste geweest? De resultaten hebben mij gelijk gegeven
Maar doe maar hoor, ik ben nu weer de idioot
Ze zijn al gered
Mboyo en Bruls zijn toptransfers
Ze gaan dicht bij de 8e plaats eindigen
Jullie draaien nog sneller dan de wind
Een andere mening wordt niet geduld
Omdat Maes 3 matchen gewonnen heeft, is hij een wonderdokter
Maar hij moet straks gewoon winnen of de miserie is nog altijd even groot
Maar zit mij maar op mijn kap hoor
Geen probleem, ik heb al veel gelachen trouwens
De grootste oorzaak van al uw miserie zit nog altijd in het zadel
1 punt voor de laatste
Volgend seizoen 4 zakkers
En hij gaat zorgen dat ge daar niet bij zijt?....
Veel succes ermee
Nee. We zijn niet gered en als dat toptransfers zullen worden is afwachten.
Het zijn wel normale en degelijke transfers.
Beetje nuance in het debat mag altijd.
Het is maar voetbal.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door enrique »

Bedankt voor uw normaal antwoord
Voetbal is zelfs totaal onbelangrijk
Zeker nu
Maar als je een voetbalclub overneemt, moet je het goed doen
Anders blijf je ervan af
Moesten het Japanners zijn om dit resultaat te krijgen?
Echt waar, Roland Duchatelet?
In België is dit niet mogelijk
Tja...

Dan, als er iemand na maanden nog altijd alludeert op mijn uitspraak van... toen (Muscat buiten)
Dan mag ik reageren
De realiteit is niet wat sommigen hopen en wat ik hen gun
De boekhouding van stvv is op orde, dat is mss zo
Dankzij eigenaar en sponsor
Maar het eindprodukt deugt niet
Als ik verantwoordelijk ben voor eindprodukt in een bedrijf en dat deugt niet, vlieg ik buiten
Of ze nu straks winnen of verliezen, verandert niks aan het eigenlijke probleem
Hij is er nog altijd
Voetbal grootste bijzaak of niet
Hij moet zijn werk te goei doen
Sommige zaken voelt ge aankomen met uw ellebogen, maar hij reageert niet
Elke transferperiode hetzelfde liedje
De laatste dag reageren
Hij kan het gewoon niet
En hij moet geëvalueerd worden
Maar wie zijn wij, als DMM vindt dat hij goed werkt, hebben we niks te zeggen
Ik heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd, maar dat geeft mij nog altijd het recht om mijn mening te geven over mijn club die sinds 2004 altijd minder en minder een voetbalclub is geworden, maar een handel in mensen
En omdat het niet ging volgens model van een beroemde ex-voorzitter, hij wou de makelaars er van tussen, dan was dat geld ook nog van hem... heeft ie zijn club verkocht
Aan dezelfde categorie
Verdacht
Blijven lachen!!
Ik hoop echt dat ze straks winnen
Maar 15e is niet genoeg, sorry
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Positivo »

De keuze voor Dmm was allesbehalve slecht.
Het idee dat er achter zit blijf ik knap vinden.
De uitwerking is voorlopig niet goed genoeg, akkoord.

Maar als je ziet hoeveel ploegen openlijk (en heimelijk) voor de titel spelen, dan kom je makkelijk aan 8 ! Begin daar maar aan.

Nog iets : Als “hij” mede-eigenaar is (wat zo maar zou kunnen) dan is je betoog voor niets. De man (Tateishi) gaat nooit zichzelf ontslaan .
Laatst gewijzigd door Positivo op 17 jan 2021, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Dat het op bepaalde gebieden achteruitgaat klopt. Maar dat we sportief gegroeid zijn in vergelijking met 5-10 jaar terug klopt ook.

We bevinden ons in een klein land en meer bepaald een kleine stad. We hebben geen deftige infrastructuur, jeugdopleiding, trainingscentra. Het beste qua infrastructuur is ons kunstgrasveld waar ook niemand fan van is. Een grote aanhang heb je ook niet meer rondlopen en ja dat is deels de vervreemding, maar ook de vergrijzing van de supporters.

Als je heel objectief kijkt vind ik het al uniek dat we nog in eerste zitten, want ik kan zeer weinig zaken opnoemen waar we wel op kunnen rekenen. Ik ben er als grootste optimist ook zeker van dat als we niet stappen zetten op het vlak van infrastructuur we binnen enkele jaren van plek mogen wisselen met ploegen als St.Gilliose (die gewoonweg van een beter ligging genieten) bijvoorbeeld.

Moraal van het verhaal: Investeringen voor op de middellange termijn zijn essentieel of we zullen vroeg of laat plaats moeten ruimen voor de ploegen uit 1B. Met Antwerp, Beerschot, OHL is die trend alleszins al van start gegaan.
Als die investeringen er niet komen? Geniet van het moment dat we nog hebben :)

Klopt ik ben op heel veel gebieden ook pessimistisch, maar die hou ik meestal liever voor mezelf :D
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Sportief gegroeid?
Dat zie ik toch niet.
Wat ik wel zie is dat ze 10 jaar geleden (RD), 5 jaar geleden (Lammens) en de afgelopen 2 jaar (DMM) de momenten om te groeien gewoon zelf de kop hebben in gedrukt.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

stvvilvoorde schreef: 17 jan 2021, 11:12 Sportief gegroeid?
Dat zie ik toch niet.
Wat ik wel zie is dat ze 10 jaar geleden (RD), 5 jaar geleden (Lammens) en de afgelopen 2 jaar (DMM) de momenten om te groeien gewoon zelf de kop hebben in gedrukt.
Inderdaad van sportieve groei zie ik ook nog niks, we staan nog altijd even ver als onder :Roland:
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

stvvilvoorde schreef: 17 jan 2021, 11:12 Sportief gegroeid?
Dat zie ik toch niet.
Wat ik wel zie is dat ze 10 jaar geleden (RD), 5 jaar geleden (Lammens) en de afgelopen 2 jaar (DMM) de momenten om te groeien gewoon zelf de kop hebben in gedrukt.
Sportief gegroeid in de zin: Tot 5-10 jaar geleden speelden we nog kampioen in 2e en nu op dit jaar na dan doen we rustig mee.

Afbeelding

Op een uitschieter met Brepoels na zie je toch een zekere positieve trend of ben ik gek?... Dat die groei veel groter kon zijn tuurlijk, maar groei is groei. Lijn doortrekken of 2e klasse it is. Niet nu, maar op de MT zie ik geen toekomst voor ploegen uit kleine steden.
Laatst gewijzigd door Stvv_eng op 17 jan 2021, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

7-12-15 is geen positieve trend he.

Dat is hoogstens hetzelfde als de periode Brepoels. (eigenlijk minder, want Brepoels haalde PO1)
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

stvvilvoorde schreef: 17 jan 2021, 11:33 7-12-15 is geen positieve trend he.

Dat is hoogstens hetzelfde als de periode Brepoels. (eigenlijk minder, want Brepoels haalde PO1)
Dat snap ik, ik bedoel eerder dat we van een 100% degradatiekandidaat of promotiekandidaat zijn uitgegroeid tot een ploeg die daar toch minder mee bezig moet zijn. En ja tuurlijk is dat ironisch om nu te zeggen, na de passage van Muscat hier...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

stvvilvoorde schreef: 17 jan 2021, 11:33 7-12-15 is geen positieve trend he.

Dat is hoogstens hetzelfde als de periode Brepoels. (eigenlijk minder, want Brepoels haalde PO1)
Tateishi heeft nu wel de afgelopen signalen wel aangegeven dat hij zijn les geleerd heeft en sindsdien waait er ook een serieus andere wind op Stayen.

De groei is er wel degelijk, maar de negatieve trend ook. Aan Tateishi en co om dit terug recht te trekken komende maanden.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Graag had ik hier Nill De pauw willen zien arriveren
Speelt nauwelijks bij Antwerp. Is een rechtswing
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

Jones schreef: 17 jan 2021, 15:15 Graag had ik hier Nill De pauw willen zien arriveren
Speelt nauwelijks bij Antwerp. Is een rechtswing
Is nu basisspeler bij Vercauteren, die defensiever gaat spelen dan Leko.
Plaats reactie