Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Vouch »

Stvv_eng schreef: 17 jan 2021, 22:47
Johan schreef: 16 jan 2021, 08:53 Die Japanners zijn ons zand in de ogen aan het strooien , 600000 euro aan transfers is Peanuts . Degelijke transfers hebben we nodig ,geen oude afdankertjes. Het zal alarmfase rood blijven tot de laatste dag vrees ik. Hoop dat ik mis ben.
Het zou te makkelijk zijn om te zeggen: Zie je wel?
Maar ik wil toch eens horen of je nu wel wil toegeven dat het goede transfers zijn ;)
Laten lopen, STVV_eng. Sportief wist iedereen met wat voetbalverstand op voorhand dat dit 2 toptransfers waren voor ons doen. Alleen Mboyo zijn verleden... Maar ja... We zullen het maar aanvaarden, zeker? :?

Nu nog graag ne goeie! spits ipv Nazon en Nazon voor 500.000 euro verlappen. Dan hebben ze een héél goede transferperiode achter de rug.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

enrique schreef: 16 jan 2021, 18:09 Morgenavond om half elf zullen we weten hoe laat het figuurlijk is
Aan al die grote optimisten hier, toch maar oppassen
...
:blauw: :geel:
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door smol »

Het inbrengen van Buatu is ook de verdienste van Maes een extra transfer dus.
Met L'avalee erbij staan we achteraan sterk genoeg.
Na wat ik vandaag zag van Konate zou ik Aszmoah laten gaan en Wouters erbij halen. Dan moet Wouters en. Konate maar concurreren. Wouters kan dan ook dienen als back-up voor Tex of Garcia.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Vouch »

smol schreef: 17 jan 2021, 22:56 Het inbrengen van Buatu is ook de verdienste van Maes een extra transfer dus.
Met L'avalee erbij staan we achteraan sterk genoeg.
Na wat ik vandaag zag van Konate zou ik Aszmoah laten gaan en Wouters erbij halen. Dan moet Wouters en. Konate maar concurreren. Wouters kan dan ook dienen als back-up voor Tex of Garcia.
Konate is voetballend een stuk minder dan Asamoah, maar qua recuperatie heel sterk. Maar met zoveel voetballende aanspeelpunten rond hem (Bruls, De Ridder,..) die die moet gewoon de bal afpakken en hem afgeven. Een half jaar geleden kon die jong niet redeneren op die manier, hij kon aan niemand de bal kwijt.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door fruitboerke »

toyotacorolla schreef: 17 jan 2021, 19:10 Lavalee ex standard, komt op huurbasis
Wie is Lavalee ? Nog nooit van gehoord. :roll:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

Konate kon mij nochtans vandaag ook voetballer overtuigd hoor. Niet zo goed als een Asamoah in vorm, maar meer dan genoeg voor iemand op zijn positie.

Zijn recuperaties en duelkracht zijn echt geweldig en van heel hoog niveau. Is van Angban geleden dat we nog iemand hadden op ons middenveld die zoveel duels won en recupereerde.
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Halenaar schreef: 17 jan 2021, 23:05 Konate kon mij nochtans vandaag ook voetballer overtuigd hoor. Niet zo goed als een Asamoah in vorm, maar meer dan genoeg voor iemand op zijn positie.

Zijn recuperaties en duelkracht zijn echt geweldig en van heel hoog niveau. Is van Angban geleden dat we nog iemand hadden op ons middenveld die zoveel duels won en recupereerde.
Waar speelt Angban eigenlijk nu. Die zou ik wel terugwillen.
Dreke
Berichten: 3644
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Dreke »

Derde seizoen bij Metz, waarvan het tweede in League 1. En geen enkel rode kaart.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Brusselmans »

Halenaar schreef: 17 jan 2021, 23:05 Konate kon mij nochtans vandaag ook voetballer overtuigd hoor.
De laatste die we hadden met uitschuifbare benen was Kalisa.
Nu hebben we er 2, want ook Buatu heeft dat.
2 zeer goede spelers plotseling, ge wilt ze niet graag missen door een schorsing of kwetsuur.
Veel van de "mislukte" transfers blijken dan toch niet zo een mislukking te zijn, laat ons eerlijk zijn, want op enkele na beginnen ze er allemaal door te komen, zelfs Durkin, Nazon, Caufriez, ... Pakweg een maand geleden hadden ze er u vierkant mee uitgelachen. Suzuki was ik bijna vergeten, hoe goed is die zeg.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Bartman »

Brusselmans schreef:
Halenaar schreef: 17 jan 2021, 23:05 Konate kon mij nochtans vandaag ook voetballer overtuigd hoor.
De laatste die we hadden met uitschuifbare benen was Kalisa.
Nu hebben we er 2, want ook Buatu heeft dat.
2 zeer goede spelers plotseling, ge wilt ze niet graag missen door een schorsing of kwetsuur.
Veel van de "mislukte" transfers blijken dan toch niet zo een mislukking te zijn, laat ons eerlijk zijn, want op enkele na beginnen ze er allemaal door te komen, zelfs Durkin, Nazon, Caufriez, ... Pakweg een maand geleden hadden ze er u vierkant mee uitgelachen. Suzuki was ik bijna vergeten, hoe goed is die zeg.
Niet overdrijven, het lijstje met miscasts blijft toch wel lang hoor : van Kinoshita tot Lee, Lucas, Ito, Matsubara, Nakamura, ... en met alle respect Durkin heeft mij gisteren vooral overtuigd dat we dringend die rechterflank moeten versterken.

Dat is dan ook het enig puntje van kritiek op de huidige transferperiode. Dit pijnpunt is al te lang gekend en had opgelost moeten zijn. Het kan best zijn dat er een Japanner op komst is met het oog op volgend seizoen, maar we moeten ons eerst dit seizoen redden ! Of heeft Maes echt zoveel vertrouwen in Caufriez op deze positie ?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Bartman schreef: 18 jan 2021, 09:08
Brusselmans schreef:
Halenaar schreef: 17 jan 2021, 23:05 Konate kon mij nochtans vandaag ook voetballer overtuigd hoor.
De laatste die we hadden met uitschuifbare benen was Kalisa.
Nu hebben we er 2, want ook Buatu heeft dat.
2 zeer goede spelers plotseling, ge wilt ze niet graag missen door een schorsing of kwetsuur.
Veel van de "mislukte" transfers blijken dan toch niet zo een mislukking te zijn, laat ons eerlijk zijn, want op enkele na beginnen ze er allemaal door te komen, zelfs Durkin, Nazon, Caufriez, ... Pakweg een maand geleden hadden ze er u vierkant mee uitgelachen. Suzuki was ik bijna vergeten, hoe goed is die zeg.
Niet overdrijven, het lijstje met miscasts blijft toch wel lang hoor : van Kinoshita tot Lee, Lucas, Ito, Matsubara, Nakamura, ... en met alle respect Durkin heeft mij gisteren vooral overtuigd dat we dringend die rechterflank moeten versterken.

Dat is dan ook het enig puntje van kritiek op de huidige transferperiode. Dit pijnpunt is al te lang gekend en had opgelost moeten zijn. Het kan best zijn dat er een Japanner op komst is met het oog op volgend seizoen, maar we moeten ons eerst dit seizoen redden ! Of heeft Maes echt zoveel vertrouwen in Caufriez op deze positie ?
Maes hoeft maar met zijn vingers te knippen en hij krijgt wat ie wilt. Dus dat er geen RB bijkomt, zal door Maes komen.
Hij zal gezegd hebben dat hij dat kan opvangen met de spelers die hij heeft...
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door voetballiefhebber »

Ik heb altijd gezegd dat mensen als DMM een zegen kunnen zijn voor STVV. Het probleem was dat ze alles op eigen houtje deden en voor een groot onevenwicht in de kern zorgden. De komst van Maes mocht iets eerder, maar kwam eigenlijk nog net op tijd.

De Japanners hebben iemand nodig waar ze ook naar kunnen luisteren en dan geloof ik wel dat het goed komt. Het positivisme is toch al wat terug aan het komen heb ik het gevoel. De weg is uiteraard nog lang in deze heel vreemde jaargang. Ploegen bovenin verliezen veel punten en onderaan wordt er veel meer gewonnen dan andere jaren. Je krijgt zo bijna een heel ruime subtop of middenmoot. Na 21 speeldagen kun je zelfs niet zeggen dat clubs als AA Gent of KV Mechelen al uitgeteld zijn voor de eerste 4 plaatsen. Natuurlijk is dat niet realistisch, maar het kan allemaal dit seizoen.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

voetballiefhebber schreef: 18 jan 2021, 09:28 Ik heb altijd gezegd dat mensen als DMM een zegen kunnen zijn voor STVV. Het probleem was dat ze alles op eigen houtje deden en voor een groot onevenwicht in de kern zorgden. De komst van Maes mocht iets eerder, maar kwam eigenlijk nog net op tijd.

De Japanners hebben iemand nodig waar ze ook naar kunnen luisteren en dan geloof ik wel dat het goed komt. Het positivisme is toch al wat terug aan het komen heb ik het gevoel. De weg is uiteraard nog lang in deze heel vreemde jaargang. Ploegen bovenin verliezen veel punten en onderaan wordt er veel meer gewonnen dan andere jaren. Je krijgt zo bijna een heel ruime subtop of middenmoot. Na 21 speeldagen kun je zelfs niet zeggen dat clubs als AA Gent of KV Mechelen al uitgeteld zijn voor de eerste 4 plaatsen. Natuurlijk is dat niet realistisch, maar het kan allemaal dit seizoen.
het probleem is dat een trainer een passant is,dus iemand als maes zou je eigenlijk ook als TD moeten hebben of sportief directeur.
Anders zou je na zijn vertrek,weer eens in oude gewoontes kunnen hervallen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jacques »

lavalée: ik heb hier wel een goed gevoel bij als back-up voor Pol. Bij Standard liet hij zich enkele keren in positieve zin opmerken. Wel een ongelukkige laatste 12 maanden: bij Standard aan de kant geschoven door Preud'homme, omdat hij bij Mainz getekend had en bij Mainz vervolgens niet aan de bak gekomen. Huren is misschien nog niet zo slecht in die omstandigheden om het financiële risico te beperken. Spijtig dat er geen optie bijzit, want ik denk niet dat we meteen de beste Lavalée te zien gaan krijgen.

Konaté: heeft intussen zijn contractverlenging wel verdiend. Hij is een soort rudimentaire kruising tussen Patrick Vieira en Yaya Touré die veel opkuist voor de verdediging, doorgaans eenvoudig inlevert bij Brüls of De Ridder en zo nu en dan ook zelf inschuift. Hij past perfect in de driehoek op het middenveld.
Overdrijven is een kunst
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Cercle deed een bod van 50.000 euro op Hannes Van der Bruggen volgens HLN. Kortrijk zou 300.000 euro willen...
Ik zou deze man meteen halen. Bakken ervaring en nog steeds 27. Als ie zijn eigen transfersom dan ook nog eens wil betalen gelijk Mboyo, is ie welkom :D
Plaats reactie