Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Geel-Blauw
Berichten: 822
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Geel-Blauw »

Halenaar schreef: 21 jan 2021, 01:21
Geel-Blauw schreef: 20 jan 2021, 23:24 Fabrizio Romano op twitter: Juventus are interested in signing Liberato Cacace from Sint-Truiden as left back [it’d be for the U23 team].
https://twitter.com/FabrizioRomano/stat ... 3512000512
Zou dit dan de uitgaande transfer zijn waarop Maes wees bij de aanstelling van Lavalee?

Zou wel een domme zet zijn van hem, hij is nu zeker van een basisplaats hier. Wat terug bij de jeugd van Juventus gaan ballen lijkt me niet goed voor zijn progressie.
Zou blijkbaar Garcia zijn die op vertrekken staat, die zou ik toch liever houden en dan maar gratis laten vertrekken in de zomer als het niet anders kan.
Nie zievere, speile!
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Geel-Blauw schreef: 21 jan 2021, 03:06
Halenaar schreef: 21 jan 2021, 01:21
Geel-Blauw schreef: 20 jan 2021, 23:24 Fabrizio Romano op twitter: Juventus are interested in signing Liberato Cacace from Sint-Truiden as left back [it’d be for the U23 team].
https://twitter.com/FabrizioRomano/stat ... 3512000512
Zou dit dan de uitgaande transfer zijn waarop Maes wees bij de aanstelling van Lavalee?

Zou wel een domme zet zijn van hem, hij is nu zeker van een basisplaats hier. Wat terug bij de jeugd van Juventus gaan ballen lijkt me niet goed voor zijn progressie.
Zou blijkbaar Garcia zijn die op vertrekken staat, die zou ik toch liever houden en dan maar gratis laten vertrekken in de zomer als het niet anders kan.
Heeft nog contract tot 2022. Dus gratis gaat ie ni weg.

Wat betreft Cacace als de mensen uit Turijn even gek zijn als die van Milaan en 10 miljoen op tafel leggen, betaal ik Cacace zijn vlucht :lol:
darion
Berichten: 1518
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door darion »

Garcia zoals naar een Mexicaanse ploeg kunnen gaan.
Jammer als ze dit zouden toelaten. Het zit nu net goed vanachter.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

darion schreef: 21 jan 2021, 08:29 Garcia zoals naar een Mexicaanse ploeg kunnen gaan.
Jammer als ze dit zouden toelaten. Het zit nu net goed vanachter.
Als de speler weg wilt, en de club in kwestie een aardige som betaald heb je weinig keus.
Zouden nu wel wss doordrukken voor Wouters zodat Lavalée een backup blijft.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door toyotacorolla »

STVV’er Cacace naar Italiaanse topclub? (Voetbalbelgie.be)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lindoke »

toyotacorolla schreef: 21 jan 2021, 08:50 STVV’er Cacace naar Italiaanse topclub? (Voetbalbelgie.be)
Werd blijkbaar voor 1,3 miljoen binnengehaald hetgeen ik een bom geld vind voor een verdediger naar STVV normen. Als men er ten minste 3 miljoen wil voor geven moet je hem laten gaan op voorwaarde dat er nog deze maand een direct inzetbare - liefst Belgische - linkerverdediger wordt binnen gehaald.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Thomas
Berichten: 134
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Thomas »

Voor Lee en Lucas lijkt ook een oplossing gevonden te zijn.
HBVL:

STVV staat op punt om enkele uitgaande transfers te realiseren. Zo vertrekt Jhonny Lucas, de middenvelder die zich nooit echt kon doorzetten, allicht deze week nog. De laatste hand wordt gelegd aan een transfer richting Portugal. Net als aan een overgang voor Seung-Woo Lee, voor wie het Turkse Göztepe nog altijd in pole position ligt.

Transfersom Garcia

Pol Garcia heeft dan weer een riant aanbod uit Mexico op zak. STVV lijkt geen vragende partij om de verdediger te laten gaan, al anticipeerde het wel al door Lavalée aan te trekken. Of het daadwerkelijk tot een overgang komt voor Garcia, zal vooral van de transfersom afhangen die men vanuit Zuid-Amerika wil ophoesten en het feit of Garcia zelf doordrukt bij STVV om de club te verlaten. In het verleden stond hij al dicht bij een vertrek, maar uiteraard is de sportieve situatie intussen veranderd. Toch heeft de 25-jarige Spanjaard mogelijk zijn laatste match gespeeld voor de Kanaries, of er moet op clubniveau een akkoord worden bedisseld om hem nog te laten aantreden tegen Moeskroen zaterdag.
Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Positivo »

We zien Garcia liefst blijven, neem ik aan.
Ik heb hier op het forum zelden of nooit kritiek gelezen.

Wat mij daar positief in stemt is het feit dat Peter Maes daar in een interview op zinspeelde. Dus is er ruggespraak geweest tussen Tateishi en Peter Maes. Over zo een manier van samenwerken konden we, nauwelijks enkele weken geleden, alleen maar dromen .
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door voetballiefhebber »

Ik hoop dat ze de laatste dagen van de transferperiode geen uitverkoop meer gaan houden. Met de clubs onderin die veel punten pakken ben je nog lang niet safe. Stel nu maar eens dat Garcia, Suzuki en Cacace nog zouden vertrekken. Je hebt geen of nauwelijks een alternatief. Lavallée is ook maar een huurspeler die al lang geen wedstrijden meer speelde. Het klikt bovendien goed tussen Mboyo en Suzuki is al gebleken.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door fruitboerke »

voetballiefhebber schreef: 21 jan 2021, 09:40 Ik hoop dat ze de laatste dagen van de transferperiode geen uitverkoop meer gaan houden. Met de clubs onderin die veel punten pakken ben je nog lang niet safe. Stel nu maar eens dat Garcia, Suzuki en Cacace nog zouden vertrekken. Je hebt geen of nauwelijks een alternatief. Lavallée is ook maar een huurspeler die al lang geen wedstrijden meer speelde. Het klikt bovendien goed tussen Mboyo en Suzuki is al gebleken.
Inderdaad, er staat nu eindelijk een ploeg op het veld en het is uit den boze om nu nog rap enkele van uw basis spelers te verkopen .Dat is vorig jaar ook gebeurd en niet voor herhaling vatbaar. Indien Garcia en Cacace nog vertrekken is uwe linkerkant volledig weg .En sorry maar die Lavalee is wat mij betreft hooguit een versterking in de breedte te noemen .Garcia is van een ander en beter niveau.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

lindoke schreef: 21 jan 2021, 09:14
toyotacorolla schreef: 21 jan 2021, 08:50 STVV’er Cacace naar Italiaanse topclub? (Voetbalbelgie.be)
Werd blijkbaar voor 1,3 miljoen binnengehaald hetgeen ik een bom geld vind voor een verdediger naar STVV normen. Als men er ten minste 3 miljoen wil voor geven moet je hem laten gaan op voorwaarde dat er nog deze maand een direct inzetbare - liefst Belgische - linkerverdediger wordt binnen gehaald.
het moeten nu ook niet allemaal belgen zijn he,als het een goede buitenlandse speler is,mag het altijd.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

vdl schreef: 21 jan 2021, 10:21
lindoke schreef: 21 jan 2021, 09:14
toyotacorolla schreef: 21 jan 2021, 08:50 STVV’er Cacace naar Italiaanse topclub? (Voetbalbelgie.be)
Werd blijkbaar voor 1,3 miljoen binnengehaald hetgeen ik een bom geld vind voor een verdediger naar STVV normen. Als men er ten minste 3 miljoen wil voor geven moet je hem laten gaan op voorwaarde dat er nog deze maand een direct inzetbare - liefst Belgische - linkerverdediger wordt binnen gehaald.
het moeten nu ook niet allemaal belgen zijn he,als het een goede buitenlandse speler is,mag het altijd.
Ben blij dat ik het niet moet zeggen.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lakie »

Ik blijf erbij dat Odoi een ideale transfer zou zijn...
Nog steeds op de bank/tribune bij Fulham...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jacques »

Ik zie zowel Garcia als Cacace liefst blijven. Bij Pol wordt er helaas iedere mercato gespeculeerd. Het zal er wel eens van komen. Ik zie hem thans nog altijd het liefst in ons shirt, speler die gewaardeerd wordt en wara je op kan rekenen. Mexico zal financieel wel aantrekkelijk zijn, voor een Spanjaard ook makkelijk qua taal, maar ik weet niet of het een zet is die past in een (Europese) carrièreplanning. Maar goed, misschien richt hij zich Losada-gewijs ook wel meer op (Noord of Zuid) Amerika. Met Lavalee is er nu in principe een vervanger aanwezig in de kern, maar Maes gaf ook aan die nog niet meteen inzetbaar is, dus misschien toch nog maar uitkijken naar een alternatief?
Voor Cacace is het te vroeg voor hem en voor ons. Voor hem, want hij heeft hier nog veel progressiemarge. Voor ons, want naarmate hij stappen vooruit zet en zich toont in een Europese competitie, gaat zijn marktwaarde mee de hoogte ingaan. Zijn potentieel is duidelijk, er is een reden dat een club als Juventus interesse toont, maar op dit moment zou hij bij Juve niet in aanmerking komen voor de selectie en hoogstens uitgeleend worden aan ons, een club uit de Serie B of iets gelijkaardigs. Hij weet trouwens toch wel dat Napoli, zijn favoriete club in Italië, en Juve kat en hond zijn? :)
Overdrijven is een kunst
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Yellow Feaver »

lakie schreef: 21 jan 2021, 10:49 Ik blijf erbij dat Odoi een ideale transfer zou zijn...
Nog steeds op de bank/tribune bij Fulham...
Ik ben er al lang op aan het hopen en het is misschien minder naïef dan ik zelf vrees. Er is de connectie bij Peter Maes, zijn verleden bij ons, de positieve flow waarin we zitten, zijn huidige sportieve situatie...
Plaats reactie