Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

nepike schreef: 21 jan 2021, 23:30 Als jij dat zo schrijft ben ik al zeker dat het geen Mexicaanse ploeg is !
Ik weet niks van deze transfer, kan een mens ook eens gewoon deelnemen aan het forum zonder iets te weten 😅

Ik ben gewoon oprecht benieuwd of die ploegen dusdanig veel geld hebben dat dat als een lucratieve tranfer kan beschouwt worden...
nepike
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 mar 2016, 10:25

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door nepike »

Das zeker maar ik mag ook zeker zijn dat jij meer weet en moet zwijgen !
stvvrules
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:33
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvrules »

Stvv_eng schreef: 21 jan 2021, 23:34
nepike schreef: 21 jan 2021, 23:30 Als jij dat zo schrijft ben ik al zeker dat het geen Mexicaanse ploeg is !
Ik weet niks van deze transfer, kan een mens ook eens gewoon deelnemen aan het forum zonder iets te weten 😅

Ik ben gewoon oprecht benieuwd of die ploegen dusdanig veel geld hebben dat dat als een lucratieve tranfer kan beschouwt worden...
Misschien de nieuwe ploeg van colombatto, die hem willen halen op aanraden van santiago ?
Hebben pas ook een speler van pachuca gekocht voor 4,5 miljoen euro, dus zit precies wat geld
wa zei ter na
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 jan 2012, 22:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door wa zei ter na »

voetballiefhebber schreef: 21 jan 2021, 09:40 Ik hoop dat ze de laatste dagen van de transferperiode geen uitverkoop meer gaan houden. Met de clubs onderin die veel punten pakken ben je nog lang niet safe. Stel nu maar eens dat Garcia, Suzuki en Cacace nog zouden vertrekken. Je hebt geen of nauwelijks een alternatief. Lavallée is ook maar een huurspeler die al lang geen wedstrijden meer speelde. Het klikt bovendien goed tussen Mboyo en Suzuki is al gebleken.
We zijn nog altijd niet gered hé!!!! Garcia, Suzuki EN Cacace (wordt een Europese topspeler) altijd hier houden tot einde dit seizoen!!!
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

wa zei ter na schreef: 22 jan 2021, 01:45
voetballiefhebber schreef: 21 jan 2021, 09:40 Ik hoop dat ze de laatste dagen van de transferperiode geen uitverkoop meer gaan houden. Met de clubs onderin die veel punten pakken ben je nog lang niet safe. Stel nu maar eens dat Garcia, Suzuki en Cacace nog zouden vertrekken. Je hebt geen of nauwelijks een alternatief. Lavallée is ook maar een huurspeler die al lang geen wedstrijden meer speelde. Het klikt bovendien goed tussen Mboyo en Suzuki is al gebleken.
We zijn nog altijd niet gered hé!!!! Garcia, Suzuki EN Cacace (wordt een Europese topspeler) altijd hier houden tot einde dit seizoen!!!
Dan toch nog maar wat blijven en proberen uit te blinken in de pintjes Liga.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lindoke »

Wat betreft Cacace merk ik dat ongeveer iedereen hier hem een fantastische speler vindt die een grote toekomst weggelegd is bij een grote club. Ieder zijn gedacht natuurlijk maar op mij heeft hij nog altijd geen onuitwisbare indruk nagelaten. Ik heb bijlange niet het gevoel dat ik bv bij Tomiyasu had. Dat zag je vanop 10 km dat dit een klasbak was en voortbestemd was om bij grote clubs te spelen. Ik vind dat Cacace nog altijd geen hoog rendement haalt en nog vaak de verkeerde beslissingen neemt. En ja, Cacace is nog maar 20, ik weet het. Maar hoe oud was Tomiyasu toen hij bij ons vertrok? Inderdaad, ook nog maar 20. Soit, het is wat het is maar ik zie het er niet in en als de Italianen er 6 miljoen willen voor geven dan mag hij van mij onmiddellijk beschikken. Van zijn caliber ga je er zeker nog vinden.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

lindoke schreef: 22 jan 2021, 07:09 Wat betreft Cacace merk ik dat ongeveer iedereen hier hem een fantastische speler vindt die een grote toekomst weggelegd is bij een grote club. Ieder zijn gedacht natuurlijk maar op mij heeft hij nog altijd geen onuitwisbare indruk nagelaten. Ik heb bijlange niet het gevoel dat ik bv bij Tomiyasu had. Dat zag je vanop 10 km dat dit een klasbak was en voortbestemd was om bij grote clubs te spelen. Ik vind dat Cacace nog altijd geen hoog rendement haalt en nog vaak de verkeerde beslissingen neemt. En ja, Cacace is nog maar 20, ik weet het. Maar hoe oud was Tomiyasu toen hij bij ons vertrok? Inderdaad, ook nog maar 20. Soit, het is wat het is maar ik zie het er niet in en als de Italianen er 6 miljoen willen voor geven dan mag hij van mij onmiddellijk beschikken. Van zijn caliber ga je er zeker nog vinden.
Sinds dat ik gisteren gezegd heb dat ie blijft. Hoor ik van mensen dat we hem volgend jaar verkopen voor 15-20 miljoen. Wou ook eens duidelijk maken dat al zelfs is Cacace de nieuwe Jordi Alba. Deze man gaat bij STVV niet vertrekken voor meer dan 10 miljoen. Al moest hij opeens doorbreken en de ene assist na de andere geven zou een 8-9 miljoen er weer inzitten, maar meer niet. Ik denk dat we een beetje verwend zijn geweest met Tomiyasu, maar zulke bedragen krijg je niet als ‘degradatiekandidaat’ in België. Kijk maar naar Diatta die voor de kampioen speelde, sterkhouder was en Europees ook meedeed die nu weg is voor 16-20 miljoen.

Moraal van het verhaal: lower the standards 😉
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Tompie »

De vraag bij Cacace is vooral: hoeveel groeimarge heeft hij nog?

Ik zie bij hem wel de 'basis' om door te groeien tot een speler voor een van de topcompetities: snelheid en fysiek vermogen zijn zeker in orde.

Anderzijds moet hij op veel domeinen toch nog serieuze stappen zetten: puur defensief laat hij zich iets te simpel ringeloren en in de opbouw is het vaak nog erg onzorgvuldig. Het overzicht bewaren, de juiste keuze maken tussen inspelen of de dribbel opzoeken... De intentie is vaak goed maar de uitvoering een pak minder.

Kan hij daar progressie in maken? Dan mag hij zeker hoger mikken. Hij heeft ook een aantal verzachtende omstandigheden natuurlijk. Aangebracht door een trainer die er nu al niet meer is, 1ste keer in het buitenland en een heel ander type van competitie, weinig tot geen rust gehad...

Tomiyasu heeft eerst een hele periode gehad om zich aan te passen. Dat is bij Cacace niet het geval.

Voor mij dus een dubbeltje op zijn kant. Ik volg Lindoke wel dat ik Cacace ook niet zo geweldig vind momenteel, al zag ik tegen Kortrijk eindelijk nog eens dingen die me wel aanstonden van hem. De wedstrijden daarvoor waren erg mager.

Ik durf er echt mijn hand niet voor in het vuur steken dat we ooit een hoger bod op hem zullen krijgen. Soms is het ook gewoon moeilijk te voorspellen welke evolutie een speler maakt.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Ik denk dat er nog veel marge op zit.
Hij komt van een andere competitie (lager niveau) uit een continent met 12h verschil met het onze.
Volgens mij ga je pas volgend seizoen zijn echt potentieel zien, nu zijn dat nog maar flarden.
Zijn grootste minpunt de laatste weken (was tegen kortrijk al terug beter), is dat er een beetje twijfel in zijn spel geslopen was.
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Guggenheimer »

lindoke schreef: 22 jan 2021, 07:09 Wat betreft Cacace merk ik dat ongeveer iedereen hier hem een fantastische speler vindt die een grote toekomst weggelegd is bij een grote club. Ieder zijn gedacht natuurlijk maar op mij heeft hij nog altijd geen onuitwisbare indruk nagelaten. Ik heb bijlange niet het gevoel dat ik bv bij Tomiyasu had. Dat zag je vanop 10 km dat dit een klasbak was en voortbestemd was om bij grote clubs te spelen. Ik vind dat Cacace nog altijd geen hoog rendement haalt en nog vaak de verkeerde beslissingen neemt. En ja, Cacace is nog maar 20, ik weet het. Maar hoe oud was Tomiyasu toen hij bij ons vertrok? Inderdaad, ook nog maar 20. Soit, het is wat het is maar ik zie het er niet in en als de Italianen er 6 miljoen willen voor geven dan mag hij van mij onmiddellijk beschikken. Van zijn caliber ga je er zeker nog vinden.
Ik snap je bemerkingen en zoals gezegd ieder zijn gedacht maar gewoon ter verdediging van Cacace :

Tomiyasu heeft een half jaar in de luwte gekregen om zich aan te passen en kon ingepast worden in een goed spelende ploeg waar duidelijke ideeën inzaten.

Cacace is bij wijze van spreke van het vliegveld naar de grasmat gebracht en kwam terecht in een zwalpende ploeg waarin er niet onmiddellijk sprake was van tactisch vernuft of een idee.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jacques »

Stvv_eng schreef: 21 jan 2021, 23:28 Ben toch echt benieuwd welke Mexicaanse ploeg het nu is die interesse toont in Garcia. Hebben die ploegen zoveel geld dan? 😅
Ik weet niet of ze allemaal dikke contracten uitdelen, maar er zijn spelers die daar financieel een aardige slag slaan.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=355853
Overdrijven is een kunst
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Jacques schreef: 22 jan 2021, 09:33
Stvv_eng schreef: 21 jan 2021, 23:28 Ben toch echt benieuwd welke Mexicaanse ploeg het nu is die interesse toont in Garcia. Hebben die ploegen zoveel geld dan? 😅
Ik weet niet of ze allemaal dikke contracten uitdelen, maar er zijn spelers die daar financieel een aardige slag slaan.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=355853
Heb ik ook iets van bijgeleerd 😅 Mexicaanse ploegen hebben wel degelijk geld...
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door voetballiefhebber »

Stvv_eng schreef: 21 jan 2021, 20:53 Mmaee Out!
Laatste story op instagram eens zien...
Als hij nog vertrekt zou ik er geen probleem mee hebben. Brengt echt veel te weinig en denkt dat hij dé man is. Is heel nonchalant. Eigenlijk vraag ik me af hoe die international van Marokko is geworden.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door BoemBoem »

vdl schreef: 21 jan 2021, 22:46
BoemBoem schreef: 21 jan 2021, 22:23
nepike schreef: 21 jan 2021, 22:09 Staat op zen FB pagina , en op de insta van hesbania zie ik de post van mmaae niet
Pagina 82 staat toch ne foto?!

En als het dan nog niet duidelijk is,

Mmae doet een ‘waar of niet waar’ vragenronde via zijn Instagram.

Op de vraag of STVV de beste supporters heeft reageert hij met MDR. Wat eigenlijk hetzelfde is als zich een breuk lachen. Niet meteen een slimme zet dus. Misschien heeft hij de lamkel zé griep te pakken?
Stvv heeft ook niet de beste supporters, dus dat was ook om te lachen.
Dat hij hier steeds wordt afgebroken om zijn sociaal media gebruik zegt al veel.
Beoordeel een speler op zijn spel, de rest telt niet.
Zijn prestaties op het veld zijn de eerste reden om hem liever in een ander shirt te zien spelen.
Zijn prestaties op social media bevestigen dit enkel.
Meer dan dat zegt dat niet, mijne beste.
Hij kon de vraag ook negeren of antwoorden dat het goede supporters waren. Geen haan die gekraaid had.

Hij zet die dingen erop, niemand anders.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

BoemBoem schreef: 22 jan 2021, 10:01
vdl schreef: 21 jan 2021, 22:46
BoemBoem schreef: 21 jan 2021, 22:23
nepike schreef: 21 jan 2021, 22:09 Staat op zen FB pagina , en op de insta van hesbania zie ik de post van mmaae niet
Pagina 82 staat toch ne foto?!

En als het dan nog niet duidelijk is,

Mmae doet een ‘waar of niet waar’ vragenronde via zijn Instagram.

Op de vraag of STVV de beste supporters heeft reageert hij met MDR. Wat eigenlijk hetzelfde is als zich een breuk lachen. Niet meteen een slimme zet dus. Misschien heeft hij de lamkel zé griep te pakken?
Stvv heeft ook niet de beste supporters, dus dat was ook om te lachen.
Dat hij hier steeds wordt afgebroken om zijn sociaal media gebruik zegt al veel.
Beoordeel een speler op zijn spel, de rest telt niet.
Zijn prestaties op het veld zijn de eerste reden om hem liever in een ander shirt te zien spelen.
Zijn prestaties op social media bevestigen dit enkel.
Meer dan dat zegt dat niet, mijne beste.
Hij kon de vraag ook negeren of antwoorden dat het goede supporters waren. Geen haan die gekraaid had.

Hij zet die dingen erop, niemand anders.
Mboyo werd hier ook al afgemaakt voor hij 1 wedstrijd had gespeeld, nu is hij de held.
Laat Mmae eens spelen onder een deftige coach
Plaats reactie