Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Elgromi »

Jones schreef: 22 jan 2021, 23:08
Jebus4life schreef: 22 jan 2021, 23:05 Ik vraag me af of zo'n Cacace hier wat kan aarden...
Toch niet simpel, als tiener naar de andere kant van de wereld. Midden in een pandemie die het openbare leven stillegt.

Veel vrienden kan je niet maken lijkt me, hopelijk een goed contact met toch 1 of 2 ploegmaats kwestie van niet helemaal te vereenzamen... Bovendien kom je min of meer omdat je de coach kent, en die ligt geen 6 maand later op straat..

Zeg ervan wat ge wilt. Niet simpel. Helemaal niet op die leeftijd
Klopt. Wie begeleidt die mannen met dat profiel ? Delorge ? Wie bemant hotel Cicindria ? Wie verblijft daar ?
Hij kende Muscat beetje, en Lucas Trani is een vriend van de familie. Maar deze zijn er niet. Moet inderdaad niet makkelijk zijn. Komt heel de wereld over in volle crisis voor dien bij een enorm kutploegske te spelen. Terwijl hem evengoed in engelse tweede klasse ofzo kon zitten. Maarja denk dat nu de winsten mekaar goed opvolgen dat het ook wat makkelijker is hier zitten.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lindoke »

https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... /23/?amp=1

Voetbalbelgië alludeert op Jelle Van Damme
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

lindoke schreef: 23 jan 2021, 10:21 https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... /23/?amp=1

Voetbalbelgië alludeert op Jelle Van Damme
Dat is dus een van de centrale verdedigers die al contact heeft gehad met STVV. Een aantal weken terug was dat al...
Hij had te hoge looneisen werd toen gezegd.

Ik weet niet wat ervan waar is vandaar dat ik er ook nooit iets over heb gepost.
Esteeveevee
Berichten: 1032
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Esteeveevee »

Crazy Horse schreef: 22 jan 2021, 22:07
EN WAT DOEN DE JAPANNERS NU : onmiddellijk munt proberen te slaan uit wat er zich ook maar aandient!

Garcia, Cacace, ... het doet er niet toe wie, seffens zijn het alle anderen .. alle winst die maar mogelijk is is het enige wat telt

Ik had ooit een paard maar het werd gek. Crazy werd het.
Zo een goed paard maar op een dag was het zover. De druk werd teveel. Het begon te raaskallen en kreeg kolieken. Heel erg jammer.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jacques »

Van Damme is materiaal voor Zepperen-Brustem, maar aangezien er geen amateurvoetbal meer zal zijn dit seizoen, kan hij er beter ineens mee stoppen.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door voetballiefhebber »

Stvv_eng schreef: 23 jan 2021, 10:23
lindoke schreef: 23 jan 2021, 10:21 https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... /23/?amp=1

Voetbalbelgië alludeert op Jelle Van Damme
Dat is dus een van de centrale verdedigers die al contact heeft gehad met STVV. Een aantal weken terug was dat al...
Hij had te hoge looneisen werd toen gezegd.

Ik weet niet wat ervan waar is vandaar dat ik er ook nooit iets over heb gepost.
Vorige week was Jelle Van Damme analist op Play Sports. Hij zei toen dat hij nog hoopte op een club en dat hij topfit is. Ze hebben beelden laten zien toen hij aan het sporten was en ik denk inderdaad ook dat er weinigen dat kunnen. Volgens mij gaat die wel erg gemotiveerd zijn.

Hij had gezegd dat het geld niet meer zo belangrijk is. De presentator bij Play Sports had hem ook gevraagd of hij niet te duur was. Je moet al geen transfergeld betalen, dus waarom niet zou ik zeggen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Mmaee kan weg, interesse uit Frankrijk en het Rusische Rubin Kazan :lol:
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door BoemBoem »

Stvv_eng schreef: 23 jan 2021, 11:11 Mmaee kan weg, interesse uit Frankrijk en het Rusische Rubin Kazan :lol:
Saint-Étienne was vorige zomer ook al geïnteresseerd dacht ik hé?
Ik denk wel dat het ons een mooie cent kan opleveren, hij is tenslotte nog vrij jong en Marokkaans international.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
pat@
Berichten: 1077
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door pat@ »

Jacques schreef: 23 jan 2021, 10:39 Van Damme is materiaal voor Zepperen-Brustem, maar aangezien er geen amateurvoetbal meer zal zijn dit seizoen, kan hij er beter ineens mee stoppen.

De roddel deed inderdaad de ronde, als hij niet bij een ploeg in 1A terecht kon het Zepperen-Brustem zou worden.
Dit alles valt nu natuurlijk in het water.
pat@
Berichten: 1077
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door pat@ »

Stvv_eng schreef: 23 jan 2021, 11:11 Mmaee kan weg, interesse uit Frankrijk en het Rusische Rubin Kazan :lol:
Hopelijk wordt het Kazan 🤑🤑🤑
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Lens, Rubin Kazan, Saint Etienne en Trabzonspor zouden kunnen... Mij maakt het helemaal niet uit welke het wordt als het er maar een wordt
Mikman
Berichten: 3674
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Mikman »

Stvv_eng schreef: 23 jan 2021, 11:30 Lens, Rubin Kazan, Saint Etienne en Trabzonspor zouden kunnen...
Heeft het volgens HBVL ook verkorven bij Maes, door te weigeren bij de beloften aan te treden. Hij vond het een gebrek aan respect van Maes naar hem toe.

Man man man, wat meent die wel dat hij is? Die Instagram-post kan je nog aan een gebrek aan intelligentie toeschrijven ( ik snap trouwens echt niet wat er zo interessant is aan het volgen van een voetballer, zelfs niet bij Messi, Ronaldo of De Bruyne, laat staan Mmaee ) of een ongelukkig momentje, maar niet willen aantreden bij de beloften is een gebrek aan respect naar de club toe. Die matchen dienen net om terug spelritme op te doen, of -in zijn geval- hopelijk beter te worden. Tomiyashu is er toch ook niet slecht bij gevaren door anderhalf jaar bij de beloften te spelen. Dat je als 35-jarige met een stevige erelijst het niet ziet zitten om op het einde van je carrière nog op een winterse avond naar de andere kant van het land te rijden om daar met de beloften op een patattenveld te spelen, dat kan ik nog aannemen, maar f*cking Samy Mmaee? Wat heeft die al bewezen?

Hopelijk is die interesse van die ploegen concreet, het kan met niet schelen hoeveel of hoe weinig ze betalen. Die ananaskop mag nooit nog een STVV-shirt dragen. Ongelofelijk toch dat Muscat uitgerekend hem dan nog kapitein maakte.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Brusselmans »

Tex is te oud, maar Van Damme zou een optie zijn ?
:zot:
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

Brusselmans schreef: 23 jan 2021, 11:44 Tex is te oud, maar Van Damme zou een optie zijn ?
:zot:
Het trainingscomplex is nu wel kort bij het meiland, maar dat wil nu niet zeggen dat we moeten overdrijven met die oudere spelers he. :D
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

Botaka naar Charleroi
Plaats reactie