Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Vouch »

vdl schreef: 23 jan 2021, 12:15 Botaka naar Charleroi
Inderdaad, al moet ik zeggen dat ik van het bericht warm noch koud van krijg.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Vouch schreef: 23 jan 2021, 12:27
vdl schreef: 23 jan 2021, 12:15 Botaka naar Charleroi
Inderdaad, al moet ik zeggen dat ik van het bericht warm noch koud van krijg.
Botaka is alleszins heel tevreden met de transfer als je de foto's bekijkt :lol: :lol:
Je moet het contrast eens zien met de foto's toen ie naar gent ging :grappig:
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door enrique »

Stvv_eng schreef: 23 jan 2021, 11:30 Lens, Rubin Kazan, Saint Etienne en Trabzonspor zouden kunnen... Mij maakt het helemaal niet uit welke het wordt als het er maar een wordt
Siberië
nepike
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 mar 2016, 10:25

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door nepike »

Botaka heeft gefaald bij Gent zoals ik hier al voorspeld had , en gaat bij Charleroi ook niet lang in de basiself staan met zijn inefficiënte fantasietjes . Wordt nog altijd misselijk van zijn penalty in Oostende ( vermoedelijk hebben we daardoor Po 1 gemist)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Dreke schreef: 23 jan 2021, 08:54 Het moet gedaan zijn met elke transferperiode al uw beste spelers te verkopen, dat klopt. Maar als je niet één speler bij een echt goed bod mag verlappen, heb je een probleem. Hoe ga je het anders financieel bolwerken? Ik zou er begrip voor hebben als het bij één basisspeler blijft.
Wat in de winter vooral verlapt moet worden is ballast, geen basisspelers.
Als je al van een Lee (jaarloon bedraagt meer dan wat we nu als transfersom voor Mboyo+Bruls betaald hebben) af zou geraken, zou al geweldig zijn.
Idem voor Lucas, Ito, Matsubara...
Allemaal dure vogels die niet spelen en ook geen toekomst meer hebben bij STVV.
Zelfs evt een Filippov mag wat mij betreft nu nog verkocht worden.

Maar ik zou het toch bijzonder spijtig vinden moest Garcia nu verlapt worden.
Dat is je best voetballende verdediger.
Ok hij heeft ook gebreken, maar hij rendeert heel erg goed in het systeem met drie achterin en vind maar eens iemand die in dit systeem hetzelfde kan brengen (vooral voetballend).
Dat hij einde seizoen zou vertrekken kan ik mee leven, maar we zijn nog steeds niet gered en dan is elke basisspeler die je verkoopt er 1 teveel. Dat is m.i. opnieuw dezelfde fout maken, die de laatste jaren al veel te veel gemaakt is.
Ik blijf erbij, als er morgen terug volk op de tribunes zou mogen, er gaat 2x zoveel volk zitten dan voordien.
Maar verkoop nu Garcia en de teneur gaat toch weer wat minder zijn.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STVV-fan »

stvvilvoorde schreef: 23 jan 2021, 13:12
Dreke schreef: 23 jan 2021, 08:54 Het moet gedaan zijn met elke transferperiode al uw beste spelers te verkopen, dat klopt. Maar als je niet één speler bij een echt goed bod mag verlappen, heb je een probleem. Hoe ga je het anders financieel bolwerken? Ik zou er begrip voor hebben als het bij één basisspeler blijft.
Wat in de winter vooral verlapt moet worden is ballast, geen basisspelers.
...
Maar verkoop nu Garcia en de teneur gaat toch weer wat minder zijn.

Verkoop Garcia in de zomer en de teneur gaat ook minder zijn ("Jama, nu had ge de basis om verder te bouwen en nu moet ge terug helemaal opnieuw beginnen).

Op zich is er geen probleem bij, maar dan moet hij wel vervangen worden.
Kan Lavalee dat aan? OK
Kan die dat niet aan?
Aan PM om de sportieve cel daarop attent te maken.

Als ik het niet slecht versta dan zijn ze nog met een centrale verdediger bezig, dus voorlopig geen probleem.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

Lavalėe is ook linksvoetig maar wel een totaal ander type verdediger dan Garcia. Moest Garcia vertrekken zal er toch een centrale verdediger moeten bijkomen met de uitvoetballende kwaliteiten van een Garcia in mijn ogen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Halenaar schreef: 23 jan 2021, 13:42 Lavalėe is ook linksvoetig maar wel een totaal ander type verdediger dan Garcia. Moest Garcia vertrekken zal er toch een centrale verdediger moeten bijkomen met de uitvoetballende kwaliteiten van een Garcia in mijn ogen.
Lees overal dat het een linksvoetige is die graag de opbouw verzorgt en goeie voeten heeft. Ik hoop dat er iemand bijkomt vooral omdat we anders iemand anders zijn speler aan het beter maken zijn, maar vrees er toch een beetje voor.
Laten we het hopen...
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door enerkey »

nepike schreef: 23 jan 2021, 12:48 Botaka heeft gefaald bij Gent zoals ik hier al voorspeld had , en gaat bij Charleroi ook niet lang in de basiself staan met zijn inefficiënte fantasietjes . Wordt nog altijd misselijk van zijn penalty in Oostende ( vermoedelijk hebben we daardoor Po 1 gemist)
Charleroi heeft maar 1 rechtsachter in hun kern Van Cleemput. Nu is die een tijdje out. Hebben daarom dan maar snel Botaka gehuurd. We zullen zien zei de blinde.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door fruitboerke »

enerkey schreef: 23 jan 2021, 13:56
nepike schreef: 23 jan 2021, 12:48 Botaka heeft gefaald bij Gent zoals ik hier al voorspeld had , en gaat bij Charleroi ook niet lang in de basiself staan met zijn inefficiënte fantasietjes . Wordt nog altijd misselijk van zijn penalty in Oostende ( vermoedelijk hebben we daardoor Po 1 gemist)
Charleroi heeft maar 1 rechtsachter in hun kern Van Cleemput. Nu is die een tijdje out. Hebben daarom dan maar snel Botaka gehuurd. We zullen zien zei de blinde.
Botaka :roll: nog zo ene die denkt dat hij een topper is . Mennekke toch , ken je kwaliteiten zou ik zeggen en die zijn zeeeer pover. Wat Garcia betreft , indien ze hem verkopen MOET er een deftige vervanger komen en niet afkomen met ergens ene bankzitter van Verona , Trabzonspor of whatever.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jacques »

Mikman schreef: 23 jan 2021, 11:42
Stvv_eng schreef: 23 jan 2021, 11:30 Lens, Rubin Kazan, Saint Etienne en Trabzonspor zouden kunnen...
Heeft het volgens HBVL ook verkorven bij Maes, door te weigeren bij de beloften aan te treden. Hij vond het een gebrek aan respect van Maes naar hem toe.

Man man man, wat meent die wel dat hij is? Die Instagram-post kan je nog aan een gebrek aan intelligentie toeschrijven ( ik snap trouwens echt niet wat er zo interessant is aan het volgen van een voetballer, zelfs niet bij Messi, Ronaldo of De Bruyne, laat staan Mmaee ) of een ongelukkig momentje, maar niet willen aantreden bij de beloften is een gebrek aan respect naar de club toe. Die matchen dienen net om terug spelritme op te doen, of -in zijn geval- hopelijk beter te worden. Tomiyashu is er toch ook niet slecht bij gevaren door anderhalf jaar bij de beloften te spelen. Dat je als 35-jarige met een stevige erelijst het niet ziet zitten om op het einde van je carrière nog op een winterse avond naar de andere kant van het land te rijden om daar met de beloften op een patattenveld te spelen, dat kan ik nog aannemen, maar f*cking Samy Mmaee? Wat heeft die al bewezen?

Hopelijk is die interesse van die ploegen concreet, het kan met niet schelen hoeveel of hoe weinig ze betalen. Die ananaskop mag nooit nog een STVV-shirt dragen. Ongelofelijk toch dat Muscat uitgerekend hem dan nog kapitein maakte.
Die aanvaring met Maes omwille van die beloftenmatch vind ik veel erger dan die Instagrampost. Ik heb nog nooit een speler geweten die enerzijds zo slecht is en anderzijds zo’n hoge dunk van zichzelf heeft. Ge moet het toch maar durven en kunnen: zo lomp en arrogant zijn om meteen in de clinch te gaan met de nieuwe coach die de wind vol in de zeilen heeft. Wat een clown.
Er moet nog 1 speler afvallen van de selectie vanavond. Ik hoop dat het Mmaee wordt en dat Maes het bewust zo doet (eerst meenemen en dan toch uit de selectie laten) om hem op zijn plaats te zetten.
Overdrijven is een kunst
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Yellow Feaver »

Jacques schreef: 23 jan 2021, 15:33
Mikman schreef: 23 jan 2021, 11:42
Stvv_eng schreef: 23 jan 2021, 11:30 Lens, Rubin Kazan, Saint Etienne en Trabzonspor zouden kunnen...
Heeft het volgens HBVL ook verkorven bij Maes, door te weigeren bij de beloften aan te treden. Hij vond het een gebrek aan respect van Maes naar hem toe.

Man man man, wat meent die wel dat hij is? Die Instagram-post kan je nog aan een gebrek aan intelligentie toeschrijven ( ik snap trouwens echt niet wat er zo interessant is aan het volgen van een voetballer, zelfs niet bij Messi, Ronaldo of De Bruyne, laat staan Mmaee ) of een ongelukkig momentje, maar niet willen aantreden bij de beloften is een gebrek aan respect naar de club toe. Die matchen dienen net om terug spelritme op te doen, of -in zijn geval- hopelijk beter te worden. Tomiyashu is er toch ook niet slecht bij gevaren door anderhalf jaar bij de beloften te spelen. Dat je als 35-jarige met een stevige erelijst het niet ziet zitten om op het einde van je carrière nog op een winterse avond naar de andere kant van het land te rijden om daar met de beloften op een patattenveld te spelen, dat kan ik nog aannemen, maar f*cking Samy Mmaee? Wat heeft die al bewezen?

Hopelijk is die interesse van die ploegen concreet, het kan met niet schelen hoeveel of hoe weinig ze betalen. Die ananaskop mag nooit nog een STVV-shirt dragen. Ongelofelijk toch dat Muscat uitgerekend hem dan nog kapitein maakte.
Die aanvaring met Maes omwille van die beloftenmatch vind ik veel erger dan die Instagrampost. Ik heb nog nooit een speler geweten die enerzijds zo slecht is en anderzijds zo’n hoge dunk van zichzelf heeft. Ge moet het toch maar durven en kunnen: zo lomp en arrogant zijn om meteen in de clinch te gaan met de nieuwe coach die de wind vol in de zeilen heeft. Wat een clown.
Er moet nog 1 speler afvallen van de selectie vanavond. Ik hoop dat het Mmaee wordt en dat Maes het bewust zo doet (eerst meenemen en dan toch uit de selectie laten) om hem op zijn plaats te zetten.
Samy, we hebben een probleem met de ballenjongens...
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Guggenheimer »

fruitboerke schreef: 23 jan 2021, 15:24
enerkey schreef: 23 jan 2021, 13:56
nepike schreef: 23 jan 2021, 12:48 Botaka heeft gefaald bij Gent zoals ik hier al voorspeld had , en gaat bij Charleroi ook niet lang in de basiself staan met zijn inefficiënte fantasietjes . Wordt nog altijd misselijk van zijn penalty in Oostende ( vermoedelijk hebben we daardoor Po 1 gemist)
Charleroi heeft maar 1 rechtsachter in hun kern Van Cleemput. Nu is die een tijdje out. Hebben daarom dan maar snel Botaka gehuurd. We zullen zien zei de blinde.
Botaka :roll: nog zo ene die denkt dat hij een topper is . Mennekke toch , ken je kwaliteiten zou ik zeggen en die zijn zeeeer pover. Wat Garcia betreft , indien ze hem verkopen MOET er een deftige vervanger komen en niet afkomen met ergens ene bankzitter van Verona , Trabzonspor of whatever.
Ik snap toch niet goed wat het probleem van bepaalde mensen met Botaka als persoon is hoor. Als voetballer kan je heel wat van hem zeggen. Zowel positief als negatief. Maar heeft zich naast het veld toch steeds professioneel en correct gedragen. Meer zelfs, ik vond zijn interviews als kapitein altijd erg goed. Duidelijk iemand die mediatraining gekregen heeft. Had regelmatig wat te vertellen, durfde al eens hard uit de hoek te komen maar steeds op een eloquente manier.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Bartman »

Jacques schreef:
Mikman schreef: 23 jan 2021, 11:42
Stvv_eng schreef: 23 jan 2021, 11:30 Lens, Rubin Kazan, Saint Etienne en Trabzonspor zouden kunnen...
Heeft het volgens HBVL ook verkorven bij Maes, door te weigeren bij de beloften aan te treden. Hij vond het een gebrek aan respect van Maes naar hem toe.

Man man man, wat meent die wel dat hij is? Die Instagram-post kan je nog aan een gebrek aan intelligentie toeschrijven ( ik snap trouwens echt niet wat er zo interessant is aan het volgen van een voetballer, zelfs niet bij Messi, Ronaldo of De Bruyne, laat staan Mmaee ) of een ongelukkig momentje, maar niet willen aantreden bij de beloften is een gebrek aan respect naar de club toe. Die matchen dienen net om terug spelritme op te doen, of -in zijn geval- hopelijk beter te worden. Tomiyashu is er toch ook niet slecht bij gevaren door anderhalf jaar bij de beloften te spelen. Dat je als 35-jarige met een stevige erelijst het niet ziet zitten om op het einde van je carrière nog op een winterse avond naar de andere kant van het land te rijden om daar met de beloften op een patattenveld te spelen, dat kan ik nog aannemen, maar f*cking Samy Mmaee? Wat heeft die al bewezen?

Hopelijk is die interesse van die ploegen concreet, het kan met niet schelen hoeveel of hoe weinig ze betalen. Die ananaskop mag nooit nog een STVV-shirt dragen. Ongelofelijk toch dat Muscat uitgerekend hem dan nog kapitein maakte.
Die aanvaring met Maes omwille van die beloftenmatch vind ik veel erger dan die Instagrampost. Ik heb nog nooit een speler geweten die enerzijds zo slecht is en anderzijds zo’n hoge dunk van zichzelf heeft. Ge moet het toch maar durven en kunnen: zo lomp en arrogant zijn om meteen in de clinch te gaan met de nieuwe coach die de wind vol in de zeilen heeft. Wat een clown.
Er moet nog 1 speler afvallen van de selectie vanavond. Ik hoop dat het Mmaee wordt en dat Maes het bewust zo doet (eerst meenemen en dan toch uit de selectie laten) om hem op zijn plaats te zetten.
Nee dus. Hij heeft zijn truitje al gepost.
nepike
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 mar 2016, 10:25

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door nepike »

Ja inderdaad en met de nodige veelzeggende emoticons erbij .stel je voor dat hij speelt , dan slaag ik men tv kapot :headbang: :boemel:
Plaats reactie