Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

Ik denk dat Pol zijn conclusies getrokken heeft, en gezien dat de beleids mensen nooit hun beloften waar maken.
Die jongen ziet dan dat een bekwame trainer aan de kant word geschoven voor een clown of twee,die de transfers van die beleidsmakers moeten laten spelen.
Zelf word hij dan aan de kant geschoven omdat hij dat ontslag niet terecht vond, en ziet de ploeg in elkaar stuiken.
Als ze dan laatste staan ben je weer goed om te depanneren.
Je zou als verstandig mens, dat Garcia is, wel voor minder weg willen en op wat meer respect rekenen.
Hier hebben ze hun lelijk in hun vingers gesneden.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Ge hebt nog 1 week voor een paar transfers.
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Smurf »

Als (en ik zeg als) Juventus hem effectief zo graag wil, moet je hem inderdaad nu verkopen. Maar wel met de voorwaarde dat hij het seizoen uit doet bij ons. Dat moet je toch kunnen onderhandelen. Bij ons speelt hij elke week eerste klasse en doet hij ervaring op. Ik wil de Belgische competitie niet overschatten, maar derde klasse in Italië zal toch iets minder zijn.
Dus als er zo’n bedrag op tafel komt, moet je echt niet twijfelen.
Ik zie er in tegenstelling tot velen hier, wel potentieel in. Tegen OHL deed hij me heel erg aan Odoi denken. Voor de slechte verstaanders: dat is hij zeker nog niet.
En ja, ik zie ook dat hij heel vaak achteruit speelt en ja, daar erger ik me ook wel eens aan.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Smurf schreef: 24 jan 2021, 20:03 Ik zie er in tegenstelling tot velen hier, wel potentieel in
Nochtans voordat ik zei dat ie niet wegging vond iedereen dat ie over een jaar 10-15 miljoen waard zou zijn :lol:
Ik zou hem meteen wegdoen tegen 6 miljoen, maar hij blijft dus
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

Hachioka word normaal gezien morgen voorgesteld. Komt op huurbasis, wellicht is er een optie bij tot aankoop.

https://hochi.news/amp/articles/2021012 ... ssion=true
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door fruitboerke »

Yellow Feaver schreef: 24 jan 2021, 10:29 Ik vind dat er toch wel heel kort door de bocht gegaan wordt. Als je de reactie van Maes leest was er geen enkele kans dat hij na deze transferperiode zou blijven. Dit valt niet te vergelijken met andere uitgaande transfers in het verleden.

Maar volgens Pier en Pol hebben de Japanners helemaal niks geleerd en is alles bij het oude gebleven. Ik zou van merk veranderen beste heren...En niet alleen van ploeg maar van sport.
Zegt gij mij dan eens wat ze geleerd hebben . Uw ploeg verzwakken in plaats van versterken dat is wat ik zie . Indien na Garcia ook nog eens Cacace vertrekt dan zijt ge verzwakt uit de mercato gekomen punt uit . :end:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Yellow Feaver »

fruitboerke schreef: 24 jan 2021, 23:09
Yellow Feaver schreef: 24 jan 2021, 10:29 Ik vind dat er toch wel heel kort door de bocht gegaan wordt. Als je de reactie van Maes leest was er geen enkele kans dat hij na deze transferperiode zou blijven. Dit valt niet te vergelijken met andere uitgaande transfers in het verleden.

Maar volgens Pier en Pol hebben de Japanners helemaal niks geleerd en is alles bij het oude gebleven. Ik zou van merk veranderen beste heren...En niet alleen van ploeg maar van sport.
Zegt gij mij dan eens wat ze geleerd hebben . Uw ploeg verzwakken in plaats van versterken dat is wat ik zie . Indien na Garcia ook nog eens Cacace vertrekt dan zijt ge verzwakt uit de mercato gekomen punt uit . :end:
Het aantrekken van een ervaren Belgische trainer en deze indien mogelijk volgen in zijn sportieve wensen, het binnenhalen van ervaren Belgische spelers met meerwaarde, vastleggen van eigen beste jeugdspelers,...en das enkel het sportieve.
nepike
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 mar 2016, 10:25

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door nepike »

En nogmaals ik ben er meer en meer van overtuigd dat als dit lukt (met weinig uitgaven ons redden) dat we na de coronacrisis onze positie tegenover anderen versterkt hebben ! Zoals reeds geschreven zijn er al genoeg die in financieel zwaar weer ah komen zijn. Misschien is dit een bewuste strategie???
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lakie »

Maes heeft blijkbaar ettelijke keren gesproken met Pol, maar zijn besluit stond vast. Hij wou weg.

Toch geef ik Bulder gelijk in deze.
Wat zijn contracten nog waard dan? Als ze toch zo maar weg kunnen als ze geen zin meer hebben...
Lag hier nog anderhalf jaar onder contract. Dus als hij dan anderhalf jaar een pijntje zou hebben, dan is er ook geen enkele club meer geïnteresseerd.
Contract openbreken (loonsverhoging) en clausule erin moet in dergelijke gevallen mogelijk zijn.
Het moet ook van 2 kanten komen he. Als hij 1 jaar geblesseerd is heeft hij ook graag dat de club zijn verplichtingen nakomt.
700.000 euro is dan ook nog eens belachelijke weinig.

Wat betreft Cacace...
Als Juventus 6 miljoen biedt MOET je akkoord gaan. Dat is toch wel een hele hoop geld.
Ik zie het ook wel in Cacace, maar je bent nooit zeker.
Bovendien kan je ook werken met nog wat extra's zoals procent op winst bij doorverkoop EN in deze heel belangrijk, seizoen hier laten uitdoen.

Wat betreft Hashioka.
Welk nut heeft huren voor 6 maanden? Eer dat die hier speelgerechtigd en aangepast is, zijn de 6 maanden om.

Nu Garcia weg is, zou ik proberen om ook Mmaee en Sankhon te slijten en dan zowel Wouters als Verstraete te gaan halen.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

lakie schreef: 25 jan 2021, 10:12 Maes heeft blijkbaar ettelijke keren gesproken met Pol, maar zijn besluit stond vast. Hij wou weg.

Toch geef ik Bulder gelijk in deze.
Wat zijn contracten nog waard dan? Als ze toch zo maar weg kunnen als ze geen zin meer hebben...
Lag hier nog anderhalf jaar onder contract. Dus als hij dan anderhalf jaar een pijntje zou hebben, dan is er ook geen enkele club meer geïnteresseerd.
Contract openbreken (loonsverhoging) en clausule erin moet in dergelijke gevallen mogelijk zijn.
Het moet ook van 2 kanten komen he. Als hij 1 jaar geblesseerd is heeft hij ook graag dat de club zijn verplichtingen nakomt.
700.000 euro is dan ook nog eens belachelijke weinig.

Wat betreft Cacace...
Als Juventus 6 miljoen biedt MOET je akkoord gaan. Dat is toch wel een hele hoop geld.
Ik zie het ook wel in Cacace, maar je bent nooit zeker.
Bovendien kan je ook werken met nog wat extra's zoals procent op winst bij doorverkoop EN in deze heel belangrijk, seizoen hier laten uitdoen.

Wat betreft Hashioka.
Welk nut heeft huren voor 6 maanden? Eer dat die hier speelgerechtigd en aangepast is, zijn de 6 maanden om.

Nu Garcia weg is, zou ik proberen om ook Mmaee en Sankhon te slijten en dan zowel Wouters als Verstraete te gaan halen.
Na Nakamura de tweede die gehuurd wordt. Reden hiervoor is dat degene die het niet aankunnen schoon terug kunnen. Er zal wel een aankoopoptie zijn.

En nee, je kan niet in iedere situatie spelers bijhouden zeker als de vorige coach het zodanig heeft verkloot bij hem. Ik snap dat het lijkt alsof de club geen moeite heeft gedaan, maar dat is hoogstwaarschijnlijk wel gebeurd. Toen ik hier twee weken geleden zei dat Pol zou vertrekken dacht ik nog dat het voor de zomer was, maar dat was dus fout van mijn kant.

En geloof me als ik zeg dat iedereen boos was toen Cacace zou vertrekken voor dat bedrag ik kan je ettelijke DM's tonen als bewijs. Ik had hem voor dat bedrag al lang opgestuurd, maar dat zal ten vroegste voor de zomer zijn.

Als Wouters van Genk mocht komen zat ie hier al op de bank. We kunnen hopen dat in de laatste week genk toch buigt en hem laat vertrekken, maar ik geloof er weinig van tenzij de club bereid is meer op tafel te leggen voor hem.

Mmaee, ik hoop dat de geruchten waar zijn, maar bij hem heb ik toch het gevoel dat na die 'kleine ruzie' met de supporters. De manager een paar geruchten heeft opgegooid waar weinig waarheid in zit. Al komen ze die gratis halen zou het me niks uitmaken.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lakie »

Stvv_eng schreef: 25 jan 2021, 10:27 Na Nakamura de tweede die gehuurd wordt. Reden hiervoor is dat degene die het niet aankunnen schoon terug kunnen. Er zal wel een aankoopoptie zijn.
Ik ben niet tegen huren. Maar 6 maanden? Huur hem dan voor anderhalf jaar ofzo?
Hij gaat geen enkele match spelen zeg ik u.
Komt eind januari, dan nog wat aanpassen aan België, aan Sint-Truiden, aan STVV, aan de Jupiler Pro League, enzovoort.
En wat weet je dan? Niks...
Stvv_eng schreef: 25 jan 2021, 10:27 En nee, je kan niet in iedere situatie spelers bijhouden zeker als de vorige coach het zodanig heeft verkloot bij hem. Ik snap dat het lijkt alsof de club geen moeite heeft gedaan, maar dat is hoogstwaarschijnlijk wel gebeurd. Toen ik hier twee weken geleden zei dat Pol zou vertrekken dacht ik nog dat het voor de zomer was, maar dat was dus fout van mijn kant.
Mja ik vind dat zever. Hij heeft nog 1,5 jaar contract. En Muscat heeft het verkloot he, niet Maes. Muscat is er niet meer, Maes wel.
Stvv_eng schreef: 25 jan 2021, 10:27 En geloof me als ik zeg dat iedereen boos was toen Cacace zou vertrekken voor dat bedrag ik kan je ettelijke DM's tonen als bewijs. Ik had hem voor dat bedrag al lang opgestuurd, maar dat zal ten vroegste voor de zomer zijn.
Ik geloof u. Maar 6 miljoen vind ik mooi voor Cacace. Met minstens de clausule van seizoen hier uit te doen.
Stvv_eng schreef: 25 jan 2021, 10:27 Als Wouters van Genk mocht komen zat ie hier al op de bank. We kunnen hopen dat in de laatste week genk toch buigt en hem laat vertrekken, maar ik geloof er weinig van tenzij de club bereid is meer op tafel te leggen voor hem.
Voila, je haalt het aan. Genk laat hem niet zo maar gaan. Is zelfs geen bankzitter meer... Daar kan het blijkbaar wel? Want Wouters wil ook weg...
Stvv_eng schreef: 25 jan 2021, 10:27 Mmaee, ik hoop dat de geruchten waar zijn, maar bij hem heb ik toch het gevoel dat na die 'kleine ruzie' met de supporters. De manager een paar geruchten heeft opgegooid waar weinig waarheid in zit. Al komen ze die gratis halen zou het me niks uitmaken.
Volledig akkoord... Liever vandaag dan morgen weg....
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lindoke »

Wat Wouters betreft hoop ik echt vanuit de grond van mijn hart dat STVV geen cent afwijkt van wat ze initieel wouden bieden. Indien Genk bij zijn hoge vraagprijs blijft - want ik vermoed dat dit het probleem is - dan is het maar zo. Spijtig voor ons maar nog spijtiger voor die jongen omdat die wil spelen. Maar een knieval doen voor het " almachtige" Racing Genk........forget it. NO WAY!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Gerkens is destijds transfervrij mogen overkomen.
Voor Wouters is er nu wel meer interesse, lijkt me toch logisch dat je dan boter bij de vis wil.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Brusselmans »

lindoke schreef: 25 jan 2021, 11:00 Wat Wouters betreft hoop ik echt vanuit de grond van mijn hart dat STVV geen cent afwijkt van wat ze initieel wouden bieden. Indien Genk bij zijn hoge vraagprijs blijft - want ik vermoed dat dit het probleem is - dan is het maar zo. Spijtig voor ons maar nog spijtiger voor die jongen omdat die wil spelen. Maar een knieval doen voor het " almachtige" Racing Genk........forget it. NO WAY!
Als ge graag iets wilt van mij, dat ik niet bepaald kwijt wil of niet onder de voeten ligt, en als er meerdere gegadigden zijn, dan bepaal ik de prijs. Mijn girlfriend with benefits van 27 bvb.
Als ik iets kwijt wil, waar ik echt graag vanaf wil en wat me onder de voeten ligt, en ik vind er niemand voor, bepaal jij de prijs. Mijn vrouw van 59 bvb.

Vul maar in welk hier van toepassing is.
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Yellow Feaver »

lakie schreef: 25 jan 2021, 10:12 Maes heeft blijkbaar ettelijke keren gesproken met Pol, maar zijn besluit stond vast. Hij wou weg.

Toch geef ik Bulder gelijk in deze.
Wat zijn contracten nog waard dan? Als ze toch zo maar weg kunnen als ze geen zin meer hebben...
Lag hier nog anderhalf jaar onder contract. Dus als hij dan anderhalf jaar een pijntje zou hebben, dan is er ook geen enkele club meer geïnteresseerd.
Contract openbreken (loonsverhoging) en clausule erin moet in dergelijke gevallen mogelijk zijn.
Het moet ook van 2 kanten komen he. Als hij 1 jaar geblesseerd is heeft hij ook graag dat de club zijn verplichtingen nakomt.
700.000 euro is dan ook nog eens belachelijke weinig.

Wat betreft Cacace...
Als Juventus 6 miljoen biedt MOET je akkoord gaan. Dat is toch wel een hele hoop geld.
Ik zie het ook wel in Cacace, maar je bent nooit zeker.
Bovendien kan je ook werken met nog wat extra's zoals procent op winst bij doorverkoop EN in deze heel belangrijk, seizoen hier laten uitdoen.

Wat betreft Hashioka.
Welk nut heeft huren voor 6 maanden? Eer dat die hier speelgerechtigd en aangepast is, zijn de 6 maanden om.

Nu Garcia weg is, zou ik proberen om ook Mmaee en Sankhon te slijten en dan zowel Wouters als Verstraete te gaan halen.
Wat contracten waard zijn? Simpel...Een speler kan niet op een ander gaan voetballen zonder financiële compensatie. Niet meer, niet minder. Het openbreken van het contract is voorgesteld geweest. Zoals Maes aangeeft was de conensus "alles geven, tot Moeskroen" en dan mocht hij helaas weg.

Cacace moet echt weg voor dat bedrag, maar je kan hem simpelweg niet missen door het vertrek van Garcia. Zou dus eerst een vervanger moeten komen die er vandaag zal staan.

We kunnen echt niet concluderen dat Garcia verkocht is om nog snel ff te cashen. Wereld van verschil met andere uitgaande transfers.

Waarom het met Wouters en Genk wel kan...welke sportieve gevolgen gaan er voor Genk zijn als Wouters niet 100% zal spelen?
Plaats reactie