Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

stvvilvoorde schreef: 25 jan 2021, 17:10 Waarom huur je die dan voor een half jaar?

Ik hoop dat ze (incl Maes) er sterk in geloven dat het een direct inzetbare versterking is, anders begrijp ik dit echt niet.
Een half jaartje laten rijpen in de luwte zit er ook niet echt in, want dan ga je na een half jaar moeten beslissen of je hem definitief binnenhaalt, zonder ooit echt speelminuten gemaakt te hebben..
Niemand hier weet of hij al dan niet gaat spelen dit seizeon... We geloven hier allemaal niet dat het mogelijk is dat deze jongen dit seizoen nog gaat spelen, maar staat dat ergens in de wet geschreven dan? Er zijn genoeg Japanners die zich wel makkelijk kunnen integreren...
Je kan op dat half jaar ook nog eens zien of de speler zich goed kan integreren, goed is op trainingen, geen heimwee heeft etc.

Optie 1: Je koopt hem meteen en betaald meteen de transfersom zonder iets te weten over zijn integratie etc.
Optie 2: Je huurt hem met optie en je kan zien hoe hij zich integreert en je moet de portefeuille pas 6 maanden later opentrekken

Ik heb dan zeer snel gekozen. Er is geen optie 3 in dit verhaal, waarom zou Urawa zo dom zijn om hem een jaar uit te lenen zodat wij hem dan gratis kunnen oppikken?

Achja tis nooit goed ;)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Speler was toch einde contract?
Snap je optie 1 niet goed.


Dat ik er dit seizoen niet erg meer in geloof, heeft veel met oa Matsubara te maken.
Ik geloof er persoonlijk niet echt in dat je de overgang van de j-league naar de onze zo vlot kan maken.
Ik zie ook niet veel voorbeelden die dat bewijzen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

stvvilvoorde schreef: 25 jan 2021, 18:20 Speler was toch einde contract?
Snap je optie 1 niet goed.


Dat ik er dit seizoen niet erg meer in geloof, heeft veel met oa Matsubara te maken.
Ik geloof er persoonlijk niet echt in dat je de overgang van de j-league naar de onze zo vlot kan maken.
Ik zie ook niet veel voorbeelden die dat bewijzen.
Snap die ongeloof hoor (heb ik ook wel), maar je kan ze niet allemaal over dezelfde kam scheren. En de speler heeft verlengd met de ploeg omdat hij niet gratis weg wou...

Edit: waren Miyoshi en Ueda niet meteen geïntegreerd?
Laatst gewijzigd door Stvv_eng op 25 jan 2021, 18:34, 2 keer totaal gewijzigd.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door enerkey »

Is wel heel vriendelijk van die jongen ;) Kunnen bij voorbaat uitmaken dat het een gentleman is. Geen diaree, geen gedoe op Instagram. Dan betaal je toch met alle plezier alsnog een transfersom. :D
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jacques »

Ik snap best dat ze aanvankelijk huren om het financiële risico enigszins te beperken maar dan wel graag met (realistische) aankoopoptie. We sleuren nog steeds de contracten van Lee, Ito en Matsubara mee, zoals het er nu naar uitziet gaan we blij moeten zijn dat Nakamura daar niet extra bovenop komt. Men gaat het komende jaar (jaren) wat meer op de centen moeten letten en wat minder geld opsmodderen aan dure exotische vogels die nog alles te bewijzen hebben (en opkuis moeten houden onder de aankopen die door de mand gevallen zijn), als we de financiële balans wat onder controle willen houden. Vergeet niet dat de grote coronafactuur ook nog moet volgen.
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Intussen nog 6 transferdagen...
Buiten die rechtsback mag er toch nog een middenvelder bij. Uitgaand intussen geen nieuws van onze mindere goden
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jean-Paul »

Stvv_eng schreef: 25 jan 2021, 16:28
Jean-Paul schreef: 25 jan 2021, 16:13 Waarom word Hashioka gehuurd en aan wie? Hij is toch vrij vanaf 30 januari?
Hij heeft vorige week verlengd bij zijn club tot 2022
Raar eigenlijk maar goed hetzij zo, merci voor de info
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door darion »

Waar blijven die versterkingen nu nog?
Gaan we weer op onze lauweren rusten en hopen dat we ons redden?...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Ik ben benieuwd hoe ze in Beveren hun 'Garcia'-geval gaan oplossen.

Vukotic staat in belangstelling van Antwerp, en wil zelf ook heel graag gaan, maar Beveren (bestuur + trainer) zegt momenteel 'njet' en weigerde eerder ook al een buitenlandse aanbieding voor de linksvoetige centrale verdediger.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door voetballiefhebber »

darion schreef: 26 jan 2021, 09:13 Waar blijven die versterkingen nu nog?
Gaan we weer op onze lauweren rusten en hopen dat we ons redden?...
In Gent volgt al een nieuwe test. Garcia is vertrokken en Teixeire heeft moeite met de opeenvolging van wedstrijd en geraakt mogelijk niet fit.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door tesneusdoek »

https://www.voetbalnieuws.be/news/57755 ... -verlossen

'Panathinaikos wil floptransfer van STVV uit zijn lijden verlossen'

Bij STVV zijn er een aantal spelers die niet aan de bak komen. Eén van de huurlingen mag de club verlaten. De Griekse topclub Panathinaikos ziet zijn komst wel zitten.

De Grieken willen graag Giorgios Vagiannidis terughalen. De jonge flankspeler wordt door STVV gehuurd van Internazionale, maar hij viel er stevig door de mand en speelde geen enkele minuut voor de Kanaries. Hij mag er dus ook weg.

Vagiannidis werd door Inter in de zomer van 2020 weggehaald bij… Panathinaikos. De club van Laszlo Bölöni wil hem nu terughalen en onderhandelt volgens Italiaanse media met Inter. Opvallend: Panathinaikos wil het jonge talent gratis overnemen van de Italianen.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door tesneusdoek »

https://www.tuttomercatoweb.com/calcio- ... us-1487162

Volgens tuttomercatoweb, verkochten we Pol García voor iets meer dan een half miljoen met nog 20% van de prijs voor Juventus dat zijn goedkeuring moest geven voor de transfer. Hij tekende voor 3 jaar met optie voor een 4de jaar.


Cresciuto prima nel settore giovanile del Barcellona e poi in quello della Juventus, il difensore spagnolo Pol García lascia l'Europa per proseguire la sua carriera in Messico.
Il Sint-Truiden ha infatti definito la sua cessione al Fútbol Club Juarez per una cifra di poco superiore al mezzo milione di euro. La Juventus, che al momento della cessione aveva mantenuto il 20% sulla futura rivendita, ha favorito e dato il suo avallo per una operazione molto importante per il ragazzo classe '95, che in Messico firmerà un contratto di tre anni con opzione per il quarto.
Pol Garcia in Italia ha vestito anche le maglie di Vicenza, Como, Cremonese, Latina e Crotone.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

tesneusdoek schreef: 26 jan 2021, 15:31 https://www.voetbalnieuws.be/news/57755 ... -verlossen

'Panathinaikos wil floptransfer van STVV uit zijn lijden verlossen'

Bij STVV zijn er een aantal spelers die niet aan de bak komen. Eén van de huurlingen mag de club verlaten. De Griekse topclub Panathinaikos ziet zijn komst wel zitten.

De Grieken willen graag Giorgios Vagiannidis terughalen. De jonge flankspeler wordt door STVV gehuurd van Internazionale, maar hij viel er stevig door de mand en speelde geen enkele minuut voor de Kanaries. Hij mag er dus ook weg.

Vagiannidis werd door Inter in de zomer van 2020 weggehaald bij… Panathinaikos. De club van Laszlo Bölöni wil hem nu terughalen en onderhandelt volgens Italiaanse media met Inter. Opvallend: Panathinaikos wil het jonge talent gratis overnemen van de Italianen.
Heb met de Griekse journalist gesproken gisteren toen hij het uitbracht. Panathinaikos heeft gezegd dat ze hem gratis willen overnemen van Inter... of Inter het na 6 maanden al niet meer ziet zitten en hem gratis laat vertrekken? Geen idee lijkt me zeer onrealistisch
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Op 5 dagen u nog ontdoen van Lee, Lucas, Ito, Balongo, Maee, Janssens en co. Ik zie het niet gebeuren. Gratis misschien.
Ook windstil voor het aanwerven van een extra middenvelder en/of centrale verdediger
Laatst gewijzigd door Jones op 26 jan 2021, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Ito, Janssens gaan normaal gezien nergens heen deze periode ;)

Lee volop in onderhandelingen met verschillende ploegen... Maccabi Tel Aviv lijkt zijn voorkeur te verkrijgen omdat ze Europees spelen
Mmaee, Ik hoop het, maar denk dat zoals ik al zei het weer ging om een stuntje van de makelaar
Jhonny Lucas, nog geen clubnaam gehoord, maar zijn manager (ook de manager van Lee) zei dat ze ervoor naar een oplossing aan het zoeken waren en dat het in orde zou komen.
Plaats reactie