Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Bartman »

Stvv_eng schreef:Ito, Janssens gaan normaal gezien nergens heen deze periode ;)

Lee volop in onderhandelingen met verschillende ploegen... Maccabi Tel Aviv lijkt zijn voorkeur te verkrijgen omdat ze Europees spelen
Mmaee, Ik hoop het, maar denk dat zoals ik al zei het weer ging om een stuntje van de makelaar
Jhonny Lucas, nog geen clubnaam gehoord, maar zijn manager (ook de manager van Lee) zei dat ze ervoor naar een oplossing aan het zoeken waren en dat het in orde zou komen.
En inkomend ? Niks meer ?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Bartman schreef: 26 jan 2021, 19:02
Stvv_eng schreef:Ito, Janssens gaan normaal gezien nergens heen deze periode ;)

Lee volop in onderhandelingen met verschillende ploegen... Maccabi Tel Aviv lijkt zijn voorkeur te verkrijgen omdat ze Europees spelen
Mmaee, Ik hoop het, maar denk dat zoals ik al zei het weer ging om een stuntje van de makelaar
Jhonny Lucas, nog geen clubnaam gehoord, maar zijn manager (ook de manager van Lee) zei dat ze ervoor naar een oplossing aan het zoeken waren en dat het in orde zou komen.
En inkomend ? Niks meer ?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik heb er voorlopig niks over gehoord, maar ik vang wel vaker dingen niet op hoor ;) Ik weet niet alles wat er gaande is dus kan niet met zekerheid ja of neen zeggen
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Yellow Feaver »

Ik verwacht inkomend ook niks meer. Vooraf wou Maes een aanvaller, een 10 en een rechtsachter. Daarna werd de rechtsachter minder dringend door de ontwikkeling van Cauffriez en de depanagedienst van Durkin. Bij Lavalee werd er geanticipeerd op het vertrek van García.

Voor mij mag er alleszinds nog een centrale verdediger bijkomen nu Mmaee het begint uit te hangen ipv te evolueren, Maes duidelijk niet meer op Sankhon rekent en Texeira blessuregevoelig is.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Stvv_eng schreef: 26 jan 2021, 17:38 Ito, Janssens gaan normaal gezien nergens heen deze periode ;)

Lee volop in onderhandelingen met verschillende ploegen... Maccabi Tel Aviv lijkt zijn voorkeur te verkrijgen omdat ze Europees spelen
Mmaee, Ik hoop het, maar denk dat zoals ik al zei het weer ging om een stuntje van de makelaar
Jhonny Lucas, nog geen clubnaam gehoord, maar zijn manager (ook de manager van Lee) zei dat ze ervoor naar een oplossing aan het zoeken waren en dat het in orde zou komen.
Dat ze met die manager van Lee en Lucas maar nooit meer in zee gaan, die heeft hun goed bij hun lurven gehad
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Yellow Feaver schreef: 26 jan 2021, 19:27 Ik verwacht inkomend ook niks meer. Vooraf wou Maes een aanvaller, een 10 en een rechtsachter. Daarna werd de rechtsachter minder dringend door de ontwikkeling van Cauffriez en de depanagedienst van Durkin. Bij Lavalee werd er geanticipeerd op het vertrek van García.

Voor mij mag er alleszinds nog een centrale verdediger bijkomen nu Mmaee het begint uit te hangen ipv te evolueren, Maes duidelijk niet meer op Sankhon rekent en Texeira blessuregevoelig is.
Ik zou tot een miljoen durven geven voor een Wouters, zeker gezien ze dat voor een Caufriez ook deden en Wouters is ook polyvalent
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Jones schreef: 26 jan 2021, 19:52
Stvv_eng schreef: 26 jan 2021, 17:38 Ito, Janssens gaan normaal gezien nergens heen deze periode ;)

Lee volop in onderhandelingen met verschillende ploegen... Maccabi Tel Aviv lijkt zijn voorkeur te verkrijgen omdat ze Europees spelen
Mmaee, Ik hoop het, maar denk dat zoals ik al zei het weer ging om een stuntje van de makelaar
Jhonny Lucas, nog geen clubnaam gehoord, maar zijn manager (ook de manager van Lee) zei dat ze ervoor naar een oplossing aan het zoeken waren en dat het in orde zou komen.
Dat ze met die manager van Lee en Lucas maar nooit meer in zee gaan, die heeft hun goed bij hun lurven gehad
P&P Sport Management... Management van onder andere Lukaku 😅
Zal niet aan hun liggen...
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Ik denk Haskuoka is de laatste. Ik vrees dat men iets gaat zeggen in de zin van : we hebben geprobeerd voor Wouters maar Genk vroeg teveel. Intussen gaat Wouters naar Beveren. Verstraete is tegen dan elders onderdak, dus geen alternatieven meer...
Het wordt strijden tot de laatste speeldag.
Indien blessures en schorsinegen achteraan wordt het dan harken met Janssens, Mmaee, een ontgoochelde Sankhon. Zou droevig zijn.
Hopelijk blijft het bij die hypothese en haalt men toch nog een polyvalente speler
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Yellow Feaver »

Jones schreef: 26 jan 2021, 19:54
Yellow Feaver schreef: 26 jan 2021, 19:27 Ik verwacht inkomend ook niks meer. Vooraf wou Maes een aanvaller, een 10 en een rechtsachter. Daarna werd de rechtsachter minder dringend door de ontwikkeling van Cauffriez en de depanagedienst van Durkin. Bij Lavalee werd er geanticipeerd op het vertrek van García.

Voor mij mag er alleszinds nog een centrale verdediger bijkomen nu Mmaee het begint uit te hangen ipv te evolueren, Maes duidelijk niet meer op Sankhon rekent en Texeira blessuregevoelig is.
Ik zou tot een miljoen durven geven voor een Wouters, zeker gezien ze dat voor een Caufriez ook deden en Wouters is ook polyvalent
Inderdaad.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Yellow Feaver schreef: 26 jan 2021, 21:15
Jones schreef: 26 jan 2021, 19:54
Yellow Feaver schreef: 26 jan 2021, 19:27 Ik verwacht inkomend ook niks meer. Vooraf wou Maes een aanvaller, een 10 en een rechtsachter. Daarna werd de rechtsachter minder dringend door de ontwikkeling van Cauffriez en de depanagedienst van Durkin. Bij Lavalee werd er geanticipeerd op het vertrek van García.

Voor mij mag er alleszinds nog een centrale verdediger bijkomen nu Mmaee het begint uit te hangen ipv te evolueren, Maes duidelijk niet meer op Sankhon rekent en Texeira blessuregevoelig is.
Ik zou tot een miljoen durven geven voor een Wouters, zeker gezien ze dat voor een Caufriez ook deden en Wouters is ook polyvalent
Inderdaad.
Die centen moet je in de zomer dan al niet meer uitgeven. Wil Genk niet voor dat bedrag, richt ik mijn oog op optie b. Of een half jaar huur met optie tot aankoop
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Yellow Feaver »

Als je nu leest dat er voor Asamoah ook getwijfeld wordt voor een nieuw contract, moet daar in de zomermercato toch ook nog een instroom van middenvelders komen. In de veronderstelling dat Maes komend seizoen met een ruit op het middenveld gaat spelen heb je toch zeven volwaardige spelers + 2 jongeren nodig.

Nu blijven er bij Bruls, De Ridder, Durkin en Konaté er vier over.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Yellow Feaver schreef: 27 jan 2021, 08:59 Als je nu leest dat er voor Asamoah ook getwijfeld wordt voor een nieuw contract, moet daar in de zomermercato toch ook nog een instroom van middenvelders komen. In de veronderstelling dat Maes komend seizoen met een ruit op het middenveld gaat spelen heb je toch zeven volwaardige spelers + 2 jongeren nodig.

Nu blijven er bij Bruls, De Ridder, Durkin en Konaté er vier over.
In de zomer zal ik mn werk hebben... Neen, maar dit werd al verwacht aangezien iedereen bijna einde contract is. Zullen een deel verlengen, heel deel niet en hopelijk een heel deel vertrekken.
Ik zou zeggen: Het beste hieraan is dat Maes heel veel inspraak is en misschien wel eens een zeer goeie ploeg op poten kan zetten voor volgend jaar...
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Henri is de man »

Stvv_eng schreef: 27 jan 2021, 09:01
Yellow Feaver schreef: 27 jan 2021, 08:59 Als je nu leest dat er voor Asamoah ook getwijfeld wordt voor een nieuw contract, moet daar in de zomermercato toch ook nog een instroom van middenvelders komen. In de veronderstelling dat Maes komend seizoen met een ruit op het middenveld gaat spelen heb je toch zeven volwaardige spelers + 2 jongeren nodig.

Nu blijven er bij Bruls, De Ridder, Durkin en Konaté er vier over.
In de zomer zal ik mn werk hebben... Neen, maar dit werd al verwacht aangezien iedereen bijna einde contract is. Zullen een deel verlengen, heel deel niet en hopelijk een heel deel vertrekken.
Ik zou zeggen: Het beste hieraan is dat Maes heel veel inspraak is en misschien wel eens een zeer goeie ploeg op poten kan zetten voor volgend jaar...
Hopelijk in de Jupiler Pro League !
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Esteeveevee
Berichten: 1032
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Esteeveevee »

Henri is de man schreef: 27 jan 2021, 09:28
Stvv_eng schreef: 27 jan 2021, 09:01
Yellow Feaver schreef: 27 jan 2021, 08:59 Als je nu leest dat er voor Asamoah ook getwijfeld wordt voor een nieuw contract, moet daar in de zomermercato toch ook nog een instroom van middenvelders komen. In de veronderstelling dat Maes komend seizoen met een ruit op het middenveld gaat spelen heb je toch zeven volwaardige spelers + 2 jongeren nodig.

Nu blijven er bij Bruls, De Ridder, Durkin en Konaté er vier over.
In de zomer zal ik mn werk hebben... Neen, maar dit werd al verwacht aangezien iedereen bijna einde contract is. Zullen een deel verlengen, heel deel niet en hopelijk een heel deel vertrekken.
Ik zou zeggen: Het beste hieraan is dat Maes heel veel inspraak is en misschien wel eens een zeer goeie ploeg op poten kan zetten voor volgend jaar...
Hopelijk in de Jupiler Pro League !

We hebben 80% kans om er in te blijven.
Ik geloof erin.
3 keer winnen op 11 matchen lukt wel.
Plekkerke
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 jan 2021, 10:08
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Plekkerke »

Misschien nog een leuke suggestie voor op het middenveld:

Lucas Schoofs. Jong (24 jaar), Limburger (heeft een verleden bij Lommel :-)) en speelt nu bij Heracles. Was gisteren goed voor een goal en een schitterende assist. Met het oog op de toekomst lijkt me dit evenzeer een prima transfer. En iemand die Maes ook ongetwijfeld zal kennen...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

Plekkerke schreef: 27 jan 2021, 10:12 Misschien nog een leuke suggestie voor op het middenveld:

Lucas Schoofs. Jong (24 jaar), Limburger (heeft een verleden bij Lommel :-)) en speelt nu bij Heracles. Was gisteren goed voor een goal en een schitterende assist. Met het oog op de toekomst lijkt me dit evenzeer een prima transfer. En iemand die Maes ook ongetwijfeld zal kennen...
Was vroeger wel een toppertje ja, heb hem een tijdje gevolgd vroeger. Tot aan zijn zware enkelblessure 2 jaar geleden dacht ik, is toen een jaar out geweest.

Geen idee over zijn huidige niveau momenteel, maar Maes zal hem ongetwijfeld wel kennen ja.
Plaats reactie