Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Antismurf »

Een grote, balvaste spits mag er altijd bij maar ik denk dat de grootste nood nu toch ligt op de rechtsback en een aanvallende middenvelder type Bezus-in-een-gemotiveerde-periode. Als dat 2 (voetbal)belgen zijn is het helemaal top, maar om basisspelers bij andere clubs te gaan losweken in de winter zal er toch veel geld op tafel komen. Wie wil het risico te lopen op een degradatie als je vandaag voor de rest een rustig seizoen doormaakt en perspectief hebt om ook volgend seizoen nog in 1A te spelen bij die club? Benieuwd of Maes nog iets uit zijn netwerk kan toveren en of het bestuur dat dan ziet zitten, al zullen die toch ook korte termijn moeten leren denken (niet degraderen als doel voor dit seizoen).
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Smurf »

Toen ik las dat Maes trainer werd, moest ik toch ook meteen aan Overmeire denken.
Ik zeg niet dat hij de grote redder wordt, maar ik denk dat het wel spelers van dit kaliber zullen worden.

Ik zou echt heel graag Kylian Hazard zien neerstrijken, maar dat zal ijdele hoop zijn.

Zit er bij Lommel iets dat ons kan versterken?

Ik lees hier dat we 5 versterkingen nodig zouden hebben om degradatie te vermijden.
Ik blijf er bij dat je uit deze kern veel meer kan halen, als je gewoon al begint met je beste 11.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STimVV »

Zino Gano mag/moet weg bij Genk.
In de zomer was hij geblesseerd waardoor een transfer naar KV Mechelen niet door ging.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

STimVV schreef: 10 dec 2020, 14:21 Zino Gano mag/moet weg bij Genk.
In de zomer was hij geblesseerd waardoor een transfer naar KV Mechelen niet door ging.
Of een Felipe Avenatti bij standard gaan wegplukken.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

STimVV schreef: 10 dec 2020, 14:21 Zino Gano mag/moet weg bij Genk.
In de zomer was hij geblesseerd waardoor een transfer naar KV Mechelen niet door ging.
Dan toch nog best eerst van Suzuki verlost raken.

Hou men hart ook vast voor die 27-jarige japanse linksbuiten uit zweden.
Als ze weer met zoiets afgedragen komen, dan denk ik niet dat ze al wakker geschoten zijn bij DMM.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Anneke schreef: 10 dec 2020, 13:56 Zo een Yaya Sanogo zou ik hier inderdaad graag zien rondlopen.. :blauw: :geel:
Vraag me af wat die nog waard is?
Momenteel geen club, afgekeurd bij medische testen Middlesbrough in september...
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door fruitboerke »

Dat ze Lamkel zé huren van Antwerpen dan is er sowieso altijd wat te beleven :grappig:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door tesneusdoek »

stvvilvoorde schreef: 10 dec 2020, 14:45
Anneke schreef: 10 dec 2020, 13:56 Zo een Yaya Sanogo zou ik hier inderdaad graag zien rondlopen.. :blauw: :geel:
Vraag me af wat die nog waard is?
Momenteel geen club, afgekeurd bij medische testen Middlesbrough in september...
Zou gewoon niet 100% "match fit" geweest zijn o.v. gebrek aan competitieritme. Het zou verschillende weken duren om hem op niveau te krijgen en ze wouden iemand die er direct kon invliegen. Geen serieus, onderliggend probleem dus, maar de directie van de club wees hem daarom af, na hem een verplichtte quarantaine van 2 weken in een hotelkamer te hebben doen doorbrengen. De manager van Middlesbrough was blijkbaar niet echt blij dat ze hem niet aantrokken... Vermits die nu toch nergens onder contract ligt, zou ik die (moest ik het ergens voor het zeggen hebben) morgen al medisch onderzoeken (en indien er geen serieuze medische problemen zijn) onmiddelijk uitnodigen om te beginnen meetrainen, dan is die voor het einde van de maand top! :toppie: https://www.fr24news.com/a/2020/09/midd ... anogo.html https://www.oneboro.co.uk/boro-news/mid ... nogo-12920 https://www.footballinsider247.com/excl ... o-signing/
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

Het Belgen probleem was voor een deel al opgelost geweest, hadden ze een Belgische rechtsback gehaald, er waren er thans vrij.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef: 10 dec 2020, 11:23
STVV-fan schreef: 10 dec 2020, 11:14 Ik zag dit passeren: https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/12/10/

Vermits we Buya uit Zweden zijn gaan halen, kan de link snel gelegd zijn
Ik begrijp waarom je het post. Maar laat het uit he...
Kinoshita kwam ook uit Zweden dacht ik.
We hebben al ne japanse linksbuiten van 1m64. Ito is dan ook nog 4j jonger. En kwam van Hamburg. Den deze speelt op zn 27e in zweden en zat in Thailand, Iran etc.
Ik mag hopen dat ze inzien welke profielen we NIET hebben.
Hoewel ik liever Japanners zie spelen dan uitgerangeerde Belgen à la Vossen en Overmeire, moet ik ook zeggen dat ik niet echt warm loop voor die.

Ik ken zijn naam van toeten nog blazen en is blijkbaar dan weer de zoveelste linksbuiten die naar binnen knijpt.
Daar hebben we Ito, Lee en Nakamura voor.

De post was gewoon zuiver omdat 1+1 =2 (Japanner, in Zweden, gespeeld bij een club waar we nog een speler zijn gaan halen).


Over Overmeire: 1 verkeerde stamp en daar gaat uw geld. Aan 35 jaar kan die zich geen (zware) blessure meer veroorloven.

Over Schrijvers: het enige pluspunt is dat hij niet is uitgerangeerd zoals Vossen. Zelfde type ongeveer als Filippov met als enig voordeel dat hij Belg is en de mensen zijn naam kennen.

Over Hazard: Zet die hier maar direct af, koste wat kost.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

STVV-fan schreef: 10 dec 2020, 15:53
STimVV schreef: 10 dec 2020, 11:23
STVV-fan schreef: 10 dec 2020, 11:14 Ik zag dit passeren: https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/12/10/

Vermits we Buya uit Zweden zijn gaan halen, kan de link snel gelegd zijn
Ik begrijp waarom je het post. Maar laat het uit he...
Kinoshita kwam ook uit Zweden dacht ik.
We hebben al ne japanse linksbuiten van 1m64. Ito is dan ook nog 4j jonger. En kwam van Hamburg. Den deze speelt op zn 27e in zweden en zat in Thailand, Iran etc.
Ik mag hopen dat ze inzien welke profielen we NIET hebben.
Hoewel ik liever Japanners zie spelen dan uitgerangeerde Belgen à la Vossen en Overmeire, moet ik ook zeggen dat ik niet echt warm loop voor die.

Ik ken zijn naam van toeten nog blazen en is blijkbaar dan weer de zoveelste linksbuiten die naar binnen knijpt.
Daar hebben we Ito, Lee en Nakamura voor.

De post was gewoon zuiver omdat 1+1 =2 (Japanner, in Zweden, gespeeld bij een club waar we nog een speler zijn gaan halen).


Over Overmeire: 1 verkeerde stamp en daar gaat uw geld. Aan 35 jaar kan die zich geen (zware) blessure meer veroorloven.

Over Schrijvers: het enige pluspunt is dat hij niet is uitgerangeerd zoals Vossen. Zelfde type ongeveer als Filippov met als enig voordeel dat hij Belg is en de mensen zijn naam kennen.

Over Hazard: Zet die hier maar direct af, koste wat kost.
Niet te vergeten: hij heeft nog bij Tractor Sazi gespeeld. Dat was de ploeg uit Iran die nog geïnteresseerd was in Suzuki. Dus de link is zeer eenvoudig gelegd.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

tesneusdoek schreef: 10 dec 2020, 15:12 Zou gewoon niet 100% "match fit" geweest zijn o.v. gebrek aan competitieritme. Het zou verschillende weken duren om hem op niveau te krijgen en ze wouden iemand die er direct kon invliegen. Geen serieus, onderliggend probleem dus, maar de directie van de club wees hem daarom af, na hem een verplichtte quarantaine van 2 weken in een hotelkamer te hebben doen doorbrengen. De manager van Middlesbrough was blijkbaar niet echt blij dat ze hem niet aantrokken... Vermits die nu toch nergens onder contract ligt, zou ik die (moest ik het ergens voor het zeggen hebben) morgen al medisch onderzoeken (en indien er geen serieuze medische problemen zijn) onmiddelijk uitnodigen om te beginnen meetrainen, dan is die voor het einde van de maand top! :toppie: https://www.fr24news.com/a/2020/09/midd ... anogo.html https://www.oneboro.co.uk/boro-news/mid ... nogo-12920 https://www.footballinsider247.com/excl ... o-signing/
Als die toen niet fit was, dan gaat die het nu ook niet zijn.
En we hebben nu toch wel direct inzetbare spelers nodig.
Te groot risico als je het mij vraagt.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door tesneusdoek »

stvvilvoorde schreef: 10 dec 2020, 16:36
tesneusdoek schreef: 10 dec 2020, 15:12 Zou gewoon niet 100% "match fit" geweest zijn o.v. gebrek aan competitieritme. Het zou verschillende weken duren om hem op niveau te krijgen en ze wouden iemand die er direct kon invliegen. Geen serieus, onderliggend probleem dus, maar de directie van de club wees hem daarom af, na hem een verplichtte quarantaine van 2 weken in een hotelkamer te hebben doen doorbrengen. De manager van Middlesbrough was blijkbaar niet echt blij dat ze hem niet aantrokken... Vermits die nu toch nergens onder contract ligt, zou ik die (moest ik het ergens voor het zeggen hebben) morgen al medisch onderzoeken (en indien er geen serieuze medische problemen zijn) onmiddelijk uitnodigen om te beginnen meetrainen, dan is die voor het einde van de maand top! :toppie: https://www.fr24news.com/a/2020/09/midd ... anogo.html https://www.oneboro.co.uk/boro-news/mid ... nogo-12920 https://www.footballinsider247.com/excl ... o-signing/
Als die toen niet fit was, dan gaat die het nu ook niet zijn.
En we hebben nu toch wel direct inzetbare spelers nodig.
Te groot risico als je het mij vraagt.
Het kan zijn dat die ondertussen terug scherp staat. Niets is onmogelijk. Is toch nog jong. Als die geen serieuze medische problemen heeft, is zo een kerel op 3 à 4 weken fit genoeg om minstens een uur per match in de Jupiler Pro League mee te draaien. Gewoon eens van naderbij bekijken en indien die geen onherstelbare schade heeft, een persoonlijke voorbereiding laten afleggen, zodat hij er staat van zodra de papieren in orde zijn. Nu hebben we toch nog een paar weken respijt, waarvan moet geprofiteerd worden! :geelblauw:
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STimVV »

Waar zijn jullie toch over aant dromen...
In de zomer stond hij dicht bij Spartak Moskou, hij zou daar 1,5M per jaar verdienen. Genk zag hem als alternatief voor Dessers, maar bleek dus niet haalbaar...
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door tesneusdoek »

https://www.lesviolets.com/actu/yaya-sa ... 55226.html
Interview op de website van Toulouse FC van 14 oktober 2020 met Yaya Sanogo. Hij werkt sinds de zomer met een persoonlijke trainer aan zijn conditie en verlengde niet bij Toulouse nadat ze naar tweede klasse zakten, omdat hij iets beter zocht.

Yaya Sanogo : "Je cherche un meilleur challenge"
Publié le 14 October 2020 à 16:20 par Victor G

Libre de tout contrat à la fin de la saison dernière, Yaya Sanogo a quitté le TFC après avoir disputé 72 matchs (16 buts, 4 passes décisives) sous les couleurs violettes depuis son arrivée en 2017. Invité lors de l’émission Culture Foot diffusée par la chaîne Téléfoot, l’attaquant s’est exprimé sur sa situation actuelle ainsi que sur son passage à Toulouse.

Invité à revenir sur la saison dernière et la descente en L2 du club, Sanogo explique "On aurait aimé rester en L1, la saison a été compliquée, ça ne s’est pas passé comme on le voulait. Maintenant avec les nouveaux dirigeants, un nouveau coach, une bonne équipe de jeune, il faut que l’ossature prenne pour qu’ils fassent une bonne saison en L2". Concernant son avenir, l’attaquant avoue : "Il y a des pistes, je suis en discussion avec des clubs. Je veux avoir un projet cohérent". En France ? À l’étranger ? "Je n’écarte aucune possibilité, je cherche un meilleur challenge, qui me correspondra. Dijon ? Je ne suis pas au courant […] Depuis cet été, je me prépare avec un préparateur physique, je bosse bien, je suis prêt physiquement. Maintenant, j’attends le bon challenge pour m’entraîner avec une équipe, retrouver le goût du vestiaire et une dynamique de groupe".

Ik weet dat het weinig waarschijnlijk is dat we zo een speler (kunnen) binnenhalen, maar als DMM toch beslist om er miljoenen tegenaan te gooien en als Peter Maes een stevige, technisch onderlegde spits zoekt, dan mogen we misschien tenminst even dromen over zo een aanwinst of een speler van soortgelijk kaliber. Kijk maar eens naar wat Beerschot aan kwaliteit binnenhaalde omdat de nieuwe eigenaars de geldkraan opendraaiden...
Plaats reactie