Nieuwe trainer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Louis XIV »

Stan schreef: 09 dec 2020, 10:01
STimVV schreef: 08 dec 2020, 18:00 Bekijk allemaal effe het interview met Maes op de stvv-facebook. Van na zijn 1e veldtraining.
Top. Dit is wat WE (!) nodig hebben.
Ik voel aan mezelf dat ik zaterdag heel anders naar de match zal kijken. Ik kan er weer terug écht achter staan. Dit MOET een nieuwe start zijn en het einde van de negatieve spiraal.
In zijn interview zegt Maes: "... genoeg kwaliteit om resultaat te kunnen spelen ...". Dat belooft voor de komende transfers.
Van die nieuwe transfers en input die Peter Maes mag geven ? We zullen zien, maar geloof er niet veel van. Ik onthou vooral de woorden van Meekers die tijdens sportcafé van maandag 7/12 jl zei : ' Over de inbreng van transfers is met Peter Maes gesproken om er dan subliem aan toe te voegen ...daar zullen we nog verschillende vergaderingen moeten over hebben...we zijn bijna mid december, ze zullen hun moeten haasten !
Huidige situatie en reactie bestuur is er één van paniekvoetbal. Nog bijsturen wat bij te sturen valt, of dit echt doordacht is valt af te wachten.
De meesten hebben het hier over het 'positief' optreden van Meekers tijdens diens interview op TVL. Sorry maar als je durft zeggen dat je na 3 jaar gaat 'proberen' om iets meer van u te laten horen t.a.v. het bestuur , dan vraag ik me af wat die gans de tijd heeft zitten doen, hoe weinig voeling die man met de realiteit heeft laat staan enige 'gemeende' binding heeft met de supporters. Het is idd de Japanners hun fout, maar Meekers is in mijn ogen een zeer zwak figuur die vooral via STVV zijn professioneel netwerk wil uitbreiden en daarmee geen kordate positie durft te kiezen. Eten van 2-walletjes, de heimelijkheid staat op zijn gezicht te lezen. Kwam trouwens ook aan bod tijdens sportcafé toen Schreurs opmerking maakte over de eigenlijke rol van de 'voorzitter'
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Nieuwe trainer

Bericht door tesneusdoek »

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... -409031793

Wie zijn die supporters die volgens de pers en blijkbaar ook volgens de heer Meekers, continu vragen om spelers en trainers van onder de kerktoren aan te trekken? :gek:

Als dat de interpretatie is die er gemaakt wordt van "onze" klachten omdat ze hier spelers droppen uit exotische competities die fysiek en tactisch een volledig andere wereld zijn dan de Jupiler League...dan zijn we nog niet op de hoek met onze Japanse vrienden. :zot: :zot: :zot:

Bij deze dus: BELANGRIJK BERICHT AAN DE PERS EN SPORTIEVE DIRECTIE VAN STVV:

Geachte heren van de pers en sportieve verantwoordelijken van STVV die af en toe meelezen op dit forum,

Wanneer er hier gepraat, gezaagd, gevloekt... wordt omdat er geen ervaren, lokale spelers worden aangetrokken die hun streng kunnen trekken in de Jupiler League, dan willen we niet zeggen dat we alleen maar spelers willen die opgroeiden bij STVV, KVK Tienen, Diest, Hasselt, Zepperen, Brustem, Lommel... Een Liberato Cacace bijvoorbeeld is hier steeds welkom, net zoals een Yohan Boli, een Daichi Kamada of om het even welke andere speler of trainer en dit ongeacht hun nationaliteit, huidskleur, de taal die hij spreekt. We zijn geen bende racisten of bekrompen dorpelingen die niet verder willen kijken dan een straal van 30 km rond Sint-Truiden. We willen alleen dat er onmidellijk inzetbare kwaliteit komt...degelijke, tactisch onderlegde spelers die fysiek sterk genoeg zijn, en indien mogelijk een zo kort mogelijke aanpassingsperiode nodig hebben om een meerwaarde te kunnen betekenen voor STVV, want als ze even goed of slechter zijn dan de eigen jeugd, dan moeten we ze niet, want dan zien we inderdaad liever de "eigen jongens" op het veld. Gewoon een kwestie van gezond (boeren-)verstand (Dat wel ;) ). Waarom aan de andere kant van de wereld eens zo veel gaan betalen, voor wat je al in huis hebt of goedkoper, langs de deur kan vinden?

Is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen? :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe trainer

Bericht door lindoke »

Wat transfers betreft en meer bepaald spelers die de Belgische competitie goed kennen en een meerwaarde zijn voor ons gaan ze toch 2 keer hun portefeuille moeten opentrekken. Om hem over te kopen en om een verbeterd loon aan te bieden. Anders gaan ze bot vangen vrees ik.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Nieuwe trainer

Bericht door stvvilvoorde »

tesneusdoek schreef: 09 dec 2020, 11:32 https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... -409031793

Wie zijn die supporters die volgens de pers en blijkbaar ook volgens de heer Meekers, continu vragen om spelers en trainers van onder de kerktoren aan te trekken? :gek:

Als dat de interpretatie is die er gemaakt wordt van "onze" klachten omdat ze hier spelers droppen uit exotische competities die fysiek en tactisch een volledig andere wereld zijn dan de Jupiler League...dan zijn we nog niet op de hoek met onze Japanse vrienden. :zot: :zot: :zot:

Bij deze dus: BELANGRIJK BERICHT AAN DE PERS EN SPORTIEVE DIRECTIE VAN STVV:

Geachte heren van de pers en sportieve verantwoordelijken van STVV die af en toe meelezen op dit forum,

Wanneer er hier gepraat, gezaagd, gevloekt... wordt omdat er geen ervaren, lokale spelers worden aangetrokken die hun streng kunnen trekken in de Jupiler League, dan willen we niet zeggen dat we alleen maar spelers willen die opgroeiden bij STVV, KVK Tienen, Diest, Hasselt, Zepperen, Brustem, Lommel... Een Liberato Cacace bijvoorbeeld is hier steeds welkom, net zoals een Yohan Boli, een Daichi Kamada of om het even welke andere speler of trainer en dit ongeacht hun nationaliteit, huidskleur, de taal die hij spreekt. We zijn geen bende racisten of bekrompen dorpelingen die niet verder willen kijken dan een straal van 30 km rond Sint-Truiden. We willen alleen dat er onmidellijk inzetbare kwaliteit komt...degelijke, tactisch onderlegde spelers die fysiek sterk genoeg zijn, en indien mogelijk een zo kort mogelijke aanpassingsperiode nodig hebben om een meerwaarde te kunnen betekenen voor STVV, want als ze even goed of slechter zijn dan de eigen jeugd, dan moeten we ze niet, want dan zien we inderdaad liever de "eigen jongens" op het veld. Gewoon een kwestie van gezond (boeren-)verstand (Dat wel ;) ). Waarom aan de andere kant van de wereld eens zo veel gaan betalen, voor wat je al in huis hebt of goedkoper, langs de deur kan vinden?

Is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen? :roll: :roll: :roll:
Inderdaad, dat is de boodschap weer zo scheef trekken dat ze belachelijk wordt.


We zijn geen bende racisten of bekrompen dorpelingen die niet verder willen kijken dan een straal van 30 km rond Sint-Truiden. We willen alleen dat er onmidellijk inzetbare kwaliteit komt...degelijke, tactisch onderlegde spelers die fysiek sterk genoeg zijn, en indien mogelijk een zo kort mogelijke aanpassingsperiode nodig hebben om een meerwaarde te kunnen betekenen voor STVV, want als ze even goed of slechter zijn dan de eigen jeugd, dan moeten we ze niet, want dan zien we inderdaad liever de "eigen jongens" op het veld.


Zeer goed uitgedrukt, daarom dat ik het nogmaals herhaal :)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Halenaar »

Langs de andere kant: op Facebook en co zijn er een heleboel supporters die meermaals verkondigen dat ze spelers van onder de kerktoren willen. Het zou me echt niet verbazen als Meekers daar regelmatig word over aangesproken, of dat dit is aangehaald geweest bij de supportersmeeting.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Positivo »

Louis XIV schreef: 09 dec 2020, 11:15
Stan schreef: 09 dec 2020, 10:01
STimVV schreef: 08 dec 2020, 18:00 Bekijk allemaal effe het interview met Maes op de stvv-facebook. Van na zijn 1e veldtraining.
Top. Dit is wat WE (!) nodig hebben.
Ik voel aan mezelf dat ik zaterdag heel anders naar de match zal kijken. Ik kan er weer terug écht achter staan. Dit MOET een nieuwe start zijn en het einde van de negatieve spiraal.
In zijn interview zegt Maes: "... genoeg kwaliteit om resultaat te kunnen spelen ...". Dat belooft voor de komende transfers.
Van die nieuwe transfers en input die Peter Maes mag geven ? We zullen zien, maar geloof er niet veel van. Ik onthou vooral de woorden van Meekers die tijdens sportcafé van maandag 7/12 jl zei : ' Over de inbreng van transfers is met Peter Maes gesproken om er dan subliem aan toe te voegen ...daar zullen we nog verschillende vergaderingen moeten over hebben...we zijn bijna mid december, ze zullen hun moeten haasten !
Huidige situatie en reactie bestuur is er één van paniekvoetbal. Nog bijsturen wat bij te sturen valt, of dit echt doordacht is valt af te wachten.
De meesten hebben het hier over het 'positief' optreden van Meekers tijdens diens interview op TVL. Sorry maar als je durft zeggen dat je na 3 jaar gaat 'proberen' om iets meer van u te laten horen t.a.v. het bestuur , dan vraag ik me af wat die gans de tijd heeft zitten doen, hoe weinig voeling die man met de realiteit heeft laat staan enige 'gemeende' binding heeft met de supporters. Het is idd de Japanners hun fout, maar Meekers is in mijn ogen een zeer zwak figuur die vooral via STVV zijn professioneel netwerk wil uitbreiden en daarmee geen kordate positie durft te kiezen. Eten van 2-walletjes, de heimelijkheid staat op zijn gezicht te lezen. Kwam trouwens ook aan bod tijdens sportcafé toen Schreurs opmerking maakte over de eigenlijke rol van de 'voorzitter'
@ Louis XIV

De situatie is wat ze is. Er moest ingegrepen worden ! Peter Maes is in de moeilijke omstandigheden, de beste keuze, vergelijkbaar met marc Brijs. Die had wel een volledig team achter hem. Nu moet alles in teken staan van de redding. Daar moet iedereen vertrouwen in hebben. Ik geloof daar in. Zou het verbazen als Tateishi zijn les geleerd heeft ? Als hij zich door Peter Maes laat beïnvloeden kunnen we op weg naar boven zijn.

David Meekers, dat zie je echt fout. Die heeft Stvv echt niet nodig . Bekijk de man zijn jaarrekening maar eens. Dat hij geen type is die met de vuist op tafel slaat, daar heb je gelijk in. Begrijp toch ook zijn positie. Dat hij met ontslag gedreigd heeft, zal bij de Japanners aangekomen zijn.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vdl »

Halenaar schreef: 09 dec 2020, 11:56 Langs de andere kant: op Facebook en co zijn er een heleboel supporters die meermaals verkondigen dat ze spelers van onder de kerktoren willen. Het zou me echt niet verbazen als Meekers daar regelmatig word over aangesproken, of dat dit is aangehaald geweest bij de supportersmeeting.
België is ene grote kerktoren he :lol:
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Louis XIV »

Positivo schreef: 09 dec 2020, 12:02
Louis XIV schreef: 09 dec 2020, 11:15
Stan schreef: 09 dec 2020, 10:01
STimVV schreef: 08 dec 2020, 18:00 Bekijk allemaal effe het interview met Maes op de stvv-facebook. Van na zijn 1e veldtraining.
Top. Dit is wat WE (!) nodig hebben.
Ik voel aan mezelf dat ik zaterdag heel anders naar de match zal kijken. Ik kan er weer terug écht achter staan. Dit MOET een nieuwe start zijn en het einde van de negatieve spiraal.
In zijn interview zegt Maes: "... genoeg kwaliteit om resultaat te kunnen spelen ...". Dat belooft voor de komende transfers.
Van die nieuwe transfers en input die Peter Maes mag geven ? We zullen zien, maar geloof er niet veel van. Ik onthou vooral de woorden van Meekers die tijdens sportcafé van maandag 7/12 jl zei : ' Over de inbreng van transfers is met Peter Maes gesproken om er dan subliem aan toe te voegen ...daar zullen we nog verschillende vergaderingen moeten over hebben...we zijn bijna mid december, ze zullen hun moeten haasten !
Huidige situatie en reactie bestuur is er één van paniekvoetbal. Nog bijsturen wat bij te sturen valt, of dit echt doordacht is valt af te wachten.
De meesten hebben het hier over het 'positief' optreden van Meekers tijdens diens interview op TVL. Sorry maar als je durft zeggen dat je na 3 jaar gaat 'proberen' om iets meer van u te laten horen t.a.v. het bestuur , dan vraag ik me af wat die gans de tijd heeft zitten doen, hoe weinig voeling die man met de realiteit heeft laat staan enige 'gemeende' binding heeft met de supporters. Het is idd de Japanners hun fout, maar Meekers is in mijn ogen een zeer zwak figuur die vooral via STVV zijn professioneel netwerk wil uitbreiden en daarmee geen kordate positie durft te kiezen. Eten van 2-walletjes, de heimelijkheid staat op zijn gezicht te lezen. Kwam trouwens ook aan bod tijdens sportcafé toen Schreurs opmerking maakte over de eigenlijke rol van de 'voorzitter'
@ Louis XIV

De situatie is wat ze is. Er moest ingegrepen worden ! Peter Maes is in de moeilijke omstandigheden, de beste keuze, vergelijkbaar met marc Brijs. Die had wel een volledig team achter hem. Nu moet alles in teken staan van de redding. Daar moet iedereen vertrouwen in hebben. Ik geloof daar in. Zou het verbazen als Tateishi zijn les geleerd heeft ? Als hij zich door Peter Maes laat beïnvloeden kunnen we op weg naar boven zijn.

David Meekers, dat zie je echt fout. Die heeft Stvv echt niet nodig . Bekijk de man zijn jaarrekening maar eens. Dat hij geen type is die met de vuist op tafel slaat, daar heb je gelijk in. Begrijp toch ook zijn positie. Dat hij met ontslag gedreigd heeft, zal bij de Japanners aangekomen zijn.
Ik hoop dat je gelijk hebt en krijgt en dat de aanstelling van PM effectief het begin is van de heropbouw van iets moois. Wat Meekers betreft, ken de man niet maar de perceptie heeft hij bij mij vooral tegen. Op die positie moet je als supporter iemand hebben die de dingen durft te zeggen zoals ze zijn. Als hij nu beweert dat hij na 3 jaar eindelijk eens zijn gedacht heeft gezegd dan vind ik dit niet de geschikte persoon om in vertrouwen te nemen.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Nieuwe trainer

Bericht door tesneusdoek »

David Meekers, dat zie je echt fout. Die heeft Stvv echt niet nodig . Bekijk de man zijn jaarrekening maar eens. Dat hij geen type is die met de vuist op tafel slaat, daar heb je gelijk in. Begrijp toch ook zijn positie. Dat hij met ontslag gedreigd heeft, zal bij de Japanners aangekomen zijn.
[/quote]

Ik ken de man niet persoonlijk, dus ik kan niet over zijn drijfredenen oordelen. Het enige wat wel duidelijk is, is dat het voorzitterschap hem op de één of andere manier iets positiefs bijbrengt (zakenrelaties, erelonen, naambekendheid, persoonlijke voldoening, misschien streelt het zijn ijdelheid...) want anders blijf je toch niet meedraaien in de "cirque" die Tateishi hier de laatste seizoenen heeft georganiseerd. Anders zou de brave mens (Meneer Meekers) serieuze, sadomasochistische trekjes vertonen en zou dat niet echt blijk geven van zijn zo geloofde rationeel, rustig karakter.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Louis XIV »

tesneusdoek schreef: 09 dec 2020, 13:33 David Meekers, dat zie je echt fout. Die heeft Stvv echt niet nodig . Bekijk de man zijn jaarrekening maar eens. Dat hij geen type is die met de vuist op tafel slaat, daar heb je gelijk in. Begrijp toch ook zijn positie. Dat hij met ontslag gedreigd heeft, zal bij de Japanners aangekomen zijn.
Ik ken de man niet persoonlijk, dus ik kan niet over zijn drijfredenen oordelen. Het enige wat wel duidelijk is, is dat het voorzitterschap hem op de één of andere manier iets positiefs bijbrengt (zakenrelaties, erelonen, naambekendheid, persoonlijke voldoening, misschien streelt het zijn ijdelheid...) want anders blijf je toch niet meedraaien in de "cirque" die Tateishi hier de laatste seizoenen heeft georganiseerd. Anders zou de brave mens (Meneer Meekers) serieuze, sadomasochistische trekjes vertonen en zou dat niet echt blijk geven van zijn zo geloofde rationeel, rustig karakter.
[/quote]

Voila, dat bedoel ik ..
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Stan »

Louis XIV schreef: 09 dec 2020, 14:23
tesneusdoek schreef: 09 dec 2020, 13:33 David Meekers, dat zie je echt fout. Die heeft Stvv echt niet nodig . Bekijk de man zijn jaarrekening maar eens. Dat hij geen type is die met de vuist op tafel slaat, daar heb je gelijk in. Begrijp toch ook zijn positie. Dat hij met ontslag gedreigd heeft, zal bij de Japanners aangekomen zijn.
Ik ken de man niet persoonlijk, dus ik kan niet over zijn drijfredenen oordelen. Het enige wat wel duidelijk is, is dat het voorzitterschap hem op de één of andere manier iets positiefs bijbrengt (zakenrelaties, erelonen, naambekendheid, persoonlijke voldoening, misschien streelt het zijn ijdelheid...) want anders blijf je toch niet meedraaien in de "cirque" die Tateishi hier de laatste seizoenen heeft georganiseerd. Anders zou de brave mens (Meneer Meekers) serieuze, sadomasochistische trekjes vertonen en zou dat niet echt blijk geven van zijn zo geloofde rationeel, rustig karakter.
Voila, dat bedoel ik ..
[/quote]

De vraag is niet of Meekers STVV nodig heeft maar of STVV Meekers nodig heeft.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Nieuwe trainer

Bericht door enerkey »

Tja soms moet er ook draagvlak zijn om de slechte zaken te benoemen. Na het eerste volledige seizoen 7de. Dikste uitgaande transfer ooit realiseren. Als je dan tegen die Tateisha gezegd had dat hij niet goed bezig was. Wel ik denk niet dat ze ontvankelijk zouden zijn. Vorig seizoen heeft Brys de zaken die verkeerd liepen aangekaart en hij kon oprotten. Meekers had perfect het mee kunnen afbollen natuurlijk. En wie weet wie daar dan in de plaats kwam? Een Belg ik betwijfel het? Maar is het niet beter dat hij nu zijn moment uitkoos om de zaken te benoemen en ze met de neus op de feiten te drukken. En dat er dan na nu zoveel tijd nog eens een trainer komt waar het grotendeel achter staat. Het enige risico is natuurlijk dat het nu al te laat is. Maar als het goed uitdraait is dit miss een ingeslagen weg dat ze gaan blijven bewandelen. Terwijl het eerder al reddeloos verloren kon zijn als hij zijn conclusies had getrokken.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Roman »

enerkey schreef: 09 dec 2020, 15:27 Tja soms moet er ook draagvlak zijn om de slechte zaken te benoemen. Na het eerste volledige seizoen 7de. Dikste uitgaande transfer ooit realiseren. Als je dan tegen die Tateisha gezegd had dat hij niet goed bezig was. Wel ik denk niet dat ze ontvankelijk zouden zijn. Vorig seizoen heeft Brys de zaken die verkeerd liepen aangekaart en hij kon oprotten. Meekers had perfect het mee kunnen afbollen natuurlijk. En wie weet wie daar dan in de plaats kwam? Een Belg ik betwijfel het? Maar is het niet beter dat hij nu zijn moment uitkoos om de zaken te benoemen en ze met de neus op de feiten te drukken. En dat er dan na nu zoveel tijd nog eens een trainer komt waar het grotendeel achter staat. Het enige risico is natuurlijk dat het nu al te laat is. Maar als het goed uitdraait is dit miss een ingeslagen weg dat ze gaan blijven bewandelen. Terwijl het eerder al reddeloos verloren kon zijn als hij zijn conclusies had getrokken.
Zo zie ik het ook ! Soms moet het echt wel de verkeerde kant op gaan voor ze de ogen willen openen. Kon het iets eerder ? Allicht wel, maar de overwinning tegen een ongelooflijk zwak Standard heeft daarvoor zand in de ogen gestrooid, dat was met het belangrijke drieluik OHL, WB en Moeskroen in het vooruitzicht achteraf gezien beter geweest. Anderzijds zijn ze na de overwinning tegen Standard vrijwel op hetzelfde elan verdergegaan en het had mits enkele details (stafschop in OHL, vrijschop in de 92ste minuut tegen WB, 70 % balbezit in Moeskroen) ook veel beter kunnen zijn dan 2 op 9. Uiteindelijk is het allemaal niet zo zwart/wit en ergens ben ik toch wel blij dat Meekers er nu nog was om het een en ander aan de kaak te stellen.
Het enige wat nu telt is nog wat punten pakken voor de winterstop en in januari enkele hiaten in de kern opvullen, hopelijk redden we ons dan én onthouden ze hun les van dit jaar en stoten ze zich weer niet aan diezelfde steen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jacques »

Ik zie geen meerwaarde in nu gaan schieten op Meekers. Ik heb ook al regelmatig gedacht dat hij wel eens wat harder op tafel mocht slaan, maar je moet ook kijken naar de context en de mogelijke alternatieven als je Meekers opzij zou schuiven.

Context: enerkey verwees al naar de factor timing. Bijkomend is het gewoon zo dat Meekers intrinsiek vrij weinig macht heeft. Hij is meer woordvoerder dan grote baas, dat is bewust zo gekozen door DMM. Hij kan wel invloed hebben en inpraten op de Japanners, maar heeft haast zeker nooit de beste kaarten in handen en moet eerder diplomatisch te werk gaan en zijn momenten kiezen dan kiezen voor de frontale aanval. Er is immers ook nog de Japanse cultuur waarvan ik soms 'stupkes' krijg, maar waar we nu eenmaal mee zitten en waarin de grote baas openlijk terechtwijzen gelijkstaat met je eigen ontslagbrief tekenen. In een vlaag van opwinding "eens goed uw gedacht gaan zeggen over die Japanners" tegen iemand van hbvl, tvl,... gaat echt niet gebeuren, tenzij Meekers niet langer voorzitter wil zijn.

Alternatieven: hier kunnen we zeer kort over zijn. In de huidige raad van bestuur zitten naast Meekers nog twee Belgen: architect Asnong en bedrijfsrevisor Luc Beckers. Verder vijf Japanners. Kies maar wie ge wilt als volgende voorzitter. :? Misschien heeft hij ook zelf wel al eens geflirt met opstappen en die afweging gemaakt, al wil ik van hem nu ook geen martelaar maken. Feit is wel: als Meekers opstapt, redt hij alleen zijn eigen vel en blijven wij initieel gewoon met de miserie achter. Ik kan op dit moment niet zeggen dat ik een beter alternatief zie.

Eigenlijk zijn we nog het meest gebaat met een sterk mandaat voor Meekers zodat hij meer invloed kan hebben op de rest van de Raad van Bestuur. Wat niet wil zeggen dat we allemaal blinde volgers moeten zijn of nooit mogen reageren om de boel op scherp te zetten. Integendeel, dat moet als de omstandigheden daar om vragen. Maar alles bij elkaar denk ik eerlijk gezegd dat we verder komen met Meekers dan zonder.
Overdrijven is een kunst
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Nieuwe trainer

Bericht door fruitboerke »

Bon men jongens dan is het nu tijd om over te gaan tot het meest dringende . Welke spelers zouden hier moeten aangetrokken worden om de boel terug aan de praat te krijgen. Wat zijn realistische namen ? Wie is vrij ? Wie is betaalbaar enz... shoot ! :beer:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Plaats reactie