Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jones »

Is Hairemans nog vaste waarde bij KVM ?
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door vdl »

Ik geloof niet in die Mboyo fabel
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jones »

vdl schreef: 30 aug 2021, 14:33 Ik geloof niet in die Mboyo fabel

Ik wel. Ze willen er Trebel ook nog bij
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door BoemBoem »

vdl schreef: 30 aug 2021, 14:33 Ik geloof niet in die Mboyo fabel
Ik ook niet eerlijk gezegd.

Depoitre is toch van een heel ander niveau dan Mboyo..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Lukske de Lange »

Stel dat het waar is, dan zou ik niet voor minder dan een ruil met Bezus gaan ;)

Én direct Baptiste Guillaume aantrekken. Zeker als je dan zou weten dat Suzuki niet meer bruikbaar is voor ons.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door fruitboerke »

Positivo schreef: 30 aug 2021, 14:23
Franz schreef: 30 aug 2021, 13:27 Aan boord houden van Suzuki tot de winter wordt nu wel een serieuze optie, stel dat Mboyo vertrekt en niemand correct wil betalen voor Suzuki.
Stel dat een ploeg in extremis (34 uren of zoiets) WEL het gevraagde op tafel legt. We hebben dan wel géén aanval meer, maar WEL geld op de rekening.
En dat is uiteraard wat echt telt hier he . :bweik: Verkopen kunnen ze als de besten .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Henri is de man »

Boya naar Zulte (met aankoopoptie). Mooie transfer. Had ik hier ook wel graag gezien

STVV heeft echt dringend nood aan een Belgisch profiel die naast Tateishi / Pinto kan staan. Dat de Japanners niet inzien dat dat hun heel erg veel zou kunnen opleveren, gaat er bij mij niet in. Onkunde of niet willen, tis één van de twee.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jan Bulder »

Henri is de man schreef: 30 aug 2021, 14:55 Boya naar Zulte (met aankoopoptie). Mooie transfer. Had ik hier ook wel graag gezien

STVV heeft echt dringend nood aan een Belgisch profiel die naast Tateishi / Pinto kan staan. Dat de Japanners niet inzien dat dat hun heel erg veel zou kunnen opleveren, gaat er bij mij niet in. Onkunde of niet willen, tis één van de twee.
Combinatie van de 2. Het zelf niet willen, en het zelf niet kunnen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

fruitboerke schreef: 30 aug 2021, 14:47
Positivo schreef: 30 aug 2021, 14:23
Franz schreef: 30 aug 2021, 13:27 Aan boord houden van Suzuki tot de winter wordt nu wel een serieuze optie, stel dat Mboyo vertrekt en niemand correct wil betalen voor Suzuki.
Stel dat een ploeg in extremis (34 uren of zoiets) WEL het gevraagde op tafel legt. We hebben dan wel géén aanval meer, maar WEL geld op de rekening.
En dat is uiteraard wat echt telt hier he . :bweik: Verkopen kunnen ze als de besten .
De balans staat momenteel op 4-2; 4 inkomend, 2 uitgaand welteverstaan.
Laatst gewijzigd door Jacques op 30 aug 2021, 15:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jean-Paul »

Jacques schreef: 30 aug 2021, 13:44 Vier direct inzetbare spelers op 1,5 dag tijd? Bonne chance.
Tja Jacques , volgens Tateishi waren ze naarstig op zoek naar direct inzetbare spelers en dat is toch al een tijd geleden niet, maar in hoeverre zij bepalen wat een direct inzetbare speler is weet ik ook niet he.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door AirMontella »

Henri is de man schreef: 30 aug 2021, 14:55 Boya naar Zulte (met aankoopoptie). Mooie transfer. Had ik hier ook wel graag gezien

STVV heeft echt dringend nood aan een Belgisch profiel die naast Tateishi / Pinto kan staan. Dat de Japanners niet inzien dat dat hun heel erg veel zou kunnen opleveren, gaat er bij mij niet in. Onkunde of niet willen, tis één van de twee.
Boya vind ik persoonlijk een zwaar overschatte speler. Die pakte bij Moeskroen de ene gele/rode kaart na de andere. Konaté is volgens mij veel beter en meer 'composed' zoals ze in het Engels zeggen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

Jean-Paul schreef: 30 aug 2021, 15:36
Jacques schreef: 30 aug 2021, 13:44 Vier direct inzetbare spelers op 1,5 dag tijd? Bonne chance.
Tja Jacques , volgens Tateishi waren ze naarstig op zoek naar direct inzetbare spelers en dat is toch al een tijd geleden niet, maar in hoeverre zij bepalen wat een direct inzetbare speler is weet ik ook niet he.
Niet dat ik hier Tateishi zijn transferbeleid wil verdedigen, maar (naar onze normen) zijn Koita, Hayashi, Hara en Reitz toch vrij direct inzetbare spelers. Het zijn geen Vagianidis, Lucas of andere vreemde vogels die eerder bij de beloften dan bij de A-kern thuishoren. Ma bon, 'direct inzetbaar' is breed interpreteerbaar. Ik denk vooral dat de handelingssnelheid van Tateishi & Pinto te laag ligt om stevig uit te pakken op de transfermarkt, met 1 of 2 (direct inzetbare) spelers gaan we volgens mij al content mogen zijn.
Overdrijven is een kunst
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door darion »

Mboyo zou voor 1 milj naar Gent gaan, enkel nog de medische testen moet hij doorstaan...
Ja begin maar he, weeral een basispion die weg is.
Ze mogen serieus in actie schieten mijn gedacht!
Met deze kern haal je net plek 16

Ik begrijp wel niet wat Gent moet aanvangen met Mboyo, die kunnen toch spelers van een ander kaliber aantrekken
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lindoke »

Ik ben er echt niet rouwig om dat Mboyo zou vertrekken. In lees hier vaak dat hij het steunpunt vooraan is en de rest kan laten opschuiven door de bal bij te houden. Wel, in mijn ogen moet een spits toch iets meer hebben dan een steunpunt dat de bal even kan bijhouden. Diepgang, snelheid en wat scorend vermogen zijn ook vrij nuttig voor een spits.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door AirMontella »

Hij heeft zeker zijn sterke punten, maar ik ga zijn buitenspelgeloop niet missen.
Plaats reactie