Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4161
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lindoke »

miel schreef: 01 sep 2021, 12:27
lindoke schreef: 01 sep 2021, 11:07
miel schreef: 01 sep 2021, 10:45
Dreke schreef: 01 sep 2021, 09:52 Als we de kern vergelijken met die waar Maes mee werkte:
  • Doelmannen: 3 gebleven (Schmidt, Steppe, Vanmarsenille)
  • Verdedigers: 8 gebleven (Matsubara, Cacace, Lavalée, Pius, Hashioka, Teixeira, Buatu en Janssens), 1 nieuwe (Mindombe) en 2 vertrekkers (Caufriez en Sankhon)
  • Middenvelders: 6 gebleven (De Ridder, Konaté, Brüls, Van Dessel, Durkin en Steuckers), 3 nieuwe (Reitz, Delorge en Lee) en 2 vertrekkers (Lucas en Asamoah)
  • Aanvallers: 4 gebleven (Filippov, Ito, Suzuki en Balongo), 3 nieuwe (Hayashi, Koita en Hara) en 3 vertrekkers (Nazon, Mboyo en Colidio)
Conclusies:
  • Zes Japanners in de kern. Dat valt op zich nog mee. Maar ik heb wel de indruk dat er regelmatig vijf op het veld kunnen staan. Meer moet het niet worden.
  • De kern bleef in aantal ingaande en uitgaande bewegingen (beiden 7, 25%) behoorlijk stabiel. Dat hebben we al anders geweten.
  • De gemiddelde leeftijd van de kern is 24,5. 4 spelers boven de 30. Dus zeker niet oud.
  • Voor de balans in de boeken zal er zeker ook goed gewerkt zijn.
  • Máár de kwaliteit... Het slagen van het seizoen hangt af van een paar spelers waarvan we het niveau nog niet kennen. Dit is echt met vuur spelen.
Wat ik helemaal niet begrijp, is dat onze competitie op zich heel veel geld uitgegeven heeft. Na een financieel crisisjaar. Ok, er zijn twee big spenders. Maar toch...
Eindelijk nog eens een zinnige post .
Om deze nog even aan te vullen . Onder Maes haalden we me slecht spel 1,59 punten per wedstrijd , als je dat doortrekt naar een volledig seizoen
haal je 49 punten , vorig seizoen was dat meteen goed voor een 5de plaats .
Eigenlijk zijn er maar 2 spelers die op spelen mochten rekenen vertrokken
Mboyo is zeker door het blijven van Suzuki ruimschoots vervangen
Max is dat niet , maar zoals ik al zei , daar ligt misschien een mogelijkheid voor de jeugd .
Zelf op het middenveld hebben we er met Reiz ééntje bij die aan spelen toekomt , al had ik wel gerekend op daar nog een extraatje , als Bruls zijn niveau daar kan aanhouden , hoeft zelfs dat geen probleem te zijn .
In elk geval is de kern min of meer evenwichtig , en leent zich er toe in een andere veldbezetting te spelen , ook dat is al anders geweest
Bovendien kunnen we beschikken over 2 fantastische doelmannen .
De grote vraag is natuurlijk , welk niveau zullen de nieuwkomers halen , in elk geval was het niveau van Mboyo en Caufriez hier voor velen ook onvoldoende .
Het is echt niet zo dramatisch zoals als sommigen willen voordoen al kan het altijd beter .
Ik begrijp jouw redenering soms niet. Jij vervangt één speler zomaar voor een andere, alsof het pionnetjes zijn. Die speler weg maar we kunnen die in de plaats zetten. Bijvoorbeeld Mboyo is weg maar we hebben Suzuki in de plaats. Twee totaal verschillende spelers. Dan spreek ik nog niet over het kwaliteitsverschil tussen de ene en de andere speler, laat staan hoe je gaat invullen bij schorsingen en blessures. Daar is dit STVV TO-TAAL niet tegen gewapend. Onze kern is kwalitatief al te min om een probleemloos seizoen te draaien als iedereen fit is of het zou moeten zijn dat we nu ineens een Japans spitsenduo in huis hebben á la Sonck-Dagano indertijd bij Genk en die twee met de ogen dicht spectaculair veel scoren. Maar dit is gokken van de hoogste plank. De waarheid is dat het alle kanten uit kan met STVV dit seizoen. Voetbal is geen exacte wetenschap. Feit is wel dat je de kansen op een goede afloop min of meer kunt groter maken door een doordacht transferbeleid te hanteren hetgeen bij STVV NIET gebeurt. Dus de kansen dat we in de problemen gaan komen zijn groter dan de kansen dat we een probleemloos seizoen gaan meemaken. Dit is het derde seizoen op rij en DAT zijn veel supporters stikmoe.
Als je nooit verder wil kijken dan je neus lang is kan je dat inderdaad niet begrijpen
Mboyo en Suzuki zijn inderdaad niet dezelfde types , maar het profiel van Hara en Filipov komen al meer in de buurt
We hebben 6 voorspelers voor 2 posities in het huidig spel systeem .
Weet je wat , haal er nog een stuk of 2 bij voor de aanval , een 3 tal voor het middenveld en nog een paar achterin , dan kan je bij de volgende gelegenheid zeggen dat het miskopen zijn als ze niet spelen
En waarom zou onze kern kwalitatief te min zijn , denk ge dat anderen dan zo veel beter zijn .
Vorig seizoen hebben we inderdaad het degradatie spook zien opduiken , daarvoor hebben we toch enkele jaren een rustig seizoen gehad
Eupen en Kortrijk waren in het spel zeker niet betere van ons, enkel voorin was er een verschil en dat is nu opgelost
Het zijn altijd dezelfde die hier ieder jaar opnieuw de degradatie voorspellen , dat is nu niet anders ,
Ja miel, je hebt gelijk.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

BoemBoem schreef: 01 sep 2021, 14:27
Franz schreef: 01 sep 2021, 13:42
Timme schreef: 01 sep 2021, 13:35
Hem nu zomaar opstellen alsof er niets is gebeurd is een signaal dat Hollerbach niet wil geven aan de rest van het team denk ik. Daar kan ik me in vinden.
Laat em nog maar wat zitten in de trinune.
Iedereen die in een team gevoetbald heeft waar het om 'de knikkers' gaat weet dat dat niet zal gebeuren: als het mag van DMM zal Hollerbach Suzuki gewoon opstellen (als die ietwat fit is tenminste). Een coach stelt altijd zijn 'beste man' op, ook al is dat een beetje wringen.
Uw beste man moet presteren net zoals de rest.
Hoe lang traint hij niet meer mee?
Hoeveel match ritme heeft hij?
Zal hard getraind moeten worden de volgende 14 dagen..

En dan moet het allemaal nog eens goed in de kop zijn.
Daar heb ik ook serieus mijn twijfels bij.
Transfer krijgen, niet meer moeten meetrainen, langer verlof krijgen, nog altijd niet moeten meetrainen, niet meespelen om uiteindelijk geen transfer te maken en nog minstens een half seizoen op STVV moeten blijven.
Als ge uw zinnen op een champions league club gezet hebt kan dit wel eens hard aankomen.

Vanzelfsprekend zal het allemaal niet zijn vrees ik.
Maar iedereen die ooit voor de knikkers gespeeld heeft zal dit ook wel snappen denk ik dan?
Goed lezen hé BoemBoem... Timme gaf aan dat COACH HOLLERBACH hem niet zou opstellen.
Daar heb ik op gereageerd: volgens mij doet een coach het wel. Ook al heeft 'de beste man' nauwelijks of niet meegetraind. Zo gaat dat nu eenmaal, heb je het zelf nooit meegemaakt in jouw team? Zou me straf verwonderen.
Of Suzuki het ziet zitten, hijzelf zich klaar acht, hijzelf goesting heeft,... daar heb ik niets over gezegd.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door vdl »

Allez Hollerbach wil ook al opstappen, nog iemand die het Maes kwalijk neemt, neen dat kan je niet, want de man had gelijk 0,00000 procent ambitie.
En ja het gaat nu ook niet goed met Beerschot, toch heeft hij gelijk,als je steeds beloftes niet nakomt
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

vdl schreef: 01 sep 2021, 14:39 Allez Hollerbach wil ook al opstappen, nog iemand die het Maes kwalijk neemt, neen dat kan je niet, want de man had gelijk 0,00000 procent ambitie.
En ja het gaat nu ook niet goed met Beerschot, toch heeft hij gelijk,als je steeds beloftes niet nakomt
Las het ook. Als het klopt heb ik respect voor de man.
BoemBoem
Berichten: 2963
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door BoemBoem »

Franz schreef: 01 sep 2021, 14:35
BoemBoem schreef: 01 sep 2021, 14:27
Franz schreef: 01 sep 2021, 13:42
Timme schreef: 01 sep 2021, 13:35
Hem nu zomaar opstellen alsof er niets is gebeurd is een signaal dat Hollerbach niet wil geven aan de rest van het team denk ik. Daar kan ik me in vinden.
Laat em nog maar wat zitten in de trinune.
Iedereen die in een team gevoetbald heeft waar het om 'de knikkers' gaat weet dat dat niet zal gebeuren: als het mag van DMM zal Hollerbach Suzuki gewoon opstellen (als die ietwat fit is tenminste). Een coach stelt altijd zijn 'beste man' op, ook al is dat een beetje wringen.
Uw beste man moet presteren net zoals de rest.
Hoe lang traint hij niet meer mee?
Hoeveel match ritme heeft hij?
Zal hard getraind moeten worden de volgende 14 dagen..

En dan moet het allemaal nog eens goed in de kop zijn.
Daar heb ik ook serieus mijn twijfels bij.
Transfer krijgen, niet meer moeten meetrainen, langer verlof krijgen, nog altijd niet moeten meetrainen, niet meespelen om uiteindelijk geen transfer te maken en nog minstens een half seizoen op STVV moeten blijven.
Als ge uw zinnen op een champions league club gezet hebt kan dit wel eens hard aankomen.

Vanzelfsprekend zal het allemaal niet zijn vrees ik.
Maar iedereen die ooit voor de knikkers gespeeld heeft zal dit ook wel snappen denk ik dan?
Goed lezen hé BoemBoem... Timme gaf aan dat COACH HOLLERBACH hem niet zou opstellen.
Daar heb ik op gereageerd: volgens mij doet een coach het wel. Ook al heeft 'de beste man' nauwelijks of niet meegetraind. Zo gaat dat nu eenmaal, heb je het zelf nooit meegemaakt in jouw team? Zou me straf verwonderen.
Of Suzuki het ziet zitten, hijzelf zich klaar acht, hijzelf goesting heeft,... daar heb ik niets over gezegd.
Jaja, was ook niet echt persoonlijk op u. Gewoon 1+1=2 hè ;) .. Sommige vinden het precies allemaal vanzelfsprekend dat hij tegen Beerschot start en er meteen 2 inschiet alsof niks gebeurd is. Ik betwijfel dat gewoon. Maar als alle dingen dat ik opsom positief zijn moet je hem opstellen.

Tuurlijk heb ik dat ook meegemaakt. Maar die situatie kon je echt niet vergelijken met die van STVV en Suzuki nu.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2963
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door BoemBoem »

Stvv_eng schreef: 01 sep 2021, 14:50
vdl schreef: 01 sep 2021, 14:39 Allez Hollerbach wil ook al opstappen, nog iemand die het Maes kwalijk neemt, neen dat kan je niet, want de man had gelijk 0,00000 procent ambitie.
En ja het gaat nu ook niet goed met Beerschot, toch heeft hij gelijk,als je steeds beloftes niet nakomt
Las het ook. Als het klopt heb ik respect voor de man.
Serieus?
Alleen maar respect voor Hollerbach, wat zijn beslissing ook zou zijn..

Hara-kiri..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door enerkey »

Waar staat dat?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door stvvilvoorde »

Spartak have signed a Steven Gerrard lookalike. Nobody can figure out any other reason behind Maximiliano Caufriez's transfer. Even the club's CEO:
"Maybe this was a mistake but let's not beat ourselves up yet. Yes, he is of lower quality than Sam [Gigot] but let's wait and see."

https://twitter.com/arturpetrosyan/stat ... n%5Es1_c10
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

stvvilvoorde schreef: 01 sep 2021, 15:13 Spartak have signed a Steven Gerrard lookalike. Nobody can figure out any other reason behind Maximiliano Caufriez's transfer. Even the club's CEO:
"Maybe this was a mistake but let's not beat ourselves up yet. Yes, he is of lower quality than Sam [Gigot] but let's wait and see."

https://twitter.com/arturpetrosyan/stat ... n%5Es1_c10
Redelijk schandalig van Artuurke!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

stvvilvoorde schreef: 01 sep 2021, 15:13 Spartak have signed a Steven Gerrard lookalike. Nobody can figure out any other reason behind Maximiliano Caufriez's transfer. Even the club's CEO:
"Maybe this was a mistake but let's not beat ourselves up yet. Yes, he is of lower quality than Sam [Gigot] but let's wait and see."

https://twitter.com/arturpetrosyan/stat ... n%5Es1_c10
In tijden van miserie, laat dit me even heel hard lachen.
ertee
Berichten: 480
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door ertee »

stvvilvoorde schreef: 01 sep 2021, 15:13 Spartak have signed a Steven Gerrard lookalike. Nobody can figure out any other reason behind Maximiliano Caufriez's transfer. Even the club's CEO:
"Maybe this was a mistake but let's not beat ourselves up yet. Yes, he is of lower quality than Sam [Gigot] but let's wait and see."

https://twitter.com/arturpetrosyan/stat ... n%5Es1_c10
Als het al waar is, getuigt dit vooral van heel weinig stijl. Zeker ook de reactie van "journalist" Sven Claes eronder.
STVV-fan
Berichten: 6016
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STVV-fan »

ertee schreef: 01 sep 2021, 15:26
stvvilvoorde schreef: 01 sep 2021, 15:13 Spartak have signed a Steven Gerrard lookalike. Nobody can figure out any other reason behind Maximiliano Caufriez's transfer. Even the club's CEO:
"Maybe this was a mistake but let's not beat ourselves up yet. Yes, he is of lower quality than Sam [Gigot] but let's wait and see."

https://twitter.com/arturpetrosyan/stat ... n%5Es1_c10
Als het al waar is, getuigt dit vooral van heel weinig stijl. Zeker ook de reactie van "journalist" Sven Claes eronder.
Als ge ziet voor welke gazet hij schrijft (en over welke ploeg) zegt dat al genoeg
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door AirMontella »

ertee schreef: 01 sep 2021, 15:26
stvvilvoorde schreef: 01 sep 2021, 15:13 Spartak have signed a Steven Gerrard lookalike. Nobody can figure out any other reason behind Maximiliano Caufriez's transfer. Even the club's CEO:
"Maybe this was a mistake but let's not beat ourselves up yet. Yes, he is of lower quality than Sam [Gigot] but let's wait and see."

https://twitter.com/arturpetrosyan/stat ... n%5Es1_c10
Als het al waar is, getuigt dit vooral van heel weinig stijl. Zeker ook de reactie van "journalist" Sven Claes eronder.
But he speaks english also very well he, that Sven Claes. :lol:
Jones
Berichten: 3186
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jones »

Ze kunnen misschien aan Hollerbach en zijn crew vragen om speler-trainer te worden. Dat zijn toch al een speler of 4 bij :grappig:
Zag Benny Libens de bui al eerder hangen ?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4161
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lindoke »

Moest Hollerbach na deze transferfarce vertrekken zou ik hem dat helemaal niet kwalijk nemen maar zelfs edelmoedig vinden.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie