Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2954
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door BoemBoem »

voetballiefhebber schreef: 09 mei 2021, 12:39 Frey vond ik de laatste wedstrijd toch niet zo sterk spelen. Bij Seraing lopen er ook enkele zeer goede spelers rond. Die Bernier heeft me vooral kunnen bekoren. Die mannen speelden sterk in de combinatie op het middenveld. Ze hebben daar enkel een smalle kern heb ik de indruk. Een korte verplaatsing bij voor volgend seizoen.

Er is belangstelling voor Schmidt én Steppe blijkbaar. Davy Roef zou in beeld zijn bij STVV. Heeft ook nog ooit op de radar bij ons gestaan, dacht ik.
Klopt ook. Al heeft hij wel belangrijke doelpunten gemaakt de laatste 2 maand voor Beveren.

Frey heeft zeker zijn kwaliteiten en kan heel nuttig zijn voor een ploeg als STVV.
Maar er moet wel nog een spits rondzwerven. En liefst een spits met diepgang. Geen Mboyo.

Steppe weg en Roef binnen zou ik nog een goede oplossing vinden. Kan Schmidt volgend seizoen vertrekken en tegen dan is onze jonge 3e doelman misschien klaar om de rol als 2e doelman in te vullen achter Roef.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Waasland-Beveren was ook dramatisch afgelopen twee wedstrijden. Geen ingestudeerde looplijnen, geen organisatie en amper een duel kunnen winnen. Was echt rampzalig.

Frey en Verstraete waren inderdaad ook matig, maar waren wel de enigste die nog iets probeerde te creëren en nog af en toe een duel won. Maar als je nergens de bal kwijt kan en er altijd drie man op U plakken word het inderdaad moeilijk. Maar beide hebben in de competitie zelf meer dan genoeg referentiematchen gespeeld om te weten dat ze hier een serieuze meerwaarde zouden zijn.

En ohja: degene die hier de afgelopen maanden verkondigden dat W-B een betere kern dan ons heeft moeten toch echt dringend een andere sport zoeken ;)
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

Roef is binnenkort hoogstwaarschijnlijk een kanarie 😉

Waardige vervanger voor Steppe als je het mij vraagt. Als Schmidt ook nog vertrekt zullen ze wss nog een keeper moeten halen.
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STimVV »

Halenaar schreef: 09 mei 2021, 14:10 Waasland-Beveren was ook dramatisch afgelopen twee wedstrijden. Geen ingestudeerde looplijnen, geen organisatie en amper een duel kunnen winnen. Was echt rampzalig.
...
Van 1 zaak ben ik overtuigd: was Hayen de laatste 6 maanden T1 geweest bij STVV en Maes T1 bij Beveren... dan gingen wij nu naar 1B ipv Beveren.
Maes kon bij ons wel wat Hayen bij Beveren niet kon: een organisatie neerzetten.

Ik hoop dat niemand vergeet dat wat Maes hier deed absoluut TOP was. Never forget!
Ook niet wanneer er hier weer gaan zijn die Maes gaan buitenroepen wanneer we 5x verliezen.
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STimVV »

BoemBoem schreef: 09 mei 2021, 11:38 ...
Ik hoop alleen nooit meer de naam Heymans als versterking voor ons te lezen. Heb nu 6 volledige matchen van Beveren gezien en die jongen is een ramp. Zijn doelpunten dit seizoen zeggen echt niets. Komt te kort op alle vlakken.
Inderdaad...
Een paar maanden geleden dacht ik ook nog dat Heymans een mogelijke versterking kon zijn: jong, belgisch, goede statistieken... Sindsdien heb ik hem wat meer in't oog gehouden. En inderdaad: Heymans is echt niet goed genoeg. Steuckers zal beter worden.

Ik ben ondertussen ook overtuigd dat we van Verstraete geen prioriteit moeten maken. Voetballend brengt die toch ook te weinig. Veel lopen en werken,dat wel. Maar op de 8 mag (moet) het voetballend en qua balvastheid toch wat meer zijn. DeRidder is op die positie veel beter. Zijn toekomstige vervanger en opvolger moet voetballend en qua balvastheid van hetzelfde kaliber zijn.
Yellow Feaver
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

Halenaar schreef: 09 mei 2021, 14:10

En ohja: degene die hier de afgelopen maanden verkondigden dat W-B een betere kern dan ons heeft moeten toch echt dringend een andere sport zoeken ;)
Zou ik niet durven zeggen, we hebben toch 40 punten nodig gehad om hun nipt voor te blijven ;)
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

Halenaar schreef: 09 mei 2021, 14:10 Waasland-Beveren was ook dramatisch afgelopen twee wedstrijden. Geen ingestudeerde looplijnen, geen organisatie en amper een duel kunnen winnen. Was echt rampzalig.

Frey en Verstraete waren inderdaad ook matig, maar waren wel de enigste die nog iets probeerde te creëren en nog af en toe een duel won. Maar als je nergens de bal kwijt kan en er altijd drie man op U plakken word het inderdaad moeilijk. Maar beide hebben in de competitie zelf meer dan genoeg referentiematchen gespeeld om te weten dat ze hier een serieuze meerwaarde zouden zijn.

En ohja: degene die hier de afgelopen maanden verkondigden dat W-B een betere kern dan ons heeft moeten toch echt dringend een andere sport zoeken ;)
:D Inderdaad

Al doet een trainer met een klik het misschien wel net dat beetje beter met die groep, waardoor ze zich wél redden. Je zal het nooit weten. Maar ze waren toch serieus de mindere van Seraing (zeker in de 2e match).

Koita kan ook iets, maar ook al 22 en nog veel werk aan.

Voor Waasland, als er fondsen zijn volgend jaar natuurlijk, zou het wel eens makkelijker kunnen zijn om volgend jaar te promoveren uit 1B, dan zich te redden in 1A waar er 3 clubs degraderen. Iets zoals wij in 2008-2009 meegemaakt hebben, al hadden we ons met die ploeg ook wel makkelijk gered in eerste klasse.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

De interesse in Davino Verhulst die ik in de winter ook al noemde, wordt nu ook bevestigd door HBVL. Indien beide keepers zouden tekenen weten we hoelaat het is ;)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lindoke »

Schmidt moet absoluut gehouden worden. Is een puntenpakker en een stuk beter dan de gemiddelde doelman in 1a. Met de ervaring die hij de voorbije seizoenen in onze competitie opgedaan heeft gaan we daar dit seizoen de vruchten van plukken. Dan kan hij na volgend seizoen voor een aardige duit vertrekken.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Bartman »

Stvv_eng schreef:De interesse in Davino Verhulst die ik in de winter ook al noemde, wordt nu ook bevestigd door HBVL. Indien beide keepers zouden tekenen weten we hoelaat het is ;)
7u24 :)
Maar zou best wel een goede keuze zijn


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door voetballiefhebber »

lindoke schreef: 10 mei 2021, 07:22 Schmidt moet absoluut gehouden worden. Is een puntenpakker en een stuk beter dan de gemiddelde doelman in 1a. Met de ervaring die hij de voorbije seizoenen in onze competitie opgedaan heeft gaan we daar dit seizoen de vruchten van plukken. Dan kan hij na volgend seizoen voor een aardige duit vertrekken.
Schmidt heeft een geweldige uitstraling, zeker op hoge ballen. Hij komt de voorzetten plukken. Heeft wel iets langer geduurd vooraleer hij echt op niveau was, door zijn lange blessure.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

Ik zie Schmidt liefst blijven met Roef als doublure. Daarmee zijn we zeker voldoende gewapend. Roef-Verhulst kan ook, maar lijkt me net iets minder.
Overdrijven is een kunst
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lakie »

Jacques schreef: 10 mei 2021, 10:17 Ik zie Schmidt liefst blijven met Roef als doublure. Daarmee zijn we zeker voldoende gewapend. Roef-Verhulst kan ook, maar lijkt me net iets minder.
Ik denk niet dat Roef als 2e keeper Gent gaat inruilen voor STVV.
Ik zou ook liefst hebben dat Schmidt blijft. Na het akkefietje tegen Zulte vond ik hem wel goed.
Maar Roef 1e keeper, Verhulst 2e daar kan ik mee leven, ook al omdat het 2 Belgen zijn en dus buitenlandse kwaliteit elders gaan geposteerd worden.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door smol »

lakie schreef: 10 mei 2021, 10:45
Jacques schreef: 10 mei 2021, 10:17 Ik zie Schmidt liefst blijven met Roef als doublure. Daarmee zijn we zeker voldoende gewapend. Roef-Verhulst kan ook, maar lijkt me net iets minder.
Ik denk niet dat Roef als 2e keeper Gent gaat inruilen voor STVV.
Ik zou ook liefst hebben dat Schmidt blijft. Na het akkefietje tegen Zulte vond ik hem wel goed.
Maar Roef 1e keeper, Verhulst 2e daar kan ik mee leven, ook al omdat het 2 Belgen zijn en dus buitenlandse kwaliteit elders gaan geposteerd worden.
Voorstander van de combinatie Roef - Verhulst die beiden maar moeten uitmaken wie de nr 1 wordt. Voor mijn part mag Steppe ook één van de 2 plaats innemen. Schmidt was inderdaad imposant op hoge ballen en reflexen, maar het naar de grond gaan ging bij momenten toch te traag, getuige enkele tegendoelpunten na de winterstop. En door te werken met 3 Belgische keepers, kan buitenlandse kwaliteit gebruikt worden waar het nodig is !
Yellow Feaver
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

Als Schmidt vertrekt gaan we wsl maar met één speler met Japanse binding overblijven. Ik verwacht wel dat er altijd een drietal in onze kern zullen zitten. Ze mogen hun twee beste sturen :cool:
Plaats reactie