Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door BoemBoem »

Yellow Feaver schreef: 15 apr 2021, 23:03
BoemBoem schreef: 15 apr 2021, 22:35
Yellow Feaver schreef: 15 apr 2021, 21:41
Dreke schreef: 15 apr 2021, 20:46
Yellow Feaver schreef: 15 apr 2021, 15:04 Zijn beste match voor ons ooit. Toevallig vorige week op YouTube nog bekeken via de collectie van Jones.
Op Lommel was anders ook niet mis. Sinds die dag was het antwoord op de vraag "het is rood en het vliegt door de lucht" niet meer "een ongestelde vraag". ;-)
Klopt...geen Simon te bespeuren in mijn gezichtsveld en vanuit het niets onder de lat uit zweven. En blijkbaar is hij door Sunderland gehaald op basis van zijn match in Chalala. Een match waar hij toch minder onwezenlijke saves moest doen.
De legende geldt dat de keeperstrainer van Sunderland na 18min wedstrijd de match al verlaten had omdat hij in de opwarming al genoeg gezien had.

Enkel en alleen op basis van de match op Kortrijk en de redding op die kopbal van Belhocine had ik Mignolet
Bij elke Europese Subtop gezet.
Sorry voor het afleiden van de topic. Maar inderdaad. De keeperstrainer die hem kwam scouten zag de techniek tijdens de opwarming. Na 18 minuten 1 hoge bal, 1 afstandsschot, 1 lijnsave en 1 één-tegen-één situatie. "I've seen enough, we take him." Nuja die man zal ook content geweest zijn dat hij een jonge tweede doelman met capaciteiten kon voorleggen voor 2 miljoen EUR aan een club uit het miljoenencircus van de premier league.
Voor nostalgie moet er altijd plaats zijn!
Deze topic begint toch pas te lopen rond Juli en bij pagina 22 ongeveer ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Positivo »

Ik weet dat zo niet. Onlangs las ik dat het plan is om de ploeg bij het begin van de competitie klaar te hebben. Het kan dus dit jaar sneller gaan, ivg met de vorige jaren, de wintertransfers waren OOK sneller.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door pat@ »

De eerste transfer is al binnen. De uit de jeugd komende Vanwesmael heeft zijn profcontract getekend. Ik denk dat het ook een Truienaar is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

Hoepertingen volgens hbvl, dus technisch gezien Borgloon, maar close enough. :) Roepnaam/bijnaam blijkbaar Roberke, bekt alvast niet slecht.
Overdrijven is een kunst
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

Vanwesemael, Vanmarsenille, Steukers, Van Dessel, Balongo, Delorge. Genoeg jeugd in de kern. Nu mag het stoppen :) .
Tenzij we misschien profcontracten geven en zij bij de beloften een jaartje laten rijpen.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STimVV »

Yellow Feaver schreef: 16 apr 2021, 10:12 Vanwesemael, Vanmarsenille, Steukers, Van Dessel, Balongo, Delorge. Genoeg jeugd in de kern. Nu mag het stoppen :) .
Tenzij we misschien profcontracten geven en zij bij de beloften een jaartje laten rijpen.
Balongo is er gisteren al 22 geworden. Die jongen is als spits niet goed genoeg voor 1A.
Als spits speel je dan ook op de moeilijkste positie om door te breken als jeugdspeler. Als er al geld uitgegeven zal worden door clubs zal de spits als 1e aan de beurt komen.
Trouwens: Balongo werd gisteren 22. Cacace is er 20. Mensen vergeten dat hier al eens heb ik de indruk.
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

STimVV schreef: 16 apr 2021, 10:25
Yellow Feaver schreef: 16 apr 2021, 10:12 Vanwesemael, Vanmarsenille, Steukers, Van Dessel, Balongo, Delorge. Genoeg jeugd in de kern. Nu mag het stoppen :) .
Tenzij we misschien profcontracten geven en zij bij de beloften een jaartje laten rijpen.
Balongo is er gisteren al 22 geworden. Die jongen is als spits niet goed genoeg voor 1A.
Als spits speel je dan ook op de moeilijkste positie om door te breken als jeugdspeler. Als er al geld uitgegeven zal worden door clubs zal de spits als 1e aan de beurt komen.
Trouwens: Balongo werd gisteren 22. Cacace is er 20. Mensen vergeten dat hier al eens heb ik de indruk.
Je hebt overschot van gelijk over Cacace. Tot en met 22 bekijk ik een speler als jeugdspeler, maar ben misschien hier idd nogal subjectief in. Dan zou Durkin er ook nog onder vallen.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STimVV »

Yellow Feaver schreef: 16 apr 2021, 10:54
STimVV schreef: 16 apr 2021, 10:25
Yellow Feaver schreef: 16 apr 2021, 10:12 Vanwesemael, Vanmarsenille, Steukers, Van Dessel, Balongo, Delorge. Genoeg jeugd in de kern. Nu mag het stoppen :) .
Tenzij we misschien profcontracten geven en zij bij de beloften een jaartje laten rijpen.
Balongo is er gisteren al 22 geworden. Die jongen is als spits niet goed genoeg voor 1A.
Als spits speel je dan ook op de moeilijkste positie om door te breken als jeugdspeler. Als er al geld uitgegeven zal worden door clubs zal de spits als 1e aan de beurt komen.
Trouwens: Balongo werd gisteren 22. Cacace is er 20. Mensen vergeten dat hier al eens heb ik de indruk.
Je hebt overschot van gelijk over Cacace. Tot en met 22 bekijk ik een speler als jeugdspeler, maar ben misschien hier idd nogal subjectief in. Dan zou Durkin er ook nog onder vallen.
Nuja, het is ook wel normaal dat de lat voor Durkin en Cacace een stuk hoger ligt dan voor Balongo en co. Het is wel de bedoeling dat, wanneer je een buitenlander gaat halen, het een serieuze meerwaarde is tov je eigen jeugd. En al zéker wanneer je er meer dan een miljoen euro voor geeft. Maar de progressiemarge van die jonge buitenlanders zal ook wel pak groter zijn. (na hun aanpassing aan Europa en bijhorende voetbalcultuur, persoonlijk ontwikkeling als jonge gast ver weg van huis, etc)
Maar Durkin en Cacace nu al beoordelen alsof het spelers zijn van 24a25 jaar is ook niet correct.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Maes krijgt een contract tot 2023. Goede zaak.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Geel-Blauw »

Halenaar schreef: 17 apr 2021, 11:59 Maes krijgt een contract tot 2023. Goede zaak.
Had hij al, krijgt nu gewoon loonsverhoging omdat hij ons gered heeft.
Nie zievere, speile!
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

Geel-Blauw schreef: 17 apr 2021, 12:04
Halenaar schreef: 17 apr 2021, 11:59 Maes krijgt een contract tot 2023. Goede zaak.
Had hij al, krijgt nu gewoon loonsverhoging omdat hij ons gered heeft.
Mocht van mij "een contract voor het leven" zijn.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lindoke »

Piana schreef: 18 apr 2021, 20:01
Geel-Blauw schreef: 17 apr 2021, 12:04
Halenaar schreef: 17 apr 2021, 11:59 Maes krijgt een contract tot 2023. Goede zaak.
Had hij al, krijgt nu gewoon loonsverhoging omdat hij ons gered heeft.
Mocht van mij "een contract voor het leven" zijn.
Dat nu ook weer niet. Er gaat nog ooit een moment komen dat het ook met PM "op" gaat zijn hoor.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door darion »

Hopelijk mag Maes nu een volledige ploeg naar zijn hand zetten, en dan de middenmoot volgend seizoen.
Graag voor de eerste keer eens een volledige ploeg aan de start van de voorbereiding!!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

darion schreef: 18 apr 2021, 21:27 Hopelijk mag Maes nu een volledige ploeg naar zijn hand zetten, en dan de middenmoot volgend seizoen.
Graag voor de eerste keer eens een volledige ploeg aan de start van de voorbereiding!!
Gaat niet zijn, net zoals dat bij geen enkele ploeg in deze competitie gaat zijn.

Maes zijn interview dit weekend was wel interessant. Gaf aan dat er niet direct transfers moeten verwacht worden omdat er veel spelers op internationale toernooien zitten komende weken.

Gaf ook aan dat hij al een paar keer heeft samengezeten met het bestuur, en dat de samenwerking uitstekend verloopt. De profielen zijn al uitgetekend, en er zijn ook al namen gevallen.

Van twee namen mogen we zeker zijn denk ik: Wouters en Verstraete.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

lindoke schreef: 18 apr 2021, 21:20
Piana schreef: 18 apr 2021, 20:01
Geel-Blauw schreef: 17 apr 2021, 12:04
Halenaar schreef: 17 apr 2021, 11:59 Maes krijgt een contract tot 2023. Goede zaak.
Had hij al, krijgt nu gewoon loonsverhoging omdat hij ons gered heeft.
Mocht van mij "een contract voor het leven" zijn.
Dat nu ook weer niet. Er gaat nog ooit een moment komen dat het ook met PM "op" gaat zijn hoor.
Ho, dat is natuurlijk maar hoe je het bekijkt. Zulte bewijst het tegendeel vb. Al heeft Zulte natuurlijk ook nooit afgetekend onderaan gestaan waardoor ze Dury altijd nog net aan boord konden houden.

Enfin, ik ben al lang content dat hij blijft.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Plaats reactie