Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STimVV »

Halenaar schreef: 28 jul 2021, 16:45
Ook zeer belangrijk om te onthouden van de notulen is dat het bestuur weldegelijk beseft dat er nog versterking moet komen, en dat ze de relatie met de supporters verder willen verbeteren.
Mja... goed zo...
Maar dat zeggen ze al 3 jaar. Ze hebben al veel verklaard... maar ik heb er nog ni veel van gemerkt. Geen woorden maar daden.

De virtuele fandag was een mooi voorbeeld qua communicatie, en van hoe de stvv-supporter het NIET wil.
Celine stelt een vraag in het engels aan Hollerbach. Hollerbach antwoord in het duits. Onze T2 doet een gedeeltelijke vertaling naar het engels. Celine doet een gedeeltelijke vertaling naar het nederlands.
Ook in de interviews met Pinto en Tateishi steekt er meer tijd in het vertalen dan in wat anders.
Ik heb het helemaal gehad met hun standaardantwoordjes en excuses. Ondertussen mogen Tateishi en Pinto hun onkunde blijven etaleren. En blijven ze ziek int zelfde bedje.
Er zijn elk jaar heel veel interessante spelers die einde contract zijn, die haal je niet eind augustus. Maar die haal je tussen april en juni. Dat hebben ze ook nagelaten. Maar je moet spelers wel warm kunnen maken voor "een project" natuurlijk. Zijn ze momenteel aan het onderhandelen met plan b, c, d of al e?
Straks weer 1,5 miljoen betalen voor spelers genre Filipov en Lee die door Balongo en Wolke Janssens op de bank gehouden worden. En niet doordat Wolke en Balongo zo goed zijn...

Nuja...
Het enige wat ik eigenlijk wou zeggen is:"Geen woorden, maar daden."
Want het is duidelijk dat er dingen moeten veranderen.
NA EDIT: en dan heb ik het , voor alle duidelijkheid, over méér dan enkel het transferbeleid.
Laatst gewijzigd door STimVV op 28 jul 2021, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

Naar mijn mening - en iedereen mag me met de feiten in de hand tegenspreken - is er wel degelijk vooruitgang te noteren bij de inkomende transfers van Tateishi & Pinto...
Als ik me niet vergis zijn de meest recente: Koïta, Brüls, Mboyo, Hashioka, Cacace, Lavalée, Prius, Caufriez, Filipov. Dat is toch een reeks van veelal meevallers, waarbij Hashioka en Cacace zelfs potentiëel duur kunnen doorverkocht worden.
Daarvoor zat de reeks halve of hele miskleunen met Lee, Ito, Nakamura, Lucas, ...
Ik zou T & P niet meteen een topscore geven, maar vooruitgang zie ik wel.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
pat@
Berichten: 1077
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door pat@ »

Franz schreef: 28 jul 2021, 17:39 Naar mijn mening - en iedereen mag me met de feiten in de hand tegenspreken - is er wel degelijk vooruitgang te noteren bij de inkomende transfers van Tateishi & Pinto...
Als ik me niet vergis zijn de meest recente: Koïta, Brüls, Mboyo, Hashioka, Cacace, Lavalée, Prius, Caufriez, Filipov. Dat is toch een reeks van veelal meevallers, waarbij Hashioka en Cacace zelfs potentiëel duur kunnen doorverkocht worden.
Daarvoor zat de reeks halve of hele miskleunen met Lee, Ito, Nakamura, Lucas, ...
Ik zou T & P niet meteen een topscore geven, maar vooruitgang zie ik wel.
Dat is ook mijn mening. Het enigste wat we nog missen, als Suzuki toch zou blijven, is een echte middenvelder. Die mag van mijn part uit Costa Rica komen, zolang het maar een meerwaarde is. Dan zit je met een vaste kern die uit een 21-tal spelers bestaat.

De zondag na de partij in de catacomben ook opgemerkt, die enorme oprechte en niet gespeelde blijdschap van T & P. Het teken dat ze wel degelijk het beste voorhebben met het sportieve.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door vdl »

AirMontella schreef: 28 jul 2021, 17:04 Cacace of Hashioka zal alleszins zaterdag al zijn koffers kunnen pakken en naar België vliegen, want ze komen tegen elkaar uit in de kwartfinales op de Olympische Spelen.
En dan zullen ze nog wel een week of twee rust krijgen, want veel vakantie hebben die mannen niet gehad.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Franz schreef: 28 jul 2021, 17:39 Naar mijn mening - en iedereen mag me met de feiten in de hand tegenspreken - is er wel degelijk vooruitgang te noteren bij de inkomende transfers van Tateishi & Pinto...
Als ik me niet vergis zijn de meest recente: Koïta, Brüls, Mboyo, Hashioka, Cacace, Lavalée, Prius, Caufriez, Filipov. Dat is toch een reeks van veelal meevallers, waarbij Hashioka en Cacace zelfs potentiëel duur kunnen doorverkocht worden.
Daarvoor zat de reeks halve of hele miskleunen met Lee, Ito, Nakamura, Lucas, ...
Ik zou T & P niet meteen een topscore geven, maar vooruitgang zie ik wel.
Dit dus. Er is weldegelijk progressie.

Snap ook niet helemaal de kritiek op de fandag? Ik heb het zelf niet gevolgd, maar als ik het goed begrijp is het een probleem dat de aanwezigen geen NL spreken? Zou toch het laatste van mijn zorgen zijn hoor, goed wetende dat onze bondscoach geen enkele van de drie landstalen kent :)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Volgens Truineer zouden er minstens drie versterkingen bijkomen, en zouden er al onderhandelingen zijn met een middenvelder en een aanvaller.
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STimVV »

Halenaar schreef: 28 jul 2021, 19:29
Franz schreef: 28 jul 2021, 17:39 Naar mijn mening - en iedereen mag me met de feiten in de hand tegenspreken - is er wel degelijk vooruitgang te noteren bij de inkomende transfers van Tateishi & Pinto...
Als ik me niet vergis zijn de meest recente: Koïta, Brüls, Mboyo, Hashioka, Cacace, Lavalée, Prius, Caufriez, Filipov. Dat is toch een reeks van veelal meevallers, waarbij Hashioka en Cacace zelfs potentiëel duur kunnen doorverkocht worden.
Daarvoor zat de reeks halve of hele miskleunen met Lee, Ito, Nakamura, Lucas, ...
Ik zou T & P niet meteen een topscore geven, maar vooruitgang zie ik wel.
Dit dus. Er is weldegelijk progressie.

Snap ook niet helemaal de kritiek op de fandag? Ik heb het zelf niet gevolgd, maar als ik het goed begrijp is het een probleem dat de aanwezigen geen NL spreken? Zou toch het laatste van mijn zorgen zijn hoor, goed wetende dat onze bondscoach geen enkele van de drie landstalen kent :)
Goed punt. :)
Maar persoonlijk denk ik dat het een goede zaak zou zijn moest David Meekers een belangrijkere rol beginnen te spelen. Zowel qua communicatie als qua invloed/beleid. Sinds vorige winter heeft hij ook bewezen om dat waard te zijn tov DMM.
Zonder Meekers/Maes zaten we nu al in 2e klas.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4173
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door stvvilvoorde »

Leya Iseka staat in belangstelling van Barnsley (championship)
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Dreke »

vdl schreef: 28 jul 2021, 18:58
AirMontella schreef: 28 jul 2021, 17:04 Cacace of Hashioka zal alleszins zaterdag al zijn koffers kunnen pakken en naar België vliegen, want ze komen tegen elkaar uit in de kwartfinales op de Olympische Spelen.
En dan zullen ze nog wel een week of twee rust krijgen, want veel vakantie hebben die mannen niet gehad.
Met een goede aanpak door de club en beide voetbalbonden zou er toch geen groot probleem mogen zijn? Er zaten drie maanden tussen het einde van onze competitie en de Olympische Spelen. Genoeg tijd lijkt me om daar al een deugdoende break in te lassen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door AirMontella »

Cacace heeft toch ook gewoon zelfde vakantie gehad als de andere kernspelers? Is zelfs mee begonnen aan de voorbereiding en dan aansluitend naar de OS gegaan. Dus lijkt me niet dat die een gebrek aan vakantie had.

Het is niet dat die, zoals een Pedri ofzo, aansluitend competitie/EK/OS gespeeld hebben.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door vdl »

AirMontella schreef: 29 jul 2021, 09:47 Cacace heeft toch ook gewoon zelfde vakantie gehad als de andere kernspelers? Is zelfs mee begonnen aan de voorbereiding en dan aansluitend naar de OS gegaan. Dus lijkt me niet dat die een gebrek aan vakantie had.

Het is niet dat die, zoals een Pedri ofzo, aansluitend competitie/EK/OS gespeeld hebben.
Wel veel wedstrijden op korte tijdspanne en reistijd, uurverschil metJapan.
Dat gaan die mannen toch voelen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

Dat is volgens mij max. 1 week dat ze het iets rustiger aan moeten doen. Dit zijn jonge, gezonde atleten, geen ouw peekes.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1426
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef: 29 jul 2021, 13:53 Dat is volgens mij max. 1 week dat ze het iets rustiger aan moeten doen. Dit zijn jonge, gezonde atleten, geen ouw peekes.
Het is inderdaad niet dat ze de Tour gereden hebben, gevolgd door een wegrit en tijdrit in Tokyo he.. :D
ertee
Berichten: 478
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door ertee »

Batist Moenens tekent - STVV heeft met Batist Moenens een 20-jarige aanvallende middenvelder van Zulte Waregem overgenomen. De West-Vlaming komt over van de beloften van Essevee en zal in eerste instantie ook in Sint-Truiden bij de U21 aantreden. Voordien speelde Moenens drie seizoenen in de jeugd van Standard.

HBvL.
Lukske de Lange
Berichten: 1253
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Lukske de Lange »

ertee schreef: 30 jul 2021, 07:54 Batist Moenens tekent - STVV heeft met Batist Moenens een 20-jarige aanvallende middenvelder van Zulte Waregem overgenomen. De West-Vlaming komt over van de beloften van Essevee en zal in eerste instantie ook in Sint-Truiden bij de U21 aantreden. Voordien speelde Moenens drie seizoenen in de jeugd van Standard.

HBvL.
Ik kan mij vergissen, maar die zit al sinds 1 juli in onze beloftenkern volgens mij.

Voor iemand denkt dat dit de middenvelder is waarmee ze aan het onderhandelen zijn 😉

Wel goed dat ze werk blijven maken van de toekomst 🙂
Plaats reactie