Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lindoke »

Jacques schreef: 28 jul 2021, 14:53 Wat een vooringenomen interpretatie van voetbalbelgie. Prototype clickbait hondenfluitje. :roll: Dit zijn de klojo's voor wie afgelopen zondag de gebalde vuist en opgestoken middenvinger bedoeld waren.

Notulen: https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/n ... ergadering
Ik ben diep ontroerd door de notulen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

Jammer dat de communicatie van de club deze interpretatie toelaat.

Dit is niet wat er gezegd geweest is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door stvvilvoorde »

Yellow Feaver schreef: 28 jul 2021, 15:18 Jammer dat de communicatie van de club deze interpretatie toelaat.

Dit is niet wat er gezegd geweest is.
Staat nochtans zo te blinken op de officiele stvv-site

Na de verlenging dit jaar van de contracten van Steve De Ridder, Jorge Teixeira, Stan Van Dessel, Mory Konaté, de verlenging van de uitleencontracten van Dimitri Lavalée en Junior Pius en de vaste aanstelling van Aboubakary Koita, erkent de Club dat er nog enkele aanvullingen nodig zijn. De communicatie met de coach over de spelers is gaande met betrekking tot de profielen. De huidige selectie bestaat uit 26 spelers (als iedereen gezond en beschikbaar is) en het is de bedoeling om tegen eind augustus nieuwe spelers toe te voegen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

Volgens mij bedoelen ze daarmee dat er tegen dan nieuwe spelers zullen zijn en niet dat het per se eind augustus moet gebeuren.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

Het is waarschijnlijk omdat ik in een sector zit die nu al anderhalf jaar door corona keihard stilligt, maar ik kan de voorzichtigheid van DMM goed begrijpen.
Zolang Suzuki of Cacace of ... niet aan een goed bedrag verkocht kunnen worden is er weinig ruimte voor extra spelers.
En er is maar 'anderhalve' zakker dit seizoen (een rechtsreekse en een die barrages speelt), dus zolang we mee aan kop staan moeten we daar ook niet echt schrik voor hebben.
Ik begrijp ook de roep van sommigen naar bijkomende verdedigers niet... zelfs als we met 5 achteraan spelen hebben we nu al meer dan genoeg goede spelers daar.
In het middenveld een dynamische centrale man en vooraan een bijkomende spits (als Suzuki vertrekt nog een tweede): dat is wat we nog zeker nodig hebben. Inderdaad beter vandaag dan morgen, maar zolang we mee aan kop staan...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door stvvilvoorde »

Volgens mij hebben ze geen andere bedoelingen dan de vorige mercato's.
We zullen zien.
Is het weer pas eind augustus, chapeau dan aan degenen die geloven dat dit ooit zal veranderen...
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door ertee »

Hashioka en Cacace allebei gekwalificeerd voor de volgende ronde.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jan Bulder »

Yellow Feaver schreef: 28 jul 2021, 15:18 Jammer dat de communicatie van de club deze interpretatie toelaat.

Dit is niet wat er gezegd geweest is.
Een communicatieverantwoordelijke die voeling heeft met de achterban en de Nederlandse taal machtig is, had dat misschien kunnen voorkomen.

Helaas.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Krisaias »

ertee schreef: 28 jul 2021, 15:35 Hashioka en Cacace allebei gekwalificeerd voor de volgende ronde.
Als ik mij niet vergis, komen ze in de kwartfinales zelfs tegenover elkaar te staan. Japan als winnaar van Group A en Nieuw Zeeland als 2e in groep B....

Daiki heeft zijn eerste minuten gemaakt (ingevallen in de 55') en Cacace weer heel de match op het veld.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lindoke »

stvvilvoorde schreef: 28 jul 2021, 15:24
Yellow Feaver schreef: 28 jul 2021, 15:18 Jammer dat de communicatie van de club deze interpretatie toelaat.

Dit is niet wat er gezegd geweest is.
Staat nochtans zo te blinken op de officiele stvv-site

Na de verlenging dit jaar van de contracten van Steve De Ridder, Jorge Teixeira, Stan Van Dessel, Mory Konaté, de verlenging van de uitleencontracten van Dimitri Lavalée en Junior Pius en de vaste aanstelling van Aboubakary Koita, erkent de Club dat er nog enkele aanvullingen nodig zijn. De communicatie met de coach over de spelers is gaande met betrekking tot de profielen. De huidige selectie bestaat uit 26 spelers (als iedereen gezond en beschikbaar is) en het is de bedoeling om tegen eind augustus nieuwe spelers toe te voegen.
Mijn gevoel is "niet meer dan 2".
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

:geel:
stvvilvoorde schreef: 28 jul 2021, 15:24
Yellow Feaver schreef: 28 jul 2021, 15:18 Jammer dat de communicatie van de club deze interpretatie toelaat.

Dit is niet wat er gezegd geweest is.
Staat nochtans zo te blinken op de officiele stvv-site

Na de verlenging dit jaar van de contracten van Steve De Ridder, Jorge Teixeira, Stan Van Dessel, Mory Konaté, de verlenging van de uitleencontracten van Dimitri Lavalée en Junior Pius en de vaste aanstelling van Aboubakary Koita, erkent de Club dat er nog enkele aanvullingen nodig zijn. De communicatie met de coach over de spelers is gaande met betrekking tot de profielen. De huidige selectie bestaat uit 26 spelers (als iedereen gezond en beschikbaar is) en het is de bedoeling om tegen eind augustus nieuwe spelers toe te voegen.
Ik lees ook wat er staat. Communicatie laat te veel ruimte voor interpretatie en dat is inderdaad heel jammer. Enfin we zullen op kortere termijn zien wat ervan is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

Stvv_eng schreef: 28 jul 2021, 15:26 Volgens mij bedoelen ze daarmee dat er tegen dan nieuwe spelers zullen zijn en niet dat het per se eind augustus moet gebeuren.
Inderdaad, maar dat wordt verengd tot “eind augustus en niet eerder”. Dat irriteert mij.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Alleszins goed dat er eindelijk ook eens communicatie vanuit de club komt.

De uitleg van het bestuur is aannemelijk en goed te begrijpen. In ieder geval helemaal mee eens dat er voorzichtig gehandeld moet worden, zodat we daaruit kunnen verder bouwen op lange termijn.

Ook zeer belangrijk om te onthouden van de notulen is dat het bestuur weldegelijk beseft dat er nog versterking moet komen, en dat ze de relatie met de supporters verder willen verbeteren.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door AirMontella »

Cacace of Hashioka zal alleszins zaterdag al zijn koffers kunnen pakken en naar België vliegen, want ze komen tegen elkaar uit in de kwartfinales op de Olympische Spelen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lindoke »

Stvv_eng schreef: 28 jul 2021, 15:26 Volgens mij bedoelen ze daarmee dat er tegen dan nieuwe spelers zullen zijn en niet dat het per se eind augustus moet gebeuren.
"voor" eind augustus en "tegen" eind augustus...... toch een verschil.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie