Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Kanarie1987
Berichten: 256
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Kanarie1987 »

lindoke schreef: 21 jun 2021, 08:42 Als backup voor Texeira zou ik voor Arslanagic gaan die bij Gent naar de B- kern verwezen werd en op zoek moet gaan naar een andere ploeg. Ervaring genoeg en waarschijnlijk voor een prikje af te halen.
Dan wordt teixeira de back up van arslanagic vrees ik :lol: moest de speler zelf willen komen
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

Als we Junior Pius kunnen houden moet er voor mij geen centrale verdediger bijkomen.
ertee
Berichten: 478
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door ertee »

Pius sluit volgens het Nieuwsblad terug aan bij Antwerp.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door stvvilvoorde »

Arslanagic, Botaka en Mbayo worden naar de b-kern verwezen bij AA Gent.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door tesneusdoek »

https://www.voetbalnieuws.be/news/60585 ... oi-en-stvv

Seraing shopt bij Charleroi en STVV.

Seraing is volop bezig met de voorbereiding op zijn eerste seizoen terug op het hoogste niveau, maar op het vlak van transfers bleef het tot dusver behoorlijk stil bij de promovendus. Er werd enkel één nieuwe huurling van moederclub FC Metz aangekondigd, terwijl drie anderen hun verblijf bij Les Métallos verlengd hebben. Nu kondigt de club wel nog twee andere nieuwkomers aan, al zijn zij geen directe versterkingen.

Seraing laat immers weten dat het verdediger Robin Denuit en aanvaller Zakaria Silini weggeplukt heeft bij respectievelijk Charleroi en STVV. De twee jonkies sluiten in principe aan bij de beloftenploeg, maar mogen in de voorbereiding toch al proeven van de A-kern. Dat is ook het geval voor Noah Serwy, die uit de jeugd van Seraing komt. Als het trio zich de komende dagen of weken kan bewijzen, zit er misschien wel een definitieve plaats in de A-kern in.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door stvvilvoorde »

Kan eigenlijk niet begrijpen dat je Asamoah contractvrij hebt laten gaan, maar ondertussen die schlemiel van een Lucas al zijn 4de kans schenkt.
Asamoah was op elk vlak een betere versie van Lucas.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Nu je erover begint, traint Lucas weldegelijk mee of zit die nog ergens in Brazilië? Want de afgelopen twee oefenmatchen heb ik hem niet gezien.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

Pius is blessuregevoeliger, maar volgens mij wel beter dan Arslanagic. Pius straalt meer vertrouwen/persoonlijkheid uit in zijn intercepties en uitvoetballen. Mindombe is nu wel 2x in actie gekomen in de voorbereiding. Mogelijk wordt hij doorgeschoven als vervanger van Pius? Of gewoon een teken dat we nog ene extra cv kunnen gebruiken.

Het is opmerkelijk dat Mbayo naar de B-kern wordt verwezen bij Gent. Hij wordt of werd toch aanzien als een van de grotere talenten in België. In principe zou ik zeggen dat ze hem gerust mogen ophalen in Gent, maar hij speelt bij voorkeur als linkervleugel en daar hebben we net Koita gehaald.
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jones »

Het is weer geluwd. Hopelijk deze week nog transfernieuws
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef: 25 jun 2021, 00:28 Het is weer geluwd. Hopelijk deze week nog transfernieuws
Wantja, voorafgaand aan de transfer van Koita was er een storm van transfergeruchten rond STVV.... :roll: :yes: :zot:
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door voetballiefhebber »

De transfer van Suzuki blijft ook wel lang aanslepen precies. Zonder het geld van hem zal er voorin ook niemand bijkomen en al die doelpunten kun je moeilijk opvangen. Koita is een flankaanvaller.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

voetballiefhebber schreef: 25 jun 2021, 10:25 De transfer van Suzuki blijft ook wel lang aanslepen precies. Zonder het geld van hem zal er voorin ook niemand bijkomen en al die doelpunten kun je moeilijk opvangen. Koita is een flankaanvaller.
Vermoedelijk zullen de grotere transfers pas gebeuren na het EK, met een reeks spelerswissels tijdens de eerste competitiematchen tot gevolg.
Door corona is 'cash king' waardoor wie nu geld heeft zaken kan doen.
In die optiek is het eigenlijk zelfs al verwonderlijk dat we Koita gekocht hebben nog voor Suzuki verkocht kon worden.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jan Bulder »

Franz schreef: 25 jun 2021, 11:35
voetballiefhebber schreef: 25 jun 2021, 10:25 De transfer van Suzuki blijft ook wel lang aanslepen precies. Zonder het geld van hem zal er voorin ook niemand bijkomen en al die doelpunten kun je moeilijk opvangen. Koita is een flankaanvaller.
Vermoedelijk zullen de grotere transfers pas gebeuren na het EK, met een reeks spelerswissels tijdens de eerste competitiematchen tot gevolg.
Dat wordt inderdaad het dankbare excuus, het EK. Ik verwacht niet veel meer op inkomend vlak. Waarschijnlijk een vervanger voor Suzuki. Verder heb ik het gevoel dat Tateishi het nog eens gaat proberen met zijn hoopje mislukte transfers die al -tig keer door de mand gevallen zijn bij een trainer of 3-4, aangevuld met eigen jongeren. Hij is alleszins alweer verlost van een ambetante trainer die van een hele hoop van zijn mannetjes af wilde, en heeft een trainer gevonden die iedereen nog eens een kansje gaat geven :heil:
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door voetballiefhebber »

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... ugelspeler

De Kanaries zouden volgens Foot Mercato namelijk interesse tonen in Mohamed-Bachir Belloumi. Belloumi is een 19-jarige vleugelspeler die in zijn eigen land voor MC Oran speelt.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Lijkt me vooral een wissel op de toekomst te zijn

https://www.dailymotion.com/video/x7zm25j

Hij mag hier ook zo'n pareltjes maken :geel:

Nog een artikel: https://www.africatopsports.com/2021/06 ... lub-belge/
Plaats reactie