Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door voetballiefhebber »

Ik vermoed dat Pius niet meer veel matchen gaat spelen.

Het ziet er nu toch wat beter uit dan enkele weken geleden. Natuurlijk moeten die mannen nog het ritme oppikken, maar het lijken me spelers te zijn die goed bij STVV passen. Hebben zo te horen een over-mijn-lijk mentaliteit. Een echte creatieve middenvelder wat hoger in het veld was geen overbodige luxe geweest. Een verbindingsman naar de aanval toe is het wel het grootste manco. Al bij al mogen we nu wel redelijk tevreden zijn, denk ik. Suzuki is gebleven en als hij het ritme weer kan oppikken, kan het er toch nog goed uitzien. Koita zie ik op dit niveau ook niet meer veel in actie komen trouwens.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Dreke »

Op papier twee sterke Duitse transfers. Al blijft het afwachten,. Want ge speelt voetbal niet op papier, wel op (kunst)gras. Maar wel anderhalve maand en zes matchen te laat. Dat is echt geen hoera-stemming waard. Voor de tweede keer op rij gaan transfers van de trainer (daar mogen we toch van uit gaan, niet?) het boeltje moeten redden. Tja, dan kunt ge Pinto beter met zijn klikken en klakken op straat gooien...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Brusselmans »

Wat een team !!!!!!
:clap: :geel: :onfire: :blauw: :clap:
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jean-Paul »

Ik vermoed dat de druk van Hollerbach goed gewerkt heeft en ben wel blij dat Pinto naar de coach geluisterd heeft ipv spelers te gaan halen in een mindere competitie! en met vage makelaars contracten afsluit!
De Duitsers brengen een hoop ervaring en kampgeest mee! Bovendien kan Hollerbach ook wat hoger spelen wat zijn wens was!
Met Suzuki hebben we de ontbrekende factor vooraan en als het kan nog een aanvallende middenvelder maar ik ben wel tevreden met die drie versterkingen!
Suzuki reken ik mee mits dat niemand nog op hem had gerekend!
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STimVV »

Het is voor iedereen toch heel duidelijk mag ik hopen??
Dat Pinto en Tateishi wééral grandioos gebuisd zijn tijdens de voorbije transferperiode. Het is weeral duidelijk dat ze geen spelers kunnen overtuigen om voor "het project stvv" te kiezen. Enkel japanse spelers krijgen ze overtuigd.
Van miserie moeten ze in september nog gaan rekenen op het netwerk van Hollerbach om nog wat spelers zonder club binnen te halen. Omdat ze anders ook nog es zonder coach kwamen te zitten.
Schamen ze zich ni?!
Die manier van werken kan niet blijven duren en daar moet ingegrepen worden.
Nen technisch directeur a la DeCondé heeft deze club nodig. En hem dan ook volgen!
Tateishi voor de aziatische markt.
Techn directeur voor de belgische en europese markt.
Pinto: BUITEN!
tommy
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 feb 2016, 13:33

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door tommy »

Het is simpel, als je geen geld heb ben je snel uitgekocht. Een speler die iets of wat kan voetballen en waar ze iets op kunnen verdienen wordt verlapt.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door pat@ »

Iedereen heeft gezien dat het weer een lichte buis is.
In het nadeel:
-De transfers zijn weer grotendeels te laat.
-Ze kennen de competitie niet.
-Geen Belgen
-Veel huurspelers

Ten faveure:
-Veel inkomsten, weinig uitgaven.
-Aardig wat doorverkoop voor de aangeworven vaste contracten.
-De coach (deels?) en supporters (deels?) tevreden gesteld met een op papier serieuze kwaliteitsinjectie.
-De Belgen met kwaliteit staan niet te springen voor het kunstgras.

In tegenstelling tot vorig jaar wenkt de linkerkolom nu wel. Dat mogen we toch besluiten, ook al hebben we de Pruisen nog niet zien spelen. Het niveau kan enkel nog maar omhoog gaan met Steuckers. Als je zag wat die vorig jaar op halve kracht kon brengen wil ik het wel eens zien als hij 100% fit is. Hopelijk duurt zijn volledig herstel geen half jaar meer.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door voetballiefhebber »

STimVV schreef: 07 sep 2021, 17:27 Het is voor iedereen toch heel duidelijk mag ik hopen??
Dat Pinto en Tateishi wééral grandioos gebuisd zijn tijdens de voorbije transferperiode. Het is weeral duidelijk dat ze geen spelers kunnen overtuigen om voor "het project stvv" te kiezen. Enkel japanse spelers krijgen ze overtuigd.
Van miserie moeten ze in september nog gaan rekenen op het netwerk van Hollerbach om nog wat spelers zonder club binnen te halen. Omdat ze anders ook nog es zonder coach kwamen te zitten.
Schamen ze zich ni?!
Die manier van werken kan niet blijven duren en daar moet ingegrepen worden.
Nen technisch directeur a la DeCondé heeft deze club nodig. En hem dan ook volgen!
Tateishi voor de aziatische markt.
Techn directeur voor de belgische en europese markt.
Pinto: BUITEN!
DMM mag van mij zeker blijven. Hun verdienste is dat ze goed kunnen verkopen. Zij laten zeer weinig spelers voor een appel en een ei vertrekken. Dit zorgt voor een goede financiële balans.
Het beste zou zijn dat er een TD komt die ook wel een netwerk heeft en die wat haar op zijn tanden heeft. Aziatische spelers zijn nodig om de club in Japan en omstreken in de vitrine te zetten. Je hebt dan ook nog iemand nodig die ook op Europees/Belgisch vlak transfers kan doen. Wat mij betreft is Pinto ook zwaar gebuisd. Hij moet al enkele jaren de netwerken van de trainers raadplegen. Dit zie je toch niet veel hé, zeker niet op professioneel niveau.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stan »

Welk contract hebben die 2 Duitsers?
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STVV-fan »

Stan schreef: 07 sep 2021, 18:31 Welk contract hebben die 2 Duitsers?
Een voltijds. Op papier
Sinds14’
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 dec 2019, 11:05
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Sinds14’ »

Stan schreef: 07 sep 2021, 18:31 Welk contract hebben die 2 Duitsers?
Op transfermarkt staat voor bauer een contract van 2j, over leistner is niks te vinden.
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Missé-Missé »

pat@ schreef: 07 sep 2021, 17:59 Iedereen heeft gezien dat het weer een lichte buis is.
In het nadeel:
-De transfers zijn weer grotendeels te laat.
-Ze kennen de competitie niet.
-Geen Belgen
-Veel huurspelers

Ten faveure:
-Veel inkomsten, weinig uitgaven.
-Aardig wat doorverkoop voor de aangeworven vaste contracten.
-De coach (deels?) en supporters (deels?) tevreden gesteld met een op papier serieuze kwaliteitsinjectie.
-De Belgen met kwaliteit staan niet te springen voor het kunstgras.

In tegenstelling tot vorig jaar wenkt de linkerkolom nu wel. Dat mogen we toch besluiten, ook al hebben we de Pruisen nog niet zien spelen. Het niveau kan enkel nog maar omhoog gaan met Steuckers. Als je zag wat die vorig jaar op halve kracht kon brengen wil ik het wel eens zien als hij 100% fit is. Hopelijk duurt zijn volledig herstel geen half jaar meer.
Toch wel wat voorbarig vrees ik..
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jones »

Ik zou eens willen weten welke “voetbalbelgen” er allemaal in het binnen-en buitenland spelen. Is zoiets te filteren op 1 of andere voetbalsite ?
Bijkomende vraag : tegen Genk mogen abo’s toch gewoon binnen met hun abo he, ze moeten geen tickets reserveren ?
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door vdl »

Jones schreef: 07 sep 2021, 23:23 Ik zou eens willen weten welke “voetbalbelgen” er allemaal in het binnen-en buitenland spelen. Is zoiets te filteren op 1 of andere voetbalsite ?
Bijkomende vraag : tegen Genk mogen abo’s toch gewoon binnen met hun abo he, ze moeten geen tickets reserveren ?
Ja je kan gewoon binnen met je abo, als je je vaccinatiepas hebt.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Mikman »

Jones schreef: 07 sep 2021, 23:23 Ik zou eens willen weten welke “voetbalbelgen” er allemaal in het binnen-en buitenland spelen. Is zoiets te filteren op 1 of andere voetbalsite ?
De database van Football Manager...
Plaats reactie