Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

lakie schreef: 10 mei 2021, 10:45
Jacques schreef: 10 mei 2021, 10:17 Ik zie Schmidt liefst blijven met Roef als doublure. Daarmee zijn we zeker voldoende gewapend. Roef-Verhulst kan ook, maar lijkt me net iets minder.
Ik denk niet dat Roef als 2e keeper Gent gaat inruilen voor STVV.
Ik zou ook liefst hebben dat Schmidt blijft. Na het akkefietje tegen Zulte vond ik hem wel goed.
Maar Roef 1e keeper, Verhulst 2e daar kan ik mee leven, ook al omdat het 2 Belgen zijn en dus buitenlandse kwaliteit elders gaan geposteerd worden.
Kan kloppen, maar anderzijds is het al van 2019 geleden dat hij eerste keuze was bij Wa-Be. Dat is voor mij niet voldoende om hem een plek als eerste doelman te beloven. Hoogstens vertrekken hij en Schmidt (of Verhulst) op gelijke voet in de voorbereiding en dan moeten ze maar zien wie als winnaar uit de bus komt.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

Swers lijkt op weg naar Zulte-Waregem volgens La Capitale.
Overdrijven is een kunst
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Lukske de Lange »

Verhulst-Roef is niet slecht, maar Boffin-Roef klinkt beter 😉 maar Boffin halen zal lastiger zijn dan Davino overhalen denk ik 🙂
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door BoemBoem »

Lukske de Lange schreef: 10 mei 2021, 18:08 Verhulst-Roef is niet slecht, maar Boffin-Roef klinkt beter 😉 maar Boffin halen zal lastiger zijn dan Davino overhalen denk ik 🙂
Idd.
Ik denk dat Ruud hoger mikt dan STVV.

Zou ook gewoon een hele goeie transfer zijn voor ons.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STimVV »

In onze zoektocht naar 2 nieuwe spitsen is het ook wel leuk om eens te kijken wat de spitsen waar we in augustus interesse in hadden ondertussen presteerden. Want er is altijd een kans dat de interesse er nog steeds is in hen.

Douglas Tanque bleek te duur (of niet goed genoeg) te zijn en bleef gewoon bij zijn club: FC Pacos De Ferreira (portugese 1e klasse.)
Zijn prestaties dit seizoen: 7 goals in 2 assists in 29 matchen. Daar hebben we dus goed aan gedaan hem niet te halen.

Vinny Bongonga
Ipv STVV verliet hij zijn club uit Congo voor een club in Soedan waar hij geen potten breekt. 1 goal in 9 matchen.
Ook daar hebben we goed aan gedaan om hem niet te halen lijkt me.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door stvvilvoorde »

STimVV schreef: 11 mei 2021, 12:42 In onze zoektocht naar 2 nieuwe spitsen is het ook wel leuk om eens te kijken wat de spitsen waar we in augustus interesse in hadden ondertussen presteerden. Want er is altijd een kans dat de interesse er nog steeds is in hen.

Douglas Tanque bleek te duur (of niet goed genoeg) te zijn en bleef gewoon bij zijn club: FC Pacos De Ferreira (portugese 1e klasse.)
Zijn prestaties dit seizoen: 7 goals in 2 assists in 29 matchen. Daar hebben we dus goed aan gedaan hem niet te halen.

Vinny Bongonga
Ipv STVV verliet hij zijn club uit Congo voor een club in Soedan waar hij geen potten breekt. 1 goal in 9 matchen.
Ook daar hebben we goed aan gedaan om hem niet te halen lijkt me.
Anders moet je ook eens Musa Barrow opzoeken ;) (daar hadden we zomer 2019 interesse in)
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

STimVV schreef: 11 mei 2021, 12:42 In onze zoektocht naar 2 nieuwe spitsen is het ook wel leuk om eens te kijken wat de spitsen waar we in augustus interesse in hadden ondertussen presteerden. Want er is altijd een kans dat de interesse er nog steeds is in hen.

Douglas Tanque bleek te duur (of niet goed genoeg) te zijn en bleef gewoon bij zijn club: FC Pacos De Ferreira (portugese 1e klasse.)
Zijn prestaties dit seizoen: 7 goals in 2 assists in 29 matchen. Daar hebben we dus goed aan gedaan hem niet te halen.

Vinny Bongonga
Ipv STVV verliet hij zijn club uit Congo voor een club in Soedan waar hij geen potten breekt. 1 goal in 9 matchen.
Ook daar hebben we goed aan gedaan om hem niet te halen lijkt me.
En zeggen dat er hier waren die moord en brand schreeuwden toen de transfers niet doorgingen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

STimVV schreef: 11 mei 2021, 12:42 Douglas Tanque bleek te duur (of niet goed genoeg) te zijn en bleef gewoon bij zijn club: FC Pacos De Ferreira (portugese 1e klasse.)
Zijn prestaties dit seizoen: 7 goals in 2 assists in 29 matchen. Daar hebben we dus goed aan gedaan hem niet te halen.
Enkel statistieken, toch? Tanque staat met zijn ' kleine ploeg' 5e in de Portugese competitie. Ze zullen dus kans maken op Europees voetbal. De ploeg 'Ferreira' scoort weinig doelpunten. Tanque is de topscoorder van zijn ploeg en speelde alle quasi alle matchen tenzij hij geschorst was.

Dat 7 doelpunten niet veel zijn klopt natuurlijk, maar dat zegt niet alles. Ik denk als die man hier zou gespeeld hebben en zich aangepast had (allemaal variabelen) zou hij er veel meer ingelegd hebben.

Als ik nog steeds mocht kiezen zou ik deze man veel eerder halen dan bepaalde namen die hier genoemd werden in het verleden.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door vdl »

Stvv_eng schreef: 11 mei 2021, 20:11
STimVV schreef: 11 mei 2021, 12:42 Douglas Tanque bleek te duur (of niet goed genoeg) te zijn en bleef gewoon bij zijn club: FC Pacos De Ferreira (portugese 1e klasse.)
Zijn prestaties dit seizoen: 7 goals in 2 assists in 29 matchen. Daar hebben we dus goed aan gedaan hem niet te halen.
Enkel statistieken, toch? Tanque staat met zijn ' kleine ploeg' 5e in de Portugese competitie. Ze zullen dus kans maken op Europees voetbal. De ploeg 'Ferreira' scoort weinig doelpunten. Tanque is de topscoorder van zijn ploeg en speelde alle quasi alle matchen tenzij hij geschorst was.

Dat 7 doelpunten niet veel zijn klopt natuurlijk, maar dat zegt niet alles. Ik denk als die man hier zou gespeeld hebben en zich aangepast had (allemaal variabelen) zou hij er veel meer ingelegd hebben.

Als ik nog steeds mocht kiezen zou ik deze man veel eerder halen dan bepaalde namen die hier genoemd werden in het verleden.
Helemaal mee eens, je kan de Portugese competitie niet vergelijken met de onze.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door weekenders »

Nog een optie voor STVV: doelman - die eerder al op lijstje stond - is transfervrij op te halen in Cyprus
/ook-jens-teunckens-staat-op-het-lijstje-van-stvv#ixzz6udi7BVxl

STVV moet deze zomer sowieso op zoek naar een nieuwe doelman. Kenny Steppe is zo goed als rond met Anderlecht, enkel de clubs moeten er nog uitkomen. Davino Verhulst werd al gelinkt aan de club, maar ook Jens Teunckens is een optie.
De voormalige jeugdinternational - waar hij tot begin dit seizoen nog actief was - speelt momenteel bij het Cypriotische Larnaca. Teunckens wil graag zijn carrière herlanceren in België en staat ook op het lijstje van STVV, dat hem deze winter ook al wou halen indien Steppe vertrokken was.
Ook deze keer is hij een interessante optie, aangezien hij ondanks een contract van nog een jaar gratis op te halen valt. Teunckens speelde eerder bij Club Brugge en Antwerp. De 23-jarige Limburger zou bij STVV de concurrentie met Daniel Schmidt moeten aangaan als het tot een transfer komt.
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... z6udiIITdx
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STVV-fan »

weekenders schreef: 12 mei 2021, 11:01 Nog een optie voor STVV: doelman - die eerder al op lijstje stond - is transfervrij op te halen in Cyprus
/ook-jens-teunckens-staat-op-het-lijstje-van-stvv#ixzz6udi7BVxl

STVV moet deze zomer sowieso op zoek naar een nieuwe doelman. Kenny Steppe is zo goed als rond met Anderlecht, enkel de clubs moeten er nog uitkomen. Davino Verhulst werd al gelinkt aan de club, maar ook Jens Teunckens is een optie.
De voormalige jeugdinternational - waar hij tot begin dit seizoen nog actief was - speelt momenteel bij het Cypriotische Larnaca. Teunckens wil graag zijn carrière herlanceren in België en staat ook op het lijstje van STVV, dat hem deze winter ook al wou halen indien Steppe vertrokken was.
Ook deze keer is hij een interessante optie, aangezien hij ondanks een contract van nog een jaar gratis op te halen valt. Teunckens speelde eerder bij Club Brugge en Antwerp. De 23-jarige Limburger zou bij STVV de concurrentie met Daniel Schmidt moeten aangaan als het tot een transfer komt.
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... z6udiIITdx
Ik kan niet zeggen dat ik hem ooit heb weten spelen...

Iemand die wel een zicht heeft op zijn kwaliteiten (of een gebrek daaraan)?

Geen transfersom én Belg én progressiemarge lijkt me nu niet direct een tegenvaller
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door AirMontella »

Huur van Lavalée wordt verlengd met een jaar.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

Spijtig dat het geen definitieve overgang is, maar desalniettemin een goede zaak voor de stabiliteit achterin. Duelkracht en een lange pass heeft hij, in de voorbereiding mag hij werken aan zijn korte inspeelpass.

I.v.m. Teunckens: speelde in '19-'20 twee matchen met Antwerp, waaronder tegen ons. We kwamen die dag echter amper aan kansen, onmogelijk deftig te beoordelen. Altijd jeugdinternational geweest, veelal na Svilar en in balans met generatiegenoten Bodart, Jackers en Couckske.
Overdrijven is een kunst
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Timme »

Nu Pius nog. Die mag van mij zeker ook verlengen.
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

AirMontella schreef: 12 mei 2021, 14:36 Huur van Lavalée wordt verlengd met een jaar.
:toppie:
Plaats reactie