Peter Maes naar Beerschot

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door lindoke »

Wat betreft Vrancken, als het bestuur echt een duidelijk signaal wil geven dat ze er alles willen aan doen om echt vooruit te komen gaan ze het gesprek met Vrancken aan en proberen ze hem te overhalen. Als Mechelen dan nog 2 miljoen vraagt om hem te laten gaan dan betaal je dat als club gewoon. Dan kan je Wouter de kern laten onder de loep nemen en horen welke versterkingen hij erbij wil en dan ga je daar als club 100% voor. Gaan we daarom een fantastisch seizoen tegemoet? Misschien niet maar de kans zit er dik in. Feit is dan wel dat het signaal naar de supporters toe er één is van: We willen er voor gaan. Volle bak. En het mag gerust iets kosten.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Jacques »

2018: duurste aankoop ooit Buya Turay 1,8 miljoen euro
2021: Een gat van 2-3 miljoen moeten dichtfietsen in de mercato
Maar hey, laat ons effkes twee miljoen op tafel leggen voor een trainer, alsof het niks is. Als ge pech hebt, ligt hij na 10 matchen buiten. En voor Wouter Vrancken dan nog, bijna alsof het god de vader is. Realiteitszin? :gek:
Overdrijven is een kunst
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Haspengouw »

Jacques schreef: 25 mei 2021, 12:43 2018: duurste aankoop ooit Buya Turay 1,8 miljoen euro
2021: Een gat van 2-3 miljoen moeten dichtfietsen in de mercato
Maar hey, laat ons effkes twee miljoen op tafel leggen voor een trainer, alsof het niks is. Als ge pech hebt, ligt hij na 10 matchen buiten. En voor Wouter Vrancken dan nog, bijna alsof het god de vader is. Realiteitszin? :gek:
Twee miljoen betalen voor een trainer... Als dat het verwachtingspatroon is dan kan je niet anders dan teleurgesteld worden.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door miel »

lindoke schreef: 25 mei 2021, 12:21 Wat betreft Vrancken, als het bestuur echt een duidelijk signaal wil geven dat ze er alles willen aan doen om echt vooruit te komen gaan ze het gesprek met Vrancken aan en proberen ze hem te overhalen. Als Mechelen dan nog 2 miljoen vraagt om hem te laten gaan dan betaal je dat als club gewoon. Dan kan je Wouter de kern laten onder de loep nemen en horen welke versterkingen hij erbij wil en dan ga je daar als club 100% voor. Gaan we daarom een fantastisch seizoen tegemoet? Misschien niet maar de kans zit er dik in. Feit is dan wel dat het signaal naar de supporters toe er één is van: We willen er voor gaan. Volle bak. En het mag gerust iets kosten.
www. sint-trudo .be
neurologie
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door vdl »

Wij moeten voor een trainer gaan die vrij is, geld verspillen aan een transfer van een trainer zou al te gek zijn, je steekt dat beter in de spelers kern.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door lakie »

2 miljoen is idd overdreven...

Maar we weten niet wat de afkoopsom is.
In de winter was er al interesse van ons voor Vrancken, maar de afkoopsom was te hoog.
Met de afkoopsom die we krijgen voor Maes, wordt die van Vrancken al iets kleiner natuurlijk.

Wat mij betreft, blijft Vrancken de beste keuze... ook al moeten we er iets voor betalen.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Jones »

Jacques schreef: 25 mei 2021, 12:43 2018: duurste aankoop ooit Buya Turay 1,8 miljoen euro
2021: Een gat van 2-3 miljoen moeten dichtfietsen in de mercato
Maar hey, laat ons effkes twee miljoen op tafel leggen voor een trainer, alsof het niks is. Als ge pech hebt, ligt hij na 10 matchen buiten. En voor Wouter Vrancken dan nog, bijna alsof het god de vader is. Realiteitszin? :gek:
De afkoopsom zou vorig seizoen 1 miljoen zijn geweest en nu gezakt zijn. Kvm zit in slechte financiële papieren naar verluidt...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door lindoke »

Haspengouw schreef: 25 mei 2021, 12:57
Jacques schreef: 25 mei 2021, 12:43 2018: duurste aankoop ooit Buya Turay 1,8 miljoen euro
2021: Een gat van 2-3 miljoen moeten dichtfietsen in de mercato
Maar hey, laat ons effkes twee miljoen op tafel leggen voor een trainer, alsof het niks is. Als ge pech hebt, ligt hij na 10 matchen buiten. En voor Wouter Vrancken dan nog, bijna alsof het god de vader is. Realiteitszin? :gek:
Twee miljoen betalen voor een trainer... Als dat het verwachtingspatroon is dan kan je niet anders dan teleurgesteld worden.
Ok, 2 miljoen is overdreven. Weet ik ook wel. Wat ik wil zeggen is dat je voor een trainer als Vrancken - die toch een kind van het huis is - eens diep mag gaan. Het is iemand die het spelletje en onze competitie door en door kent. En als onze Japanners extra moeite doen en hem kunnen binnen halen gaat dat een ongelooflijke positieve vibe onder de supporters geven. Dit is iets wat deze club en zijn supporters nodig heeft na alle kommer en kwel.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door smol »

lindoke schreef: 25 mei 2021, 18:55
Haspengouw schreef: 25 mei 2021, 12:57
Jacques schreef: 25 mei 2021, 12:43 2018: duurste aankoop ooit Buya Turay 1,8 miljoen euro
2021: Een gat van 2-3 miljoen moeten dichtfietsen in de mercato
Maar hey, laat ons effkes twee miljoen op tafel leggen voor een trainer, alsof het niks is. Als ge pech hebt, ligt hij na 10 matchen buiten. En voor Wouter Vrancken dan nog, bijna alsof het god de vader is. Realiteitszin? :gek:
Twee miljoen betalen voor een trainer... Als dat het verwachtingspatroon is dan kan je niet anders dan teleurgesteld worden.
Ok, 2 miljoen is overdreven. Weet ik ook wel. Wat ik wil zeggen is dat je voor een trainer als Vrancken - die toch een kind van het huis is - eens diep mag gaan. Het is iemand die het spelletje en onze competitie door en door kent. En als onze Japanners extra moeite doen en hem kunnen binnen halen gaat dat een ongelooflijke positieve vibe onder de supporters geven. Dit is iets wat deze club en zijn supporters nodig heeft na alle kommer en kwel.
Kind van het huis dat ooit het Genk logo kuste...
Er zijn er hier voor minder geweigerd op 't forum.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door vdl »

smol schreef: 25 mei 2021, 22:50
lindoke schreef: 25 mei 2021, 18:55
Haspengouw schreef: 25 mei 2021, 12:57
Jacques schreef: 25 mei 2021, 12:43 2018: duurste aankoop ooit Buya Turay 1,8 miljoen euro
2021: Een gat van 2-3 miljoen moeten dichtfietsen in de mercato
Maar hey, laat ons effkes twee miljoen op tafel leggen voor een trainer, alsof het niks is. Als ge pech hebt, ligt hij na 10 matchen buiten. En voor Wouter Vrancken dan nog, bijna alsof het god de vader is. Realiteitszin? :gek:
Twee miljoen betalen voor een trainer... Als dat het verwachtingspatroon is dan kan je niet anders dan teleurgesteld worden.
Ok, 2 miljoen is overdreven. Weet ik ook wel. Wat ik wil zeggen is dat je voor een trainer als Vrancken - die toch een kind van het huis is - eens diep mag gaan. Het is iemand die het spelletje en onze competitie door en door kent. En als onze Japanners extra moeite doen en hem kunnen binnen halen gaat dat een ongelooflijke positieve vibe onder de supporters geven. Dit is iets wat deze club en zijn supporters nodig heeft na alle kommer en kwel.
Kind van het huis dat ooit het Genk logo kuste...
Er zijn er hier voor minder geweigerd op 't forum.
Hij deed dat ook in Gent ze en bij stvv, dat is nu eenmaal iets wat voetballers doen.
Het enige wat telt is dat je een trainer hebt, die je ploeg goed laat voetballen.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Krisaias »

Henri is de man schreef: 25 mei 2021, 11:03 Persoonlijk ben ik wel fan van een terugkeer van Jonas De Roeck.
Werd hier in zijn seizoen zwaar weggehoond al heb ik eigenlijk nooit gesnapt waarom. Deed het prima dat jaar qua resultaten.
Heeft kunnen rijpen bij Anderlecht - volgens mij is hij klaar voor een 1e klasse club.
Waarom ik persoonlijk De Roeck liever niet terug zie op Staaien als coach: in het seizoen dat hij trainer was, gaf hij de spelers doodleuk een extra dagje vrij na een nederlaag in Eupen 'omdat ze een goede tweede helft hadden gespeeld'. Voor mij toch een totaal verkeerd signaal naar een spelersgroep. M.a.w. veel te soft en dus helemaal weer weg van de lijn Maes naar de lijn Muscat...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Henri is de man »

Krisaias schreef: 26 mei 2021, 00:09
Henri is de man schreef: 25 mei 2021, 11:03 Persoonlijk ben ik wel fan van een terugkeer van Jonas De Roeck.
Werd hier in zijn seizoen zwaar weggehoond al heb ik eigenlijk nooit gesnapt waarom. Deed het prima dat jaar qua resultaten.
Heeft kunnen rijpen bij Anderlecht - volgens mij is hij klaar voor een 1e klasse club.
Waarom ik persoonlijk De Roeck liever niet terug zie op Staaien als coach: in het seizoen dat hij trainer was, gaf hij de spelers doodleuk een extra dagje vrij na een nederlaag in Eupen 'omdat ze een goede tweede helft hadden gespeeld'. Voor mij toch een totaal verkeerd signaal naar een spelersgroep. M.a.w. veel te soft en dus helemaal weer weg van de lijn Maes naar de lijn Muscat...
Met dat (grote) verschil dat we dat jaar zeer goede resultaten behaalden
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door enerkey »

Was dat zijn grote verdienste? Hij nam over toen de voorbereiding gepasseerd was en we al een 6 op 9 hadden.
Daarna ging het stelselmatig slechter en slechter. En zoals Kris al zei, de dicipline en focus was volledig weg op het einde van het seizoen.
Hij heeft uiteindelijk een gemiddelde gehaald van 1,31 punten per wedstrijd.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door stvvilvoorde »

enerkey schreef: 26 mei 2021, 10:40 Was dat zijn grote verdienste? Hij nam over toen de voorbereiding gepasseerd was en we al een 6 op 9 hadden.
Daarna ging het stelselmatig slechter en slechter. En zoals Kris al zei, de dicipline en focus was volledig weg op het einde van het seizoen.
Hij heeft uiteindelijk een gemiddelde gehaald van 1,31 punten per wedstrijd.
Het ging toen heel goed tot begin november.
Dan was er die match op Brugge waar Kotysch langdurig uitviel.
Zijn vervanger Goutas kon nooit het gewenste niveau halen.
Kotysch en Texeira vormden totdantoe wel een ijzersterk duo achterin.

Rond die periode, mss wel zelfde match, viel Charisis ook langdurig uit en dat was eigenlijk toen echt wel onze motor op het middenveld.
Voor Charisis hebben we dat seizoen nooit nog een valabele vervanger kunnen vinden.
Heel veel gelijke spelen in die periode zonder onze toenmalige twee sterkhouders.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door vdl »

enerkey schreef: 26 mei 2021, 10:40 Was dat zijn grote verdienste? Hij nam over toen de voorbereiding gepasseerd was en we al een 6 op 9 hadden.
Daarna ging het stelselmatig slechter en slechter. En zoals Kris al zei, de dicipline en focus was volledig weg op het einde van het seizoen.
Hij heeft uiteindelijk een gemiddelde gehaald van 1,31 punten per wedstrijd.
Ach das maar 44 punten,wie wil dat nu :roll:
Plaats reactie