Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Jack
Beheerder
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jack » 31 aug 2020, 19:10

stvvilvoorde schreef:
Halenaar schreef:
31 aug 2020, 12:31

Uiteraard, dat kon toch iedereen zien toen. 4 miljoen euro betaald voor een speler die er max 1 miljoen waard was, ze hebben de laatste 2 jaar toch ook een paar blunders gemaakt daar in Genk.

Kon toen ook volledig begrijpen dat ze hem lieten gaan voor dat bedrag, heb nooit de kritiek van sommigen begrepen daarop. Terwijl men nu moet toegeven dat het bestuur indertijd wél een goede zaak heeft gedaan met hem te verkopen.
De kritiek die er toen werd gegeven is dat er geen fatsoenlijke vervanger gehaald werd.
Denk niet dat er iemand kritiek gegeven heeft op het feit dat hij 4M opgebracht heeft.
Wel dat je twee basisspelers verkoopt terwijl je stevig in de top 6 stond, zonder weer valabele vervangers te halen.
Dit dus.
Prijs was teveel, dus fantastisch, denk dat de meesten het daar net over eens waren.
Niet goed genoeg voor Genk, dat is geen schande. Mag van mij terug komen.

lindoke

Bericht door lindoke » 01 sep 2020, 12:47

Jacques schreef:
31 aug 2020, 11:20
Zou voor mij ook welkom zijn, zou op rechts een oplossing kunnen bieden en dan Sankhon naar het middenveld voor extra power. Maar gaat om meerdere redenen niet gebeuren.
Weet niet hoe hij op rechts uit de voeten kan maar om Wolke te vervangen mag hij van mij ook terug komen. Echter meer dan 1 miljoen zou ik er niet voor betalen

Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.

Geel-Blauw

Bericht door Geel-Blauw » 19 sep 2020, 16:26

Chuba Akpom naar Middlesbrough voor £2,75 miljoen.

Nie zievere, speile!

Plaats reactie