STVV Dream Team (Eleven Sports/Panini)

Alle info over onze ex-spelers
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV Dream Team (Eleven Sports/Panini)

Bericht door BoemBoem »

Guggenheimer schreef: 16 dec 2020, 20:20
tesneusdoek schreef: 11 dec 2020, 18:56 Afbeelding
:geelblauw:

Geen verrassing in doel: Mignolet
Defensie: Odoi -Tomiyasu - Cantaluppi - Caers
Middenveld: Kamada - Van Moer - Boffin
Aanval: Odillon Polleunis- Wilmots - Alfred Riedl

Trainer: Jacky Matthijsen
Ik pik er u uit omdat iedereen quoten wat onoverzichtelijk zou worden dus niks persoonlijk. (De volgende opmerkingen/vragen zijn dus ook gericht aan BoemBoem en STVVilvoorde )

Ik kan me vinden in de meeste namen die ik heb zien passeren. Sommige spelers heb ik niet aan het werk gezien ( Te laat geboren ;) ) maar daar kan ik op basis van statistieken/reputatie nog inkomen.

Maar waarom Thomas Caers ? Ik vraag het niet om de klootzak uit te hangen, iedereen heeft recht op zijn/haar mening. Maar ik kan echt niet begrijpen waarom een Caers in de 11 zou staan. Ik weet dat we op de linksback niet altijd de meest talentvolle spelers hebben gehad maar toch. Caers is in mijn herinnering pure middelmaat. Geen kritiek zonder alternatief dus een Landry Mulemo ( ook al heeft die hier op uitleenbasis gespeeld ) is voor mij veel logischer.

Er zijn nog spelers gepasseerd die ik niet zou kiezen maar de keuze voor Caers begrijp ik niet goed :o .
Is toch puur een persoonlijke keuze?
Als de speelstijl van Caers mij beter lag dan die van Mulemo, kies ik toch gewoon caers?

Kon evengoed vreven gezet hebben.. puur sentiment.. niks meer, niks minder
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV Dream Team (Eleven Sports/Panini)

Bericht door STimVV »

Ik heb er niet aan meegedaan om de simpele reden dat ik niet kan kiezen. Tzijn er te veel die ik er in zou willen zetten.
Ne Sishuba bijvoorbeeld, ben ik nog niet tegen gekomen. Als ik er 11 moet kiezen zou hij er misschien ook niet in staan. Terwijl ik dat echt 1 van de beste linksbuitens vind die we gehad hebben. Ben ik den enige die dat vind?
Niemand die makkelijker zijne man voorbij ging dan hij.
Zalig spelerke vond ik dat.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: STVV Dream Team (Eleven Sports/Panini)

Bericht door Bartman »

Over linker flankspelers gesproken. Herinnert iemand zich Jason Van Blerk nog ? Wellicht één van de eerste Australiërs in de Belgische competitie. Dacht aan hem voor mijn selectie, maar vond hem niet terug.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV Dream Team (Eleven Sports/Panini)

Bericht door Krisaias »

Bartman schreef: 16 dec 2020, 22:22 Over linker flankspelers gesproken. Herinnert iemand zich Jason Van Blerk nog ? Wellicht één van de eerste Australiërs in de Belgische competitie. Dacht aan hem voor mijn selectie, maar vond hem niet terug.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Absoluut. Geweldige kerel en leuke voetballer ook.

Is vrij laat toegekomen in het seizoen dat we degradeerden en niet gebleven in 2e klasse. In plaats van zijn optie te lichten zijn ze toen het illustere Poolse duo Marciniak en Jajesniak gaan halen.

Wellicht daarom geen Panini sticker... jammer, was ook wel een favorietje van mij.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV Dream Team (Eleven Sports/Panini)

Bericht door tesneusdoek »

BoemBoem schreef: 16 dec 2020, 21:20
Guggenheimer schreef: 16 dec 2020, 20:20
tesneusdoek schreef: 11 dec 2020, 18:56 Afbeelding
:geelblauw:

Geen verrassing in doel: Mignolet
Defensie: Odoi -Tomiyasu - Cantaluppi - Caers
Middenveld: Kamada - Van Moer - Boffin
Aanval: Odillon Polleunis- Wilmots - Alfred Riedl

Trainer: Jacky Matthijsen
Ik pik er u uit omdat iedereen quoten wat onoverzichtelijk zou worden dus niks persoonlijk. (De volgende opmerkingen/vragen zijn dus ook gericht aan BoemBoem en STVVilvoorde )

Ik kan me vinden in de meeste namen die ik heb zien passeren. Sommige spelers heb ik niet aan het werk gezien ( Te laat geboren ;) ) maar daar kan ik op basis van statistieken/reputatie nog inkomen.

Maar waarom Thomas Caers ? Ik vraag het niet om de klootzak uit te hangen, iedereen heeft recht op zijn/haar mening. Maar ik kan echt niet begrijpen waarom een Caers in de 11 zou staan. Ik weet dat we op de linksback niet altijd de meest talentvolle spelers hebben gehad maar toch. Caers is in mijn herinnering pure middelmaat. Geen kritiek zonder alternatief dus een Landry Mulemo ( ook al heeft die hier op uitleenbasis gespeeld ) is voor mij veel logischer.

Er zijn nog spelers gepasseerd die ik niet zou kiezen maar de keuze voor Caers begrijp ik niet goed :o .
Is toch puur een persoonlijke keuze?
Als de speelstijl van Caers mij beter lag dan die van Mulemo, kies ik toch gewoon caers?

Kon evengoed vreven gezet hebben.. puur sentiment.. niks meer, niks minder
Mijn keuzes zijn gebaseerd op de volgende criteria:
1) belang voor de club (een huurspeler die hier 6 maanden speelde, komt minder in aanmerking dan iemand die liefst meerdere seizoenen hier iets bewees, tenzij het gaat om echte toppers zoals Tomi en Kamada, bijvoorbeeld, die op korte tijd hun kunnen toonden);
2) een "realistische" ploeg opstellen (ieder min of meer op zijn positie) die echt matchen zou kunnen winnen;
3) Ivm Caers zelf en de linksbackpositie: Ik kon me echt niet zoveel kandidaten inbeelden/herinneren. Als er iemand een hoop namen op het forum gooit van goede STVV-linksbacks, verander ik misschien van idee :D . Caers herinner ik toch als een fysiek sterke, intelligente linksback die zijn werk opknapte en weinig kaarten pakte. Zou er nu trouwens instaan volgens mij! :mrgreen:
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: STVV Dream Team (Eleven Sports/Panini)

Bericht door Guggenheimer »

BoemBoem schreef: 16 dec 2020, 21:20 Is toch puur een persoonlijke keuze?
Als de speelstijl van Caers mij beter lag dan die van Mulemo, kies ik toch gewoon caers?

Kon evengoed vreven gezet hebben.. puur sentiment.. niks meer, niks minder
Natuurlijk.

Ik bedoel gewoon dat Caers hier niet lang ( En als ik transfermarkt er met een korreltje zout op nakijk ook niet veel) gespeeld heeft en in mijn opinie niet persé een geweldige indruk nagelaten had. Daarom vond ik het persoonlijk vreemd dat zoveel mensen voor Caers kozen. Moest er nu 1 iemand Caers gezegd hebben, zou het mij zelfs niet opgevallen zijn.
Laatst gewijzigd door Guggenheimer op 17 dec 2020, 01:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: STVV Dream Team (Eleven Sports/Panini)

Bericht door Guggenheimer »

tesneusdoek schreef: 16 dec 2020, 23:16 Mijn keuzes zijn gebaseerd op de volgende criteria:
1) belang voor de club (een huurspeler die hier 6 maanden speelde, komt minder in aanmerking dan iemand die liefst meerdere seizoenen hier iets bewees, tenzij het gaat om echte toppers zoals Tomi en Kamada, bijvoorbeeld, die op korte tijd hun kunnen toonden);
2) een "realistische" ploeg opstellen (ieder min of meer op zijn positie) die echt matchen zou kunnen winnen;
3) Ivm Caers zelf en de linksbackpositie: Ik kon me echt niet zoveel kandidaten inbeelden/herinneren. Als er iemand een hoop namen op het forum gooit van goede STVV-linksbacks, verander ik misschien van idee :D . Caers herinner ik toch als een fysiek sterke, intelligente linksback die zijn werk opknapte en weinig kaarten pakte. Zou er nu trouwens instaan volgens mij! :mrgreen:
Bedankt voor de redenering :).

Zoals hierboven gezegd is dat wat ik wat vreemd vond van Caers. Heeft hier niet zo lang gespeeld. En toch 3 "nominaties" achter zijn naam.

Als je trouwens toch overtuigd kan worden ... Mulemo heeft hier 3 seizoenen op huurbasis gespeeld ;). Ik heb niets met Mulemo te maken voor alle duidelijkheid. Was gewoon wat zaken gaan opzoeken toen ik aan hem dacht.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV Dream Team (Eleven Sports/Panini)

Bericht door Tompie »

STimVV schreef: 16 dec 2020, 21:29 Ik heb er niet aan meegedaan om de simpele reden dat ik niet kan kiezen. Tzijn er te veel die ik er in zou willen zetten.
Ne Sishuba bijvoorbeeld, ben ik nog niet tegen gekomen. Als ik er 11 moet kiezen zou hij er misschien ook niet in staan. Terwijl ik dat echt 1 van de beste linksbuitens vind die we gehad hebben. Ben ik den enige die dat vind?
Niemand die makkelijker zijne man voorbij ging dan hij.
Zalig spelerke vond ik dat.
Sishuba staat in mijn elftal (zie 1ste pagina). Inderdaad een heerlijke voetballer, het type dat je nu ook absoluut mist met zijn snelheid en techniek. Herinner me nog een wedstrijd tegen Anderlecht waar we in een dolle slotfase van 2-3 naar 4-3 gingen via Sishuba en Coulibaly (op aangeven van Sishuba). Die Adamo Coulibaly vond ik ook best een leuke speler. Onorthodox, dat wel.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV Dream Team (Eleven Sports/Panini)

Bericht door enerkey »

Mulemo had toch ook zijn mankementen. Goede voetballer met aanvallende inpulsen. Maar verdedigend had hij niet onoverzettelijkheid dan dat bvb een Caers had. En Caers kwam aanvallend ook nog goed uit de verf, net zoals zijn voorganger Dirk Van Oekelen. Die ik ook hoger inschat.

En ja Sishuba. Die hadden we opgepikt bij het failliete Heusden. Het eerste volledige seizoen heeft die echt fantastisch gespeeld met een hoop goals en assisten. Het jaar erop kwam hij er door tegen de winterstop. Maar dan waren ze zo stom hem aan Moeskroen te verpatsen tijdens de winterstop omdat hij einde contract was en niet wou bijtekenen aan een hongerloon geloof ik.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV Dream Team (Eleven Sports/Panini)

Bericht door tesneusdoek »

Guggenheimer schreef: 17 dec 2020, 01:12
tesneusdoek schreef: 16 dec 2020, 23:16 Mijn keuzes zijn gebaseerd op de volgende criteria:
1) belang voor de club (een huurspeler die hier 6 maanden speelde, komt minder in aanmerking dan iemand die liefst meerdere seizoenen hier iets bewees, tenzij het gaat om echte toppers zoals Tomi en Kamada, bijvoorbeeld, die op korte tijd hun kunnen toonden);
2) een "realistische" ploeg opstellen (ieder min of meer op zijn positie) die echt matchen zou kunnen winnen;
3) Ivm Caers zelf en de linksbackpositie: Ik kon me echt niet zoveel kandidaten inbeelden/herinneren. Als er iemand een hoop namen op het forum gooit van goede STVV-linksbacks, verander ik misschien van idee :D . Caers herinner ik toch als een fysiek sterke, intelligente linksback die zijn werk opknapte en weinig kaarten pakte. Zou er nu trouwens instaan volgens mij! :mrgreen:
Bedankt voor de redenering :).

Zoals hierboven gezegd is dat wat ik wat vreemd vond van Caers. Heeft hier niet zo lang gespeeld. En toch 3 "nominaties" achter zijn naam.

Als je trouwens toch overtuigd kan worden ... Mulemo heeft hier 3 seizoenen op huurbasis gespeeld ;). Ik heb niets met Mulemo te maken voor alle duidelijkheid. Was gewoon wat zaken gaan opzoeken toen ik aan hem dacht.
Ok. Mulemo had dus ook gekund...maar (in mijn herinneringen tenminste) was Caers toch net iets secuurder als linksback... Het eerste wat ik op de back wil is een speler die fysiek top is, geen onnodige avonturen aangaat en zo weinig mogelijk aan hem laat voorbijgaan zonder daarbij een resem kaarten te pakken. Dat is wat ik me min of meer herinner van Thomas Caers, die toch een verdienstelijke speler voor ons was. :stvv:
Plaats reactie