Since '54 overleden

Alle info over onze ex-spelers
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Since '54 overleden

Bericht door Jones »

lindoke schreef: 17 mar 2021, 15:57
stvvilvoorde schreef: 17 mar 2021, 15:15 Ik had het overlijden van Since 54 (Fernand Massa) vanochtend zien passeren.
Degene die hem niet kennen als forumlid, kennen hem misschien wel als oud politiecommisaris van St-Truiden.
Zijn zoon Dirk was hier ook een zeer gewaardeerd forumlid (MrCremasco)

Sterkte aan alle familieleden en kennissen.
Ik heb nog voetbal gespeeld met 3 van zijn broers. Danny, Marc en Luc.
Fortuna St-Truiden was inderdaad goed "bemassa'd"
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Since '54 overleden

Bericht door lindoke »

Jones schreef: 20 mar 2021, 13:24
lindoke schreef: 17 mar 2021, 15:57
stvvilvoorde schreef: 17 mar 2021, 15:15 Ik had het overlijden van Since 54 (Fernand Massa) vanochtend zien passeren.
Degene die hem niet kennen als forumlid, kennen hem misschien wel als oud politiecommisaris van St-Truiden.
Zijn zoon Dirk was hier ook een zeer gewaardeerd forumlid (MrCremasco)

Sterkte aan alle familieleden en kennissen.
Ik heb nog voetbal gespeeld met 3 van zijn broers. Danny, Marc en Luc.
Fortuna St-Truiden was inderdaad goed "bemassa'd"
Ja, geweldige periode.

Ik ben van hetzelfde jaar als Luc en heb nog samen met hem bij de jeugd van STVV gespeeld. Luc was in de jeugd een erg goede voetballer die qua intrinsieke kwaliteiten kop en schouders boven de rest uitkwam. Maar Luc deed nog andere dingen graag naast het voetballen anders had hij zeker potentieel om profvoetballer te worden.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Since '54 overleden

Bericht door Jones »

lindoke schreef: 20 mar 2021, 13:47
Jones schreef: 20 mar 2021, 13:24
lindoke schreef: 17 mar 2021, 15:57
stvvilvoorde schreef: 17 mar 2021, 15:15 Ik had het overlijden van Since 54 (Fernand Massa) vanochtend zien passeren.
Degene die hem niet kennen als forumlid, kennen hem misschien wel als oud politiecommisaris van St-Truiden.
Zijn zoon Dirk was hier ook een zeer gewaardeerd forumlid (MrCremasco)

Sterkte aan alle familieleden en kennissen.
Ik heb nog voetbal gespeeld met 3 van zijn broers. Danny, Marc en Luc.
Fortuna St-Truiden was inderdaad goed "bemassa'd"
Ja, geweldige periode.

Ik ben van hetzelfde jaar als Luc en heb nog samen met hem bij de jeugd van STVV gespeeld. Luc was in de jeugd een erg goede voetballer die qua intrinsieke kwaliteiten kop en schouders boven de rest uitkwam. Maar Luc deed nog andere dingen graag naast het voetballen anders had hij zeker potentieel om profvoetballer te worden.
Inderdaad...
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Since '54 overleden

Bericht door Jean-Paul »

Jones schreef: 20 mar 2021, 13:17 Since '54 was mijn vader. Het is een groot verlies voor ons. Hij wist veel van vroeger en nu over STVV en de stad. Hij was sinds 1954 supporter, net als mijn opa die sinds 1931 Stayen opzocht. Hij zei me nog op zijn sterfbed dat hij nu niet meer ging meemaken of STVV zich ging redden. Hij was blind geworden en had kanker. maar volgde nog via de radio en de uitmatchen samen met ons op tv (luisteren) Vandaar dat hij hier niet meer kon posten
Dat vond hij verschrikkelijk erg. Hij schreef ook mee aan de befaamde "Bùkskes" van dialectgroep 't Neigemenneke en was een veelzijdig man en papa waar ik heel erg naar opkeek.
Hij kreeg les op Terbiest van oud-STVV speler Roger Maes en keek enorm naar hem op.
Ik zou nog zoveel meer kunnen vertellen over deze fantastische en sociale man.
Ik ben de "Cremasco" van vroeger en ben nu dus Jones...
Bedankt voor de fijne reacties hier en het starten van deze topic.
Hij zal van hierboven blijven supporteren voor STVV. Ik ga hem enorm missen. Bedankt voor de steunbetuigingen hier. We gaven hem gisteren een gepast eerbetoon met aandacht voor STVV. Opvolging is verzekerd. Ik en mijn zoon supporteren verder.
Mijn oprechte deelneming en veel sterkte.
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Since '54 overleden

Bericht door FANFOREVER »

Mijn Oprechte deelneming en RIP Fernand
:stvv:
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Since '54 overleden

Bericht door STimVV »

Ook mijn oprechte deelneming.

Ik herinner me hem als een vaste waarde op het forum, en dat was volgens mij al van redelijk in het begin dat er een stvv-forum was. Zowat 22 jaar geleden dus...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Since '54 overleden

Bericht door Jones »

STimVV schreef: 21 mar 2021, 12:58 Ook mijn oprechte deelneming.

Ik herinner me hem als een vaste waarde op het forum, en dat was volgens mij al van redelijk in het begin dat er een stvv-forum was. Zowat 22 jaar geleden dus...
Klopt pa was erbij sedert het begin. Hij is blijven vragen achter wie wat schreef, zelfs toen hij blind was. Ik las het hem dan voor. Er is een groot STVV-supporter minder al bezocht hij Stayen niet meer sinds de thuismatch tegen Oostende in 2015, uitslag 1-1.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Since '54 overleden

Bericht door Johan »

RIP Fernand. En vriendelijk en aimabel man. Niks dan goed herinneringen. Rust in vrede.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Since '54 overleden

Bericht door Jack »

Even wat minder tijd gehad voor 't forum dus lees dit nu pas.
Innige deelneming.

Een echte forum-veteraan!!
Hij was ook de 9de supporter die in 2010 de overstap maakte naar dit censuurvrij forum.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Since '54 overleden

Bericht door Jones »

Jack schreef: 13 apr 2021, 23:11 Even wat minder tijd gehad voor 't forum dus lees dit nu pas.
Innige deelneming.

Een echte forum-veteraan!!
Hij was ook de 9de supporter die in 2010 de overstap maakte naar dit censuurvrij forum.
ja, ik dacht het wel. STVV en koers waren zijn interessepunten.Hij reed ooit naar Beringen per fiets als 15 jarige om zijn STVV aan het werk te zien. Ik zie het er niet veel doen als 15-jarige
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Since '54 overleden

Bericht door de Jos »

Oh.. Zie nu dit topic voor het eerst en wist helemaal niet wie er achter dit pseudoniem schuilging.

Ik denk dat ik een kleine 10j geleden eens een kort, maar fijn gesprek met hem heb gehad toen ik (o.w.v. 'professionele' redenen) eens een paar namiddagen op de politierechtbank in St-Truiden aanwezig was. Niet STVV-gerelateerd dus, hoewel ik hem kort nadien wel nog eens in café Stadion heb gegroet voor een match.

Heb zijn posts hier altijd graag gelezen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Since '54 overleden

Bericht door Jones »

de Jos schreef: 15 nov 2021, 22:24 Oh.. Zie nu dit topic voor het eerst en wist helemaal niet wie er achter dit pseudoniem schuilging.

Ik denk dat ik een kleine 10j geleden eens een kort, maar fijn gesprek met hem heb gehad toen ik (o.w.v. 'professionele' redenen) eens een paar namiddagen op de politierechtbank in St-Truiden aanwezig was. Niet STVV-gerelateerd dus, hoewel ik hem kort nadien wel nog eens in café Stadion heb gegroet voor een match.

Heb zijn posts hier altijd graag gelezen.
Doet me plezier. Ja dat deed hij de politierechtbank na zijn actieve carriere. Daar was hij nu ook al enkele jaren mee gestopt.
Plaats reactie