Simon Mignolet

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Wel mooi dat hij zich niet te goed voelt om een antwoord te sturen. Nog beter zou zijn als hij volgende keer de juiste cijfers geeft.
Overdrijven is een kunst
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Simon Mignolet

Bericht door lakie »

Jacques schreef: 06 feb 2020, 09:10 Misschien moet ge het hem eens uitleggen met een flipchart. :ugeek: :mrgreen:
Afbeelding
Ik vind het erger da Vidarsson het niet begrijpt!! :gek:
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Simon Mignolet

Bericht door enerkey »

lakie schreef: 06 feb 2020, 17:18
Jacques schreef: 06 feb 2020, 09:10 Misschien moet ge het hem eens uitleggen met een flipchart. :ugeek: :mrgreen:
Ik vind het erger da Vidarsson het niet begrijpt!! :gek:
Is dan ook een enorm dom invidu in mijn ogen. Ze hadden klaarblijkelijk iemand nodig die Raes en Joos in vergelijking slim doen lijken.
Maar om zich negatief uit te laten over niet-Belgen, staat de Gary Lineker van de Glima op de eerste rij.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Jacques schreef: 06 feb 2020, 15:51 Wel mooi dat hij zich niet te goed voelt om een antwoord te sturen. Nog beter zou zijn als hij volgende keer de juiste cijfers geeft.
Ik vind het ook maar ne kuul,

maar het moet gezegd worden, hij geeft wel altijd een antwoord als je hem iets mailt.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Simon Mignolet

Bericht door Dreke »

Klopt. Ik ben ook geen fan van Joos. Maar hij discussieert wel op een bepaald niveau. Dat kan je van Vidarsson niet zeggen. Ik vraag mij echt af op basis van wat die in zo'n panel zit. Dan kunt ge evengoed mij daar zetten, want ik ken er evenveel (dus bitter weinig) van...
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie