Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Tamas »

BoemBoem schreef:
ilovesushi schreef:Vandaag Djurgarden IF - Falkenberg, 1-0, enige doelpunt Mohamed Buya Turay een run van ruim op eigen speelhelft naar de andere kant van 't plein :-)

https://www.youtube.com/watch?v=0m-iEu4dhPA
Met meer geluk dan kunnen, maar soit.. Hij maakt ze wel..
Kunnen lijkt me hier toch vooral de bovenhand te hebben, dus zou het zeker omdraaien !!!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Brusselmans »

Tamas schreef:
BoemBoem schreef:
ilovesushi schreef:Vandaag Djurgarden IF - Falkenberg, 1-0, enige doelpunt Mohamed Buya Turay een run van ruim op eigen speelhelft naar de andere kant van 't plein :-)

https://www.youtube.com/watch?v=0m-iEu4dhPA
Met meer geluk dan kunnen, maar soit.. Hij maakt ze wel..
Kunnen lijkt me hier toch vooral de bovenhand te hebben, dus zou het zeker omdraaien !!!
Als Messi zoiets doet, gaat het de wereld rond.
Prachtig gedaan toch !
Wie hier iets anders ziet >>> :ugeek:
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Antismurf »

Tamas schreef:
BoemBoem schreef:
ilovesushi schreef:Vandaag Djurgarden IF - Falkenberg, 1-0, enige doelpunt Mohamed Buya Turay een run van ruim op eigen speelhelft naar de andere kant van 't plein :-)

https://www.youtube.com/watch?v=0m-iEu4dhPA
Met meer geluk dan kunnen, maar soit.. Hij maakt ze wel..
Kunnen lijkt me hier toch vooral de bovenhand te hebben, dus zou het zeker omdraaien !!!
Hopelijk krikt het zijn marktwaarde een beetje op, want terugkomen wil hij absoluut niet. Heeft onlangs in een interview verklaard dat hij absoluut niet terug wil naar STVV omwille van wat er allemaal gebeurd is. Wat hij daarmee juist bedoelt, wou hij niet toelichten... Maar verkopen zal het enige zijn dat kan als het seizoen in Zweden gedaan is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Als ze er het dubbele voor kunnen krijgen van wat ze er aan gegeven hebben, dan hebben ze nog goed gewerkt.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enrique »

Waar is Sascha Kotysch naartoe ?
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Geel-Blauw »

enrique schreef:Waar is Sascha Kotysch naartoe ?
OHL maar is geblesseerd
Nie zievere, speile!
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Henkie-1984 »

Waar speelt Alexis De Sart tegenwoordig?
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvv'er »

Henkie-1984 schreef:Waar speelt Alexis De Sart tegenwoordig?
Antwerp, remember de heisa rond zijn overstap in de zomer.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Henkie-1984 »

Ze hebben daar dan momenteel Belgen genoeg dan, vermits hij niet eens geselecteerd wordt de laatste weken?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Bölöni zal gezien hebben dat Alexis' impact op het spel even groot is als hij niet in de kern zit. ;) :mrgreen:

(Belgen zijn geen probleem: Bolat, Arslanagic, Defour, Haroun, Mirallas, Coopman, Teunckens, Gano, Benson, zou me niet verbazen als zelfs Mbokani als voetbalbelg geteld wordt)
Overdrijven is een kunst
Jacobus
Berichten: 116
Lid geworden op: 20 aug 2019, 18:03

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacobus »

Doet trainer Marc Brys aan voodoo? Zie onderstaand artikel uit HBVL van vandaag.

Mohamed Buya Turay, kent u hem nog? De aanvaller uit Sierra Leone wordt door STVV uitgeleend aan het Zweedse Djurgardens, waarmee hij onlangs de landstitel en de titel van topschutter veroverde. Momenteel kampt Turay met een blessure aan zijn teen en daar heeft de spits een wel erg opmerkelijke verklaring voor: “Iemand heeft zwarte magie gebruikt tegen mij”, zo vertelt Turay aan de BBC.

De 24-jarige Turay moest afgelopen zondag verstek geven voor het Afrika Cup-kwalificatieduel tegen Benin, dat Sierra Leone met 1-0 verloor. De reden voor zijn forfait was een blessure aan zijn teen, die er volgens Turay kwam zonder enig voorafgaand contact.

“Onze teamdokter kon niet verklaren wat er mis was, en mijn pijn werd erger toen we de bus opstapten richting het trainingsveld”, zo begint Turay zijn verhaal. “Toen ik daarna bij een andere arts te rade ging, vertelde die me dat de blessure te wijten was aan een spiritueel object waarop ik gestapt had. Dit werd door iemand die mijn carrière wil ruïneren op de grond gelegd.”

Turay lijkt rotsvast overtuigd van wat de arts hem heeft ingefluisterd. “Ik had eerder al verhalen als deze gehoord en nu heb ik het ook met mijn eigen ogen gezien. Ik weet wie hier achter zit en ik beloof dat ik zal terugslaan. Deze persoon zal hier niet mee wegkomen
.”
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Kamada 2x aan kanon al op Arsenal
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door tweety »

enerkey schreef: 28 nov 2019, 22:27 Kamada 2x aan kanon al op Arsenal
klassebak :heil:
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door joost »

Tomiyasu kan naar Bayer Leverkusen. Ze zouden een bod van 12 miljoen uitgebracht hebben.
Heeft STVV geen percentage op de doorverkoop?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Het zou ongelooflijk dom zijn, moesten we geen percentage bedongen hebben, aangezien iedereen kon en kan zien dat Bologna niet zijn plafond is. Ik zie Bologna hem echter niet verkopen, niet al na 6 maanden en terwijl Bologna amper 5 punten boven de degradatiezone zit en niet aan die prijs. Ik denk dat zijn volgende club minstens 15 en waarschijnlijk eerder 20 miljoen op tafel zal moeten leggen.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie