Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

STimVV schreef: 19 jan 2021, 13:03
Krisaias schreef: 19 jan 2021, 00:12 Daichi Kamada staat in het lijstje van genomineerden voor 'doelpunt van het jaar' vermeld bij de Sportschau, samen met ploegmaat André Silva, die dan wel de bal over de lijn werkte, maar het was toch de voorafgaande aktie van onze ex-Kanarie die de goal zo fantastisch maakt

https://www.sportschau.de/sendung/tdm/a ... os104.html
Zalige actie. Doet me wat denken aan zijn invalbeurt in zijn 1e match voor ons. Zijn goal op verplaatsing in Gent.
Dat was de match waar ik heel wat moeite moest doen om er te geraken: buscombi, zogezegd gesloten loketten, toch met de auto gegaan, toch binnen geraakt op die parking, toch tickets kunnen kopen. Die winning-goal van Kamada maakte dat toen meer dan de moeite waard. :love:
Haha ja dat was 1 grote wan organisatie daar. Wij waren ook daar met de auto. Je kon tickets kopen voor de wedstrijd aan het loket, maar niet voor de bezoekers parking. Dat was dan wel voorverkoop. Dus dan moesten we zogezegd op de thuisparking gaan parkeren. Daar was ook een ticket voor nodig, hetgeen je ook niet op de thuisparking kon kopen. Maar probeer maar eens een ticket voor een parking te kopen aan het thuisloket als overal waar je tijdelijk stopt de flikken komen zagen dat je daar niet mag staan. Uiteindelijk heeft die jong van de parking uit compassie ons alsnog op die bezoekers parking gelaten.
De match was al bezig toen we binnen waren. Maar Kamada heeft dat allemaal goed gemaakt
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Esteeveevee »

Will Still.
Was 21 bij ons.
Nu 28 en na Yannick, Leko (opnieuw), Jonas De Roeck, Hayen de zoveelste trainer die we zien verschijnen in eerste na een doortocht hier.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STimVV »

De manier waarop hij hier begon is ook speciaal: Still bood zich aan bij STVV (toen in 2e klasse) om "iets" te doen in de technische staf. Van Yannick Ferrera mocht hij toen de videoanalyses eens proberen. Als vrijwilliger.
Ferrera vond dat hij dat goed deed, maar hij had toen nog geen contract en bleef dat doen als vrijwilliger.
Na een tijdje kreeg hij dan een minimumcontractje en was hij vertrokken.
Gratis begonnen als vrijwilliger bij STVV, en een paar jaar later T1 in 1A bij Beerschot. Schoon verhaal.

Ook interessant om weten trouwens: Pierre-Baptiste-Baherlé, die hier ook speelde toen Ferrera T1 was. Die is ondertussen gestopt met voetballen (op relatief jonge leeftijd) om video-analist te worden bij Yannick Ferrera in de dik-betaalde woestijn.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Herinnert iemand zich nog de namen Ali Alipour en Musa Barrow?

Waren hier 1,5j geleden (zomertransfers 2019) ter sprake als mogelijke vervangers van Kamada.

Alipour speelde toen bij Persepolis in Iran en vertrok afgelopen zomer transfervrij naar Maritimo Funchal in Portugal, maar laat daar alvast geen onuitwisbare indruk achter. Speelt vnl als invaller en heeft nog geen goals, noch assists achter zijn naam. Zijn huidige geschatte waarde ligt EUR.200k lager dan op het moment dat STVV er interesse in had.

Musa Barrow daarentegen, mocht toen soms wat minuten maken bij Atalanta, maar zat er vooral op de bank.
Op het moment dat wij er interesse in hadden werd zijn waarde op EUR.5M geschat.
Uiteindelijk bleef hij die zomermercato gewoon bij Atalanta, om er opnieuw nauwelijks aan spelen toe te komen.
Hij werd tijdens de wintermercato verhuurd aan Bologna en deed het daar bijzonder goed met 9 goals en 3 assists op een half seizoen.
Bologna nam hem afgelopen zomer definitief over voor EUR.13M en ondertussen is hij EUR.18M waard.
Speelt dit seizoen voornamelijk als linksvoor (huidige stats 3 goals en 4 assists)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door lindoke »

Krisaias schreef: 19 jan 2021, 00:12 Daichi Kamada staat in het lijstje van genomineerden voor 'doelpunt van het jaar' vermeld bij de Sportschau, samen met ploegmaat André Silva, die dan wel de bal over de lijn werkte, maar het was toch de voorafgaande aktie van onze ex-Kanarie die de goal zo fantastisch maakt

https://www.sportschau.de/sendung/tdm/a ... os104.html
Ik vond dat zo een zalige voetballer. Wat een cool in de zone van de waarheid. Dat is zo een zeldzame gave dat ik alleen al naar Stayen ging om hem te zien spelen. Samen met Hajnal en Kingambo zowat het beste op techniek wat ik ooit bij STVV gezien heb. Kamada was dan ook nog doelgericht.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Geel-Blauw »

Als je kijkt bij de comments van Boli zijn laatste Instagram post zie je dat fans hem weg willen. Altijd terug welkom hier. ;)
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Geel-Blauw schreef: 21 jan 2021, 13:12 Als je kijkt bij de comments van Boli zijn laatste Instagram post zie je dat fans hem weg willen. Altijd terug welkom hier. ;)
Vraag me af wat die heeft gedaan om daar zo gehaat te worden :D

Heeft goede statistieken, dus daar ligt het niet aan.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Stvv_eng »

Halenaar schreef: 21 jan 2021, 13:24
Geel-Blauw schreef: 21 jan 2021, 13:12 Als je kijkt bij de comments van Boli zijn laatste Instagram post zie je dat fans hem weg willen. Altijd terug welkom hier. ;)
Vraag me af wat die heeft gedaan om daar zo gehaat te worden :D

Heeft goede statistieken, dus daar ligt het niet aan.
Is op twee dagen tijd veranderd... zijn post ervoor wordt ie nog op handen en voeten gedragen 😅
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Bartman »

MET OPEN ARMEN


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Supporters in de zandbak? Ik dacht altijd dat die gewoon in een leeg stadion speelde met een olie sjeik als toeschouwer? Misschien moet ik mijn beeld wat bijschaven. Of is het de sjeik die al die comments schrijft?
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Mikman »

Opvallend hoeveel trainers in de huidige JPL een STVV-verleden hebben: Brys, Still, Hayen en Vrancken. En dan is Leko nog maar net weg bij Antwerp.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Mikman schreef: 21 jan 2021, 13:51 Opvallend hoeveel trainers in de huidige JPL een STVV-verleden hebben: Brys, Still, Hayen en Vrancken. En dan is Leko nog maar net weg bij Antwerp.
En in 1B dan nog eens van Imschoot en Euvrard. Dat is 1/4de van het profesioneel trainersgilde in Belgie.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door smol »

Kotysch voor de 2e match op rij niet bij de 28 bij OHL. Zit er weer een haar in de boter tussen Kotysch en Brys.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

smol schreef: 21 jan 2021, 18:13 Kotysch voor de 2e match op rij niet bij de 28 bij OHL. Zit er weer een haar in de boter tussen Kotysch en Brys.
Geblesseerd
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Stvv_eng »

Ex-Kanarie Reza Goochannejhad scoort een hattrick in 12 minuten voor Zwolle tegen Willem II :D
Hij is het scoren nog niet verleerd op zijn 33ste ...
Plaats reactie