Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Gent probeert Roman Bezus nog in extremis in Cyprus te slijten bij Famagusta.
Bezus haalde tegen STVV zelfs de bank niet meer.
Bezus zelf heeft geen zin in een overgang naar Cyprus.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Stvv_eng »

stvvilvoorde schreef: 28 jan 2021, 20:02 Gent probeert Roman Bezus nog in extremis in Cyprus te slijten bij Famagusta.
Bezus haalde tegen STVV zelfs de bank niet meer.
Bezus zelf heeft geen zin in een overgang naar Cyprus.
Chapeau dat die van Gent nog spelers komen halen bij ons 😅 Der breekt daar echt niks door, maar toch blijven ze altijd aankloppen
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Transferbeleid van Gent is dan ook een drama.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door lindoke »

Stvv_eng schreef: 28 jan 2021, 20:58
stvvilvoorde schreef: 28 jan 2021, 20:02 Gent probeert Roman Bezus nog in extremis in Cyprus te slijten bij Famagusta.
Bezus haalde tegen STVV zelfs de bank niet meer.
Bezus zelf heeft geen zin in een overgang naar Cyprus.
Chapeau dat die van Gent nog spelers komen halen bij ons 😅 Der breekt daar echt niks door, maar toch blijven ze altijd aankloppen
Stel je voor dat ze straks absoluut Sankhon en Mmaee willen :grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door tesneusdoek »

Stvv_eng schreef: 28 jan 2021, 20:58
stvvilvoorde schreef: 28 jan 2021, 20:02 Gent probeert Roman Bezus nog in extremis in Cyprus te slijten bij Famagusta.
Bezus haalde tegen STVV zelfs de bank niet meer.
Bezus zelf heeft geen zin in een overgang naar Cyprus.
Chapeau dat die van Gent nog spelers komen halen bij ons 😅 Der breekt daar echt niks door, maar toch blijven ze altijd aankloppen
Zou Bezus eventueel een terugkeer naar STVV overwegen? Toch één van de weinige clubs met financiële mogelijkheden in deze Coronatijden. :party:

Alle spelers waar PM niets in ziet, zou ik gratis uitlenen (onder voorwaarde dat hun nieuwe club hun loon betaalt) zodat ze niks kosten en hun marktwaarde recupereren of niet verder zien dalen. Geef de mogelijkheid aan de leenclub om die speler tegen een redelijke prijs over te nemen of bied een percentage op de prijs betaald door een derde club als de speler elders terecht kan! Op die manier garandeer je dat er wederzijdse interesse is om die speler zijn carrière (opnieuw) te lanceren.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Bezus en Maes gaan geen goede match zijn vrees ik, hoe graag ik Bezus ook zie spelen.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door lakie »

Van mij mag hij anders direct terugkomen....
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door tesneusdoek »

Halenaar schreef: 28 jan 2021, 22:54 Bezus en Maes gaan geen goede match zijn vrees ik, hoe graag ik Bezus ook zie spelen.
Waarom niet? Denk je dat Bezus niet genoeg van zichzelf geeft op training om het onder PM te maken? Waarom zou PM zo iemand niet op zijn middenveld willen? Ik vond Bezus zijn laatste periode bij ons toch uitstekend. Veel werk, vista, ballen recupereren, de ploeg doen draaien... Als het alternatief is om bijvoorbeeld in Famagusta te gaan uitbollen in een zeer zwakke competitie of in de B-kern van Gent te blijven tot hij in de zomer naar bijv. Kortrijk, Moeskroen of Oostende kan gaan, dan zou ik STVV zeker als alternatief in overweging nemen. Hij heeft hier toch nog wat krediet onder de supporters, kent de stad, de ploeg...en DMM zorgt voor de nodige financiële zekerheid die vandaag weinig andere ploegen in 1A kunnen aanbieden.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Stvv_eng »

Mannen die vertrekken moeten van mij ni meer terug komen. Zeker op de wijze dat ze vertrekken.

Met Bruls en Colidio heeft Maes ook twee spelers die hij graag heeft op die positie dus is dit eerder overbodig.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

tesneusdoek schreef: 29 jan 2021, 10:04
Halenaar schreef: 28 jan 2021, 22:54 Bezus en Maes gaan geen goede match zijn vrees ik, hoe graag ik Bezus ook zie spelen.
Waarom niet? Denk je dat Bezus niet genoeg van zichzelf geeft op training om het onder PM te maken? Waarom zou PM zo iemand niet op zijn middenveld willen? Ik vond Bezus zijn laatste periode bij ons toch uitstekend. Veel werk, vista, ballen recupereren, de ploeg doen draaien... Als het alternatief is om bijvoorbeeld in Famagusta te gaan uitbollen in een zeer zwakke competitie of in de B-kern van Gent te blijven tot hij in de zomer naar bijv. Kortrijk, Moeskroen of Oostende kan gaan, dan zou ik STVV zeker als alternatief in overweging nemen. Hij heeft hier toch nog wat krediet onder de supporters, kent de stad, de ploeg...en DMM zorgt voor de nodige financiële zekerheid die vandaag weinig andere ploegen in 1A kunnen aanbieden.
Maes is geen extreem goede people manager. Dat zie je aan Sankhon en Colombatto, maar nu ook aan een Asamoah die lijkt te breken.

Dit is geen verwijt naar Maes toe, wel een vaststelling. My way or the highway bij hem, en momenteel pakt dat zeer goed uit voor ons. Maar sommige spelers kunnen daar niet mee overweg.

Bezus is een heel apart karakter. Introvert, narcistisch en heeft echt enorm veel vertrouwen nodig om te presteren. Als hij dat krijgt van Maes zou het een toptransfer zijn voor ons, maar ik betwijfel het. Bezus is niet geslaagd in Gent door een gebrek aan voetballend vermogen, maar door zijn mentaliteit/ karakter.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Brusselmans »

Same story, different place ....
10/15 goede matchen, en dan denkt hem dat het allemaal gebakken is.
En dan beland hem op de bank, is is hem nie meer content.
Altijd iets met die Bezus.
Laatste 19 matchen : 0 goals, 0 assists.
In Gent zitten ze te vechten om hem naar daar te brengen.
We zitten hier trouwens al met een nieuw geval Bezus, onze Flip.
Ook ene die 2jaar nodig heeft blijkbaar om dan enkele goede matchen te spelen, en dan is ST plots te weinig aantrekkelijk, en willen ze naar de grote stad, omdat de botox madam daar meer keuze heeft in de shoppingstraten.

Onze onmisbaren bij Gent trouwens al eens gevolgd ...
Schoofs, Dompé, Botaka, Bezus, en den andere wiens naam ik al vergeten ben.
Denk niet dat Gent hier nog veel gaat komen shoppen.
:grappig:
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door tesneusdoek »

Brusselmans schreef: 29 jan 2021, 10:38 Same story, different place ....
10/15 goede matchen, en dan denkt hem dat het allemaal gebakken is.
En dan beland hem op de bank, is is hem nie meer content.
Altijd iets met die Bezus.
Laatste 19 matchen : 0 goals, 0 assists.
In Gent zitten ze te vechten om hem naar daar te brengen.
We zitten hier trouwens al met een nieuw geval Bezus, onze Flip.
Ook ene die 2jaar nodig heeft blijkbaar om dan enkele goede matchen te spelen, en dan is ST plots te weinig aantrekkelijk, en willen ze naar de grote stad, omdat de botox madam daar meer keuze heeft in de shoppingstraten.

Onze onmisbaren bij Gent trouwens al eens gevolgd ...
Schoofs, Dompé, Botaka, Bezus, en den andere wiens naam ik al vergeten ben.
Denk niet dat Gent hier nog veel gaat komen shoppen.
:grappig:

Allez, ik hoopte echt dat Louwagie hier deze dagen nog een beloftevolle international voor Marokko kwam oppikken voor een miljoen EUR. Zo een kans kunnen de Buffalo's toch niet laten schieten... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Brusselmans »

Dacht eerder aan 4 miljoen, zoals De Norre.
Komaan Reesing, hier ist te doen !
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Stvv_eng »

Bezus naar Ankaragücü
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Stvv_eng schreef: 29 jan 2021, 12:30 Bezus naar Ankaragücü
Zijn madam zal content zijn bij al die shopping centers daar :party:
Plaats reactie