Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Alles over het beleid van onze club
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door moanverke »

Tompie schreef:Onze "fanshop" is toch ook iets wat héél wat beter kan. Enkele jaren geleden heb ik veel plezier gehad van die Kappa-training die toen bij onze outfit hoorde. Maar tegenwoordig is het toch echt triestig gesteld met het aanbod. Ze hebben dat vorig seizoen wel wat uitgebreid maar niet meteen met de zaken waar ik op hoopte.

Wat meer gewone kledij die je zo ook eens kan aandoen en niet meteen in het knalgeel zou al een vooruitgang zijn. Ik denk dan aan een winterjas, trainingsjasje waar ze het veld mee opwandelen voor aanvang van de wedstrijd (dat was vorig seizoen toch echt spuuglelijk met dat voetbal volk en vuur er achteraan op), een leuke trui of t-shirt.

Volgens mij loopt de club daar gewoon inkomsten mis.

Ik ben zelfs onlangs in de Fan-shop geweest om een tenue te kopen voor mijn zoon van 4. Bleek dat ze geen "kindermaten" hadden :rood: :gek:
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Halenaar »

Normale prijzen bij de fanshop zou ook al leuk zijn. 35 euro voor een tshirt is al best duur te noemen.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door enerkey »

Ik ben er onlangs gepasseerd om mijn abonnement af te halen. Het is om te beginnen niet gemaakt om er met meer dan 3 personen tegelijk te zijn.
Ik zou eerlijk gezegd alle fanartikelen eruit halen om plaats te winnen, laat staan het assortiment uit te breiden. :mrgreen: Zo kan een mens toch al op een iets deftige manier zijn abonnement verlengen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Brusselmans »

Geel-Blauw schreef:Heb gisteren naar Ajax gekeken, wat me opviel is dat de juiste muziek spelen in het stadion echt een goed duwtje in de rug kan zijn voor de sfeer. Toen de spelers op het veld liepen een lekker deuntje waardoor iedereen al direct volle goesting krijgt. Net voor het einde van de rust three little birds van Bob Marley waarna heel het stadion aan het begin van de 2e helft a capella het verder zingt.
En dat is ?
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Dreke »

De Beatles! :end:
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Brusselmans »

Dreke schreef:De Beatles! :end:
:onfire:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Geel-Blauw »

Brusselmans schreef:
Geel-Blauw schreef:Heb gisteren naar Ajax gekeken, wat me opviel is dat de juiste muziek spelen in het stadion echt een goed duwtje in de rug kan zijn voor de sfeer. Toen de spelers op het veld liepen een lekker deuntje waardoor iedereen al direct volle goesting krijgt. Net voor het einde van de rust three little birds van Bob Marley waarna heel het stadion aan het begin van de 2e helft a capella het verder zingt.
En dat is ?
https://youtu.be/WJnOow4BSNg
Nie zievere, speile!
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door fruitboerke »

Big in Japan van Alphaville :beer:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Bartman »

Suggestie voor volgende week : Japanse vlag verbranden ? Of rijst gooien bij de aftrap ...
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Thestvvfan »

Doe maar die Japanse vlag... Dan zal het wel duidelijk genoeg zijn.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door STVV-fan »

Thestvvfan schreef:Doe maar die Japanse vlag... Dan zal het wel duidelijk genoeg zijn.
Ik kan werkelijk niet geloven wat ik lees.

Zijn jullie nu compleet doorgedraaid? Laatste hersencellen afgeschoten?
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Thestvvfan »

Jep de laatste portie is gisterenavond afgeschoten. Die van jouw kan je zelfs niet meer afschieten...
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Bartman »

STVV-fan schreef:
Thestvvfan schreef:Doe maar die Japanse vlag... Dan zal het wel duidelijk genoeg zijn.
Ik kan werkelijk niet geloven wat ik lees.

Zijn jullie nu compleet doorgedraaid? Laatste hersencellen afgeschoten?
Je hebt gelijk. Minstens 10 Japanse vlaggen op verschillende plaatsen in het stadion. Het was al laat gisteravond, ik was niet meer zo helder. Mijn excuses.

Moet de max zijn als dat live op Japanse TV komt. Wij vernederd, maar DMM ook vernederd !


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Halenaar »

Bartman schreef:Suggestie voor volgende week : Japanse vlag verbranden ? Of rijst gooien bij de aftrap ...
Een statement mag er komen.

Maar laat het aub niet zulke marginale taferelen zijn.
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door de Jos »

Ook geen fan van marginale taferelen - die hebben we tijdens eerdere 'supportersacties' genoeg mogen aanschouwen en wat hebben die uiteindelijk opgeleverd... ja, inderdaad... Marginaliteit ten top.

Iets met de Japanse vlag draagt mijn voorkeur weg. Dat was namelijk het symbool dat men destijds in het Truiense straatbeeld wenste te introduceren - dus hetgeen hen het meest dierbaar is.
Plaats reactie