Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

in het vorige seizoen namen onze kanaries in de Bosuilstadion nog een zeer mooie 1-3 overwinning mee naar stayen!
Wordt het dit seizoen nog eens een feestje in en tegen de Great Old , nemen we vrede bij een puntje of weet den Anwerp de punten weer thuis te houden ?
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

3-0
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Antwerp is een potige tegenstander met weliswaar verschillende technische spelers. Een combinatie van kracht en technisch vernuft gepaard gaan met loopvermogen.
Het zijn wel slechte verliezers en als het erop aankomt kunnen de potjes overkoken.
Een fanatiek publiek maar dat kan evengoed tegen hun keren.
Enfin een taaie tegenstander met opnieuw grote kans op po1 deelname.
In deze omstandigheden moeten we besluiten dat we weinig of geen kans hebben op succes gezien onze onvolmaakte kern.
Maar dat is natuurlijk buiten Marc Brys gerekend.
Onze trainer gaat alles in het werk stellen om hun het leven zuur te maken.
Vraag is echter of onze jongens zich niet gaan laten intimideren.
En hopen op een goede scheidsrechter.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Dreke »

Ik hoop dat de meegereisde supporters Desart hartelijk "bedanken". :bat:
A loyal football fan only supports the shirt...
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Dreke schreef:Ik hoop dat de meegereisde supporters Desart hartelijk "bedanken". :bat:
Zou De Sart spelen. Dit weekend werd hij uit de ploeg gelaten omdat Antwerp Europees had gespeeld. Donderdagavond spelen ze opnieuw Europees, in Pilsen. Het zou kunnen dat er weer wat geroteerd wordt.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Dreke schreef:Ik hoop dat de meegereisde supporters Desart hartelijk "bedanken". :bat:
Ik hoop dat Stvv aan het langste eind gaat trekken in de zaak De Sart
En dat ze de meegereisde supporters kunnen trakteren op een overwinning
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Hopelijk heel heet in Pilsen + verlengingen en dan mag Antwerp gerust doorstoten. Ik blijf fan van alle Belgische clubs als echte chauvinist.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

voetballiefhebber schreef:Hopelijk heel heet in Pilsen + verlengingen en dan mag Antwerp gerust doorstoten. Ik blijf fan van alle Belgische clubs als echte chauvinist.
Donderdag :
Overwegend bewolkt
19 graden om 20u00
Neerslagkans 20%
Luchtvochtigheid 55%
Wind 16 km/u
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Chimedza4ever13 »

Dreke schreef:Ik hoop dat de meegereisde supporters Desart hartelijk "bedanken". :bat:
Ik snap dat nooit, om aan zo iemand nog enige aandacht te geven. Daardoor voelt hij zich toch nog net meer "belangrijk".
Het tegenovergestelde is effectiever !
Totaal GEEN aandacht aan geven, zal vooral bij hem heel vreemd gaan aanvoelen en heeeeeel mss toch een belletje doen rinkelen...
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Geel-Blauw »

Antwerp speelt momenteel verlengingen :beer:
Nie zievere, speile!
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

Geel-Blauw schreef:Antwerp speelt momenteel verlengingen :beer:
even een update:
Antwerp scoorde de 2-1 en is bij deze goal door naar de volgende ronde na verlengingen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Europa heeft kennis gemaakt met het échte Antwerpse voetbal:

- Stampen en duwen op alles wat geen rood-witte truikes aan heeft
- Met 9 in uw goal liggen en de bal vooruit rammen op de enige beer in de spits
- Als ze zien dat ze het duel gaan verliezen (waar ze zelf deftig in getrokken en gestoten hebben), snel tegen de grond gaan liggen en met de armen zwaaien en wapperen.
- ongelooflijk irritant de bal wegtrappen wanneer zij een fout hebben gemaakt.
- Het irritante tijd winnen van de spelers van Antwerp.
- Het typerende en irritante tijd winnen van Bolat specifiek.
- Bolat die denkt dat hij de tiende dan in judo heeft en vol vliegt. Heeft spelers in hun rug gesprongen dat het niet meer normaal is.

Ik heb de match via stream gezien vanaf minuut 30. Antwerp was nergens. Compleet nergens.

Het is ongelooflijk. Die rotploeg heeft die hoerenchance. Mogen blijkbaar doen wat ze willen.

Ik heb zondag geen schrik voor de ploeg Antwerp, als wel voor de arbiter die op de match staat.
Ik heb fases gezien waarbij ik dacht: Ja, als dit op Belgische velden gebeurt met een Belgische arbiter, wordt het wel/niet gefloten.

Gezien onze 8 (!!!!) minuten extra tijd tegen Standard en het feit dat wij normaal gezien geen ploeg zijn die tijd wint, verwacht ik minstens 10 minuten extra tijd tegen Antwerp, waarvan 8 minuten door Bolat himself werden vergaard

Even terzijde: Als ik Miyoshi was, zou ik na het zien van de beelden tegen Pilzen toch 5 keren nadenken vooraleer ik naar Antwerp zou gaan.
Als je spreekt van een complete, totale mismatch tussen club en profiel speler, awel, dat is er 1 die als universeel voorbeeld genomen kan worden.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Haspengouw »

STVV-fan schreef:Europa heeft kennis gemaakt met het échte Antwerpse voetbal:

- Stampen en duwen op alles wat geen rood-witte truikes aan heeft
- Met 9 in uw goal liggen en de bal vooruit rammen op de enige beer in de spits
- Als ze zien dat ze het duel gaan verliezen (waar ze zelf deftig in getrokken en gestoten hebben), snel tegen de grond gaan liggen en met de armen zwaaien en wapperen.
- ongelooflijk irritant de bal wegtrappen wanneer zij een fout hebben gemaakt.
- Het irritante tijd winnen van de spelers van Antwerp.
- Het typerende en irritante tijd winnen van Bolat specifiek.
- Bolat die denkt dat hij de tiende dan in judo heeft en vol vliegt. Heeft spelers in hun rug gesprongen dat het niet meer normaal is.

Ik heb de match via stream gezien vanaf minuut 30. Antwerp was nergens. Compleet nergens.

Het is ongelooflijk. Die rotploeg heeft die hoerenchance. Mogen blijkbaar doen wat ze willen.

Ik heb zondag geen schrik voor de ploeg Antwerp, als wel voor de arbiter die op de match staat.
Ik heb fases gezien waarbij ik dacht: Ja, als dit op Belgische velden gebeurt met een Belgische arbiter, wordt het wel/niet gefloten.

Gezien onze 8 (!!!!) minuten extra tijd tegen Standard en het feit dat wij normaal gezien geen ploeg zijn die tijd wint, verwacht ik minstens 10 minuten extra tijd tegen Antwerp, waarvan 8 minuten door Bolat himself werden vergaard

Even terzijde: Als ik Miyoshi was, zou ik na het zien van de beelden tegen Pilzen toch 5 keren nadenken vooraleer ik naar Antwerp zou gaan.
Als je spreekt van een complete, totale mismatch tussen club en profiel speler, awel, dat is er 1 die als universeel voorbeeld genomen kan worden
.
Ja, het is een irritante ploeg om tegen te spelen, maar het is wel bijzonder efficiënt. Ze zijn aan het bouwen aan een ploeg die elk jaar PO1 haalt en mee zal strijden voor Europees voetbal. De uitgesproken ambities worden door hen wel waargemaakt.

Als wij jouw redenering over Miyoshi door trekken, zou je kunnen stellen dat een speler als Rafaelov ook niet past bij Antwerp? Die doet het daar toch niet zo slecht? ;)
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

STVV-fan schreef:Europa heeft kennis gemaakt met het échte Antwerpse voetbal:

- Stampen en duwen op alles wat geen rood-witte truikes aan heeft
- Met 9 in uw goal liggen en de bal vooruit rammen op de enige beer in de spits
- Als ze zien dat ze het duel gaan verliezen (waar ze zelf deftig in getrokken en gestoten hebben), snel tegen de grond gaan liggen en met de armen zwaaien en wapperen.
- ongelooflijk irritant de bal wegtrappen wanneer zij een fout hebben gemaakt.
- Het irritante tijd winnen van de spelers van Antwerp.
- Het typerende en irritante tijd winnen van Bolat specifiek.
- Bolat die denkt dat hij de tiende dan in judo heeft en vol vliegt. Heeft spelers in hun rug gesprongen dat het niet meer normaal is.

Ik heb de match via stream gezien vanaf minuut 30. Antwerp was nergens. Compleet nergens.

Het is ongelooflijk. Die rotploeg heeft die hoerenchance. Mogen blijkbaar doen wat ze willen.
Geef die spelers 1 voor 1 (Op De Sart na dan) een truitje van STVV en iedereen is wild enthousiast. Hoe speelden wij in de jaren 80 en 90 denkt ge? Dat is nu net voor een groot stuk het STVV-DNA. Strijd, deuls, 'onder em ingon', 'em onder zen kloewte stampen'. Daar kwam 4 tot 5 keer zoveel volk naar kijken als er vandaag in de tribunes zit, met een pak meer ambiance in de tribunes.

Bij Antwerp hebben ze kracht, gestalte en voetballend vermogen. Dat is nu eenmaal de mix die ge moet hebben in het voetbal om mee te dingen voor de prijzen. Dat is waarom Antwerp vorig jaar in PO1 eindigt en wij niet, ondanks dat wij tegen hen 6/6 haalden.

Het sportieve verhaal op Staaien is op dit moment gewoon een complete mismatch. Fout wat betreft een sportief beleid zou moeten zijn om PO1 te halen, fout van hoe een sportief beleid zou moeten aansluiten bij het DNA van de club en de fans.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door smol »

Bekijk je eigen team vooraleer kritiek te geven op andere teams !
Vroeger toen Stayen nog daverde met spelers als Cleuren, Appeltans, Beckers en consoorten was dit trouwens het grootste handelsmerk van STVV. Inzet en hard spel ! Nu Antwerp dit toepast vinden sommigen dit ongepast !
Laat ons eerst proberen ook eens PO I te halen en Europees voetbal voor we een andere ploeg afbreken die dit wel reeds wisten te behalen.
Plaats reactie