STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Thestvvfan »

Slechtste bestuur in jaren....
Ik dacht dat dat morenne en co was...
Maar Japanners staan op 1
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jan Bulder »

Thestvvfan schreef:Slechtste bestuur in jaren....
Ik dacht dat dat morenne en co was...
Maar Japanners staan op 1
Dit is inderdaad nog een graad erger dan RD en zijn gevolg.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STimVV »

Ondertussen blijft het ook verdacht stil ivm de nieuwe hoofdsponsor...
DMM ging voorlopig op de shirts staan. Maximum 3 matchen... straks beginnen we aan de 5e.
Ze hadden keuze qua hoofdsponsors, en de uitverkorene ging een veelvoud betalen van de vorige.
Is er eigenlijk nog IETS dat we mogen geloven?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Halenaar »

Jan Bulder schreef:
Thestvvfan schreef:Slechtste bestuur in jaren....
Ik dacht dat dat morenne en co was...
Maar Japanners staan op 1
Dit is inderdaad nog een graad erger dan RD en zijn gevolg.
Bij mij zijn ze ook veel krediet aan het verspelen, maar dit is de waarheid toch iets teveel geweld aandoen.

RD liet na het PO1 seizoen Wilmet gratis vertrekken naar KV Mechelen (en dat was geen fout met de contractverlenging), Cantaluppi en Chimedza kregen geen nieuw contract er cetera.

Toen waren de twee grootste versterkingen rebel Mutombo en afval van Charleroi. Nu heb je de beste Aziatische speler, een spits van Inter en 1 van de grootste beloftes van de Bundesliga. Dat is wat andere koek.

En ja, ik weet dat die transfers te laat zijn, daar moet je me niet van overtuigen ;)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jack »

Halenaar schreef:
Jan Bulder schreef:
Thestvvfan schreef:Slechtste bestuur in jaren....
Ik dacht dat dat morenne en co was...
Maar Japanners staan op 1
Dit is inderdaad nog een graad erger dan RD en zijn gevolg.
Bij mij zijn ze ook veel krediet aan het verspelen, maar dit is de waarheid toch iets teveel geweld aandoen.

RD liet na het PO1 seizoen Wilmet gratis vertrekken naar KV Mechelen (en dat was geen fout met de contractverlenging), Cantaluppi en Chimedza kregen geen nieuw contract er cetera.

Toen waren de twee grootste versterkingen rebel Mutombo en afval van Charleroi. Nu heb je de beste Aziatische speler, een spits van Inter en 1 van de grootste beloftes van de Bundesliga. Dat is wat andere koek.

En ja, ik weet dat die transfers te laat zijn, daar moet je me niet van overtuigen ;)
En ze hebben nog wel wat seizoenen over tov RD om het tegendeel te bewijzen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Halenaar »

Maar ze hebben nu al wel een heleboel krediet verspeeld en imago schade geleden.

Voor mij moest de kern niet af zijn voor het begin van de competitie, echt niet, maar het geraamte van de ploeg moest er wèl al gestaan hebben.

Ik spreek dan niet over het volledige basiselftal, want voor mij mochten ze gerust tot 31 augustus wachten om 2 directe kwalitatieve versterkingen binnen te halen. Alleen het geraamte, de basis van de ploeg, daar zijn ze alles behalve in geslaagd.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Esteeveevee »

STVV is wel degelijk van plan om een nieuw jeugdcomplex te bouwen, dat bevestigde CEO Tateishi nog een keer. Maar de stad heeft de gronden plots wel een stuk duurder gemaakt.
“Die plannen zijn klaar. Een drietal locaties blijven in de running”De gronden van de militaire basis zijn op dit moment de belangrijkste optie. We evalueren nog om de beste keuze te maken”, zegt Tateishi.

Naar verluidt besliste Stad Sint-Truiden om plots de prijs van de bewuste gronden fors op te slaan toen men hoorde van de interesse van de Japanse top van STVV. “Dat klopt”, aldus Tateishi. “Ik weet intussen hoe het komt dat die prijs plots gestegen is. Ik heb begrip voor die situatie, meer kan ik daarover niet kwijt. Er is nog een goede verstandhouding met Stad Sint-Truiden.”
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door panter »

Esteeveevee schreef:STVV is wel degelijk van plan om een nieuw jeugdcomplex te bouwen, dat bevestigde CEO Tateishi nog een keer. Maar de stad heeft de gronden plots wel een stuk duurder gemaakt.
“Die plannen zijn klaar. Een drietal locaties blijven in de running”De gronden van de militaire basis zijn op dit moment de belangrijkste optie. We evalueren nog om de beste keuze te maken”, zegt Tateishi.

Naar verluidt besliste Stad Sint-Truiden om plots de prijs van de bewuste gronden fors op te slaan toen men hoorde van de interesse van de Japanse top van STVV. “Dat klopt”, aldus Tateishi. “Ik weet intussen hoe het komt dat die prijs plots gestegen is. Ik heb begrip voor die situatie, meer kan ik daarover niet kwijt. Er is nog een goede verstandhouding met Stad Sint-Truiden.”

Eerst voluit ontkennen en nu bevestigen!!!!
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jan Bulder »

panter schreef:
Esteeveevee schreef:STVV is wel degelijk van plan om een nieuw jeugdcomplex te bouwen, dat bevestigde CEO Tateishi nog een keer. Maar de stad heeft de gronden plots wel een stuk duurder gemaakt.
“Die plannen zijn klaar. Een drietal locaties blijven in de running”De gronden van de militaire basis zijn op dit moment de belangrijkste optie. We evalueren nog om de beste keuze te maken”, zegt Tateishi.

Naar verluidt besliste Stad Sint-Truiden om plots de prijs van de bewuste gronden fors op te slaan toen men hoorde van de interesse van de Japanse top van STVV. “Dat klopt”, aldus Tateishi. “Ik weet intussen hoe het komt dat die prijs plots gestegen is. Ik heb begrip voor die situatie, meer kan ik daarover niet kwijt. Er is nog een goede verstandhouding met Stad Sint-Truiden.”

Eerst voluit ontkennen en nu bevestigen!!!!
STVV heeft nooit ontkend dat ze een nieuw trainingscomplex wilden bouwen. Dat is trouwens al een dik jaar een publiek geheim. HBVL stelde echter dat de gelden van de uitgaande transfers van oa Tomiyasyu opgespaard werden om dat toekomstige complex te bekostigen en dat er daarom geen geld was voor sterke inkomende transfers. Het is dat wat STVV toen heeft ontkend.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Japan Day

Bericht door enerkey »

Dus als ik het goed bedrijp gisteren iedereen een communicatie in zijn mailbox. Tegen Gent is het Japan day!

Wel veel moeite om dan te laten blijken dat je als abonnementshouder van Tribune Oost of West niet welkom bent.
Als trouwe VIP-klant met seats in tribune West aan de Rvue, nodigen wij u van harte uit om te komen genieten van al deze Japanse specialiteiten. De toegang tot dit evenement is voor u als abonneehouder of tickethouder in tribune West, voor de wedstrijd STVV - KAA Gent, volledig gratis.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Japan Day

Bericht door lindoke »

enerkey schreef:Dus als ik het goed bedrijp gisteren iedereen een communicatie in zijn mailbox. Tegen Gent is het Japan day!

Wel veel moeite om dan te laten blijken dat je als abonnementshouder van Tribune Oost of West niet welkom bent.
Als trouwe VIP-klant met seats in tribune West aan de Rvue, nodigen wij u van harte uit om te komen genieten van al deze Japanse specialiteiten. De toegang tot dit evenement is voor u als abonneehouder of tickethouder in tribune West, voor de wedstrijd STVV - KAA Gent, volledig gratis.
Daar zitten dan ook maar de plebs he.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Ik (abo op Noord) heb die communicatie niet gekregen. Het lijkt me dat ze enkel voor de abonnees/tickethouders op West bedoeld was. In die zin is het niet onlogisch dat er geen sprake is van Noord of Oost en heeft dat wat mij betreft niet echt iets te maken met "niet welkom zijn", eerder met "communicatie op maat". Je moet er dan natuurlijk wel voor zorgen dat de boodschap bij de juiste mensen terechtkomt.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door enerkey »

Ik had het inderdaad wel aangenamer gevonden als dit niet bij mij -abonnementshouder op noord- was terecht gekomen ;)
Ze hebben anno 2019 alle mogelijke data ter beschikking, maar zoiets simpel als een juiste mailinglijst samenstellen is dan weer niet mogelijk.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Mobius »

Jacques schreef:Ik (abo op Noord) heb die communicatie niet gekregen. Het lijkt me dat ze enkel voor de abonnees/tickethouders op West bedoeld was. In die zin is het niet onlogisch dat er geen sprake is van Noord of Oost en heeft dat wat mij betreft niet echt iets te maken met "niet welkom zijn", eerder met "communicatie op maat". Je moet er dan natuurlijk wel voor zorgen dat de boodschap bij de juiste mensen terechtkomt.
Ik heb een abo op Oost en heb deze mail ontvangen. Eerst een hele uitleg over de japanse dag met alle lekkere dingetjes etc... om dan onderaan te lezen dat het voor enkel voor de VIPs is. Niet echt gericht m.a.w. Beetje pijnlijke communicatie.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

Op een filmpje juist op de STVV fb pagina zegt Alain dat iedereen welkom is op die Japan Day
Plaats reactie