Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STimVV »

Toch wel straf dat Tomi in zn 1e 2 wedstrijden meteen 2x tot man vd match is verkozen...
Zeker als verdediger is dat toch niet evident.
Meestal zijn dat toch aanvallers en matchbeslissers die in the picture lopen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Brusselmans »

En bij STVV wordt die gewoon ... NIET vervangen :zot:
Dat is toch om troubles vragen ...
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Bartman »

Brusselmans schreef:En bij STVV wordt die gewoon ... NIET vervangen :zot:
Dat is toch om troubles vragen ...
Akkoord ... er hadden wat mij betreft zelfs 2 centrale verdedigers bij gemogen. Één certitude en eentje om te anticiperen op problemen bij Tex of Pol
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door FANFOREVER »

Hoe zou het zijn met de nieuwe shirtsponsor die 3x meer zou sponsoren?
:stvv:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Geel-Blauw »

Reza speelt terug in de eredivisie en dat zullen de Nederlanders geweten hebben. Voor PEC Zwolle mocht hij in de 56e minuut zijn debuut maken tegen Waalwijk en scoorde hierna 4 keer.
Hij is zo de eerste eredivisie speler ooit die 4 maal scoort na een invalbeurt en ook de eerste speler die 4 goals prikt bij zijn debuut voor een eredivisie club.
Nie zievere, speile!
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Trunekson »

Endo zit na 3 keer op de bank gezeten hebben zonder in te vallen, nu voor de 2de keer op rij niet in de selectie bij Stuttgart.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Trunekson schreef:Endo zit na 3 keer op de bank gezeten hebben zonder in te vallen, nu voor de 2de keer op rij niet in de selectie bij Stuttgart.
Tja, was te verwachten natuurlijk. Was zelfs voor ons geen meerwaarde
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Tompie »

Kamada vandaag ook op de bank bij Frankfurt. Vorige wedstrijden wel een basisplaats als ik me niet vergis.

Tomiyasu weer 90 minuten volgemaakt bij Bologna. Verloren in de slotminuut vak AS Roma (1-2).
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Tompie schreef:Kamada vandaag ook op de bank bij Frankfurt. Vorige wedstrijden wel een basisplaats als ik me niet vergis.

Tomiyasu weer 90 minuten volgemaakt bij Bologna. Verloren in de slotminuut vak AS Roma (1-2).
Kamada uiteindelijk ingevallen en de gelijkmaker gescoord.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Onopgemerkt voorbijgegaan, maar afgelopen week trad er een ex-kanarie aan in de Europa League op 40 km van onze deur. Falaye Sacko speelt tegenwoordig bij Vitoria Guimaraes. In het seizoen 2015-2016 (het fameuze seizoen dat Junior, Dompé en Ferrera ons lieten zitten voor Standard) kwam hij over van Ujpest. Hij kwam slechts 1x aan bod (in de beker tegen Bocholt) en trok na nieuwjaar naar de B-ploeg van Vitoria Guimaraes, waar hij sinds vorig seizoen vaste waarde in het A elftal is.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Jacques schreef:Onopgemerkt voorbijgegaan, maar afgelopen week trad er een ex-kanarie aan in de Europa League op 40 km van onze deur. Falaye Sacko speelt tegenwoordig bij Vitoria Guimaraes. In het seizoen 2015-2016 (het fameuze seizoen dat Junior, Dompé en Ferrera ons lieten zitten voor Standard) kwam hij over van Ujpest. Hij kwam slechts 1x aan bod (in de beker tegen Bocholt) en trok na nieuwjaar naar de B-ploeg van Vitoria Guimaraes, waar hij sinds vorig seizoen vaste waarde in het A elftal is.
Amai van vergeten voetballer gesproken.


Wat ook wel in deze topic past.

Goede match met mooie dribbel en goal van Schoofs met Mechelen op bezoek bij Kortrijk.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Mikman »

Jacques schreef:Onopgemerkt voorbijgegaan, maar afgelopen week trad er een ex-kanarie aan in de Europa League op 40 km van onze deur. Falaye Sacko speelt tegenwoordig bij Vitoria Guimaraes. In het seizoen 2015-2016 (het fameuze seizoen dat Junior, Dompé en Ferrera ons lieten zitten voor Standard) kwam hij over van Ujpest. Hij kwam slechts 1x aan bod (in de beker tegen Bocholt) en trok na nieuwjaar naar de B-ploeg van Vitoria Guimaraes, waar hij sinds vorig seizoen vaste waarde in het A elftal is.
Amai, die herinner ik me echt niet meer. Blijkbaar had Saint-Etienne afgelopen winter interesse maar liep het spaak omdat de club geen spelers kon verkopen om de gevraagde 3 miljoen € op tafel te leggen.

Toch wel straf als je ziet dat veel spelers die hier met een onvoldoende of zonder grote indruk te maken zijn doorgestuurd, zich elders nog hebben weten door te zetten: Bamba, Van Crombrugghe, Castro-Montes, Dessoleil, Vojvoda, eigenlijk ook raman en Mechele; Sacko nu... En Djené heeft de verwachtingen ( ik zag er wel een goeie speler in, maar niet het niveau dat hij nu haalt ) ook overtroffen.


Nick Proschwitz wandelt tegenwoordig in de spits bij Eintracht Braunschweig. Vorig seizoen 14 doelpunten in de 3e Bundesliga voor SV Meppen, dat leverde hem een transfer naar Braunschweig op. Zit hij na 9 matchen aan 3 doelpunten.

Damien Dussaut zit zonder club.

Piotr Parzyszek werd vorig seizoen landskampioen in Polen met Piast Gliwice. 9 doelpunten in 33 wedstrijden, dus toch wel een aandeel in de titel.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Wat me in 2015 bijbleef was dat hij zeer snel was. Dat was afgelopen week tegen Standard nog steeds het geval. Ik denk dat hij destijds bij ons gewoon nog niet klaar was voor het grote werk. Het feit dat hij nog 2,5 jaar bij de B-ploeg van Guimaraes zat alvorens zijn plek in het A-elftal te veroveren, lijkt dat ook te suggereren. Het toont aan dat je met sommige spelers veel geduld moet hebben, maar helaas kan dat niet altijd.
Overdrijven is een kunst
ilovesushi
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 aug 2018, 20:52

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door ilovesushi »

Vandaag Djurgarden IF - Falkenberg, 1-0, enige doelpunt Mohamed Buya Turay een run van ruim op eigen speelhelft naar de andere kant van 't plein :-)

https://www.youtube.com/watch?v=0m-iEu4dhPA
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door BoemBoem »

ilovesushi schreef:Vandaag Djurgarden IF - Falkenberg, 1-0, enige doelpunt Mohamed Buya Turay een run van ruim op eigen speelhelft naar de andere kant van 't plein :-)

https://www.youtube.com/watch?v=0m-iEu4dhPA
Met meer geluk dan kunnen, maar soit.. Hij maakt ze wel..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie