Bouw nieuwe tribune spoorweg

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Jack »

fruitboerke schreef:Als het allemaal gaat af zijn heb je hier een prachtig stadion zo simpel is het . Wat voor mij echter de belangrijkste vraag dan gaat zijn is of ze dan eindelijk ook in een deftige stevige ploeg gaan investeren . In zo een prachtig complex voor 7 man en ene paardenkop spelen met een ploeg die dan steeds ergens 12de of 13de in de rangschikking staat is echt wel belachelijk dan.
Je weet toch dat die wat geld steekt in het kantorencomplex niet dezelfde is als die wat geld steekt in het voetbal?
Dus ik zie het verband niet dat het afronden van de ene investering zou leiden tot een toename in het andere. Staat er bij STVV helemaal los van.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Brusselmans »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door lindoke »

Brusselmans schreef: 16 jan 2020, 09:26 Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Moet bangelijk zijn om in zo'n stadion te spelen :o
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Stvv_eng »

lindoke schreef: 16 jan 2020, 12:15
Brusselmans schreef: 16 jan 2020, 09:26 Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Moet bangelijk zijn om in zo'n stadion te spelen :o
Heeft met supportersaantallen te maken in combinatie met een goed stadion. Zolang de aantallen hoogstens Tribune noord vullen, is de rest bijzaak.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Jacques »

Akkoord, maar anderzijds heeft ons stadion op zich ook evenveel uitstraling als een kantoorgebouw in Brussel, letterlijk zelfs met die laatste "tribune". Dat nodigt nu ook niet meteen uit om af te zakken naar het stadion. Voor mij persoonlijk voelt het eigenlijk ook niet meer echt aan als onze thuisbasis (al zit de opkomst ook daar voor iets tussen).
Toen lang geleden de keuze moest gemaakt worden tussen nieuwbouw in Brustem of Staaien renoveren, had ik een voorkeur voor renovatie. Als ik nu zie wat men ervan gemaakt heeft, was dat destijds een foute keuze. Als er iemand morgen een nieuw stadion op grondgebied St-Truiden zet, een voetbalstadion welteverstaan en geen kantoorgebouw, staan wat mij betreft overmorgen de verhuisdozen klaar.
Ach ja, wishful thinking. Ik zal het maar bijzetten op de lijst na bekerwinst en Europees voetbal.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door the fan »

Je mag het draaien of keren zoals je wil, maar Dit stadion heeft zeker ook bijgedragen met de totale apathie van de Truienaar tegenover STVV!
Het kunstgras en STVV-DNA, ik denk dat er 10 jaar geleden geen groter contrast bestond...
Duchatelet... we gaan er niet weer over beginnen, maar je zou bijna willen dat die tribune ad spoorwegkant gewoon blijft staan... als laatste herinnering aan een mooie voetbalclub!
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door STVV1924 »

De goeie, schoene teid dat noa de voetbal goan folklore was is voorbei zunne minsen. Het is na ienmal pure commerse gewoden.
Drei t of kiert het gelek djilings wilt, ma legt ullings ter na mar stillekes be oep oere boek. "Stayen" gie enkel nog gevuld weiden
als vé veur Europees voetbal speile!
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door the fan »

Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door droopy »

Wanneer beginnen ze nu aan de nieuwe zuid tribune?
Of zou het niet meer doorgaan omwille van de Corona toestanden?
Iemand nieuws?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door lindoke »

droopy schreef: 20 mei 2020, 14:10 Wanneer beginnen ze nu aan de nieuwe zuid tribune?
Of zou het niet meer doorgaan omwille van de Corona toestanden?
Iemand nieuws?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Als je ziet dat ze er normaal gesproken eind 2017 gingen aan beginnen en we nu midden 2020 zijn en er nog geen schup in de grond gestoken werd weet je al dat het een verhaal van lange duur gaat worden. Een beetje zoals Brugge. Die zijn ook al 10 jaar een nieuw stadion aan het zetten.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door enerkey »

Eerst wachten op de bouwvergunning...
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door STimVV »

In de marge over de uitspraak van het vuurpijlenincident las ik dt:

"Als repliek heb ik al vernomen dat Sint-Truiden dan maar geen kunstgrasveld moet hebben, maar het veld van STVV was in putteke winter wel het beste van allemaal. Dat zegt men er niet bij. Komt daarbij dat men vanuit de Pro League nog altijd geen duidelijkheid geeft naar de toekomst toe. Binnen een half jaar begint onze bouw van een nieuwe Tribune Zuid. Dan verhuizen de uitsupporters tijdelijk naar Tribune Oost en kunnen wij niet anders dan alweer netten te voorzien om wederom vuurpijlen te vermijden. Of wat ziet de Pro League als oplossing voor fans die een veld vernielen? Men heeft blijkbaar een heel jaar stilgezeten om hier grondiger over na te denken.”

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200716_981 ... n-aan-stvv
Laatst gewijzigd door STimVV op 17 jul 2020, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Jacques »

Hmm, dat zou wel eens kunnen kloppen. Als ik online een abo wil kopen, kan dat op Oost enkel van vak A t.e.m. I. Dat zou erop kunnen wijzen dat K het tijdelijke bezoekersvak wordt met I als buffer ertussen. Enfin, in de mate dat we dit seizoen überhaupt veel bezoekers zullen ontvangen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Tompie »

K zou idd voor de bezoekers zijn dan. Ook de reden dat het sfeervak niet naar daar verhuist, want daar was ook sprake van.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Stvv_eng »

Tompie schreef: 17 jul 2020, 17:45 K zou idd voor de bezoekers zijn dan. Ook de reden dat het sfeervak niet naar daar verhuist, want daar was ook sprake van.
Denk niet dat we volgend jaar veel hinder van dat sfeervak gaan oplopen. Het zou mij echt niet verbazen moest er heel het seizoen geen uitsupporters worden toegelaten
Plaats reactie