Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Sankhon heeft als nadeel dat het niet duidelijk is wat zijn beste positie nu eigenlijk is als je met 4 achteraan speelt.
Op rechtsback in een 4-mansdefensie vond ik hem afgelopen maanden nog niet overtuigend. Aanvallend bracht hij weinig tot niks en verdedigend liet hij te vaak te veel ruimte in zn rug.
Als centrale verdediger in een 4-mansdefensie speelde hij nog niet.
Als verdedigende middenvelder afgelopen seizoen ook niet.
Tot nu toe was hij op zijn best als rechtse pion in een 3-mansdefensie zoals Brys speelde. Maar er zijn maar heel weinig trainers en ploegen die op die manier spelen.
Het zou me dus verwonderen dat Anderlecht hem zou willen.

Zelfde probleem voor Pol Garcia. Zijn beste positie is links in een 3-mansdefensie. Met 4 man achteraan vind ik hem zowel centraal als op links een pak minder.

Colombatto is inderdaad de enige veldspeler die bij RSCA iets kan gaan doen. Als vervanger van Zulj.
Kanarie1987
Berichten: 256
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Kanarie1987 »

STimVV schreef: 27 jun 2020, 20:14 Sankhon heeft als nadeel dat het niet duidelijk is wat zijn beste positie nu eigenlijk is als je met 4 achteraan speelt.
Op rechtsback in een 4-mansdefensie vond ik hem afgelopen maanden nog niet overtuigend. Aanvallend bracht hij weinig tot niks en verdedigend liet hij te vaak te veel ruimte in zn rug.
Als centrale verdediger in een 4-mansdefensie speelde hij nog niet.
Als verdedigende middenvelder afgelopen seizoen ook niet.
Tot nu toe was hij op zijn best als rechtse pion in een 3-mansdefensie zoals Brys speelde. Maar er zijn maar heel weinig trainers en ploegen die op die manier spelen.
Het zou me dus verwonderen dat Anderlecht hem zou willen.

Zelfde probleem voor Pol Garcia. Zijn beste positie is links in een 3-mansdefensie. Met 4 man achteraan vind ik hem zowel centraal als op links een pak minder.

Colombatto is inderdaad de enige veldspeler die bij RSCA iets kan gaan doen. Als vervanger van Zulj.
Helemaal mee eens !
pat@
Berichten: 1081
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door pat@ »

Windstil op transfergebied. Iemand nog iets gehoord van de twee transfers die eerstdaags werden afgerond? Stvv_eng of Halenaar?

Betreffende Nakamura ook eventjes op het forum van Twente gaan kijken. Hij kwam rechtstreeks van de J-league om meteen in de basis te starten. Daarom zijn serieuze dip na Nieuwjaar. De Spaanse trainer Garcia krijgt er daar serieus van langs. Die speelde het ook klaar om clubicoon Brama op de bank te houden. Toch iemand met caps voor het Nederlands elftal.

Grote kans dat Nakamura hier ontbolstert en wie weet wel een soort Kamada kan worden.
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enerkey »

pat@ schreef: 28 jun 2020, 15:57 Windstil op transfergebied. Iemand nog iets gehoord van de twee transfers die eerstdaags werden afgerond? Stvv_eng of Halenaar?

Grote kans dat Nakamura hier ontbolstert en wie weet wel een soort Kamada kan worden.
Heb zijn goals bij Twente eens bekeken op YouTube. Hij heeft alleszins een fantastisch schot. Dus het zou kunnen. Maar als de rest van de ploeg op niks trekt kan het evengoed zijn dat hij niet ontbolstert. Het gewicht dragen zal onmogelijk zijn voor een 20 jarige.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Stvv_eng »

pat@ schreef: 28 jun 2020, 15:57 Windstil op transfergebied. Iemand nog iets gehoord van de twee transfers die eerstdaags werden afgerond? Stvv_eng of Halenaar?

Betreffende Nakamura ook eventjes op het forum van Twente gaan kijken. Hij kwam rechtstreeks van de J-league om meteen in de basis te starten. Daarom zijn serieuze dip na Nieuwjaar. De Spaanse trainer Garcia krijgt er daar serieus van langs. Die speelde het ook klaar om clubicoon Brama op de bank te houden. Toch iemand met caps voor het Nederlands elftal.

Grote kans dat Nakamura hier ontbolstert en wie weet wel een soort Kamada kan worden.
Ik heb voorlopig nog niks concreet gehoord, ik denk dat ze met die transfers in afrondende fase misschien De Smet en De Bruyn bedoelen.

De Bruyn had me enkele dagen geleden al bevestigd dat hij ging vertrekken, maar over De Smet hoor en lees ik niks meer. Morgen zullen we waarschijnlijk het een en het ander horen.

Edit: Thibault De Smet bevindt zich in een hotel in Reims
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lakie »

STimVV schreef: 27 jun 2020, 20:14 Sankhon heeft als nadeel dat het niet duidelijk is wat zijn beste positie nu eigenlijk is als je met 4 achteraan speelt.
Op rechtsback in een 4-mansdefensie vond ik hem afgelopen maanden nog niet overtuigend. Aanvallend bracht hij weinig tot niks en verdedigend liet hij te vaak te veel ruimte in zn rug.
Als centrale verdediger in een 4-mansdefensie speelde hij nog niet.
Als verdedigende middenvelder afgelopen seizoen ook niet.
Tot nu toe was hij op zijn best als rechtse pion in een 3-mansdefensie zoals Brys speelde. Maar er zijn maar heel weinig trainers en ploegen die op die manier spelen.
Het zou me dus verwonderen dat Anderlecht hem zou willen.

Zelfde probleem voor Pol Garcia. Zijn beste positie is links in een 3-mansdefensie. Met 4 man achteraan vind ik hem zowel centraal als op links een pak minder.
Inderdaad...
Ziehier nog eens het probleem van onze kern...
Achteraan hebben we de spelers voor een 3-5-2 en vooraan de spelers voor een 4-3-3...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enerkey »

Zit niks anders op: we moeten met een man minder een 3-3-3 te spelen dan. :mrgreen: :toppie:
Lukske de Lange
Berichten: 1255
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Lukske de Lange »

enerkey schreef: 29 jun 2020, 10:10 Zit niks anders op: we moeten met een man minder een 3-3-3 te spelen dan. :mrgreen: :toppie:
Ik ben er thans vrij zeker van dat een 3-4-3 ook bestaat 😁
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Stvv_eng »

Hoeveel spelers heeft Eupen nog? Ik heb het gevoel dat iedereen daar weg is...
Degradant is al bekend als je het mij vraagt
smol
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door smol »

Stvv_eng schreef: 29 jun 2020, 18:56 Hoeveel spelers heeft Eupen nog? Ik heb het gevoel dat iedereen daar weg is...
Degradant is al bekend als je het mij vraagt
Mij hebben ze altijd geleerd dat je niet naar een ander moet kijken.
Wij moeten hier niet de rekening maken van Gent of Eupen.
En trouwens de ambitie van STVV onder DMM"s derde jaar zou toch wat hoger moeten liggen dan die van Eupen. Net zozeer die van Gent hoger moet zijn dan de onze.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Stvv_eng schreef: 29 jun 2020, 18:56 Hoeveel spelers heeft Eupen nog? Ik heb het gevoel dat iedereen daar weg is...
Degradant is al bekend als je het mij vraagt
Nog altijd minder vertrekkers dan hier...
Een paar huurspelers die weg zijn van wie enkel Prevjlak een groot verlies is.
Daar tegenover staat dan wel dat ze Musona een jaar langer huren met aankoopopttie en dat ze Amary Baby hebben binnen gehaald.
Situatie is daar helemaal niet zo dramatisch als je wil laten uitschijnen.
Voel u vooral maar niet beter dan ploegen a la Eupen... momenteel
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door fruitboerke »

Stvv_eng schreef: 29 jun 2020, 18:56 Hoeveel spelers heeft Eupen nog? Ik heb het gevoel dat iedereen daar weg is...
Degradant is al bekend als je het mij vraagt
Hoogmoed komt voor de val beste vriend . Blaas maar niet te hard van den toren want hier is het bijlange na ook nog gene vette.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef: 29 jun 2020, 19:03
Stvv_eng schreef: 29 jun 2020, 18:56 Hoeveel spelers heeft Eupen nog? Ik heb het gevoel dat iedereen daar weg is...
Degradant is al bekend als je het mij vraagt
Situatie is daar helemaal niet zo dramatisch als je wil laten uitschijnen.
De situatie hier is ook niet zo dramatisch als er sommigen zouden willen laten uitschijnen hoor.

Maar ik snap het wel, buiten de extreme gevallen waar je niet anders kan dan toegeven, is elke ploeg beter bezig of minder slecht af dan STVV blijkbaar.

Ik snap dat wel, mentaliteit en die dingen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Stvv_eng »

Mannen niet naar ander kijken enzo komt daar alsteblieft ni mee af. Er wordt hier niks anders gedaan. Er zijn ocharm 2-3 spelers weg hier :lol:
Louis XIV
Berichten: 1249
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Louis XIV »

Stvv_eng schreef: 29 jun 2020, 19:23 Mannen niet naar ander kijken enzo komt daar alsteblieft ni mee af. Er wordt hier niks anders gedaan. Er zijn ocharm 2-3 spelers weg hier :lol:
Arm schaap
Plaats reactie