Abo's 2020-2021

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Elgromi »

weekenders schreef: 21 jun 2020, 19:16
Vouch schreef: 21 jun 2020, 18:42
Fidel schreef: 12 jun 2020, 10:08 Voor mij hetzelfde. Ik beschouw het abonnement als een lidkaart van een vereniging waar ik wil bijhoren / lid van zijn.
Met die kaart kan ik dan ook wedstrijden bijwonen. Ik woon op een uur rijden van St Truiden en kan niet elke wedstrijd bijwonen maar dat geeft niet, als ik kom, heb ik mijn plaats. Voor het overige beschouw ik mijn abo als steun (zie argumentatie van Jacques).

Ik beschouw mezelf niet als klant van STVV maar als een heel klein deeltje van STVV (al meer dan 45 jaar supporter). Als alle sympathisanten een abo zouden nemen (al is het één van 100 EUR) dan zou de club ook meer sponsors kunnen aantrekken, zou het aandeel van de supporters in het budget groter zijn (en zouden deze inspraak kunnen vragen), ... en zou het wellicht ook andere aantrekken om te komen (zie KV Mechelen).

Maar iedereen mag dat uiteraard voor zichzelf uitmaken.

Off topic :
storend is dat de wedstrijden niet meer op twee of drie vaste tijdstippen doorgaan (bijv. zaterdagavond of zondag latere namiddag); met de huidige wedstrijdmomenten is het nog moeilijker te plannen met andere afspraken/verplichtingen; dat zal ook wel een invloed hebben op het aantal abo's en toeschouwers.
Idem, het wordt hier ook sowieso verlengd, al spelen ze een heel jaar achter gesloten deuren.
hier ook al 3 verlengd
Mezelf en men vriendin ook verlengd, voor mij is het fingers crossed dat Colombatto wel blijft. Geweldige vechtlust en rotzakske, alleen dat is al geweldig om te zien dan heb ik het nog niet over zen passing gehad.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Positivo »

Je weet nooit.
Dat de potentiële toppers die de Japanners halen allemaal tegelijkertijd ontploffen op een niveau als Jonathan David van AA Gent. Toen die 2 jaar of zowat geleden toekwam , was zijn waarde een kist appelen en peren. Nu zoiets als 25 ! Miljoen .

Ik kan mij wel vinden in die strategie..... Maar de medaille heeft méér dan een keerzijde ......
- het kan pijnlijk misgaan. Daar zullen we maar niet bij stilstaan.
- En hoe verkoop je je abo’s aan de slinkende supporters schare?

De mensen horen niets anders dan vertrekkers.
Ik zie echt geen Belgen komen. Dat zal de jeugd moeten worden.

De Japanners moeten toch beseffen dat een leeg, doods stvv stadion allesbehalve aantrekkelijk is om hun product in het oosten te Slijten .

Hier bleven de reacties mbt hernieuwing van het abo eerder vaag en erg beperkt Op de sociale media zijn ze duidelijker. Ik hou mijn hart vast.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Halenaar »

https://www.tvl.be/nieuws/sint-truiden- ... aar-101468

Als het stadsbestuur dit doortrekt betekent het dus ook dat er geen supporters meer welkom zijn op Stayen?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Halenaar schreef: 09 jul 2020, 23:05 https://www.tvl.be/nieuws/sint-truiden- ... aar-101468

Als het stadsbestuur dit doortrekt betekent het dus ook dat er geen supporters meer welkom zijn op Stayen?
Ik vrees van wel ja
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door ertee »

Stvv_eng schreef: 09 jul 2020, 23:06
Halenaar schreef: 09 jul 2020, 23:05 https://www.tvl.be/nieuws/sint-truiden- ... aar-101468

Als het stadsbestuur dit doortrekt betekent het dus ook dat er geen supporters meer welkom zijn op Stayen?
Ik vrees van wel ja
Dat geloof ik nooit. Er staat toch duidelijk bij dat men een dossier kan indienen. Het moet mogelijk zijn om voor een evenement dat telkens op dezelfde locatie (en in open lucht) plaatsvindt aan de nodige veiligheidsvoorschriften te voldoen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Jacques »

Met alle respect en ze doen het waarschijnlijk met de beste bedoelingen, maar ik vind dat de stad hier te voortvarend te werk gaat. Experts durven amper verder kijken dan september, maar het stadsbestuur wil ineens een beleid uitzetten voor alle evenementen tot maart 2021? Zoals Pierard het zegt ("vroeger konden in principe alle evenementen, tenzij er goede argumenten tegen waren. Nu keren we dat om") is het uitgangspunt dus: alles is verboden, tenzij wij het uitzonderlijk toelaten. Als je dat strikt toepast, is dit een enorm ingrijpende beslissing die het openbare, sociale leven grotendeels plat legt voor (tel even terug naar het begin van de lockdown) een volledig jaar. Dat lijkt me op dit moment een disproportionele maatregel die meer gebaseerd is op buikgevoel dan op wetenschap. Ik heb er begrip voor dat men zekerheid en duidelijkheid wil verschaffen, maar in de huidige realiteit kan dat gewoon niet voor zulke lange periode, tenzij je bewust voor een zwart-wit aanpak gaat opteren. Ik hoop dan ook dat het vnl. bedoeld is als signaal en dat men er in de praktijk pragmatisch mee zal omspringen in functie van de besmettingscijfers van het moment. Het is m.i. beter focussen op vandaag, morgen en overmorgen (ik wacht bv. nog altijd op mijn 2de mondmasker v.d. stad) i.p.v. ineens 8 maanden vooruit te willen kijken.
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Mikman »

Jacques schreef: 10 jul 2020, 11:16 Met alle respect en ze doen het waarschijnlijk met de beste bedoelingen, maar ik vind dat de stad hier te voortvarend te werk gaat. Experts durven amper verder kijken dan september, maar het stadsbestuur wil ineens een beleid uitzetten voor alle evenementen tot maart 2021? Zoals Pierard het zegt ("vroeger konden in principe alle evenementen, tenzij er goede argumenten tegen waren. Nu keren we dat om") is het uitgangspunt dus: alles is verboden, tenzij wij het uitzonderlijk toelaten. Als je dat strikt toepast, is dit een enorm ingrijpende beslissing die het openbare, sociale leven grotendeels plat legt voor (tel even terug naar het begin van de lockdown) een volledig jaar. Dat lijkt me op dit moment een disproportionele maatregel die meer gebaseerd is op buikgevoel dan op wetenschap. Ik heb er begrip voor dat men zekerheid en duidelijkheid wil verschaffen, maar in de huidige realiteit kan dat gewoon niet voor zulke lange periode, tenzij je bewust voor een zwart-wit aanpak gaat opteren. Ik hoop dan ook dat het vnl. bedoeld is als signaal en dat men er in de praktijk pragmatisch mee zal omspringen in functie van de besmettingscijfers van het moment. Het is m.i. beter focussen op vandaag, morgen en overmorgen (ik wacht bv. nog altijd op mijn 2de mondmasker v.d. stad) i.p.v. ineens 8 maanden vooruit te willen kijken.
Je moet het inderdaad wat per geval bekijken, maar voor carnaval is het bijvoorbeeld wel belangrijk dat er nu al duidelijkheid is. Het was sowieso quasi onmogelijk om carnaval volgend jaar te laten doorgaan, maar nu weten ze ook dat ze er geen tijd en moeite moeten insteken. Niet op zoek gaan naar een prins enz...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door toyotacorolla »

Op hoeveel staat de teller inmiddels?
Iemand enig idee?
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Oscar »

Donderdag gesprek gehad met iemand van het secretariaat en die vrouw zij “we gaan richting de duizend”.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Elgromi »

Mag je ondertussen u abo al gaan halen als je hem verlengd hebt?
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Krisaias »

Elgromi schreef: 12 jul 2020, 21:17 Mag je ondertussen u abo al gaan halen als je hem verlengd hebt?
Nee, ge krijgt bericht als uw abo klaar is, zo heb ik toch begrepen ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door droopy »

Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door enerkey »

Nen postzegel kost te vee denk ik dan. Als zo een kaart verloren gaat in de post, moeten ze dat toch gewoon kunnen blokkeren en vervangen? Dus waarom is de dag van vandaag de enige optie dat ze dat tegen betaling aangetekend opsturen?

Enfin ik mag niet te hard logisch nadenken. Ik ben al blij dat je er eindelijk gaat mee kunnen betalen ipv die Jetons.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door STimVV »

'STVV moet tandje bijsteken, abonnementenverkoop loopt voor geen meter'
De abonnementenverkoop van STVV is voorlopig niet veel soeps. Volgens Het Laatste Nieuws zijn er voorlopig amper 1.600 stuks verkocht. Daarmee blijft STVV nog ver onder het al tegenvallende resultaat van vorig seizoen.

Vorig seizoen werden er in totaal nog geen 4.000 abonnementen verkocht, wat toen al een slecht cijfer was. Nu zijn de abonnementen nog minder populair. De coronacrisis heeft natuurlijk zijn invloed, maar ook het gebrek aan versterkingen is een belangrijke factor.

Voorlopig heeft STVV nog maar één versterking gehaald: de onbekende Japanner Keito Nakamura, een huurling van Gamba Musaka. De supporters willen echter meer versterkingen zien, bij voorkeur dan nog Belgische spelers.

Voor de Japanse eigenaars is dit hoe dan ook het seizoen van de waarheid. Bij hun komst kondigden ze namelijk aan dat ze in hun derde seizoen voor Play-Off 1 wilden gaan. Vorig seizoen kwam STVV niet in de buurt: de club eindigde twaalfde.

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/93 ... eter-.html



Een goed gevuld stadion, een sterke twaalfde man. STVV koesterde het imago van voetbal, volk en vuur. Een verplaatsing naar Staaien was geen lachertje. Staaien werd Stayen, de club kwam in handen van Roland Duchâtelet en hoort nu aan het Japanse DMM toe. Het gaat niet bepaald vooruit.

Op financieel vlak werd een stap vooruit gezet. Geen rode cijfers en een verhoging van het budget. Waar clubs als Sporting Charleroi, KV Mechelen en Zulte Waregem dat wisten te koppelen aan een stijging van het aantal toeschouwers blijft het bij STVV achteruit gaan. Drie weken voor de start van het nieuwe seizoen zit STVV aan 1.600 abonnees.

De toename van het voetbal op tv zal een rol spelen. De onzekere tijden met het coronavirus spelen ongetwijfeld ook mee. Dat verklaart echter niet alles want bij meerdere andere Belgische clubs zit de abonnementenverkoop ook dit seizoen in de lift.

Als STVV hetzelfde aantal wil halen, moeten er nog snel een 2.000-tal abonnees de deur uitvliegen

https://www.voetbalbelgie.be/specials/s ... 020/07/20/
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door lindoke »

Ik heb een abonnement sinds 1979 omdat je als jeugdspeler dat toen gratis kreeg. Halfweg de jaren 70 zag ik als kleine "gamin" veel losse wedstrijden omdat we voor de match het magazine "geel-blauw" op de straat voor het stadion verkochten. ik weet het nog goed: "geel-blauw 10 frank" riepen we dan telkens. We kregen dan achteraf een deel van de opbrengst en mochten de match gratis bijwonen.

Samen met mijn broer ben ik er altijd bij geweest. Een jaar of 15 geleden zelfs ALLE uitwedstrijden. Toen miste ik enkel eens een wedstrijd door ziekte of een trouwfeest.

Nu zijn we er al weken over bezig. Wanneer gaan we ons abonnement halen? Ah ja, volgende week......de week erna....ja, volgende week.......en dat is nu al een paar maanden aan het aanslepen.

En hoe komt het? Corona? Wetende dat we een aantal wedstrijden niet gaan kunnen zien? Neen, dat is het niet. Dat de voetbal op tv komt? Neen, wat ze in het Belang ook mogen beweren. Zoals ze zelf zeggen zitten de abonnementen bij veel clubs in de lift en verkopen ze er nog meer dan het seizoen ervoor, en die hun matchen komen ook op tv hoor. Dat zijn de redenen niet.

Neen, wat mijn broer en mij tegen houdt is het slechte transferbeleid. Zoveel spelers waar je met plezier voor naar het stadion kwam die bij de eerste de beste opportuniteit ten gelde werden gemaakt. Op zich is dat nog geen ramp, als we dan nog zouden merken dat ze waardige alternatieven achter de hand hebben en die daadwerkelijk aanwerven. DAT en de belofte dat de Japanners van onze club een subtopper zouden maken. Een ploeg die ieder seizoen als een POI kandidaat kan aanzien worden. Ja, ook die loze belofte steekt. En als mijn broer en ik daar zo over denken vrees ik dat er nog enkele duizenden anderen er zo over denken. Ergste van al is dat dit kan leiden tot volledige desinteresse voor STVV. Dat vele mensen eens 1 seizoen geen abonnement nemen, en dan nog eens een seizoen en voor je het weet ben je die mensen onherroepelijk kwijt. Dit is de neerwaartse spiraal waar STVV al jaren inzit. Dat was al begonnen onder het beleid van RD, alhoewel er volgens mij het seizoen 15/16 een kantelmoment had kunnen betekenen. Maar ook RD is niet iemand die a la De Witte-Louwagie een club kan runnen om ze lucratief te maken en tot sportieve successen kan leiden. Hij kon het niet......en de Japanners spijtig genoeg ook niet.

Soit, het is wat het is. Normaal gezien gaan we volgende zaterdag (weeral) ons abonnement verlengen. Al zitten we er niet om te springen.

Zou "iets" ons een extra duwtje in de rug kunnen geven? Natuurlijk!!!! Dat we één van de volgende dagen een paar mooie versterkingen onze ploeg zien vervoegen. Maar dat is meer dan waarschijnlijk weer "wishful thinking". Ach, wat zou ik toch terug graag in vuur en vlam staan als het over "mijn" STVV gaat.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie