Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Wat ik mij echt afvraag is dat iedereen het hier voor één keer unaniem eens is dat Wolke Janssens gewoonweg niet goed genoeg is . Waarom in godsnaam stellen ze hem dan op ? Ik mag toch hopen dat Muscat dit ook ziet want anders zijn we ver van huis.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Franz »

fruitboerke schreef: 14 sep 2020, 17:15 Wat ik mij echt afvraag is dat iedereen het hier voor één keer unaniem eens is dat Wolke Janssens gewoonweg niet goed genoeg is . Waarom in godsnaam stellen ze hem dan op ? Ik mag toch hopen dat Muscat dit ook ziet want anders zijn we ver van huis.
Tja, het minste wat je kan zeggen is dat de wegen van het DMM-team (Tateishi, Pinto, Muscat) niet altijd te doorgronden zijn...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door vdl »

fruitboerke schreef: 14 sep 2020, 17:15 Wat ik mij echt afvraag is dat iedereen het hier voor één keer unaniem eens is dat Wolke Janssens gewoonweg niet goed genoeg is . Waarom in godsnaam stellen ze hem dan op ? Ik mag toch hopen dat Muscat dit ook ziet want anders zijn we ver van huis.
En het is niet alleen Wolke he,alleen onbegrijpelijk dat Sankhon er niet in stond
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Halenaar »

Wolke nochtans verkozen als speler van het seizoen dankzij ons kennerspubliek :yes:
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door vdl »

Halenaar schreef: 14 sep 2020, 17:40 Wolke nochtans verkozen als speler van het seizoen dankzij ons kennerspubliek :yes:
Die moeten toch echt veel drinken tijdens de match, om spelers zo te verwisselen :D
Jones
Berichten: 3190
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Jones »

Halenaar schreef: 14 sep 2020, 17:40 Wolke nochtans verkozen als speler van het seizoen dankzij ons kennerspubliek :yes:
Daarvoor speelde die misschien, om die trofee in ontvangst te kunnen nemen :grappig:
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door lakie »

lindoke schreef: 14 sep 2020, 08:21
enerkey schreef: 14 sep 2020, 08:11 Die Mbokani is altijd aanspeelbaar. Draaide altijd goed weg. Om dan af te leggen als de rest was aangesloten. Zoiets is echt wel van grote waarde.
Inderdaad, zo mogen ze er direct ene op Stayen komen afzetten.
Zo hadden we er vroeger ene!
Maar die werd door velen afgeschoten elke match omdat hij weer een kans had gemist...
Zoals ik toen al zei, je ziet pas wat je mist als je het niet meer hebt... No Boli, no party...
Langs de andere kant... Suzuki is ook goed bezig dit seizoen... je moet eens tellen hoeveel fouten er op hem worden gemaakt... échte fouten he, want hij gaat ook nog te vaak graag tegen de grond wanneer het niet hoeft... Maar ook die kan je niet op 1 hand tellen...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door lakie »

Dreke schreef: 14 sep 2020, 13:45 Ik vind het heel moeilijk om de vinger op de wonde te leggen waarom we een wedstrijd niet echt naar ons toe kunnen trekken. Uiteraard heb je individuele spelers die niet voldoen, maar daar ligt het volgens mij niet helemaal aan. Spelers als Colombatto, Colidio, Lee en Suzuki zijn echt wel materiaal voor de linker kolom. De oplossing moet ergens in het middenveld gezocht en gevonden worden, maar op welke manier dat is, geen idee. Vers bloed, andere organisatie, andere rollen,...?
Andere profielen?
Gemis van De Ridder?
Feit is dat ond middenveld allemaal van nature verdedigende spelers zijn... en dat werkt niet...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4166
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door lindoke »

lakie schreef: 14 sep 2020, 21:11
lindoke schreef: 14 sep 2020, 08:21
enerkey schreef: 14 sep 2020, 08:11 Die Mbokani is altijd aanspeelbaar. Draaide altijd goed weg. Om dan af te leggen als de rest was aangesloten. Zoiets is echt wel van grote waarde.
Inderdaad, zo mogen ze er direct ene op Stayen komen afzetten.
Langs de andere kant... Suzuki is ook goed bezig dit seizoen... je moet eens tellen hoeveel fouten er op hem worden gemaakt...
Alleen spijtig dat die fouten geen punten opleveren.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4166
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door lindoke »

https://www.voetbalbelgie.be/specials/s ... 020/09/15/ :grappig:

Dat hou je toch niet voor mogelijk? Als ze daar echt op mikken gaan we nog een paar heel straffe transfers zien de volgende weken. In het andere geval is dit gewoon een utopie.

Trouwens, ik lees hier en daar dat STVV zo goed was tegen Antwerp. Hoeveel was het balbezit? Ergens rond de 40-60? Sorry, maar als mijn ploeg goed speelt en ze spelen thuis hebben ze meer dan 50% balbezit en dan kan je beginnen te praten van goed gespeeld. Alhoewel je met veel balbezit ook een serieuze k*tmatch kan spelen. Ook dat soort matchen heb ik STVV meermaals zien spelen.

In ieder geval, als ik vroeger thuis kwam met 40% op mijn rapport heeft mijne pa nooit gezegd dat ik goed geleerd had. Integendeel.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Jacques »

Balbezit zegt weinig. Tegen Eupen hadden we 75% (op verplaatsing!), toch was niemand content.
Overdrijven is een kunst
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

lindoke schreef: 15 sep 2020, 15:00 https://www.voetbalbelgie.be/specials/s ... 020/09/15/ :grappig:

Dat hou je toch niet voor mogelijk? Als ze daar echt op mikken gaan we nog een paar heel straffe transfers zien de volgende weken. In het andere geval is dit gewoon een utopie.
Wat ik hier vooral van onthoud, is dat de club blijkbaar haar ambitie afstemt op die van de trainer. Van een omgekeerde wereld gesproken. Het is natuurlijk de club die een ambitie stelt en aan de hand daarvan de juiste profielen haalt om die ambitie waar te maken.

We kunnen Meekers ondertussen definitef wegzetten in de lange rij van ongeloofwaardige praatjesmakers ter bescherming van hun onbekwame broodheer. Ik heb het er volledig mee gehad, bende prutsers.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4185
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Inderdaad, wat een belachelijk gezever is dat weer.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

De sportieve weg bewandelen van Duchâtelet
Niks of weinig investeren in tweede klas spelers en eersteklas spelers verkopen
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 5: STVV- ANTWERP(Zo12/09 16.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Vroeger zaten we ocharm op de kap van Mangelschots maar die man heeft wel alles gegeven voor stvv!
Hij heeft zijn nek uitgestoken en de big bisness lobby’s uit de wind gezet!
Tateishi en Pinto zijn onbekwaam !
Caufriez is in mijn ogen een goede transfer maar ook een noodzakelijke wegens te weinig Belgen !
Ik had gehoopt op een echte doorbraak om een echte subtopper te worden maar de onbekwaamheid is gewoon te groot
Plaats reactie